Jump to content

GPL pentru Fabia 1.4 MPI


fili_costi
 Share

Postare recomandată

scuze revin e instalatie milano cu injector matrix

am facut cu ea 40.000 km in 3 ani , doar filtrele schimbate o data

in rest gaz si ..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 120 L

    15

  • jagoman

    15

  • fili_costi

    11

  • fabiadan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o intrebare la cei cu mai multi km pe GPL.

Cand se aprinde semnalul rosu si piuie pentru BENZINA (deci nu afisajul GPL) cum se comporta la voi BC, inclusiv acul de benzina.

La mine e in felul urmator. Azi dupa o urcare pe serpentina, mi s-a aprins becul de benzina, si m-am utiat la autonomie, si scria 60 km. Dupa aprox. 60 km a scazut acul la minim, scaderea s-a facut treptat, fapt confirmat si pe BC, autonomia scazand treptat. Pe moment imi afiseaza 0 KM. Masina funtioneaza pe GPL.

Ultima data cand a coborat acul la 0 la fel era, atunci m-am panicat, si am alimentat aprox 11 litrii, si acula urcat la 50% din scala.

Evident masina era folosita doar pe GPL, deci exclus consumul de benzina in mers.

Eu am impresia ca la Fabia, dupa aprinderea becului de benzina, BC nu mai ia in calcul nivelul benzinei din rezervor, ci autonomia afisata la aprinderea becului, si cu parcurgerea kilometrilor scade treptat nivelul afisat.

Poate cineva sa-mi confirme acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa ce m-am "jucat" cu vag-com la Instruments(17).

La adaptare canalul 30 (ajustare indicator combustibil) am introdus valoarea 136 (maximul posibil). Am salvat am iesit, acul a urcat, inidcativul de autonomie CB a crescut. Am reintrat si introdus valoarea ce era initial. Salvat iesit.

Acum acul sta in pozitia in care era cand s-a aprins becul rosu intr-o curba. Becul rosu s-a stins.

Arata din nou acul.

Concluzie: cred ca teoria mea descrisa in postul anterior despre comportamentul acului de combustibil dupa aprinderea becului rosu se confirma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa patesc si eu si cand scade la minim mai bag de 10 lei ii trece :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Observ ca cei de la PRO-GAZ BUZAU sunt cei mai laudati profesionisti.

Cum se desfasoara montajul la ei ? (calm, cu grija, sau in graba si fara atentie la detalii ? )

Cit timp dureaza un montaj ?

Baietii fac ajustarea mapei de injectie GPL pt SEQ 24 pe 3 regimuri de turatie ?

Plug & Drive a montat cineva ?

Se face testul de noxe cu tester dupa montaj sau dupa prima revizie ?

Informatiile sunt foarte utile caci prin Bucuresti nu exista profesionisti care sa monteze BRC...

Salut! Am montat eu la Pro Gaz Vernesti - Buzau o instalatie BRC pe Octavia mea, si sunt foarte incantat. Au fost trei persoane care au lucrat la instalare, una care a montat rezervorul in spate si anexele, una care a montat injectoarele si reductorul, cu celelalte piese, si una care a montat ECU, partea de electronica. Pe langa faptul ca au pus huse pe masina ca sa nu o zgarie, si ca au avut toate sculele necesare ca sa desfaca ce aveau de desfacut fara sa strice ceva, timp de 6 ore, cat a durat instalarea, au avut o rabdare monumentala sa imi raspunda la intrebari, si au avut niste raspunsuri care, in opinia mea semiavizata, au fost corecte.

Va recomand aceasta firma, sunt tineri, meticulosi si am numai cuvinte de lauda pentru ei (si asta in conditiile in care eu sunt destul de pretentios in ceea ce priveste masina!!!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uitat sa-l mentionezi pe D-l Laurentiu ( CEO :) ) "artizanul" acestui mic atelier dar in opinia mea cel mai profesionist din tara.

Sa nu uiti sa treci pe aici consumurile inregistrate in diferite cicluri si conditii.

Ma refer la consumul real de la pompa, nu la CB care iti va afisa mai putin cu mult decit real !

Alimenteaza la Agip sau Petrom pentru ca au pompe corecte.

Drumuri bune.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am uitat de dnul Laurentiu, care a fost pentru mine doar ... director de vanzari. Un fapt ce merita laudat, la mine a venit doar la sfarsitul montarii, dar ceilalti si-au facut treaba impecabil si fara ... sef pe cap. Oricum, nota 10 ..... .

Multumesc pentru sfaturi si urari, o sa incerc sa revin cu consumuri, astept sfarsitul primului plin de gaz ca sa imi dau seama. Din ce am observat, indicatorul de nivel la BRC nu este foarte precis (cele patru ledu-uri). Oricum, nu ar fi o problema, nu va merge niciodata cu rezervorul de benzina gol masinuta mea....

Drumuri bune si ... neaccizate si voua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...indicatorul de nivel cu led-uri e gandit ca sa ai o rezerva f mare. Pe intermitent se mai parcurg vreo 150 afara si 100 oras. Verifica la indicatorul de la rezervor cit e de plin !

Produse accizate ? se vede ca esti "nou" in domeniu...:)

Ele s-au introdus de multi ani la GPL auto...uite aici: http://www.radut.net/ro/codul-fiscal-2007/...-speciale-anexe

Ce nu stii tu este faptul ca se face urmatoarea "combinatie": Se cumpara gaz neaccizat pt statii de imbuteliere butelii casnice si se baga in rezervoarele de la statiile GPL auto !

Compozitia e diferita si de aici rezulta un consum marit pentru noi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-a aparut o problema dar nu stiu daca are de-a face cu instalatia GPL.

De cand s-a racit vremea, si dimineata este deja sub 15 grade, nu mai porneste la prima cheie. Nu are importanta cat de lung dau la demaror, la prima cheie nu vrea.

La a doua cheie porneste la sfert, chiar daca prima cheie era foarte scurta. Apoi dealungul zilei nu mai am probleme.

Initial m-am gandit ca ramane ceva GPL in galeria de admisie, si astfel la pornire amestecul este mult prea bogat caci porneste pe benzina. Totusi in acest caz cred ca ar trebui sa porneasca si la prima cheie daca o las lung.

Ce ma face sa ma gandesc ca nu este de la gazul ramas in galerie este faptul ca chiar daca prima actionare a demarorului este foarte scurta la a doua cheie porneste foarte usor si repede.

Azi am oprit motorul dupa o functionare mai lunga pe benzina ca sa pot verifica maine pornirea.

Totusi astept pareri, sfaturi, sugestii...

Nu am nici o eroare stocata. Motorul merge impecabil zic eu. Nu este nici o schimbare in functionare in afara de acest inconvenient la pornire.

Sa fie pura coincidenta ca a aparut acum cand s-a racit vremea pe la noi?

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu este de la GPL ramas in galeria de admisie. Chiar daca ieri a functionat pe benzina, azi dimineata s-a comportat la fel: La prima cheie nu a pornit, la a doua a luat la sfert.

Caut mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe la probleme de pornire 1,4 mpi.

Nu tine de gaz.

Oricum acum e in alta plaja de temperatura exterioara si trebuie sa intre socul automat.

De acolo e problema ta...ceva nu mere ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari!

Am o Fabia I, 2006 cu 1.2 htp. Cea mai slaba motorizare in paranteza fie spus.

Incurajat de un prieten care deja pusese GPL pe un Saab m-am hotarat sa-mi montez si eu instalatie. Cine e curios, sa lase un mesaj si ma intalnesc cu draga inima cu el sa-i arat "pe viu" cum functioneaza.

Am un rezervor toroidal de 41 litri, instalatie Tomasetto - m-a dus cam 2800 lei.

Primele impresii dupa 1000 km mersi prin Bucuresti:

- consumul se situeaza undeva la 9-10 litri de gaz la suta de km

- pornirea se face pe benzina, pana temperatura apei ajunge la 40-45 de grade apoi trece automat pe gaz. Exista un buton care iti da posibilitatea sa o comuti si pe benzina inapoi

- as putea spune ca s-ar putea simti o usoara pierdere de putere, dar ...avand in vedere ca oricum la capitoul CP era oricum praf masina mea, m-am resemnat si ma consolez cu gandul ca e mai ieftin sa merg cu masina ACUM decat cu RATB. Un litru de gaz e intre 2.34 - 2.60

Una peste alta: sunt foarte multumit! pentru motorul de 1.4 care are 4 cilindri si e "mai motor" sunt sigur ca veti obtine rezultate frumoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Am o Fabia I, 2006 cu 1.2 htp. Cea mai slaba motorizare in paranteza fie spus.

Incurajat de un prieten care deja pusese GPL pe un Saab m-am hotarat sa-mi montez si eu instalatie. Cine e curios, sa lase un mesaj si ma intalnesc cu draga inima cu el sa-i arat "pe viu" cum functioneaza.

Am un rezervor toroidal de 41 litri, instalatie Tomasetto - m-a dus cam 2800 lei.

Primele impresii dupa 1000 km mersi prin Bucuresti:

- consumul se situeaza undeva la 9-10 litri de gaz la suta de km

- pornirea se face pe benzina, pana temperatura apei ajunge la 40-45 de grade apoi trece automat pe gaz. Exista un buton care iti da posibilitatea sa o comuti si pe benzina inapoi

- as putea spune ca s-ar putea simti o usoara pierdere de putere, dar ...avand in vedere ca oricum la capitoul CP era oricum praf masina mea, m-am resemnat si ma consolez cu gandul ca e mai ieftin sa merg cu masina ACUM decat cu RATB. Un litru de gaz e intre 2.34 - 2.60

Una peste alta: sunt foarte multumit! pentru motorul de 1.4 care are 4 cilindri si e "mai motor" sunt sigur ca veti obtine rezultate frumoase.

2,34 - 2,60 lei litrul !...........fericitilor!, tot pe "provincie" se da cu biciul. La cea mai apropiata pompa de Cugir, 10 km, asta e locatia mea, este 2,79 lei/litru, iar in rest ( Alba, Sebes, Orastie e 2,75 lei/litru)

In rest, si eu sunt multumit de "gazata" mea....are 135.500 km , majoritatea pe gaz, si ca sa astupe gura carcotasilor ( vis-avis de gpl )nu merge mai rau, sau apetit pentru ulei, fata de alta la aceiasi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am o skoda FAbia Combi motor 1,4 MPI cu instalatie GPL Landi renzo dar am inteles de la proprietarul anterior ca instalatia e de fapt pentru metan si nu GPL.A vazut cineva cum arata alimentarea la o instalatie Gpl Landi renzo ptr metan? Daca da, ma intereseaza sa stiu daca se poate alimenta si cu GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt instalatii care nu au NICIUN fel de compatibilitate. Componentele sunt diferite total, in plus nu ai statii de metan decat peste Prut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!