Jump to content

Zgomote ciudate in O2...


bogdanc
 Share

Postare recomandată

da ca un clonc se aude si vine de undeva din spate zona portbagajului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un mic zgomot dinspre portbagaj. Se pare ca face parte din dotarea masinii, o fi un future MY 2008 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aloo tovarasul pascat de la partid .

vad ca nu te incumeti sa raspunzi referitor la DECALIBRAREA CLAPETELOR ,m-am tot gandit cum naiba se decalibreaza plasticul si asteptam un raspuns de la tine pe care nu il ai .

Cinstit si elegant ar fi ca cei care dau sfaturi si s-au confruntat cu diferite probleme sa fie ceva concret , nu doar din auzite si din experientele facute prin parcarile blocurilor la diferite autoturisme .

Daca ai cunostinte ca poti oferii unei persoane informatii concrete pt a putea omul sa isi rezolve probleme bine, daca nu proverbu : DACA TACEAI ,FILOZOF RAMANEAI.

Pentru PASCAT si daca am gresit cu ceva, mii de scuze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kim, feature nu future :) Sau poate vine de la verbula f**e? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aloo tovarasul pascat de la partid .

vad ca nu te incumeti sa raspunzi referitor la DECALIBRAREA CLAPETELOR ,m-am tot gandit cum naiba se decalibreaza plasticul si asteptam un raspuns de la tine pe care nu il ai .Cinstit si elegant ar fi ca cei care dau sfaturi si s-au confruntat cu diferite probleme sa fie ceva concret , nu doar din auzite si din experientele facute prin parcarile blocurilor la diferite autoturisme .

Daca ai cunostinte ca poti oferii unei persoane informatii concrete pt a putea omul sa isi rezolve probleme bine, daca nu proverbu : DACA TACEAI ,FILOZOF RAMANEAI.

Pentru PASCAT si daca am gresit cu ceva, mii de scuze .

Nu se decalibreaza PLASTICUL :) ; este vorba despre motorasele care actioneaza respectivele clapete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a revenit iar chestia cu "zbarnaitul" grilelelor centrale cum trec de 3000 rpm. Probabil le-am atins eu sau vreun pasager usor si si-au schimbat un pic pozitia. Culmea nesimtirii ca zabarnaie chiar cu ele inchise de tot!

Daca stie cineva o solutie DEFINITIVA anti zbarnaiala la grila va rog sa postati! Eu cred ca toate ar trebui sa faca cel putin 1.9 tdi ca a mea. Exista o singura explicatie. Ori e ceva mai slabit care transmite vibratiii de la motor la acea turatie critica de declansare, ori face la toate cu PDG.

Nici vorba sa faca toate asa. A mea are 5000 KM si deocamdata nici un zgomot, iar eu schimb sub 3000rpm doar atunci cand e motorul rece. Si e 1.9tdi cu tot cu pdg. Sa nu fie de deochi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelule zi-mi si mie ce motorase zici ca actioneaza clapetele acelea centrale ca eu cel putin la a mea nu am asa ceva ?! :). Eu am vazut scoasa partea centrala la MY 2008 si NU exista alt fir decat cel care merge la butonul de pus pe avarie!!!!! Comanda si iluminarea lui...nici un alt fir absolut NIMIC. Cum sa fie actionate acele clapete de motorase cand nu e nici un fir ?!!!!! Nu e nimic electric, elctronic doar cu mana se misca....cel putin asa e la MY 2008! Chiar exista ceva actionari ale acelor clapete de natura electrica pe modelele mai vechi...cine stie raspunsul va rog postati

Nici vorba sa faca toate asa. A mea are 5000 KM si deocamdata nici un zgomot, iar eu schimb sub 3000rpm doar atunci cand e motorul rece. Si e 1.9tdi cu tot cu pdg. Sa nu fie de deochi!
Te cred...dar cum eu stiu cat de atent m-am purtat cu masina mea intreb si eu acum...daca la masini identice 2 "zbarnaie" peste 3000 rom si 10 NU ce sa mai cred ? Viciu de fabricatie...undeva un surub e strans mai mult sau mai putin sau ce ?! La service daca ma duc nu au ce sa-i faca , e evident, pentru ca nu pot sa determine sursa e o vibratie care de ce se transmite mai puternic la unele masini decat la altele si se simte DOAR in grilele acelea...ce sa fac sa invoc ghinionul si sa schimb pana in 3000 rpm sau sa schimb peste 3000 rpm si sa-l ignor :) Felicitari celor baftosi! Daca cineva care lucreaza in service si a reusit sa rezolve cumva aceasta problema va rog postati sau PM Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa nu ajung sa postez aici.da uite ca e cazul.masina e in circulatie din 16.11.07 cand am ridicat'o de la dealer are 1500km parcursi si de o saptamana la orice schimbare superioara de viteza dupa 2000-2500 rotatii zbarnaie ceva central de ma scote din sarite.am crezut ca am ceva uitat in spatiul ala de pe bord,ca vibreaza capacul lui,am inchis-deschis gurile centrale de ventilatie nimic tot asa face.apoi m-am dus la service sa'i i-au la rost ca am crezut ca e de la montarea alarmei saptamana trecuta."domne'n-are cum ca noi umblam pt. montaj alarma doar la panoul de sigurante nu demontam bordu',da face'ti o programare sa vedem ce are".luni sunt la service.o sa va spun rezultatele.surprinzator e ca au ramas surprinsi si cu siguranta nu au mai intalnit in zona asemenea probleme.nu e cazul sa spun ca sunt noivici.reprezentanta e recunoscuta pentru meseriasii pe care ii are.majoritatea pe care ii si cunosc sunt acolo de la inceput.dar acum sa'i vad ca sa n'o zic dupa aia pe cea cu pomul laudat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie inca nu mi-a venit masina dar observ speriat ca apar destule probleme(mai mult sau mai putin grave) la multi forumisti. Sunt cu atat mai ingrijorat deoarece am ales Octavia in locul unei Jetta....oricum tot cu nerabdare o astept si sper sa nu ma "insele"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit...nu e obligatoriu sa-ti faca zgomote,depinde si de noroc! eu am mers cu o O2 care avea 130.000 km si nu se auzea nimic,deci... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine...mergea muzica tare, nu? :icon_thumright:

La mine, la 75 000km, se aud doar niste pacanituri cand e frig si pornesc masina, in mers... probabil de la ,,comprimarea" plasticelor la frig...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......... dupa 2000-2500 rotatii zbarnaie ceva central.........

Ai suport pentu ochelari pe plafon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai suport pentu ochelari pe plafon?
Da dar nu cred ca e de la ala ca e gol. si nu facea asa in prima saptamana.Masina e elegance, xenon ,PDG ,lyra 16' ESP,pachet dynamic,etc 20k si un pic si imi bag............ ca golful IV care e de serviciu are peste 100000km si nu zice nici passss.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, cand mai bazaie, deschide suportul acela si inchide-l inapoi. E posibil sa ai o surpriza placuta.... (daca spui ca aeratoarele nu vibreaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum accelerezi pana la 2000-2500 rpm? .. sportiv/lent ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa nu ajung sa postez aici.da uite ca e cazul.masina e in circulatie din 16.11.07 cand am ridicat'o de la dealer are 1500km parcursi si de o saptamana la orice schimbare superioara de viteza dupa 2000-2500 rotatii zbarnaie ceva central de ma scote din sarite.am crezut ca am ceva uitat in spatiul ala de pe bord,ca vibreaza capacul lui,am inchis-deschis gurile centrale de ventilatie nimic tot asa face.

Sunt grilele mai mult ca sigur doar ca la tine face la o turatie chiar mai joasa decat la a mea eu in rodaj mergand si schimband pana in 3000 prm nici nu stiam ca am zgomotul (probabil il aveam de la inceput)

Poti sa le inchizi ca tot fac exsita DOAR o pozitie si aia trebuie reglata la MILIMETRU (si nu sunt neaparat simetric cele 2 grile in pozitia in care nu mai fac)

Sa-ti spun cum le-am reglat eu si am scapat de zgomot.

Mergi unde pe un drum ceva mai liber cu un pasager in drepta. Tine-o peste turatia in care face zgomot si roaga sa ajusteze extrem de fin grilele centrale . Mare mirare sa nu fie o pozitie in care sa taca :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum accelerezi pana la 2000-2500 rpm? .. sportiv/lent ..
Mai scurt adica mai sportiv dar nu vad legatura.
Sunt grilele mai mult ca sigur doar ca la tine face la o turatie chiar mai joasa decat la a mea eu in rodaj mergand si schimband pana in 3000 prm nici nu stiam ca am zgomotul (probabil il aveam de la inceput)Poti sa le inchizi ca tot fac exsita DOAR o pozitie si aia trebuie reglata la MILIMETRU (si nu sunt neaparat simetric cele 2 grile in pozitia in care nu mai fac) Sa-ti spun cum le-am reglat eu si am scapat de zgomot.Mergi unde pe un drum ceva mai liber cu un pasager in drepta. Tine-o peste turatia in care face zgomot si roaga sa ajusteze extrem de fin grilele centrale . Mare mirare sa nu fie o pozitie in care sa taca :lol:
Sincer merci de sfat! dar traitzar familia n'am dat pe ea 20k ca sa fac ajustari si echilibristica.mai tre sa'mi zica cineva ca am nevoie de super glue si alte dastea ca mama scandalurilor la skoda yo sunt!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 2500km si inca nu am nici un zgomot, bat in lemn. celor care au aceste mici probleme nu cred ca trebuie sa le para rau de alegere. eu consider ca in banii astia e cea mai buna alegere la orice capitol: spatiu, costuri intretinere, pret... topicul asta cu zgomote e vechi si eu l-am citit cu mult inainte sa dau comanda de masina. probleme o sa gasiti pe orice forum la orice marca. bafta in rezolvarea problemelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kim, feature nu future :lol: Sau poate vine de la verbula f**e? :D

"Good, good point !" :lol: Avand in vedere faptul ca dai aproape 20 k pe masina care are zgomote ciudate in primii 5 mii de km, s-ar putea sa ai dreptate cu varianta 2, numai ca trebuia sa mai pun niste ghilimele, :D Dar sa nu exageram, pe ansamblu e o masina buna, "pararea mea"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ gabie - uite aici legatura

Motoarele diesel nu trebuie accelerate brusc ci treptat daca tu bagi pedala la fund de la inceput o sa-ti vibreze toata masina si exista multe sanse sa bulesti si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabie stiu ca te enerveaza crede-ma ca si pe mine (am dat cam tot atat pe masina) ca fapt divers a mea are jantele aliaj originale de 15'' si a ta are de 16'' inteleg si fac amandoua...eu sunt convins ca e aceeasi treaba GRILELE CENTRALE. Apasa usor cu palma (chiar capacul spatiului de depozitare sa absorbi vibratiile si o sa vezi ca tace :rolleyes: .

Practic eu nu vad ce s-ar putea face . Il iei pe un mecanic de la dealer cu tine in masina ii arati...si ce ar putea sa zica. Ghinion nu fac toate dar nu stiu ce as putea sa va fac ?! Sa-ti dea motorul sau bordul jos ?! Pentru atata lucra ...crede-ma ca daca fac asta sutn sanse enorme sa apara zgomote si probleme cu adevarat grave.

Totusi am un 5% rezerve ca poate iti vibreaza si altceva ...e cam jos la 2500 sau sub sa simti vibratiile respective...desi nu e exclus... daca nu tace cand tii mana pe suport dar tace cand tii palme pe capacul spatiului de depozitare din bord din pacate e cam clar :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PFUUUU! gata frate.am zis anterior ca sunt meseriasi astia de la dealerul meu.luat una bucata electrician in masina si dai teste.inchis guri, deschis,deschis-inchis capac spatiu de depozitare.nimic nou.zbarnait continuu.inapoi la atelier.tipul s'a bagat cu totul intr-un bord de octavia2 facuta praf a scos ansamblul ala cu totul(spatiu depozitare+guri ventilatie+buton avarie)-"ce faci sefu vrei sa mi'l pui pe ala?"-nu sefu sa vad precis unde sunt clemele de prindere sa nu'ti rup matale vre una".si-a confectionat un fel de lopatica din plastic cu care mi'a dat tot ansamblul afara usor si frumos si hai din nou in teste.eu la volan el in dreapta cu miinile prin bord.si surpriza!una din galeriile care aduc aerul la gurile centrale era desprinsa sau n'a fost niciodata prinsa.pus usor infractoarea la loc pus ansamblul inapoi si linisteeee.si cei care au probleme similare ar trebui sa studieze ca tipul a zis ca e un viciu de montaj.toate bune! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In special valabil pentru AndreiO2 si edithn care dupa simptome mai mult ca sigur se confrunta cu aceasi hiba :rolleyes: care dupa experienta mea de azi e simpla ca buna ziua de rezolvat. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu maine la 11 sunt programat sunt curios ce e ! cei de la octavia mi-au zis ca unul a avut frunze si alea faceau zgomot...va spun ce a avut !apropo,ieri am fost la brasov cu un amic care si cumparat un audi q7 ,masina are 2 mii km ,sa vezi frate ce greierasi avea in trapa pfuuu ...si AUDI :offtopic:((((((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata..am fost la skoda...problema e a clapetelor de directionare a aerului din spate ,ala are un motorash ,mi-au rescris softul si se pare ca nu mai face asa..deocmadata.

Acolo in service mai era o masina si la fel facea ,ca a mea.Se pare ca e de fabrica problema,oricum astept sa vad daca o sa mai faca .

La plecare se aude putin dar dupa aceea trebuie sa mearga silentios,sunt curios in continuare ce o sa fie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!