Jump to content

Sedan Sau Break ?


Gip
 Share

Postare recomandată

si eu as prefera un hatchback in oras pentru ca merg zi de zi vreo 40 km cu masina goala. cu toate astea, cu 2 ani in urma cand am luat masina s-a intamplat sa fie o oferta buna acest G4 Variant. si nu-mi pare rau.

Un golf 4 nu e masina de lux si pentru mine e masina de familie: copil mic, m-am mutat anul trecut, am renovat apartamentul, etc. Nu am carat mobila sau gresie cu masina dar cand iti iei un calorifer si 8 tevi de 3m de la romstal poti sa mai dai 7-800 mii in plus sau sa le pui in masina ta.

In plus Golful 4 Variant mi se pare chiar reusit, e un break de dimensiuni mici iar spatele cred ca e chiar mai frumos decat la hatch. parerea mea :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ca acel calorifer si cele 8 tevi intrau foarte bine si in hatch cu bancheta rabatata, si de obicei cand transportam obiecte gen calorifer sau mobila nu mergem si cu toata familia :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stam bine sa analizam, chiar si la sedan se pot rabata banchetele din spate...

Deci, nimic nou sub soare. Fiecare isi ia masina in functie in primul rand de necesitati! Placerile raman pe locul secund, ca doar nu ne-om lua cu totii Maybach ! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca majoritatea discutiilor se poarta intre posesorii de hatchback si cei de variant/avant/break/etc... Da titlul topicului este, "Sedan sau Break"... Eu de asta mi-am spus parerea mai sus. Iar forceturbo are dreptate...se poate rabate bancheta si la sedan si spatiul obtinut este suficient pentru multe articole de diverse facturi (de la mobila la tevi si calorifere :scratch: ). Iar alegerea, ca si in multe alte cazuri este dictata de cativa factori: design, necesitatea unui spatiu mai mare, pret, dotari, tinuta de drum, etc. Special nu le-am pus intr-o anume ordine/prioritate pentru ca fiecare considera unul sau altul din aceste aspecte, mai important sau mai putin important pentru el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stam bine sa analizam, chiar si la sedan se pot rabata banchetele din spate...

Deci, nimic nou sub soare. Fiecare isi ia masina in functie in primul rand de necesitati! Placerile raman pe locul secund, ca doar nu ne-om lua cu totii Maybach ! :P

Degeaba se rabateaza ca nu poti pune ceva mai mare :D Alexrosiu m-a rugat pe mine sa merg cu el la PBN sa ia o bara spate (eu avand Golf) pentru ca la el (A4) nu incapea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si sedanuri cu hayon (vectra; mondeo, mazda ...) in care poate incape si ceva mai voluminos gen bara.

Asa cum era de asteptat fiecare isi lauda masina actuala. Cei care au break spun ca pot cara mai mult si cei cu sedanuri spun despre ceilalti ca au masini urate. Eu spun ca sunt masini care-mi par frumoase sau urate indiferent daca sunt sedan sau break. Breakuri frumoase mi se par SW-urile (Alfa Romeo 156; Peugeot 407 cu acoperis din sticla) si urate cele care se pot confunda usor cu o cutie (Volvo 750 break)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

inainte de a-mi comanda golful, stateam in cumpana intre a alege o masina de acest tip sau ceva mai mare (jetta/octavia) insa faptul ca am masina de serviciu un sedan cu hayon si ca atare un portbagaj IMENS, m-am indreptat catre golf...

pana la coada, toate se rezuma la utilitate si exploatare... daca ai nevoie sa cari chestii voluminoase, daca ai nevoie de spatiu pentru carucioare, patutzuri samd... e buna alegerea unui break/variant pentru ca merita investitia

daca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca as avea break, nu prea m-ar lasa inima sa cocosez masina cu tot felul de tevi, paturi... Ma rog, poate fi o obsesie de-a mea, dar pentru mine are alte functii,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci,sa o luam un pic si altfel:de exemplu Passat-ul Variant.e spatios-de acord.e frumos-pentru unii-si cu asta de acord.poti cara cu el-idemm de acord.totul bun pina aici.dar.un mare dar.de ce ai cara chestii cu ceva ce se apropie oarecum de termenul 'limuzina"?personal,daca asa s-ar pune problema,mi-as lua un Touran.e MULT mai spatios decit un Passat Variant,poti cara si un bou cu el,numa sa fii priceput la inghesuit lucruri in masini.Nu mai pomenesc de numarul de tevi,calorifere si alte fittinguri care ar incapea.Iar persoane...ar ajunge si unei familii de penticostali.

E drept ca nu pentru oricine masina e ceva ce trebuie pastrat in stare buna si ingrijit.O data ce ai inceput sa cari cu o masina-haleluia!S-a dus starea buna.

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, pentru cine conteaza ordinea si curatenia in masina, caratul nu e o solutie.De ex la mine in masina nu s-a mancat niciodata,in scrumiera nu s-a scrumat niciodata.Totusi cand m-am mutat si a trebuit sa car si eu unele chestii, le-am ambalat frumos am pliat bancheta si am obtinut suficient spatiu.Normal ca am carat nimicuri, cutii cu cd-uri, rafturi,scaune,etc.Pentru carat exista dube - asta pentru cine nu vrea camion.Asa ca am imprumutat de la unchiu duba opel (lesinata ca putere) si am inghesuit acolo chestiile voluminoase.

Oricum trebuie sa recunosc ca pentru mine masina nu e numai o chestie utilitara, e in primul rand o placere.Chestii insalubre - tevi,calorifere chiar daca ar incapea nu le-as baga nici mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in scrumiera nu s-a scrumat niciodata

Dar s-a fumat vreodata? Ca daca da nu vreau sa stiu unde s-au dus scrumul si chistoacele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loooool,tare asta.

Nu s-a fumat niciodata.Fumatorii sufera din greu cand merg cu mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi a ramas cred ideea de pe vremea impuscatului ca break-ul este pt nomenclaturisti si este buna la carat porcul si alte sarsanale.

MCV -ul de la Dacia a dat lovitura, romanul avand impresia si poate asta este si relitatea, ca da aceiasi bani pentru mai mult.

Eu cumparam break daca aveam cascaval, asa raman la clasicul sedan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai misto e cind iti explica cineva ca va la o masina asa-si-asa,break,ca uite cite intra in ea si dinastea...iar dupa aceea il vezi intotdeauna cu masina goala!Romanu' e prudent,se gandeste ca dar daca trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutia cade pe o panta extrem de subiectiva.

eu am explicat care au fost considerentele pentru care am optata spre un kombi

-spatiu si versatilitate

-estetica

-fonduri insuficiente pentru o limusina de clasa medie care sa-mi asigure un portbagaj sufucient.

da, eu am cautat in mod deosebit kombi !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreti hayon permanent murdar -> hatchback, variant... la sedan nu se murdareste luneta...eu am hatchback...asta e :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune sincer, ce a cantarit mai mult? Cainele avea nevoie de spatiu si...bla bla...sau Nevasta a vrut Variant?

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreti hayon permanent murdar -> hatchback, variant... la sedan nu se murdareste luneta...eu am hatchback...asta e ;)

Asa puteam sa zic si eu ca sedan-urile nu au stergator pe spate si ca pe ploaie sau ninsoare stau picaturi pe luneta la greu, dar asta nu e un factor determinant. ;) Eu cel putin am plecat de la bun inceput pentru un Golf hatchback, dar destinul a facut sa gasesc un Variant super, iar acum ma bucur avantajele Variant-ului, un portbagaj mult mai incapator si spatiu o idee mai mare la picioare pentru pasagerii din spate, plus ca la drum intins il simti mult mai asezat pe sosea decat un hatch, in special la vant lateral ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in plus aveti idee ce pat se incropeste in spate la o adica?

nici eu, ca nu am avut ocazia.

dar ma bazez pe ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mult am carat componente de Audi A4 din Germania cand am venit cu ea pentru un amic, cu bancheta rabatata, una bucata bord, instalatie de clima, o gramada de alte subansambluri, piesele pentru a mea etc, era full ce sa mai ;)

Modificat de DANNY VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune sincer, ce a cantarit mai mult? Cainele avea nevoie de spatiu si...bla bla...sau Nevasta a vrut Variant?

;)

Pai se subintelege... ;) . Dar am vrut cu totii, fiindca inainte am avut un B4 Variant si ne-a placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna chestia cu patul ! :salut: Chiar uitasem de ea. Am sa incerc si la sedanul meu (mai la vara), ca tot se rabateaza spatarele banchetei. Cum ma intorc noaptea, mai vad eu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau la Hatch/variant e mai mult loc pentru capul pasagerilor din spate decat la majoritatea corespondentelor sedan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Variant-uri cu siguranta este mai mult spatiu la cap, nu stiu la Golf cu Jetta de exemplu, cum e cu spatiul la cap ?! :salut: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!