Jump to content

Problema Distributie La 63k Km...


aec
 Share

Postare recomandată

Hi all,

Sunt posesorul unei O1 1.9Tdi ALH, masina are circa 63.000 km (in doi ani).de ceva timp am un fasait ritmic in zona

distributiei-mecanicul spune ca ar fi o rola.Intrebarea mea este ce sa fac: sa schimb tot kit-ul distributie la numai 62 k km

sau numai acea rola?Mentionez ca nu este nimic legat de partea alternator/rola sa.

Thanx in advance, folks.

Alain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hi all,

Sunt posesorul unei O1 1.9Tdi ALH, masina are circa 63.000 km (in doi ani).de ceva timp am un fasait ritmic in zona

distributiei-mecanicul spune ca ar fi o rola.Intrebarea mea este ce sa fac: sa schimb tot kit-ul distributie la numai 62 k km

sau numai acea rola?Mentionez ca nu este nimic legat de partea alternator/rola sa.

Thanx in advance, folks.

Alain

Eu zic ca trebuie schimbata. Daca mecanicul stie meserie probabil ca a zis si el la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ender a avut aceeasi problema, si se pare ca a rezolvat-o curatand exteriorul curelei. Daca nu gasesti tu topicul il caut eu.....

La masina ta ...fabricata in 2005 se schimba distributia la 150.000km. Ciudat sa dea deja semne de oboseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizeria Alextz, mizeria.... bat-o vina. La noi in Romanica ca la nenimenea. Trebuie curatata si rola mica de ghidaj de deasura, dintre fulia axei cu came si fulia pompei de injectie. Daca nu merge nici aia, trebuie schimbata acea rola. Oricum, daca este masina in garantie, iti recomand cu caldura sa mergi la un service autorizat. Sigur iti vor curata doar rola aia mica de care vorbeam si sigur va reaparea zgomotul dupa 2-3 saptamani, in cazul asta sunt obligati ei sa ti-o schimbe in garantie.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ptr raspunsuri...next week o sa vad ce fac...intrebareamea este mai pot sa merg cu masina in aceste conditii?

mecanicul a zis sa nu-i mai dau talpi;sa merg maxim 110 km/h ptr ca se poate face praf acea rola..etc.Masina este din 2004

deci distributia se schimba la 90.000 km.

Regards,

Alain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi linistit cu masina; n-ar strica sa intri o fuga la un service sa o cureti, dureaza maxim jumatate de ora (nu ai specificat de unde esti, poate vreun coleg forumist este dispus sa-ti dea o mana de ajutor). Si oricum, sa zicem prin reducere la absurd (desi n-am vazut in 3 ani nici o rola dinaia cazuta) ca acea rola se duce de-acolo, sare cureaua oricum si-ti face praf supapele si pistoanele, indiferent ca esti la 30km/h sau la 120.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta nu e singulara. Eu am schimbat kit-ul distributie la ~74.000km din cauza unei role uscate. Initial am crezut ca e praf pe curea si pe rola, dar dupa ce-am folosit o perie sarma nu s-a schimbat nimic. Deci, cum ti-o fi norocul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sa inteleg ca nu se poate schimba numai acea rola...trebuie tot kit-ul,nu?azi am mers cu masina vreo 80 km si cand am sosit acasa

acel fasait ritmic nu se mai auzea decat foarte slab...numai dimineata la rece se aude mai bine...nu stiu ce sa mai zic ..la o palarie de bani

platiti..sa ajung la 63 k km sa schimb deja dustributia...nu mi se pare tocmai fiabila Skoda...

In the meantime,

Sarbatori Fericite ptr toti!

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Same to you! Tot nu ne-ai spus de unde esti, eventual sa vedem masina si poate sa te ajutam cu un curatat de role/curea. Nu te ingrijora, nu e cazul sa schimbi setul de distributie deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AEC, depinde ce rola este de vina. Daca e cea mare, care are un pistonas ce pompeaza in ea s-o tina "unsa"... desfaci oricum destul la motor ca sa merite sa schimbi tot kit-ul, in caz ca mai tii masina minim 1-2 ani. Greu de spus pe nevazute. Trebuie ascultat si apoi localizat de unde vine zgomotul. Sarbatori fericite !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sa inteleg ca nu se poate schimba numai acea rola...trebuie tot kit-ul,nu?azi am mers cu masina vreo 80 km si cand am sosit acasa

acel fasait ritmic nu se mai auzea decat foarte slab...numai dimineata la rece se aude mai bine...nu stiu ce sa mai zic ..la o palarie de bani

platiti..sa ajung la 63 k km sa schimb deja dustributia...nu mi se pare tocmai fiabila Skoda...

In the meantime,

Sarbatori Fericite ptr toti!

A.

Eu as zice sa schimbi tot kit-ul, oricum il vei schimba mai tarziu si sa nu mergi la risc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai esti sigur ca rola aia trebuie schimbata? Acel zgomot poate proveni si din alte locuri.Eu zic sa verifici de doua ori inainte de a desface.Mult noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Eu am avut aceeasi problema incepand de la 35.000. Masina era in garantie. S-a schimbat o rola intinzatoare, dar zgomotul a reaparut dupa nici 1500 km. La fel ca si la tine, se auzea fasait-scartait preponderent la rece. Dupa lungi discutii cu serviceul ( mai ales ca nu era cazul sa schimb tot setul de distributie) am decis sa schimbe in garantie toate rolele anexe. Dupa 3000 km scartaia din nou - mai putin ce e drept. La mine scartaia cureaua cu nervuri de la pompa de apa din cauza prafului si mizeriei lipite pe partea de antrenare, iar de scartait n-am scapat cu adevarat decat acum dupa ce am schimbat tot kitul de distributie.

Si acum f.important :

1. Trebuie neaparat facuta o diagnoza in service pentru a vedea daca nu cumva vreo rola sau alt lagar (p-pa apa, alternator etc.) tinde sa se blocheze si atunci se depaseste forta maxima de frecare la care cureaua transmite eficient momentul de torsiune ( scartait si vibratii vizibile ale curelei - mai ales in fazele terminale).

2. Nu accepta "remedieri" gen sprayuri sau vaseline speciale pentru curele :lol: - nu radeti dar am vazut cu ochii mei lucruri de genul prin serviceuri (nu dau exemple ), acestea nu fac altceva decat sa faca sa patineze fara zgomot curelele pe role.

3. La km masinii tale cred ca nu s-ar justifica o schimbare a kitului, iar daca e o problema de curea schimba numai cureaua.

( mai ai aproape 2 revizii pana la 90000). Daca e mai mult ( role + curele ) atunci musai sa schimbi kitul, ca tot umbli acolo.

Salutare si numai drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine daca nu ma insel acel zgomot vine de la transmisie ...nicidecum de la distributie... verifica rola unisens de la alternator / intinzatorul / rola intermediara de la transmisie si apoi daca acestea sunt ok mergi mai departe la distribuite .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Hi all,

revin cu aceeasi problema -cu acel zgomot/fasait in zona distributiei....se pare ca re stricta legatura cu frigul(dimineata= -2 C si atunci se aude cel mai tare)..masina are acum 78.000 km...revizia de "90.000 km" trebuie facuta la 87.000 km.Nu stiu cum sa procedez...astept pina atunci sau schimb kit-ul de distrib. mai repede?In aprilie am fost la service si a curatat curea/rola...acum zgomotul a revenit...

Pls reply & thanx a lot.

AEC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 2004 deci distributia se schimba la 90.000 km.

Se schimba la 120000km (sau 150000km) sa ma uit in carte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o constatare la`Skoda si daca exisa vreun risc, schimba mai devreme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba la 120000km (sau 150000km) sa ma uit in carte!

120000km pentru PD si 150000km nonPD fabricatie 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hi,

merci ptr raspuns anyway..esti sigur de aceasta informatie?a mea este din 21.octombrie 2004-ALH;

o sa mai dau mail-uri si la Avia sa vad ce si cum...sau poate o vand....

In the meantime,

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi zgomot il am si eu. Si apare numai la frig. L-am iarna trecuta si acum a reaparut (parca ceva mai intens). Nu stiu de la ce za zic ca este, dar o sa il inregistrez si il atasez aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si skoda mea face la fel, inca de cand am luat-o. Apoi, am mai auzit ocazional pe strada inca 2 alte octavii diesel cu acelasi sunet. Deci probabil e o eroare din proiectare care permite prafului sa intre la cureaua de distributie. Daca doar produce sunet sau daca si degradeaza cureaua respectiva e greu de banuit. Cert este ca inca nu am auzit de nici o curea rupta, deci statistic vorbind, riscul de a continua sa merg cu o curea care scartaie eu zic ca e destul de mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hi all,

nu mai deschid un nou topic si intreb aici cine stie si cum aflu la cati km(90 k km,120 sau 150) se schimba distributia la O1-ALH(octombrrie 2004-->MY2005);

Thanx a lot,

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform manual 150.000km sau 4 ani

Recomandabil de service si pentru Romania in special: 90.000km.( sau 4 ani )

Eu am tot ALH my2004 si am avut exact aceeasi problema ca tine.

A aparut fasaitul anul trecut in iarna. Rezolvare: curatare de rola si curea.

Anul asta odata cu venirea frigului a reaparut zgomotul, dar m-am hotarat sa schimb si distributia ( am 80.000km, dar am facut 4 ani ).

Zgomotul provine in 80% dintre cazuri la Alh-uri de la mica rola presoare de deasupra curelei, din cauza mizeriei.

Cureaua era ok , celelalte role erau ok, pana si rola buclucasa era ok, dar era imbacsita de mizerie.

Daca te intereseaza ce presupune in costuri schimbul distributiei la Alh, da-mi un semn.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu fasaitul (zgomotul) ciudat in zona distributiei il am si eu si masina are doar 20.000 km. Am fost in service, au suflat praful de 2 ori, a reaparut. Nu au ce sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform manual 150.000km sau 4 ani

Recomandabil de service si pentru Romania in special: 90.000km.( sau 4 ani )

Eu am tot ALH my2004 si am avut exact aceeasi problema ca tine.

A aparut fasaitul anul trecut in iarna. Rezolvare: curatare de rola si curea.

Anul asta odata cu venirea frigului a reaparut zgomotul, dar m-am hotarat sa schimb si distributia ( am 80.000km, dar am facut 4 ani ).

Zgomotul provine in 80% dintre cazuri la Alh-uri de la mica rola presoare de deasupra curelei, din cauza mizeriei.

Cureaua era ok , celelalte role erau ok, pana si rola buclucasa era ok, dar era imbacsita de mizerie.

Daca te intereseaza ce presupune in costuri schimbul distributiei la Alh, da-mi un semn.

Bafta.

Salut

Si pe mine m-ar interesa care ar fi costurile unei asemenea operatii, avand in vedere ca in primavara fac si eu 4 ani dar numai 40000 de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!