Jump to content

Problema ciudata la Audi 100 2.3E 1994


miai
 Share

Postare recomandată

(sa ma explic: apropo de ce vorbeam azi de "big picture", chestia cu senzorul la mine n-a fost decat un trigger pt. un anume mod de avarie in care se imbogatea amestecul. Ma intereseaza sa vad daca / de ce e in mod normal mai saracut amestecul si daca se poate face ceva in ac. sens)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.

Pentru moment am gasit problema masinii. Am fost la cineva care are un mic service in spatele spitalului Colentina pe Str. Pargarilor 71bis. Am fost foarte multumit de cum lucreaza. Tipul chiar se pricepe la masini. Nu face tinichigerie si alte chestii care nu necesita cunostinte tehnice dar stie foarte multe despre masini, cel putin despre AUDI. Si la pret a fost extrem de rezonabil. Pentru o diagnoza care Dan-Don a refuzat sa o faca pentru ca este foarte complexa si complicata in acelasi timp, nu mi-a luat decat 750.000.

In fine, cam atat cu reclama (dar chiar trebuia sa spun, pentru ca este intr-adevar un mecanic de exceptie, by the way, intre altele repara si ECU-uri).

S-a dovedit ca sonda G62 originala a masinii pe care am gasit-o in portbagaj era in prefecta stare de functionare, asta rezultand din masuratorile cu multimetrul.

Mai departe s-a gandit sa masoare presiunea de pe injector cu un manometru. Atunci s-a dovedit ca problema era de la debitul de benzina. In acest caz puteau sa fie doua lucruri, fie filtrul de benzina, fie pompa, fie (desi putin probabil) sa fie extrem de multe impuritati in rezervor si care sa infunde sita pompei.

Presiunea pe manometru masurata pe injector varia intre 3 si 4 bar iar asta este limita inferioara a presiunii care trebuie sa vina din pompa. In mod normal, pompa trebuie sa dea in jur de 6 bar pentru ca motorul sa fie alimentat corespunzator cu benzina.

Primul lucru, am schimbat filtrul de benzina, s-a dovedit ca am dat banii degeaba. Sa nu ma intelegeti gresit, decat sa cumperi pompa de benzina sau sa te apuci sa desfaci rezervorul sa il cureti de mizerie, asta este cea mai buna solutie (si cea ma ieftina).

S-a dovedit ca filtrul era OK si mai ramanea sa fie ori din injector, ori din pompa. Pentru a elimina injectorul, a masurat presiunea direct din conducta care iese din filtrul de benzina si care alimenteaza injectorul.

Acelasi lucru, 3-4 bar. De unde mai ramane sa fie pompa (cel mai probabil) sau rezervorul sa fie extrem de murdar. Asta ramane de vazut Luni, pentru ca pana atunci este ocupat.

Sper ca asta sa fie ultimul drum pe care il fac la service pentru problema asta. Va tin la curent cu ce se mai intampla.

Ah, sa nu uit, asta e masina cu ghinion. Ieri mi s-a rupt un surub la pedala de ambreiaj si am ramas cu masina prin Ploiesti. Cei de la service de la Faredo (reprezentanta Daewoo din Ploiesti) au fost extrem de amabili, mi-au tractat masina pana la service gratis, dar mi-au cerut "doar" 1.000.000 ca sa imi repare pedala de ambreiaj. Mai puteam sa mai zic ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Una tare, chiar azi am dat ultima transa de bani la masina si odata cu asta am radiat-o si tipul de la care mi-a dat-o mi-a aratat si factura de la Midocar unde a fost masina la inspectie (sa va spun eu: ca sa vada aia de ce merge greu).

Doar 25.000.000 a costat si au zis ca nu e de la pompa de benzina de fapt nu stiu de ce i-au luat banii aluia, ca tot asa i-au dat-o inapoi.

Ideea este ca pe mine m-a costat 750.000 diagnoza CARE A FOST SI CORECTA.

Am schimbat pompa de benzina (am gasit in magazin cu piese forte ieftine si cu garantie - se numeste DIJITAL si este pe Str. Lizeanu langa Obor) si merge masina ca unsa. Nici nu imi vine sa cred cat de bine merge, s-au terminat probelemele la relanti, nu se mai cunoaste nici o diferenta cand merge aerul.

Multumesc tuturor care m-au ajutat, in special lui s_c care m-a scos din ideile mele cum ca sonda G62 ar fi de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!