Jump to content

Problema ciudata la Audi 100 2.3E 1994


miai
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am cumparat de curand un Audi 100 care a zacut in garaj vreo 2 luni inainte sa o cumpar si am o problema foarte ciudata la motor. Initial am crezut ca este vorba de bujii, dar am dus masina la service la Autonet, a stat un gagiu trei zile pe ea si mi-a spus ca nu poate sa imi spuna cu siguranta care e problema la ea, dar ca suspecteaza o sonda de apa. Pe capacul chiulasa este fixata o flansa in care vin fixate doua sonde de apa, una in partea de sus a flansei si una in partea de jos, si sunt fixate in forma de V. Tipul de la Autonet mi-a spus ca sonda de sus nu este cea originala a masinii si nici nu este ceea ce trebuie. Sonda are 3 poli iar mufa are 4. Am cautat sa o cumpar de la Alpadrino, de la Augsburg, prin dezmembrari, nimik. Mi s-a spus ca nu se mai fabrica si nici nu se mai gaseste.

So far so good. Acum sa va explic si in ce consta problema la motor. Totul merge "aproximativ" bine atata timp cat am clima oprita. Daca pornesc clima, si calc ambreiajul moare motorul, sau porneste, il las la relanti si se opreste dupa cateva secunde. Opresc clima, pornesc motorul si nu mai are nici o problema. Alta, daca am farurile pornite, nu porneste, dar nu mereu, doar cateodata. Daca opresc farurile porneste pana la urma.

Masina are 133CP la 2300cc. Ideea este ca eu nu am reusit sa merg cu mai mult de 160-170kmph (cu clima oprita). Daca am clima pornita nu merge decat cu 140kmph.

Cand calc acceleratia la inceput, se ineaca putin.

Cand m-am dus prima data la Autonet, tipul de acolo a gasit o mufa scoasa de la sonda de apa DE JOS, nu de la cea de sus care zicea el ca are probleme. A bagat mufa in sonda, nu a mai vrut masina sa mai porneasca deloc. A scos-o si a pornit.

Si acum caracteristicile masinii:

- Motor pe benzina de 2300cc

- Anul 1994

- 5 pistoane in V5

- Tip motor AUDI AAR.

- Tractiune fata

- Clima, nu aer conditionat

- Modelul masinii AUDI 100 2.3E.

Si acum intrebarile:

1. Se poate sa fie si de la altceva in afara de sonda/ele de apa?

2. Unde as putea sa mai caut sonda respectiva?

3. Cine stie un service unde chiar se pricep oamenii si ii dea de cap?

Va multumesc pentru rabdarea de a citi compunerea mea :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele doua sonde de temperatura:

- cea de sus: cod VAG 034 919 369 C (4 pin); pret aprox. OEM 57E+TVA

- cea de jos: cod VAG 034 906 161 (negru, 2 pin); pret aprox. OEM 28E+TVA

Incearca sa le gasesti mentionand aceste coduri. Daca nu le gasesti aftermarket atunci Augsburg sau Porsche Ro le pot sigur aduce ca si piese originale. Pt. OEM PoRo este ceva mai ieftin decat Augsburg.

Provizoriu te sfatuiesc sa incerci sa vezi cum merge motorul cu sonda de sus deconectata. Ideea e ca daca sonda de temp. a apei e stricata (sau la ECU ajunge un semnal eronat datorita neconcordantei pinilor) ECU va "crede" in mod eronat ca motorul are alta temp. decat cea reala (din manifestari probabil va crede ca e rece), va modifica (probabil imbogati) amestecul si evident motorul va functiona aiurea. Cu sonda deconectata ar trebui ca dupa un timp ECU sa treaca pe o valoare default de 70C cu care motorul ar trebui sa functioneze rezonabil.

Oricum, o sonda defecta sau necorespunzatoare explica ezitarea la demaraj si eventual limitarea de viteza maxima. Consuma mult?

In ce priveste A/C, exista un senzor care transmite ECU info. de compresor pornit, a.i. acesta sa compenseze sarcina suplimentara. Este posibil ca ac. senzor sa functioneze prost, ceea ce explica de ce motorul moare cu A/C pornit.

Poti sa mai incerci ceva - nu-mi dau seama acum care este exact sistemul de reglare a relanti-ului la ac. motor, dar "just in case" poti incerca sa deconectezi bateria, sa astepti 1 minut, sa reconectezi bateria, sa pui contactul FARA A PORNI MOTORUL SI FARA A ATINGE PEDALA DE ACCELERATIE, sa astepti 1 minut (iarasi, fara a atinge acceleratia) si apoi sa pornesti motorul, toate acestea cu motorul cald. Ac. procedura va declansa auto-reglarea clapetei de acceleratie (in caz ca reglarea relanti-ului se face electronic).

Luni voi reveni cu info si documentatie suplimentara. Pana atunci incearca cele de mai sus si spune-ne rezultatele.

Pana una-alta mai ai rabdare cu service-urile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru sfaturi. Maine o sa incerc treaba cu deconectarea bateriei. Cat despre codurile sondelor, mi-ai dat cel mai mare ajutor insa Augsburg mi-a spus ca nu au asa ceva si ca nici nu mai aduc (sonda cu 4 pini), din cate am inteles nu se ma produc sau nu se mai importa, ciudata treaba. Daca nu merge nici cu bateria, o sa ma duc Luni la Midocar sa imi faca un test complet si sa imi spuna ce problema are.

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potential lame question,

Unde e bateria? Sub capacul de plastic de langa parbriz, sub capota nu este.

Despre consum, nu as putea sa iti spun exact pentru ca o am de putin timp si nu prea am apucat sa vad cat consuma. Totusi am putut sa imi fac o parere despre consumul extraurban, cam 7-8. Cat despre cel urban, ma ucide. Cred ca imi consuma cam 18-20. Chiar azi i-am facut un plin, am resetat kilometrajul mic si o sa merg doar prin Buc sa vad cati km o sa fac cu un plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porsche Ro. sau Midocar trebuie sa fie in stare sa iti aduca sonda aceea - pana la urma cred ca producatorul automobilului e obligat prin lege sa iti poata furniza piese de schimb nu-stiu-cati ani de la fabricatie (oricum, mai multi decat varsta masinii tale).

Daca te apuca cheful de o diagnoza la o reprezentanta, sfatul meu este sa faci doar diagnoza, fara neaparat a implementa sugestiile lor - spune-ne intai si noua ce-ti zic si poate vom fi in stare sa-ti dam vreun sfat. Nu de alta, dar service-urile "de fite" au tendinta sa "recomande" schimbarea a 50-80% din senzorii si consumabilele dintr-un motor (un mizilic de vreo 500E acolo) inainte de a se obosi sa inceapa o diagnoza.

Cum spuneam, o sa revin maine cu documentatie suplimentara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce a zis s_c, daca o bagi in reprezentanta, si le spui sa schimbe ce e de schimbat, iti schimba toate filtrele si sondele/senzorii, si iti taie factura de 80 mil.

Cand am fost la VW CJ cu masina mea (ai ghicit: vw sharan :lol: ) le-am spus ca vreau o testare simpla, si sa nu imi schimbe nimica pe ea, doar sa-mi spuna ce ar trebui schimbat.

Rezultatul lor: toti senzorii si toate sondele sunt in parametrii normali de functioanare, totusi mi-au "curatat" clapeta de aer, cost total: <1.200.000.

Sunt convins ca daca le spuneam sa schimbe tot ce trebuie, imi taiau factura de cel putin 20 mil (poate 80...) inlocuind toate sondele/senzorii, placute frana, in general toate consumabilele.

Sfatul meu personal este sa te feresti ca de dracu de reprezentante, pt ca nu fac decat sa-ti ia banii, in rest sunt niste aroganti, si sunt slab pregatiti. Merg pe ghicite baietii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, treaba e destul de complicata :lol:

Problema e ca pe masina ta s-a pus cam cel mai avansat hibrid de injectie electro-mecanica - dupa acest sistem a urmat injectia electronica. Ca atare diagnoza este o amestecatura de citiri analogice dar din pacate cuplate cu declansarea via tester a unor secvente de test. Pe acestea din urma nu prea vad cum le-am putea declansa fara testerul adecvat.

(cu alte cuvinte citesc de jumatate de ora despre injectia ta si mi s-a facut parul maciuca de ce-i acolo :D )

Oricum:

- ar trebui cumva citita memoria erorilor din ECU, insa este necesar un cablu cu conectori 2+2, nu OBD cum avem majoritatea; am o idee de unde am putea face rost de un adaptor, dar... in fine, vedem. Varianta a 2-a este citirea codurilor de eroare prin metoda "blink-codes", dar chiar n-am facut niciodata asta si nu stiu sa te indrum aici. Oricum, pe http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shoo...ng/100ecuf.html gasesti o metoda de citire via blink-codes

- iti anexez ceva documentatie: fitting locations pt. sistemul de injectie si procedura de test pt. senzorul de temperatura. Se pare ca senzorul de temp. folosit de sist. de injectie este de fapt cel de jos, nu cel de sus. Cum la tine cel de jos este deconectat parerea mea este ca tu acum mergi pe o valoare default care probabil este spre rece, a.i. sistemul imbogateste permanent amestecul - de aici consum mare, "dat in gat" la demaraj s.a. Probabil ca la tine sonda de jos este dusa (scurtcircuit interior or something) a.i. cand il conectezi transmite ceva complet aiurea catre ECU care probabil ineaca motorul cand incerci sa il pornesti cu senzorul conectat.

Cat despre senzorul de sus... sorry, dar chiar n-am inteles ce functie are. Comunica cu "VEZ unit" - din pacate nu prea am inteles ce este aceasta.

Sugestia mea ar fi sa parcurgi procedura de test pt. senzorul de temp. si apoi mai vedem... poate totusi o vizita la un service pt. diagnoza, cred ca-i varianta cea mai simpla. Totusi nu-ti recomand reprezentanta ci:

- fie Metrotehnica (acolo nu discuti decat cu Culi)

- fie Dan-Don (cauta pe google, au site)

- fie Bosch Vifor (www.vifor.ro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de test pt. CTS.

Cat despre chestia cu bateria, forget it - stabilizarea relanti-ului se face prin ISV, nu din throttle body. Ai putea incerca sa cureti ISV cu carb. cleaner...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa mai masori si diff. pressure regulator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Azi am fost la Midocar. Dupa vreo 15 min de asteptare am fost si eu bagat in seama, le-am spus ce vreau si mi-au spus foarte calm ca ar trebui sa stau linistit, ca la ei niciodata nu a constat diagnosticarea mai mult de 250Euro. Foarte rar a sarit, de pretul asta, dar de regula costa intre 150 si 250 (o nimica toata :-) ). Si mai ziceau ei ca diagnositcarea se face conform sfaturilor producatorului, si ca daca ei gasesc ceva in neregula, trebuie sa schimbe piesa, pentru ca nu pot avansa cu diagnoza, ce sa mai incolo si incoace, banditi. As fi fost dispus sa platesc max 100Eur o diagnoza completa din care sa reiasa care este problema, dar sa ma duc dupa aia sa imi iau masina si sa le las vreo 1000 eur pentru ca ei nu au putut sa faca diagnoza fara sa schimbe consumabile etc. nu imi convine.

s_c, am citit pdf-urile pentru care iti multumesc, dar tot nu am inteles o chestie, unde pun siguranta sau jumper wire-ul ca sa declansez secventa de citire a erorilor.

"you activate the fault code system by inserting the fuse in the top of the fuel pump relay for four seconds OR by connecting the jumper wire across the two diagnostic terminals under the dash for four seconds"

dar tot este neclar. Am masina de putin timp si inca nu ii stiu toate shmekeriile. Un prieten are un A4 si spunea ca la el ii arata pe controllerul de clima toate mesajele de eroare daca bagi o combinatie de taste. Am inteles care e treaba cu blink codurile, dar nu stiu cum sa ii dau drumul la secventa de diagnosticare.

Ma sfatuiesti sa schimb sonda mica care trimite info la ECU si sa o las in pace pe cea care trimite la VEZ (ce dracu o fi si ala) sau problema poate sa fie si de la sonda mare?

Alta chestie pe care am uitat sa o mentionez de la primul post, cand dau contact, becul de la baterie nu sta aprins ci are o intrerupere, la interval de 1 sec se stinge pentru un foarte scurt timp (ceva de genul 1/4 sec.). E normal?

Lasa-mi un nr de tel si daca ai timp poate ne intalnim sa vezi si tu despre ce e vorba.

Thanks for the advices.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi este neclara procedura cu blink codes (cum de altfel am si spus). Mai cautam.

Amicul cu A4 cred ca greseste (din ce an e A4-ul?). Pe ecranul climatronicului poti afisa doar erorile climatronicului, nu si ale motorului.

Cat despre sonda de temperatura, te sfatuiesc sa o masori pe cea de jos (e masurabila fara a apela la alte proceduri ezoterice) si sa vezi ce iese.

Cat despre service-uri, incearca si la Dan-Don si Vifor. Pentru domnii de la Midocar: diagnose this :12: !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carcasa releului pompei de benzina are un locas special pentru inserarea sigurantei la care se face referire. iar conectorii de diagnoza se afla in cutia cu relee din compartimentul motor de sub parbriz in dreptul soferului.

Din cei doi senzori de temperatura, numai cel de jos trimite informatii catre ECU si respectiv modulul de aprindere. In aceiasi carcasa sunt doi senzori separati (semnalul il dau intre fiecare dintre cei doi pini si masa adica carcasa senzorului).

Senzorul din partea superioara a flansei trimite informatia de temperatura exclusiv catre instrumentele din bord - nu influenteaza functionarea motorului.

ECU primeste semnal de la cuplajul magnetic al aerului conditionat. In cazul in care acest semnal nu "ajunge" la ECU atunci motorul se comporta exact asa cum ai decsris.

In primul rand verifica toata instalatia electrica in special in compartimentul motor (inclusiv firele de masa dintre motor si sasiu). Exista sansa ca toate nefunctionalitatile sa fie legate de o problema electrica. (ECU nu primeste semnal de la cuplajul magnetic al A/C, masina nu porneste cu farurile aprinse, caderi de tensiune mari, este afectata alimentarea senzorilor, regulatorului de presiune sau al aprinderii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Un cablu 2x2 se gaseste la subsemnatul ca sa putem incepe cu o diagnoza.

2.Daca mufa senzorului de temperatura de jos este scoasa iar motorul functioneaza, e clar ca ECU comanda functionarea cu o valoare default.

3.Introducerea mufei de jos in sonda impiedicand functionarea motorului, pe mine unul ma duce cu gindul la faptul ca circuitul electric al acesteia nu este intrerupt, semnalul pe care aceasta(sonda) il transmite fiind mai degraba unul de scurt-circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparat sonda VAG 034 906 161 (de fapt echivalentul de la BOSCH dupa spusele celor de la Alpadrino - pe ea scria doar Italy :-) ) adica sonda mica de jos care transmite temp la ECU - 600.000 la Alpadrino pentru ca as fi cumparat-o pe cea originalam numai daca se gasea pe undeva.

O foarte mare schimbare in functionarea motorului, nu se mai ineca la relanti, nu mai ezita la demaraj, toate bune si frumoase. Am facut un plin de la Shell cu V-Power (cel normal, nu VP racing). Dupa asta, a revenit la starea initiala. Exact aceleasi simptome.

Este de-a dreptul jenant sa stai in intersectia de la Universitate cu avaria pornita, pe banda 2 si cei din spate sa te ocoleasca pentru ca nu iti porneste motorul. Si daca porneste, merge 5 sec si moare.

Maine ma duc cu ea la un prieten de-al unui prieten care se ocupa cu borduri de masini dar am inteles ca se ocupa si de diagnostice. Daca nu are cablul necesar o sa iau unul de la tine gabin. BTW, cat costa?

Alte sfaturi de la cineva? s_c ai mai gasit ceva? Ideea este ca ultima solutie ar fi sa ma duc la Midocar, sa le dau 250 Euro + ce piese o sa creada ei de cuviinta sa schimbe ca sa fie factura cat mai groasa si sa sper ca o sa rez pb.

s_c am sunat la dan-don si mi-au spus "Ne pare rau, dar noi nu diagnosticam Audi 100 din 1994. Are injectie mecanica si nu ne complicam." Ar mai ramane sa sun la Metrotehnica si la celalat service dar nu stiu nici un nr de tel.

Astept sugestiile voastre daca nu v-ati plictisit deja de subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai drum in Cluj te rezolv eu cu masina.Toata lumea fuge de KE-Motronic, :(.Diagnoza este anevoioasa, necesita manometre de masurat presiunea de benzina ( sistem, diferentiala,debitul camerei inferioare, etc) dar cu putina rabdare se gaseste defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VIFOR BOSCH SERVICE Auto

adresa: Soseaua PANDURILOR, nr. 71, sector 5, cod RO-762311

telefon: (021)411.46.46

fax: (021)410.76.20

e-mail: service@vifor.ro

Lasa Midocarul in pace.

E foarte drept ca se fuge de injectia mecanica (BTW, ares323, miai are KE-Jetronic III :( ), insa ma mir de Dan-Don - eu am fost la ei acum cativa ani cu un A80 KE-Jetronic si s-au ocupat de el. In fine, s-au domnit si astia.

Incearca si la Vifor. Trebuie neaparat facuta procedura de citire a codurilor, fie cu testerul, fie cu blink-codes - chiar nu te-ai lamurit cu site-ul acela?

De subiect personal nu m-am plictisit - eu imi mesteresc injectia de 6 luni si tot nu m-am plictisit, asa ca... :(

Ce nu inteleg - de ce nu ai masurat in prealabil rezistenta sondei de temperatura?? nu era prea complicat. Acum, scoasa de pe motor, la temperatura ambianta ce rezistenta are?

Cand a reaparut problema, a fost brusc sau treptat? Sonda noua ce rezistenta are acum? Ma gandesc si la scenarii de genul sonda noua proasta - italienii sunt niste maestri in a fabrica piese de schimb de rahat - sau sonda care dintr-un motiv sau altul se scurtcircuiteaza in scurt timp datorita vreunei probleme pe instalatie sau... nu stiu, trebuie sa masori si tu putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Oferta mea e valabila pentru a putea efectua diagnosticarea "pacientului" si realiza "vindecarea" lui, adica altfel spus adaptorul 2x2 nu este de vinzare.

2.In ceea ce priveste partea cu alimentarea de la Shell, in opinia mea ai fost oarecum neinspirat, combustibilii comercializati de ei pe piata nefiind cotati foarte bine.Oricum nu cred ca efectele ulterioare(intimplarea de la Universitate) sa provina de la calitatea benzinei, dar nu e exclus.

3.Pacat ca nu ai postat doar achizitionarea sondei, incercand sa obtii niste noi sfaturi, legate de niste masuratori anterioare(rezistenta sondei noi, rezistenta sondei vechi, diferente intre ele s.a.m.d.), asa cum ti-a sugerat s_c, dar inteleg ca acum este prea tirziu.

4.Oricum, cum s-a rezolvat problema de la Universitate? Ai scos mufa de la sonda si a pornit motorul cu valoarea default a temperaturii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabin, te ocupi de diagnoza la modul profesional (adica ai / lucrezi la un service) sau e un hobby?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrat sau posesor de service - nu.

Diagnoza - hobby pentru moment, dar as dori sa o aprofundez.

Cablurile de diagnoza - veritabile Ross-Tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Busy day today. In urma sfaturilor lui s_c m-am apucat sa masor sonda vechem adica sonda ei originala. Intamplarea a facut ca amandoi sa fi fost neatenti la instructiunile de testare si am obtinut niste rezultate aiurea.

Testul unei sonde decurge in felul urmator. Se masoara rezistenta la temperatura camerei. De regula, in cartile tehnice se mentioneaza rezistenta pe care trebuie sa o aiba la 20 gr C. In cazul meu era ceva mai mult, deci am obtinut o rezistenta ceva mai mica decat cea standard de 2.5 ko. Apoi se ia sonda si se introduce in apa fiarta (atentie, asta este temperatura apei din motor in regim normal de functionare dupa 20-30 min de mers cu masina - asta am aflat-o azi tot de la s_c pentru ca eu credeam ca este ceva mai mica, undeva la 80-90 gr C). Testul in apa care fierbe se face in felul urmator. Se leaga sonda cu papuci si fire, si se scufunda doar senzorul sondei, nu toata sonda. Un lucru important este acela de a nu lasa sonda sa atinga fundul vasului cu apa deoarece este mai cald si masuratoarea ar fi eronata.

Whatever, a fost o mare distractie cu fiertul sondei.

Cert este ca noi am facut niste masuratori gresite si iata si de ce:

Noi am crezut initial ca sonda are in interior un singur senzor dar nu era asa. Mai tarziu dupa amiaza am fost la un mecanic auto care are atelierul in spatele spitalului Colentina care a fost destul de amabil si de promt, si care dupa ce s-a uitat 15 min la masina, mi-a spus ca sonda care este acum instalata pe masina are un singur senzor de temperatura care este montat intre cei doi pini ai sondei si ca sonda originala are doi senzori de temperatura, unul este montat intre masa si unul dintre pini, iar cel de-al doilea intre masa si cel de-al doilea pin.

Intamplarea a facut ca eu sa mai am sonda veche. Am masurat-o la temperatura camerei. Avea aprox. 2 ko rezistenta. Am lasat-o putin la rece, ca sa o aduc la ~20 gr C si la masuratoare mi-a dat 2.5 ko pe fiecare senzor, ma rog... 2.5 pe unul si 2.4 pe celalalt dar probabil se explica pentru ca o tineam in mana si incepea sa se incalzeasca.

Ca sa rezumam, sonda ei originala cu doi senzori era in perfecta stare de functionare. Am montat-o pe masina. Ma asteptam sa mi se termine toate problemele. De unde? Nu vrea sa porneasca cu ea.

TOTUL MI SE PARE EXTREM DE CIUDAT. Adica, cu mufa scoasa rezistenta citita de ECU tinde la infinit, deci temperatura tinde la 0 sau la o valoare negativa, de aici motorul pleaca in soc automat. SI RAMANE ASA pana cand ECU ia ca valoare de referinta o alta temperatura default pe care nu o stiu, de la care masina o ia razna.

Ce sa va spun, cu mufa scoasa, e o placere cum merge motorul, dar numai pentru 15-20 min, dupa aceea, nervi, motor oprit in intersectii, pleaca la fel ca Dacia (trebuie sa tin calcata acceleratia ca sa porneasca) s.a.m.d.

De la ce ar putea sa fie comportamentul asta ciudat al ei? Cu sonda care este in perfecta stare de functionare nu vrea sa porneasca, cu mufa scoasa porneste si merge perfect 15-20 min?

gabin, maine i-am promis tipului din spate de la spitalul Colentina ca ma intorc la el daca mai am pb, omul se pricepe, sa vedem ce imi spune si el. Daca nu ii da de cap o sa apelez la tine, poate ii dai tu de cap. Asta in cazul in care nu ii dau eu de cap.

M-am gandit la sonda lambda. Dar poate sonda lambda sa fie de vina pentru faptul ca nu porneste cu sonda de apa conectata?

Daca aveti vreo idee, astept mesajele voastre pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu sonda fiarta nu e chiar atat de clara: de acord ca sunt 2 senzori inauntru (pentru cine citeste atent ELSA :( ) dar nu inteleg de ce exista rezistenta (variabila cu temperatura, nu asa, oricum) intre pini? Nu era normal sa fie separati / izolati?

Cat despre temperatura de regim, eu am spus ca trebuie sa fie 90-100 (de fapt oscileaza intre 90 si 100).

Se mai pot masura regulatorul de presiune diferentiala (am postat mai sus procedura) si sonda lambda (voi posta de dimineata). Da-mi de veste de dimineata, poate merg si eu cu tine la tipul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este putin probabil, dar nu exclus ca si rezistenta dintre cei doi senzori sa spuna ECU-lui ceva. Cert este ca am scos sonda aia italieneasca pe care o montasem ieri, si am masurat rezistenta intre fiecare pin si carcasa sondei. Rezistenta tinde la infinit. Pe cand la sonda ei originala imi dadea o rezistenta ca la carte intre fiecare pin si carcasa.

SAU MAI ESTE PROBABIL ca tocmai rezistenta dintre pini pe care o tot masuram eu azi sa fie problema, in asta sa constea defectiunea sondei. Ce zici?

Am fost in parcare. Cu sonda ei originala montata a pornit din prima, si a mers foarte bine, chiar si cu A/C pornit, cu toate ca se simtea cam gatuit motorul pentru cei 10-15 hp cat ii mananca A/C-ul. Dar dupa ce am turat-o putin vreo 5 min, am oprit-o si nu a mai vrut sa porneasca. Zici ca maine putem sa stabilim o intalnire sa mergi cu mine la tipul ala? Cauta-ma pe yms sa vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cert este ca am scos sonda aia italieneasca pe care o montasem ieri, si am masurat rezistenta intre fiecare pin si carcasa sondei. Rezistenta tinde la infinit. Pe cand la sonda ei originala imi dadea o rezistenta ca la carte intre fiecare pin si carcasa.
Deci sonda ta italieneasca face exact acelasi lucru cu mufa in aer - rezistenta infinit catre ECU <=> temperatura zero absolut :lol: Poti sa uiti de sonda aia, e complet inutila si te incurci in ea.
SAU MAI ESTE PROBABIL ca tocmai rezistenta dintre pini pe care o tot masuram eu azi sa fie problema, in asta sa constea defectiunea sondei. Ce zici?

Tie ce ti se pare c-as fi spus?? :lol: Fapt este ca nu e specificata nicaieri rezistenta intre pini (infinit or otherwise) a.i. ne dam cu presupusul. Cel mai cinstit (dar si cel mai scump) ar fi sa iei o sonda noua de la PoRo si cu asta basta, macar stii o treaba.

Zici ca maine putem sa stabilim o intalnire sa mergi cu mine la tipul ala? Cauta-ma pe yms sa vorbim.

Pai... cauta-ma tu, ca tu stii ce-ai vorbit cu tipul. Eu incepand cu ora 9 sunt pe net si pe mobil, iar motivul pt. care vreau sa merg este ca (1) sunt curios ce-ti face si (2) poate-si da cu presupusul si la masina mea cu un subiect (treaba pe care de altfel te rog sa i-o specifici daca mai vorbesti cu el, sa-si rezerve si 30 min. pt. mine in caz ca vin). In fine, ne gasim noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca pot sa arunc sonda italieneasca. Eu pur si simplu comentam pe marginea ei. Cat despre problema la masina ta, cred ca este vorba tot despre un senzor de temperatura daca nu ma insel. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!