Jump to content

Incalzire Scaune - Probleme


nelro
 Share

Postare recomandată

Masori ce valoare ai pe pinii subtiri din mufa verde, sau pinii 3 si 7 din mufa butonului de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, am reusit sa verific azi mufa de sub scaune.

am avut contactul pus si incalzirea am dato pe 5(pe oricare pozitie imi arata aceeasi valoare.). am aceleasi valori la amandoua scaunele...

in plus, la scaunul soferului nu mai merge deloc de cateva zile, iar la pasager tot asa...pe 5 abea se simte.

atasez o poza cu ea si valorile masurate.

post-27344-0-34637000-1320251136_thumb.j

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asta masoara. Fara contact luat, verifica continuitatea intre pinii mari si vezi cati Kohmi iti da intre cei mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si cu contactul pus si cu el luat si cu incalzirea pe 0 si pe 5.

daca pun multimetrul pe rezistenta(ohm) intre pinii mari sau pinii mici, am 1, adica infinit. asta nu are cum sa fie bine.

dar de ce am voltaj atunci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre cei mari, daca ai 1 inseamna ca ai rezistenta intrerupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nunu,cred ca am confundat eu.

am masurat mufa care se baga in scaun, nu mufa din scaun. greseala mea.

maine dau scaunul jos ca sa am acces si revin cu update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am reusit sa masor astazi.

pe pinii mari nu am continuitate.

pe pinii mici am 11.20 kOhm. e ok valoarea?

later edit: am desfacut husa si am gasit siguranta intrerupta ( era ars materialul in zona respectiva).

cu ce as putea reface legatura??

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cositorito ,a mers dupa cere am izolato cu un tub de sticla(varnis)

asta acum vreo 2 saptamani si de atunci merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important e sa pui varnis termocontractibil pe legatura.

Razvan, refa rezistenta si gata treaba. In rest e ok.

P,S, - acum am adaptat un interior de A3 coupe - piele, pe un Golf 4 Variant. Bancheta spate a trebuit sa scot tapiteria de pe ea si sa o mut pe scheletul de G4. Totul belea, numai ca sa vezi bucurie - scaunul soferului cu rezistenta stricata......si nu e ca la VW. Criminal, rezistenta lipita intre burete si alt strat subtire de burete.....si nu vezi unde e arsa. Trebuie sa desfaci incet buretele lipit peste ea, pana gasesti beleaua.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e si la mine. la fostu golf era usor de desfacut tapiteria, conform DIY de pe forum - acela unde zice cum sa pui incalzirea in scaune.

la mine insa (scaune recaro cu incalzire OEM) nu are acele tije metalice intercalate una in alta sa formeze un schelet. sunt lipite de burete si tapiteria e prinsa cu niste cleme de plastic de acele tije. incredibil de greu de desfacut...

sper sa fie ok cand montez inapoi tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu incredere......

Nu e vb ca erau lipite, de burete ci peste rezistenta, mai era un strat de burete de vreo 2 mm

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, cum se face legatura cu rezistenta din spatar? m-am uitat si n-am vazut nici un fir de legatura intre sezut si spatar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe lateralul scaunului, trec firele catre spatar. Conexiunea se face sub scaun, unde se gasesc mufele. Ai o mufa neagra. L-ai rezolvat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

destul de important este ca dupa ce legi cele 2 fire, sa acoperi gaura cauzata de arderea sigurantei cu acea panza prin care trec firele

eu am taiat din panza din fata de unde era loc, si am pus si sub buret, si la contactul cu tapiseria, si apoi am lipit cu niste banda duct tape, sa nu se desprinda panza,

practic trebuie sa pui panza din nou peste siguranta, astfel daca se va arde din nou in acea locatie, sa nu-ti faca gaura in tapiserie :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms FLorine, m-am uitat mai atent si am gasit mufa. la mine e alba nu neagra :)

soila, la mine a fost chiar in santul de la scaun. am repozitionat putin rezistenta prin materialul ala si am reusit sa o bag tot in sant, si am pus varnis + banda izolatoare peste, plus panza. ar trebuii sa fie ok.

maine dupa-masa o sa am timp sa pun scaunul inapoi pe masina. sper sa fie ok.

imi puteti zice de ce nu incalzeste asa cum trebuie? am lasat pe 5 scaunul pasagerului aprox 15 min si abea se simtea ca e cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai stat pe scaun sau pe langa el ? Daca ai stat pe scaun si abia a incalzit, schimba butoanele intre ele si vezi daca tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa le schimb. in plus, am observat ca extremitatile scaunului nu se incalzesc deloc. ma refer la ridicaturile laterale si chiar partea din fata a scaunului.

am montat si scaunul soferului,merge acum, dar tot asa slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, ce amperaj ar trebuii sa am la mufe?

cu contactul pus, masor valorile de amperaj pe 0-1-2-3-4-5 ? pe ce pini?

sau si modelul asta e ca cel aftermarket cu pwm ?

vreau sa vad daca potentiometrele sunt ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la butonul original este tot cu PWM. Potentiometru nu este de putere si nu ai ce masura la el. El comanda oscilatorul din integrat, iar semnalul pulsatoriu este amplificat de un MOSFET. Ai putea sa legi un bec pe iesirea butonului si o rez de 10K in loc de sensor, si sa te joci cu potentiometru, sa vezi daca lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata iar nu a mers incalzirea.

am venit acasa, dat iar scaunul jos si surpriza, iar e intrerupta. locul unde am facuto data trecuta e ok.

poate sa se fi ars rezistenta? pe pinii mici am acceasi valoare...

mam uitat peste tot si nu vad sa fie arsa/intrerupta undeva...

am verificat rezistenta din spatar. am verificat continuitatea la mufa care face legatura intre sezut si spatar si e ok.

deci problema e sigur la sezut zic eu...

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci butoanele sunt cu PWM, adica cand ajung la o temperatura se opresc ?

zic asta pentru ca am observat de cateva ori ca se opreste ledul galben pus de mine la un moment dat cand e cald in masina, sa zicem dupa 30-40 min de mers, daca maresc treapta se aprinde, daca il inchid si il repornesc dupa o vreme iar se aprinde

deci numai asta mi-a venit in minte, ca se opreste alimentarea, iar cum am legat dupa schema ta hremus, se opreste si ledul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cele originale.

Razvane, pe semne a cedat iar sezutul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Florin cred ca a cedat, dar unde? tot pare ok,nimic ars,nimic rupt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat si tu continuitatea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,pe pinii mari nu am continuitate...

Am taiat unde lam reparat data trecuta si am refacut iar, dar tot asa ii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!