Jump to content

Gaze Carter


Cato
 Share

Postare recomandată

asta tind sa cred si eu... ca probabil nu a fost bine facut testul sau indica eronata aparatul... este culmea ca nu consuma ulei si si porneste bine. de doua saptamani masina este tinuta in garaj dar pana acum a fost tinuta tot timpul afara si a pornit si la -5 ... -8 grade.

PS: masina are 7000 de km de la ultimul schimb de ulei si nu s-a completat deloc pana acum.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am gasit cele ce urmeaza pe tdiclub, cred ca ar fi folositor pt motoarele noastre.

Rog pe cei care stiu bine engleza, sa de-a un ochi pe situ` asta, forums.tdiclub.com/showthread.php?t=90485.

Va rog sa explicati ce si cum trebuie facut, pt ca ce este acolo e o problema generala la toate tdi-urile mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super treaba, mersi ARIES 13. Ma intreb daca trece usor aerul cu vapori de ulei, prin acel filtru, sa nu faca cumva presiune in motor, apoi sa apara ulei pe la simeringuri. Ce parere aveti?

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la gaze carter, am fost cu un prieten cu un Ford Mondeo TDCI ST 2,2 Diesel 170 cai la revizie, schimbat ulei + filtre.

Cum am ajuns la service mecanicul a scos busonul de ulei pentru ca acesta (uleiul) sa se poata scurge mai lesne. Ei bine cred ca 2 minute a scos gaze prin acel buson (sub forma de abur), destul de dense.

Masina are 27 de mii km reali facuti in 3 ani. Pai atunci ce mai zicem de masinile noastre mai mult sau mai putin obosite?

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In linkul de mai jos, prima poza se vede o mufa electrica , probabil ceva senzor. Oare la ce foloseste aceasta, poate va dati voi seama , ce e .http://pics.tdiclub.com/data/517/11189Installing_the_KCTDI.pdf. Eu nu am acea mufa la motorul meu si nu am vazut nici la altele.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei, da-ti careva un ochi, pe lincu` indicat........., sa ma lamuresc si eu, ce e cu acea mufa.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer la nici o masina nu am vazut pieasa aia....posibil sa fie valva sau poate un senzor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate numai la cele fabricate pt state.................?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In cele din urma am dus un furtun sub motor(ca la batrina dacie), acum astept sa vad daca se mai aduna ulei in intercooler. Am vazut intr-o poza pe tdiclub.com, montat un filtru la capatul liber al furtunului, se vede in poza de mai jos. Oare de ce au pus filtrul acolo, ca doar gazele ies, pe furtun sau sint momente cind aspira?

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trecut mai bine de o saptamina de cind am pus furtunul indicat si...........surpriza; nici urma de ulei pe el sau picuri la iesirea din furtun. Doar condens. Mai las asa ceva vreme si daca nu vine ulei mai mult pe acolo, il pun la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am si eu o intrebare pentru cei cu mai multe cunostinte. Am incercat suprimarea EGR-ului pe motorul meu ALH, insa nu am montat clasica saiba oarba la capatul conductei ce vine de pe esapament ci doar am infundat furtunelul ce vine de la electrovalva si intra in capsula EGR.

Este oare corect ? Exista ceva dezavantaje fata de cealalta metoda ? Am facut un test cu vag com si nu am gasit nici o eroare, insa MAF actual sta pe la 410 in ralanti.

Astept si parerile voastre.

PS. Scuze daca am postat gresit sau s-a mai discutat si in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iti creasca consumul in oras, mai ales cu motorul rece. In rest e bine, o galerie de admisie mai curata. Asteapta si alte pareri. Si eu am facut in urma cu 2-3 luni ce ai facut tu si am vaz ca la rece consumul e mai mare si in oras, asa ca am trecut la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de misu , cu mentiunea ca si la cald e consumul mai mare ( cam cu 0.2 l/h in plus la cald e indicatia BC ) .

Singurul avantaj vizibil este tremuratul care e ceva mai mic . Si eu vreau sa revin din operatia de EGR deleted....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gazele arse injectate in admisie fac arderea din cilindru la o temperatura mai mica si de aici reiese o oarecare economie, ori daca ies toate pe evacuare......................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut!

Intentionez sa achizitionez o masina second vw sau audi. Am citit cu atentie acest topic. Am vazut diferite pareri in privinta normalitatii gazelor de carter iesite pe la joja si buson de ulei. Nu toti vanzatorii accepta test de compresie si ii inteleg. Nici eu ca viitor posesor al masinii nu as vrea sa dea ceva ulei pe la bujiile scoase aiurea. M-ar ajuta foarte mult o informatie provenind de la un posesor de masina cu motor TDI PD noua sau cu foarte putini kilometri. Asa fac de noi sau apare fenomenul la ceva uzura(chiar si foarte mica) ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Asa fac de noi sau apare fenomenul la ceva uzura(chiar si foarte mica) ?

Asa fac de noi.

Acesta este una din "caracteristicile" TDI PD-urilor. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Deoarece atunci cand am curatat turbina, am gasit ulei in intercooler, si scoate si gaze pe la buson, am hotarat sa fac improvizatia din imaginile atasate.

Pentru ca stutul din capacul culbutorilor este orientat in jos, uleiul rezultat din vapori se ducea in turbina si apoi in intercooler. Acum uleiul ramane pe furtun (deoarece nu poate urca), iar gazele se duc spre turbina.

Dupa vreo 2.000 km am gasit aproximativ 30-40 ml. de ulei pe furtunul alb.

Singura chestie nasoala, din punctul meu de vedere este cea estetica ...........

Astept parerile voastre.

post-6841-1246997752_thumb.jpg

post-6841-1246997759_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu de fapt ai simulat un filtru epurator. Cand o sa fie destul ulei ca sa se umple furtunul, va trece mai departe.

Ca estetic, nu stiu daca iti mai vine sa ridici capota cu furtunul ala acolo.

Decat asa, mai bine asa. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, nu cred k se va umple vreodata tot furtunul, deoarece uleiul nu are cum sa urce pe furtun, iar daca ar urca, se va intoarce inapoi in capacul de la culbutori, care este mai jos decit partea de sus a furtunului.

Oricum e foarte simplu de eliminat uleiul, doar de demontat cele 3 suruburi de la capacul motorului si de desfacut un colier.

Ce ai aratat tu este pt. uleiul de la EGR, cu care eu nu am nicio problema, deocamdata :icon_thumright:

Modificat de maruletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a discutat amplu pe forum. De unde crezi ca ajunge uleiul la EGR daca turbina e buna?

Din gazele introduse pe la epurator in admisie. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Scriu si eu cu urmatoarea problema:

Am fost azi la service sa schimb uleiul si filtrele si au descoperit ca un furtun este rupt (s-a copt...)

Este vorba de "furtun epurator gaze" si costa aprox. 200 ron.

Problema este ca din toata piesa care trebuie cumparata este rupta doar zona aceea tip acordeon (in partea dreapta in poza atasata) care parerea mea ca este doar pentru flexibilitate nu cred ca este ceva important in ea.

As dori ca cineva mai cunoscator in domeniu sa imi spuna daca merita cumparata toata piesa sau pot sa "improvizez" ceva in acea zona.

Atasez poza cu piesa problema.

Mecanicul a spus ca nu este nici o problema daca mai circul cu ea asa, adica sa intre aer si sa iasa gaze si vapori de ulei prin gaura respectiva.

Voi ce parere aveti?

Multumesc

post-51123-1247773201_thumb.jpg

Modificat de rmimail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te deranjeaza mizeria... nu e problema. Dar eu n-as umbla nici o zi asa. Parca-mi sta pe creier daca stiu ca vreun furtunel e rupt sau crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare.

Sunt posesorul unui Passat b6 ( 2.0 bmp) și am observat ceva puțin ciudat acum seara când am ajuns acasă. În lumina farurilor se putea vedea puțin fum ...am deschis capota și am observat ca joja nu era bine fixată la locul ei...și pe acolo ieșea fum..nu foarte mult dar suficient cât să îl pot observa.

Întrebarea mea: e normal la acest tip de motor să iasă fum pe acolo când motorul e la temperatura de funcționare?..are ceva dacă am mers toată ziua și jojă nu era fixată bine?

Precizez ca motorul trage foarte bine, merge rotund și nu am observat să scoată fum pe la eșapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal ca joja sa nu etanseze acolo.... Mai avea o-ringul pe inelul de care tragi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!