Jump to content

Zgomot Motor Foarte Tare


Zackh
 Share

Postare recomandată

Am o problema destul de grava, cred si as vrea sa ma ajutati daca se poate. Mergeam cu 150km/h si la un moment dat sa aprins becul de la ulei. Am oprit si am controlat nivelul la ulei, era in limitele normale. Am continuat sa merg (becul nu se stingea) si dupa vreo 15 km a inceput sa se auda un zgomot. Pana acasa am mai avut vreo 70 km si am cuntinuat drumul cu viteza mica si cu multe opriri. Pe drum zgomotul sa intensificat si acum se aude foarte tare. Sunt programat la service marti dar as vrea sa stiu si parerea voastra in legatura cu ce ar putea fi defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care dintre becurile de ulei? Cel galben...sau cel rosu?

Daca e cel galben e de nivel ulei si atunci verificai nivelul, cel rosu e de presiune...si degeaba verifici uleiul daca nu iti merge pompa de ulei.Nu trebuia sa mai mergi cu masina in asemenea conditii.

Parerea mea e sa nu mai pornesti masina si sa o duci la service, sa speram ca nu sunt daune foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel rosu sa aprins si clipea intermitent. Merg la service. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui tu, mai mult ca sigur e pompa de ulei.

Nu mai merge cu ea . Du masina tractata la service, sau pe platforma.

Bataile de care spui, nu sunt semn bun. E destul de probabil sa faci reparatie capitala (asta, asa, sa stii ca mai ai masina).

Eu am pus raul in fata, sa dea domnul sa nu am dreptate. (am patit asta cu multi ani in urma).

Succes si sa fie paguba cat mai mica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Giz

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urata treaba, cu uleiul din motor nu este de glumit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia acum dupa ce mi-a-ti spus voi mi-am dat seama ce prostie mare am facut. Voi vedea marti ce e de facut. Mai este o problema si cu service-ul, aici in Resita nu sunt motoristi buni, deci va fi greu, iar pisele vin doar prin comanda probabil de la Timisoara. Pe romaneste, am cam dat de dracu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer iti tin pumnii !

Nu ai luat o decizie inteleapta cand ai continuat drumul desi s-a aprins lampa rosie !

Puteai verifica in cartea masinii, acolo pune sa opresti motorul si sa nu mai continui calatoria... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de la service si mi-a spus mecanicul ca ar fi stricat vibrochenul si cuzinetii, puteti sa-mi dati niste preturi la ele sa stiu si eu la ce ma pot astepta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi exact tipul de motor (banuiesc ca AKL dar mai bine sa fiu sigur) si-ti postez preturi la piese de catalog Skoda. Acum, tu probabil o sa cauti si in alta parte, tu hotarasti de care pui: piese originale sau NE.

Tot nu ne-ai spus si de ce ai ramas fara ulei/presiune de ulei? Lantul rupt la pompa de ulei, supape blocate in pompa, baie sparta sau ce?!?! Sincer sunt foarte curios.

Revin cu preturi pentru motorul 1,6l BFQ:

1. Arbore cotit = 2562.30 RON

2. Set cuzineti palier = 19.21 RON x 5 seturi

3. Set cuzineti axiali arbore = 21.02 RON x 2 seturi

4. Set cuzineti biela = 37.44 RON x 4 seturi.

Se mai adauga maruntisuri de genul suruburi de capace de palier si suruburi de capace de biela.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand mergi din nou la service intreaba te rog exact...care a fost problema si ce a putut genera asa ceva sa ne spui si noua!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul de motor este AKL.

Acum am venit de la service si cauzele sunt urmatoarele: nu era presiune suficienta la ulei si cel mai grav un cuzinet defect, care a si stricat vibrochenul (acolo era bataia).

Voi rectifica vibrochenul (sa nu cumpar unul nou) si voi schimba cuzinetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima oar

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Restul cuzinetilor sunt in regula, cel stricat nu este distrus complet dar avea deja un joc foarte mare. Doar cuzinetul stricat a lasat urme, in rest e ok.

Masina are 92500km.

Problema este acum cum fac eu rost de piese. Aici la Resita nu avem reprezentanta Skoda si piesele care vin nu sunt originale si sunt si mai scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la userul volksman pe forum. El aduce piese, cere-i ce vrei si vezi ce preturi iti da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi indicat sa schimbi toti cuzinetii, nu numai unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu recomand schimbarea intregului set de cuzineti, macar cei de palier, chiar daca ceilalti nu par afectati. Si pentru piese, daca tot te-ai hotarat sa pui doar cuzineti, eu zic ca n-ar strica sa pui originali, vezi mai sus, ti-am pus preturi la ei (nu e diferenta notabila intre AKL si BFQ la piese); pentru ele trebuie sa mergi la un dealer Skoda si in 3-4 zile de la comanda ii ai. Musai sa mergi si cu model din cei vechi, ca sunt pe grosimi categorisiti. Aaa, si nu uita de suruburi de capace de palier.

Cheerz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze ca nu v-am tinut la curent cu ce sa mai intamplat cu motorul. Cei care rectifica arborele au fost foarte ocupati si vor termina abia luni. Eu sper ca pe marti-miercuri masina sa fie gata.

Se pare ca la defectiune a contribuit si filtrul de la pompa de ulei, acesta fiind obturat si imbacsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai fratilor ma distrug mecanicii astia. Nici acum nu au reparat masina. Au rezolvat problema cu vibrochenul si cuzinetii dar in continuare pierd presiune. Presiunea la ulei atunci cand motorul este cald este 0,3. Acum se crede ca vinovata de acest lucru este pompa de ulei. Eu nu stiu ce sa mai cred, ei au spus atunci cand au schimbat cuzinetii ca pompa este ok si ca au verificat-o. Va rog spuneti-mi niste preturi la pompa de ulei sa stiu si eu la ce sa ma mai astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zackh, nu aveau oamenii cum sa verifice presiunea de ulei debitata de pompa invartind-o cu mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa mai fac cu masina asta. Nu este vinovata de pierderea presiunii nici pompa. Pompa cea veche de ulei era buna deoarece cu pompa noua se intampla acelasi lucru. Ce ar putea fi? Mecanicii astia sunt depasiti de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare problema cu motorul masinii. Pierd presiune ulei. Mecanicii au facut ceea ce credeau ca sa rezolve problema dar nu au reusit si sunt cam "in ceata". Va rog daca puteti sa ma ajutati si sa-mi trimite-ti daca aveti schema motorului 1,6 AKL sau a circuitului de ulei in motor.

Va multumesc!

Alextz: te rog nu mai deschide un topic nou. Am mutat eu in topicul vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu

post-2063-1178735823_thumb.jpg

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!