Jump to content

Cum Se Aeriseste Instalatia De Racire La Vw T3 Td ?


ovwidiu
 Share

Postare recomandată

Daca ati putea sa ma ajutati cu niste sfaturi oricare ar fi ele.Am inteles de la unii ca trebuie sa pun masina in panta cu botul in jos si sa aerisesc (cu motorul pornit ) de la ventilul de aerisire care se afla in stanga radiatorului,apoi sa completez cu lichid (de preferinta antigel G 11 sau G 12 ) in rezervorul tampon.Ce ziceti, este corect ?

Modificat de ovwidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Da asa se aeriseste instalatia la VW T3 1,6 - 1,7 D-TD. Dar poti folosi orice tip de lichid de racire (antiger). Spor la treaba ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate motoarele pe care le-am reparat am aplicat urmatoarea metoda:

-Cu motorul oprit.Am scos blocul de supape din capacul vasului principal de expansiune.Am ridicat vasul de expansiune secundar(conectat printr-un furtun mai lung la stutul lateral al vasului principal)deasupra nivelului surubului de aerisire de pe radiator.Am slabit surubul de aerisire si am alimentat vasul ridicat pana a iesit flud continuu prin acesta.Am inchis aerisitorul.Am deschis robinetul de la calorifer.Am scos din stutul acestuia(calorifer) furtunul de retur(care pleaca spre pompa de apa)si am asteptat curgerea continua de fluid prin stut si furtun.L-am conectat si am strans colierul.

-Cu motorul pornit.Am slabit din nou aerisitorul de la radiator (cu vasul ridicat alimentat)pana a curs lichid fara bule de aer.Am strans surubul definitiv.Motor oprit.

Am coborat vasul auxiliar si am montat blocul de supape in busonul vasului principal.Am instalat vasul auxiliar la locul lui.

Am pornit motorul si am verificat deschiderea termostatului si indicatia de temperatura din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru sfaturi, saptamana asta o sa circul cu masina fara termostat si dupa Sfintele Pasti o sa pun alt termostat nou (celalalt tot de nou era defect,ramanea pe pozitia inchis),asa ca imi prinde foarte bine tot ce m-ati invatat,sper sa citeasca si altii care nu stiu.

Am comandat pe net o carte despre Transporterele noastre ,,Sa ne ajutam singuri '' dar nu explica chiar asa bine.Am fost cu masina la service sa schimb termostatul dar nici ei nu stiu prea bine chestia cu aerisirea ,ziceau ca se autoaeriseste instalatia singura ,ceea ce tot eu le-am spus despre ventilul de aerisire din stanga ventilatorului.Cand l-a desfacut a iesit destul de mult aer pana ce a venit lichidul,pe urma am tinut-o turata pe la 2500 ture ca sa se incalzeasca radiatorul, si am facut o proba prin oras si fortata in rampa si acul era un pic peste zona alba deci normal.

De maine incep drumurile la piata cu ea incarcata (produse industriale) si deabia astept sa o conduc sa nu mai stau cu grija ca se incalzeste prea tare apa.

Tot de pe acest forum am citit si mi-am dat seama ca este termostatul de vina ,caci altfel la service cine stie ce imi spuneau sa schimb.Noroc cu oameni ca voi.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!