Jump to content

Reglaj


hazuki
 Share

Postare recomandată

pentru ati putea da informatii trebuie sa ne spui niste date.Cum ar fi ce tip de carburator ai!!Sau macar fa-i o poza!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti intra socul ai de facut urmatoarele lucruri:

-verifica sistemul de furtune de vacuum

-verifica instalatia electrica a carbului si in special sondele si firele de la capsula de soc

-verifica ca arcurile si parghiile de la soc sa nu fie imbacsite cu jeg

-verifica bimetalul din capsula de soc si reglajul capsulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine - g2 1.6 benzina '87 - problema sta altfel: si la cald si la rece, motorul se incalzeste foarte greu, adica dupa ce o pornesti intra socul (dar daca nu il ajuti cu putina acceleratie moare motorul) si dureaza foarte mult !! in plus, se tureaza foarte foarte tare motorul.... pe langa faptul ca trezesc tot cartierul, imi consuma si o galeata de benzina la fiecare pornire..dureaza cam 10 minute tarasenia..

Imi poate da cineva un sfat in problema asta? ce e de facut? Pot sa anulez socul / se poate regla in parametrii mai umani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..

Si la mine se intampla o chestie ciudata la soc.. Cand pornesc motorul sta la relanti dar fluctueaza acul urca si coboara cu vreo 100 - 200 de ture pana se incalzeste.. Am masina de cateva saptamani si poate e ceva normal.. dar prefer sa aud si alte pareri.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit ca asa tre sa faca...asa funtioneaza socu... la mine face asa cand se incalzeste ...si aia nu mai stiu de ce... ca am verificat isv u si e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este alta problema: cand pornesc dimineata merge parca in 3 pistoane (scuturat tare) pt aprox 10 sec dupa care merge normal. De ce? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi intra socul la pornire, dar tine foarte putin...pornesc, se tureaza, merge ok, dar cam dupa 30-40 de sec scade brusc turatia si motorul merge cam tremurand inca vreo 5 minute pana se mai incalzeste... bine, acuma nu mai am probleme, aveam in iarna cand era frig...da tot as vrea sa stiu daca e normal sa intre socul asa putin..pentru la iarna :hainoroc:

Modificat de horry_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit ca asa tre sa faca...asa funtioneaza socu... la mine face asa cand se incalzeste ...si aia nu mai stiu de ce... ca am verificat isv u si e bun.

Da.. mi se pare normal si mie.. adica nu tureaza aiurea sau ceva doar tot oscileaza incercand sa o tina la o turatie ridicata pana se incalzeste.. Chestia asta dureaza cateva zeci de secunde la mine.. apoi se stabilizeaza. Nu era o problema ca o tureaza putin, doar vroiam sa stiu sa nu fie ceva senzori si cand da frigu sa faca figuri..

Edit: pun mana pe manula sa vad daca gasesc ceva :hainoroc:

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca a lui Ksi_id am si eu , singura diferenta (si mai ciudat) e ca daca merg mult pana se incalzeste si apoi o opresc sunt momente dupa ce plec din nou in care masina nu o pot tura (merge ca in 2 pistoane ), nu are putere deloc , nici nu pot pleca de pe loc...las sa se raceasca si apoi merge bine.Nu mai stiu ce are.Poate stie cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile le-ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei cu Pierburg, de cand nu ati mai reglat carburatoarele pe un banc autorizat?la mine in fiecare inceput de an (ian) aveam programare la service PTM cu nenea Tony, baietii stiu....si nu mai aveam probleme, tot 1.6 am avut si eu

acum depinde de fiecare in parte daca reglajul si-l face dupa ureche sau nu.consider ca trebuie facuta o constatare la fatza locului si eventual inlocuit kitul pentru carburator

@IZOTOPE bujiile nu prea au de-a face cu situatia data

bafta tuturor

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C.T.C. a concluzionat foarte bine baieti.]

Din pacate service-ul Pantelimon de care vorbeste el s-a desfiintat si in consecinta Tony s-a mutat. Daca are cineva noua lui locatie sau tel. lui sa le scrie aici sa stie oamenii unde sa mearga sa isi regleze profesional carburatoarele.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!