Jump to content

Probleme Noxe !


razvan_a
 Share

Postare recomandată

Salutare! am un VW Bora tdi 90cp si dupa doar 28000 km a aparut o problema . Dimineata cand e rece, la pornire scoate un nor alb de fum!!,s-a aprins si un martor la bord galben care seamna cu un motor, si pe computerul de bord scrie ABGAS WERKSTATT!(intre timp s-a stins), iar cand este cald nu mai scoate deloc fumul ala, am gasit topic-uri cu probleme asemanatoare , am citit despre EGR murdar , am verifcat, si pare sa se miste liber, nu se simte ca si cand ar ramane intepenit, nu sant scurgeri de ulei din el,dar scoate fum mult cea ce ma face sa gandesc ca altceva este defect poate vre-un senzor ceva.....Cei ce au mai intapinat asemenea probleme va rog mult dat-mi un sfat inainte sa ma duc la service,poate reusesc eu sa fac ceva(stiti cu e cu service-ul :) )precizez ca masina este in garantie inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ABGAS WERKSTATT s-a mai discutat aici si aici

Nu am inteles daca :

* Fumul este numai in primele secunde sau ramane pana se incalzeste motorul ?

* Fumul este alb sau alb-albastrui ?

* Sper ca nu confunzi aburul creat de condens la pornire cu fum

* Cele 2 fenomene au aparut impreuna si brusc ? Daca nu , detaliaza .

* Daca as fi moderator , te-as ruga sa completezi locatia in semnatura . Dar nu sunt :offtopic:

Daca ai garantie , nu vad de ce-ti bati capul . Nu pleci de-acolo pana nu se rezolva problema , daca te plimba cu explicatii savante le ceri Nota de constatare scrisa , si-ai sa vezi o schimbare brusca de atitudine . Cel mai important : fa tot posibilul sa stai linga masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alc2 am citit acele topic-uri dar nu am vazut pe nimeni sa discute la aceasta problema ca ar avea si noxe.

Acum sa fiu mai explicit:

-dimineata la rece imediat ce o pornesc ,in primele secunde scoate un fum complet alb,nu este albastrui dar nici condens in nici un caz , condensul apare mai tarziu, apoi dupa 2 sec fumul dispare complet.

-in cursul zilei cand este mai cald afara si o pornesc dupa 8 ore de diminetata nu mai scoate absolut nici un fum, chiar nici macar fum negru

-abgas werkstatt a aparut dupa ceva timp , dar s-a si stins intre timp , fumul nu a disparut

- am fost la service iar cei de acolo mi-au spus ca combustibilul ar fi de vina si ca sa schimb combustibilul de la alta statie si sa o alerg aprox 40 km turata si o sa-si revina :beerchug: , si daca nu au spus ca or sa faca niste reglaje fine cea ce ma cam nedumereste chestia cu reglajele!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest topic este specifi pentru motoarele TDI, nu este nimic special pentru Golf/Bora. Prin urmare se muta in aria TDI Forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica au facut in service diagnoza si nu au gasit nici o eroare , nimic ? La acest mesaj pot apare pe tester erori cu G62 sau Motor for Intake Manifold Flap .Cel mai probail EGR-ul sa fie ff murdar si sa dea eroare pt ca nu poate inchide corect flapsul. Alte solutii : verificarea cablajelor sau inlocuirea EGR-ului daca acesta este stricat sau nu-si face cursa complet .

Te poti inspira si de aici,problema nu este specifica motorului 2,0 TDI .

Se pare ca si cei din service s-au gandit la acelasi lucru atata timp cat ti-au recomandat sa schimbi combustibilul si sa-i dai un pic de talpa , numai ca rezolvarea lor pare cel putin superficiala .

Daca mesajul a disparut intre timp , eu zic sa nu-ti faci griji f.mari , poti sa mergi un timp asa , cat timp nu ai consum marit si motorul trage la viteze peste 120. Motorul se opreste corect ( se balbaie sau se tureaza singur dupa oprire ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cu atentie acel topic cu EGR murdar ,m-am uitat la el si am miscat acea clapeta si pare ca clapeta se misca foarte usor de la un capat la celalalt fara sa dea semne ca s-ar misca greu , motorul se opreste fara balbaituri si imediat ,iar cei de la service nu mi-au facut testul pentru ca daca aparea ca masina sa nu aibe nimic plateam chiar si daca este in garantie ,asa ei mi-au recomandat sa-i dau o talpa si daca tot asa face atunci sa ma prezint la ei, masina merge si trage bine ajung lejer cu ea la 160 km/h , consumul mixt mi-l arata bun (5,3-5,6 l/100),acum afara s-a mai incalzit ,diminetile nu mai sant asa racoroase iar fumul iese mai putin. nu mai inteleg ,poate EGR-ul este murdar , sau sa-i mai dau o talpa mai lunga ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nimeni nu mai are nici o parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni nu a mai intampinat problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cu atentie acel topic cu EGR murdar ,m-am uitat la el si am miscat acea clapeta si pare ca clapeta se misca foarte usor de la un capat la celalalt fara sa dea semne ca s-ar misca greu , motorul se opreste fara balbaituri si imediat

Si tu faci aceeasi confuzie ca multi altii; ce ai actionat tu, nu este "clapeta" EGR, este clapeta de pe admisie, clapeta ce este actionata doar la oprirea motorului (pentru o oprire, exact cum ai observat, usoara,fara trepidatii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc ,acum am inteles ce este acea clapeta.dar ce ar trebui sa urmaresc de fapt?sau ce ar putea fi defect?

mentionez ca am fost si la service ,i-a facut diagnoza si culmea nu a aparut nimic!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu mai are nici o parere?
chiar nimeni nu a mai intampinat problema asta?

Te rog sa nu confunzi ariile tehnice cu bazarul. Aici sunt strict interzise bump-urile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!