Jump to content

Incalzire Scaune - Probleme


nelro
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru sfaturi si explicatii!

Astept sa se opreasca ninsoarea sa pot desface scaunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okey, am desfacut scaunul. Are rezistenta din "carbon" care este prinsa de tapiterie.

Cei care a-ti reparat astfel de sisteme cum lea-ti desfacut pentru diagnosticare? Daca ma apuc sa desfac din cusaturi se desface tapiteria in bucati.

post-14520-0-05716900-1359366522_thumb.j

post-14520-0-40147600-1359366532_thumb.j

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati / le-ati !

daca nu poti desface , gasesti de cumparat perne pt incalzire (calitate/pret f ok) aici pe forum, @DanuAl

verifica sa nu ai ceva sarme care sa fi perforat perna de s-a ars acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Muale de pont. Am scris pe topic la DanuAl, insa citind in urma se pare ca nu mai are.

Despre greseli, ce sa spun, de toata jena.. graba strica treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oriunde vezi arsuri acolo firul a fost sugrumat/topit/ars ... Cam multe gauri la tine, la colegul unde am montat a fost doar 1 arsura care s-a rezolvat relativ usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine unde sunt gaurele este intrerupt firul de carbon. Tu ce fire spuneai ca ai unit?

Multumesc!

Revin cu o intrebare:

Ce caracteristici ar trebui sa aiba termistorul pentru perna de sezut?

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze dar nu mai pot edita postul precedent.

Ce caracteristici ar trebui sa aiba termistorul pentru perna de sezut? 10 K si atat?

Urmarind cu atentie firele care intra in perna de incalzire am observat ca doua merg la termistor, iar doua se continua cu firele aurii din poza. Ce reprezinta aceste firele aurii? Din cate am reusit sa imi dau seama inconjoara conturul sezutului si atat, pe mijloc fiind doar ochiuri de plasa din firisoare de carbon.

post-14520-0-10254700-1359396553_thumb.j post-14520-0-45983100-1359396583_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca difera instalatiile de la scaune cu tapiterie la cele cu piele. Vad ca este mult mai fina decat cea a colegului.

Ca idee pe scaunele colegului era ca cea din poza si singura arsura o avea intre sezut si suportul lombar, exact cum ti-am desenat in poza ta. Fiind mai groase firele le-am tras puuutin unul spre altul, le-am innadit/izolat si merge brici. Din pacate la tine este mai fina si din cate vad in poze ai mai multe gaurele. Hmmm.... nasol ....mai bine cumperi instalatia noua (desi s-ar putea sa fie cam mult) sau te chinui sa gasesti alte scaune pe la dezmembrari.

Spor la lucrare. Anunta-ne ce ai reusit sa faci !!

52122398_2.jpg

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera.... scaune piele, sport, textil, etc.... mai multe tipuri de rezistente, unele pe burete, altele cusute de huse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit. Intre timp am comandat rezistenta incalzire oem de la DanuAL caruia vreu sa ii multumesc pentru promtitudine si pentru rabdarea de care a dat dovada la toate intrebarile mele. Rezistenta cumparata este de spatar (de golf V dupa cod) si este cu doar doua fire, eu avand 4. Firele de la rezistenta au aceleasi culori cu firele de la rezistenta mea stricata. Pentru a rezolva problema cu "patru fire" am scos termistorul oem de pe rezistenta mea stricata si l-am atasat la noua rezistenta.

post-14520-0-86505800-1359993997_thumb.j post-14520-0-25420500-1359994019_thumb.j

Dupa ce am descusut tapiteria scaunului meu in doua locuri unde rezistenta era prinsa cu acceasi ata care tinea si bucatile de piele unite :screwy: a urmat partea cea mai dificila.

post-14520-0-29937800-1359994045_thumb.j post-14520-0-01409000-1359993987_thumb.j

Desi aveam unde sa o cos la masina m-am gandit ca fiind piele daca nu voi merge pe aceleasi gauri si voi da altele noi, pielea se va taia. Prin urmare am cusut manual cu ata speciala speciala pentru cusut piele. Am facut intai o cusatura in spirala care sa apropie pielea si dupa aceasta o cusatura incrucisata cu doua ace. Abia dupa ce tapiteria era din nou dintr-o bucata m-am apucat sa cos rezistenta pe tapiterie. Spun ca etapa de cusut a fost cea mai grea deoarece puse "cap la cap" ca si durata de timp toate cusaturile mi-au luat aproximativ o zi :tuktuk: . Culmea, mai eram si luat la misto de prieteni cu faze precum "cine e boier si are tapiterie din piele" sau "croitorasul viteaz" :ceuameni: .

In incheiere pot sa spun ca aceasta "mestereala" a avut succes. Incalzirea functioneaza la tot scaunul, singura diferenta fiind ca sezutul scaunului de la sofer se incalzeste putin mai repede decat cel din dreapta, lucru benefic dupa parerea mea. Termistorul functioneaza si el: in momentul in care scaunul se incalzeste destul de tare opreste incalzirea, iar cand scaunul incepe sa se raceasca porneste incalzirea, fara a se actiona butonul. :icon_thumleft:

Imi cer scuze pentru calitate pozelelor.

post-14520-0-27517600-1359993975_thumb.j

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut ! Am achizitionat si eu un GOLF acum cateva zile si din pacate incalzirea in scaun la sofer nu funcioneaza .. cel de la pasager e ok ! cum as putea desface tapiteria sau cum scot afara acea rezistenta ? multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta aici diy incalzire in scaune (e prezentat cu poze) sau mai complet pe google/vwvortex parca aveau un topic f bine facut. Eu la astea m-am uitat cand am montat incalzirea la mine.

Vezi ca e destul de greu,daca nu te pricepi nu reusesti sau ramai de nu o mai montezi cum trebuie (tapiteria)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asa de greu...nu speria omul...E doar ceva de munca si sa stai bine cu nervii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putina indemanare si rabdare, oricum 90% din cazuri s-a intrerupt firul la imbinarea sezutului cu aripioarele laterale

 

deci se da scaunul jos (sa lucrezi mai usor) se scot plasticele din fata, si se ridica husa usor cu un rand de sarme de ghidaj, si cu siguranta se va vedea unde e arsa siguranta... daca nu trebuie data toata husa jos de pe scaun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revenim totusi....

 

Intai, in mufa verde de sub scaun -cea de pe cablajul scaunului - masoara continuitatea dintre cei doi pini mari - daca nu ai continuitate, e clar de la rezistenta - si atunci trebuie desfacut si reparata rezistenta

 

daca ai continuitate intre ei, masoara rezistenta dintre pinii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la colegul vwrxy a fost intrerupta rezistenta dintre sezut si aripioare ca deh ....acolo te arunci in scaun. Refacut rezistenta, pus tapiteria la loc, am facut electrica ptr scaune (nu avea din fabrica) si surpriza, cand sa montam scaunele nu se pupau mufele de airbag ( editii diferite ) asa ca am mai pierdut 1 ora sa facem transferul de mufe de pe un scaun pe altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal.... sunt mai multe modele de conectori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, pe a mea din 2000 difera cu cea din 2002, au design diferit, dar aceeasi functionalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ar putea sa mai existe si varianta asta ca la mine.siguranta din scaun arsa sau intrerupta.La mine a fost intrerupta.Am dat scaunul jos cu o cheie inelara sau tubulata de 13 desfaci surubele alea 2 de sub scaun din fata,iei plusul de pe baterie jos,astepti 15 min dupa care scoti mufa de la airbag si de la incalzire scaun.desfaci plasticile,dai jos tapiseria si vezi unde e buba.daca e intrerupt lipesti cu un pistol de lipit izolezi cu banda adeziva de bumbac alba pui totul la loc si gata,sper ca am fost de ajutor si nu am raspuns prea tarziu la acest topic.Spor la treaba!

post-86609-0-28835500-1362079154_thumb.j

post-86609-0-07027800-1362079161_thumb.j

post-86609-0-97289400-1362079168_thumb.j

post-86609-0-58578200-1362079178_thumb.j

post-86609-0-52897600-1362079188_thumb.j

post-86609-0-15902500-1362079195_thumb.j

post-86609-0-03984400-1362079205_thumb.j

post-86609-0-43755000-1362079211_thumb.j

post-86609-0-47959000-1362079233_thumb.j

post-86609-0-88063400-1362079245_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e necesar sa astepti 15 minute dupa ce dai jos borna. Eu unul nici macar nu am dat jos borna... Numai sa nu puneti contactul in perioada asta ca o sa va apara eroare la airbag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - oricum, pentru cei care nu au mai facut asta sau care vor sa stea linistiti - e mai safe sa scoata borna,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi odata cu venirea soarelui si a vremii frumoase am profitat si am dat scaunul cu probleme jos .. ca pentru prima data si speriat de indea ca o sa fie munca "grea" .. a durat vreo 30 - 40 min .. 

 

S-a gasit problema era intrerupta odata pe la o aripioara si odata pe mijloc unde exista o siguranta (o pastila) !

 

Cositor - Varnes - Izolier   Rezolvat !

 

 

 

post-106135-0-86317700-1366480285_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

se pot demonta foliile  de incalzire de pe niste scaune de golf 4 si sa se monteze pe altele, tot de golf 4? cum sunt prinse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in functie de modelul de tapiterie, sunt cusute sau nu, de huse..... ridica tapiteria de pe sezut si o sa vezi care varianta este. daca sunt cele cusute de huse, nu-i treaba buna....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vrea sa imi repar pe partea de sofer... oare unde as putea gasi rezistenta sezut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!