Jump to content

Noul Audi Tt


PH-11-WRC
 Share

Postare recomandată

Ca o prima precizare TT-ul e masina mea preferata . mi-ar placea extrem de mult una , dar momentan imi depaseste un pic posibilitatile . Dar putem doar spera la o situatie mai buna ;)

Ce parere aveti de entry-level-ul din gama 1.8 TFSI 160 HP 0-100 7.2 sec ? Mie mi se pare super OK , sincer tinand cont si de diferenta de pret eu as alege-o in locul unui 2.0 . Si are decat 1240 kg .

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search...-TT-18T-driven/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • docman

    8

  • The_Ego

    6

  • TudorM

    5

  • Eko

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

tinand cont ca o poti unca in vreo 200 de cai si la greutatea aia, am o parere buna.

masina e ok pt cineva care e tanar si nu prea are nevoie de spatiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e foarte spatioasa in fata . Mi se pare peste A4 la spatiu . In spate cei drept decat pentru bagaje dar asta e pretul care il platesti pentru designul fantastic .

Sincer eu nu prea sunt adeptul tuning-ului , eventual doar un remap , dar oricum la ce performante are stock mi se pare foarte OK . E practic la fel de rapida ca Golf MKV GTI cu 200 de cai .

Ciudat e ca cei de la Porsche Romania nu aduc de loc modelul asta , sau ma rog nu l-am gasit eu in configurator . In Germania e fix 30.000 ddp cu aproape 4k mai ieftin ca 2.0 la aceleasi dotari . Bine la noi oricum si 2.0 e mai scump ca in Germania .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fata este spatioasa, pot sa-ti confirm. Nu stiu daca e mai spatioasa decat A4, cel putin fata de modelul anterior nu cred. Acolo eram cu scaunul departe de maxim ca sa ajung la pedale.

La a mea, eu am 1.90 si scaunul il tin 1 pozitie inainte de maxim (ar merge 1.95-2m maxim cred). La A4 mai era parca ceva distanta pe sina. Sus pe plafon am cam 10 cm cu scaunul lasat la maxim in jos si cativa cm daca-l ridic. In spatele meu insa nu se poate sta (sunt vreo 2-3-4cm intre scaun si bancheta spate).

Fata de Mk1, da, e mai aerisit clar in interior. Iar pilonul A mult mai bine pus.

In dreapta insa, daca pui pe cineva de 1.70-1,75 de ex, poti da scaunul in fata fara ca sa atinga bordul cu genunchii si sa mai incapa cineva in spate fara probleme pt picioare. Problema e insa la inaltime, masina e constructiv (scrie clar!) facuta pt maxim 1.50. Am carat pe distante extrem de scurte persoane mai inalte, insa e claustrofobica.

Pt potaia mea e arhisuficient spatiul. Are loc de ham, patura, etc.

Portabagjul este absolut suficient, din cauza formei alungite incapand extrem de mult in el. Practic pentru nevoile a doua persoane + caine eu n-am avut niciodata nevoie de mai mult, desi am plecat pe distante foarte lungi si perioade importante. Pentru cazurile extreme (gen ski, bicicleta, surplus de bagaje) ai optiunea de portbagaj suspendat care in prospect arata foarte bine. Suportul de bicicleta insa nu le-a iesit insa, nu sta... Skiurile si ala de bagaje da.

Personal intre 2.0 TFSI si 1.8-ul as lua 1.8-ul dintr-un motiv simplu: consum pneuri. La 2.0 se cam vaita posesorii de cauciucuri tocite, desi nu merg extrem de tare cu ea. Oricum nu va fi de performantele unui motor mai mare/puternic, asa ca de ce sa te mai arunci in sus. In plus, la 1.8T ai varianta de scaune textile, care dincolo de "booo"-ul pe care il va starni, la TT e mai ok, fiindca pielea se lasa (problema cunoscuta). La 2.0 (cel putin acum ceva timp) nu exista varianta asta. Exista alcantara+piele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare dreptate ai cu scaunele textile . Am piele la Eos si singurul avantaj e ca fiind cabrio pot curata jegul usor . In rest nu imi plac deloc . Sincer nu mi se pare asa un mare semn de noblete pielea la o masina , desi am observat ca unii nu pot concepe o masina premium fara piele .

Eu am as alege 1.8 pentru pretul mai mic si pentru performantele arhisuficiente cel putin pentru mine .

Din pacate chiar si cu 1.8 masina e scumpicica pentru mine . Un GTI e mult mai ieftin si desi stiu ca nu se compara ca aspect diferenta de pret e semnificativa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se curata usor indeed. Insa vara iti arzi dorsalul, iarna iti ingheata (pana intra incalzirea la scaune, daca a bifat cineva optiunea asta..)..

Legat de pret, sunt de acord, platesti un golf la pret de audi. Nu e deloc o achizitie rationala, asa cum ziceam si in topicul de masina mea. Ma uitam ca un Focus RS de 305 cai e 33.000 euro. Fata de un TT 1.8 e no-brainer daca vrei o masina sportiva.

Insa, cum nu toate achizitiile sunt rationale, eu cred ca daca nu luam Mk2, tot nu luam golf, luam un Mk1. Chit ca si ala la randul lui nu e decat un Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar daca deja compari cu focus RS..depasesti limitele TTului, care pe langa o masina sport, de fapt la origine e o masina frumoasa...care prin 90 cand am vazut primele proiecte mi-a luat minute bune sa realizez ca poate iesi asa pe fabrica. si eu am vrut TT mk1, dar ma indispunea costul...dar am gasit S3ul la pret convenabil...care pe dedesubt e cam acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aici ai pus punctul pe i , e o masina frumoasa , chiar splendida in opinia mea si asta merita toti banii (daca ii ai) . Bine e si capabila , in nici un caz nu te faci de ras cu ea .

Acum eu sincer nu vreau cea mai rapida masina care pot sa o cumpar , as vrea ceva in jur de 7 sec 0-100 , obligatoriu cu turbo pentru confortul in utilizare si care sa fie cat mai bine facuta si fiabila .

Imi place foarte mult GTI-ul si la aprox 24k e cat de cat ok la pret , pa cand TT-ul e in jur de 36k .

Se plateste foarte mult designul , dar trebuie sa recunosc ca daca ai banii merita .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Docmane, hai tata, cum sa spui faza cu anvelopele? Ca la 2.0 se tocesc mai repede ca la 1.8. Sa fim seriosi!!!!

La subiect, TT 1.8 TFSI mi se pare o alegere foarte buna, atat din punct de vedere al pretului, cat si al consumului de carburant. E vorba de 1,7 l /100 km in regim urban, mai exact 9% fata de 10,7% in cazul lui 2.0 T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, e simplu ca buna ziua, se cheama cuplu. Aia-ti mananca pneurile, nu puterea.

D-aia au pus quattro pe modelul diesel. Nu din cauza puterii, din cauza cuplului. Intreaba posesorii de 2.7TDI cum au pneurile halite. Intreaba-i apoi pe aia de 2.0, ambii fara quattro. Si ai sa vezi diferenta.

la 1,8 ai 250 (mai putin decat are un diesel vechi de 105 cai, folosit la Leon 1M) pe cand la 2.0 ai deja 280Nm.

http://www.tt-forum.co.uk/forum/viewtopic....elspin#p1225803 wheelspin

Modificat de docman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doc, si atunci cum posesorii de GTI, A3, FR, Cupra, cu 2.0TFSI nu se plang?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu prea ii intereseaza subiectul sincer. Cei care-si iau asa ceva au alte prioritati ca sa nu zic alte utilizari la masina decat sa-si verifice pneurile.

Serios acum, sper ca esti constient de consumul mult mai mare al pneurilor pe puntea fata in comparatie cu acceasi masina cu cuplu inferior? Sau fac desen? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doar 30 Nm! Baietii aia nu au ce face pe forumul ala. Se plang de uzura la anvelope pentru 30 Nm in plus, JESUS. Conteaza cum conduci masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu cred ca 30Nm in plus fac atata diferenta .

Am sunat azi la PBN si am intrebat de reduceri la TT . Au reduceri chiar si de 12k E la cele de pe stoc . Foarte interesant .

De exemplu aveaua un 2.0 S-Tronic si cu ceva optionale la 34K DDP . Din pacate nimic cu manuala si sincer mie imi e un pic frica de automata ( ma rog manuala cu ambreiaj dublu automat ) si nici nu imi place asa mult feeling-ul .

Pacat ca nu aveau nici una manuala pe stoc ca poate ma tenta .

Oricum pentru cine vrea sa isi ia un TT nou la 34-35 k de pe stoc cu S-Tronic mi se pare super oferta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
  • 2 months later...

Superb acest model de display. Sunt curios daca pe viitor va fi asa pe toate modelele de audi.Dar e gandit fff bine dupa parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-mi pun si covrigul de la Logitech G27, o sa uit ca nu e Arcade viata.

Nu imi place trend-ul asta pe care a luat-o si MB cu S klasse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe S-klasse mai merg acele ceasuri de bord digitale si intreg displayul.

Pe TT insa, o masina sport arata aiurea. Mult mai bine aratau ceasurile clasice sau daca e sa fie digitale sa domine turometru, vitezometrul.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va dati seama ca arata asa pentru ca este in modul navigatie. Fiind complet digital, se poate reconfigura in mii de feluri. Inclusiv sa aiba doar turometru si vitezometru. Asta este viitorul domnilor! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta imi dau seama, dar chiar si asa unele lucruri ar trebui sa ramana oldschool si nu ma refer sa ramana ceasurile analogice.

In modul de navigatie nu stiu cat de eficient e sa imi arate toata harta parisului in fata si nu doar ruta exacta.

Te uiti la ceasuri ca la o tableta :)) . Mai urmeaza sa faca touchsceen si sa redeseneze volanul ca sa umblii pe acolo.

Ceasurile de la Lexus Lfa sunt cele mai frumoase ceasuri digitale.

post-78960-13891774977686_thumb.jpg

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand cauti o adresa intr-un oras aglomerat cred ca te intereseaza mai putin in ce turatie esti si daca ai turatia optima...oricum deja numarul DSGurilor creste...

arata superb. imi place ca arata temparatura in dreptul gurilor de aerisire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura imi place si mie unde si cum e afisata, dar cu "ceasurile" de bord nu ma impac.

La LFA au folosit ceasuri digitale de nevoie - unele cu ace fizice nu si-ar fi actualizat pozitia suficient de repede :).

Penultimul model de S klasse are negrul de fundal al ecranului specific LCD, nu tocmai negru. E sesizabil si no me gusta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e foarte buna ideea, banuiesc ca le poti schimba in functie de mod; pe Sport sa ai turometrul mare, sa ai un ceas de boost, ruta navigatiei fix in dreptul ochilor fara sa mai intorci capul...

Chiar e ce trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!