Jump to content

Zgomote ciudate in O2...


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Salutare .

Sa ma prezint intai , fiind primul post pe acest forum .

Am achizitionat Skoda Octavia 2 , Pachet Elegance 1.9 TDI 105 CP in Iunie anul trecut . Dupa indelungi cautari si consultari ajunsesem la concluzia ca nu dau inca 3000 de euro pe un VW doar pentru brandname , iar pe banii pe care achizitionam un VW Jetta echipare Trend am achizitionat O2 pachet Elegance. Sunt multumit de masina , am circulat cu ea mai mult in strainatare , la drum lung se comporta excelent . Am venit si 1300 km intr-o zi s-a comportat excelent . Viteza finala este undeva la 190 am testat-o pe autostrada in Germania . Consum am ca la carte , evitand zilele aglomerate in oras !!

Pe drumurile bune din romania si eu am avut greieri in masina mea desi am doar 14.000 km . Le-am rezolvat cu ajutorul vostru . In primul rand la bancheta din spate rabatabila in locurile unde se prind am pus pasla adeziva si a disparut! Chederele le-am facut cu un silicon special cumparat din Germania , special pentru cauciucuri , garanteaza ca nu deterioreaza cauciucul , ba chiar il protejeaza impotriva imbatranirii . De atunci mi-au disparut greierii agasanti care parca te zgariau la creier . Har domnului nu am alti greier , exceptie al treilea stop din spate care parca e desprins dintr-o clema . Am incercat sa-l imping la loc , sta un pic si la prima denivelare se desprinde . Datorita faptului ca se apropie revizia cu pasi repezi vreau sa va intreb daca aceasta ultima problema intra in categoria Garantie ? Cand merg la reprezentanta la verificare , schimb ulei , etc pot sa le mentionez aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.

se rezolva pe garantie. am avut si eu problema si au reparat fara comentarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand de vreo zi incoa' aud un zgomot ciudat pe care am sa incerc sa-l descriu aici (cu toate ca nu e f. simplu). Se aude ca un fel de "chuu" (sunetul pe care il faci daca iti tii respiratia cateva secunde bune si pe urma dai drumul la aerul din piept) exact in momentul in care ridic piciorul de pe acceleratie ca sa schimb viteza; deci accelerez.... ridic, "chuu" (scurt) schimb, accelerez, ridic piciorul, "chuu"... se aude clar in special in treapta 1 si 2; ideea este ca nu trebuie neaparat sa schimb viteza; il pot auzi si cand accelerez si ridic piciorul, adica atunci cand masina cade brusc din elanul dat de accelerare... fara sa schimb viteza neaparat. Nu am mai auzit asa ceva pana acum; nu tine nici de turatie. Sa fie vreo curea care patineaza? Vreun cablu care freaca? Masina are fix 41 000 km la bord, motor diesel, 2 litri. Trage de rupe, sta bine pe sosea, zgomotul dispare la viteze mari (in treptele superioare) - sau probabil nu-l mai aud eu f. bine datorita zgomotului de viteza mare.

Un sfat, o parere, mi-ar prinde bine, macar sa stiu la ce sa ma astept :P

Multumesc anticipat si cer scuze daca aceasta problemuta a mai fost semnalata in alte topic-uri.

P.S. Nu este acel fluierat usor dat de turbina, la 2.0 TDI; este un alt zgomot, aparut recent.

salut. si eu aceeasi problema ( asta in cazul in care este o problema ) mi'a aparut pe la 40 000 km...am intrebat la service care e treaba..mi'au zis ca e normal, daca nu ma insel ceva cu turbina sau naiba stie ca nu ma pricep, oricum o chesti e care s'ar invarti in contrasens fata de altceva...m'au aburit asta e clar. acum am 125 000 si merge la fel ca in prima zi. o singura bucsa pe dr fata schimbata + reviziile de rigoare.va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. si eu aceeasi problema ( asta in cazul in care este o problema ) mi'a aparut pe la 40 000 km...am intrebat la service care e treaba..mi'au zis ca e normal, daca nu ma insel ceva cu turbina sau naiba stie ca nu ma pricep, oricum o chesti e care s'ar invarti in contrasens fata de altceva...m'au aburit asta e clar. acum am 125 000 si merge la fel ca in prima zi. o singura bucsa pe dr fata schimbata + reviziile de rigoare.va salut

salve ..si eu am aceeasi problema 1 suruit scurt la 1 si a-2 treapta sau cind ambalez motorul pe loc....Am fost la avia si am vb cu mecanicul care a zis ca e o electrovalva care lucreaza impreuna cu EGR si nu e nici o problema Mentionez masina e aproape 9, 6700 km facuti dar in rest merge bine cam deranjant acel suruit.Ciudat e ca la alte masini WAG nu am auzit acelasi simtom...Salutari :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... exceptie al treilea stop din spate care parca e desprins dintr-o clema . Am incercat sa-l imping la loc , sta un pic si la prima denivelare se desprinde . Datorita faptului ca se apropie revizia cu pasi repezi vreau sa va intreb daca aceasta ultima problema intra in categoria Garantie ? Cand merg la reprezentanta la verificare , schimb ulei , etc pot sa le mentionez aceasta problema?

confirm si eu, intradevar se schimba pe garantie aceea clema...SUCCES..da-mi si mie te rog un pm cu bancheta cum ai rezolvat...THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit si remediat "zdranganitul" de geamuri de pe spate. Amortizoarele se slabisera, aveau joc, la fel si palniile care acopera tijele amortizoarelor, precum si trunchiurile acelea de con de pe tijele amortizoarelor, nu se mai gaseau in pozitia lor. Asta a fost explicatia baietilor de la Service-ul din Pantelimon, care au rezolvat problema pe loc, fara programare. ;)

Acum nu mai am absolut nici un zgomot. Plasticul de la numarul de pe spate a fost remediat demult :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un greiere destul de enervant de la o vreme .. se aude undeva in zona cotierei centrale (in spatele ei de fapt undeva) .. am crezut ca este vorba de zgomotul de la banchete de la sistemul de prindere dar le-am dat jos si tot se aude... e un zgomot similar cu cel pe care il face un cablu izolat care se loveste de un plastic. Stie/are cineva cunostinta despre asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr adybmw>>>si ce solutie au gasit ptr numarul pe spate ( sa nu-mi spui ca ti-au mai pus un holsurub in plus :D , sau banda adeziva)

pro niger>>>>si eu am un zgomot asemanator..daca gasesti solutii.....dau o :D

Modificat de florina7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam un zgomot ciudat in spate, mai ales pe drumurile proaste(cam toate ale noastre).. Problema era: eu tineam tetierele ridicate...si se misca din bancheta...am verificat simuland miscarea scurta de drum prost... si alea zranganeau...acum merg cu tetierele lasate la minim.. e penibil si incomod pt cine se urca in spate si are >1.70m.

Daca a patit cineva la fel, sunt curios daca se rezolva pe garantie asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr adybmw>>>si ce solutie au gasit ptr numarul pe spate ( sa nu-mi spui ca ti-au mai pus un holsurub in plus :P , sau banda adeziva)

Solutia pt plasticul de la nr de pe spate am gasit-o personal, cu o scanteie de idee a unui forumist de p-aici, acu' vreun an si anume:

Se scoate nr de inmatriculare, se demonteaza complet plasticul de pe hayon, se sterge bine(spala) de praf, se ia una bucata purfix(cauciucat, subtire, de latime 7-8 mm, eu l-am gasit pe la Metro sau Brico, nu mai retin exact) si se pune pe chenarul plasticului de la nr, pe spatele lui, precum si pe niste diagonale, astfel incat la strangerea lui pe hayon sa preseze pe purfixul ala cauciucat si bang...zgomotul dispare ca prin minune.

Toata treaba ia cam 15 min care zic eu ca merita pt zgomotul produs de plasticul ala. Culmea e ca la Octavia 1 4x4, masina pe care am avut-o inainte, erau lipite pe hayon in dreptul nr niste benzi adezive cauciucate, tocmai pt a nu zdrangani plasticul, ceea ce la Octavia 2 nu am vazut. O fi fost o scapare a inginerilor, obisnuiti cu autostrazi nu cu drumuri de tara! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

E primul meu entry de pe postul asta si nu am avut rabdare sa citesc toate cele 28 de pagini, asa ca nu stiu daca mai are cineva greierul despre care urmeaza sa va povestesc.

Sunt posesorul unei Octavia 2 1.9 TDI si in primele cateva luni era foarte silentioasa pentru un diesel, apoi a aparut un greieras care a tot crescut in timp si acum e de-a dreptul enervant. La o anumita turatie a motorului (undeva intre 2000 si 3000 rpm) in orice treapta de viteza urla greierasul asta de undeva de sub consola centrala de pe bord (adica compartimentul de deasupra grilei centrale de aer).

Daca ma apuc sa imi desfac singur consola aia ma gandesc ca e posibil sa nu o mai pot monta inapoi ca la inceput, asa ca daca aveti ceva sugestii as ramane profund indatorat.

:icon_thumright: Drive safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@unbreakable :In principiu compartimentul acela se desface foarte usor cu o spatula de plastic ca sa nu lasi urme...Se trage in sus avand 2 pct apropiate aeratorului central (adica jos), in rest cu acest " greieras " nou mai asteptam pareri.. :offtopic:

Modificat de radiomaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adybmw........mersi mult pentru raspuns....trebui acum sa caut aceea banda adeziva :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

E primul meu entry de pe postul asta si nu am avut rabdare sa citesc toate cele 28 de pagini, asa ca nu stiu daca mai are cineva greierul despre care urmeaza sa va povestesc.

Sunt posesorul unei Octavia 2 1.9 TDI si in primele cateva luni era foarte silentioasa pentru un diesel, apoi a aparut un greieras care a tot crescut in timp si acum e de-a dreptul enervant. La o anumita turatie a motorului (undeva intre 2000 si 3000 rpm) in orice treapta de viteza urla greierasul asta de undeva de sub consola centrala de pe bord (adica compartimentul de deasupra grilei centrale de aer).

Daca ma apuc sa imi desfac singur consola aia ma gandesc ca e posibil sa nu o mai pot monta inapoi ca la inceput, asa ca daca aveti ceva sugestii as ramane profund indatorat.

:icon_thumright: Drive safe.

Toate dieselurile il au .. vezi postul scris de:

gabie Dec 3 2007, 14:05

Post #197

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am "rezolvat" :lol:, de fapt dl Ninel de la Avia Motors Pantelimon. Daca scoateti acel compartiment o sa vedeti ca are prinderi doar in partea din fata si cate una in laterale, partea din spate nu se prinde in nimic, daca va uitati la baza compartimentului, in interior, o sa vedeti ca sunt un fel de cleme, 2 la numar, acelea se misca, acolo apare un joc si permite partii din spate sa vibreze la atingerea cu bordul. Nu stiu cat a-ti inteles, din pacate nu am reusit sa fac poze, dar daca cineva poate sa faca o poza acestui compartiment pot sa ii explic ce trebuie facut :(.

Numai bine.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate dieselurile il au .. vezi postul scris de:

gabie Dec 3 2007, 14:05

Post #197

Toate bune!

Nu chiar toate dieselurile! Al meu nu il are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general motoarele de 1.9 fac asa si cel de pe golf 5 la fel face cred k e turbina de asa natura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bah ce ma enervati :lol: fix acu am descoperit si eu ca aia e buba zgomotului mei :) si am zis hai sa intreb cum se desface, si cand vad ca fix asta se discuta, gand la gand. Am mai scris de acest zgomot, dar azi m-am convins ca e clar acel compartiment, pentru ca mergeam in plaja de turatii de rezonanta si il deschideam si tacea, inchideam si caraia. deci doar doua cleme in fata? atasez o poza cum inteleg eu ca se poate desface. am notat cu AICI? locurile unde inteleg eu ca sunt clemele de desprindere. pls help ca in 3 sapt fac un drum de germania si iar o sa ma inebuneasca caraiala aia tot drumu. mersi mult

capac.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa desfac toata bucata aia cu grilele de aerisire si locul de depozitare. Dupa ce am studiat toata chestia in mana am sesizat ca una din grilele de aerisire facea zgomot. Am stat cu toata piesa in mana jumatate de ora si o tot suceam pe toate partile si ii dadeam bobarnace si incercam sa localizez zdranganitul. Prin urmare, cel putin la mine, prima grila de jos dinspre casetofon de la ambele guri de aerisire avea un joc foarte foarte mic, comparativ cu restu si producea un zgomot la lovirea cu degetul. Am introdus in locul ei de fixare (dinspre butonul de avarie) o bucatzica foarte mica de lemn de la o scobitoare si acum parca nu mai face. Am mers cu masina si am turat intentionat pana pe la 3500 de mai multe ori si nu a carait nimic. Sa speram ca tine treaba ;)

Apropo, acel compartiment e prins in 5 cleme pozitionate cam cum am marcat cu verde in poza de mai jos. Am introdus un cutit de bucatarie, cu care se unge paine, din ala neascutit si cu varful foarte lat, cam in dreptul sagetiilor rosii in fiecare parte si pe urma cu degetu am impins perpedincular pe cutit in sus. Dupa ce sar clemele din fata trebuie insistat putin pentru a se desprinde si cleme de sus. Clemele arata foarte bine facute deci nu e rist sa le rupeti. Eu l-am dat jos si l-am repus de 3 ori. Nu va faceti griji nici de butonul de avarii pentru ca iasa cu tot, doar ca va trebui sa ii scoateti firul din el. Nu trageti de fir cu nesimtire, are un fel de clema in spatele mufei. Am incercat sa schitez in imaginea de mai jos cu mov cum se face si cum nu se face. Sper ca va ajuta :blah_: Nu radeti de desenele mele artistice :blink:

capac1.jpg

Modificat de dustangel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super tare!

Toata stima, eu n-am curaj s-o fac ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dustangel am si eu o intrebare ca nu am prea inteles din posturile tale : e vorba de acel zgomot ce apare cum treci de 3000 rpm la 1.9 TDI sau de cel produs de capacul/spatiul din consola centrala?! Parca spunei ca e de la capac sau de la grilele de la ventilatie problema ca nu-mi este foarte clar pana la urma zgomotul era de la grile si l-ai remediat ? Acel zgomot nu e acela produs de fixarea usor defectuoasa/sau nu la nivelul la care ar trebui al traseelor de aer din bord pentru 1.9 TDI ? Eu am zgomotul cu grilele si parca mi-as face curaj sa desfac si eu (daca clemele chiar sunt solide :rolleyes: dar as vrea sa stiu ca pot face cu adevarat ceva daca desfac sa nu muncesc degeaba. Am inteles ca ai intrevenit asupra grilelor , dar eu stiam de pe forum ca acel zgomot ar proveni de la acel traseu prost fixat si nu s-ar rezolva la nivelul grilelor in sine, ca acolo doar s-ar transmite vibratia

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia spuneam si inainte ca nu sunt sigur ca ai si tu acest zgomot. Era un zgomot care aparea pe la 3000 ture si in sus si care la inceput a aparut de cateva ori si aparea tot mai des. Un zgomot (plastic/metalic) ce suna clar a ceva ce nu e prins bine si incepe sa zdrangane la o anumita turatie a motorului cand probabil se produce o anumita rezonanta. Acel zgomot aparea indiferent de treapta de viteza, e conditionat de turatie. Daca mergeai in turatie constanta in zona aia de rezonanta atunci facea continuu, poate cu mici intreruperi dar era foarte enervant la drum intins. In 3 sapt voi face un drum in germania si o sa am camera de filmat cu mine si in cazul in care face am sa filmez si pun pentru a clarifica care este zgomotul :Driver: Eu sper sa nu mai faca, dar nu sunt 100% convins, doar 50% ;) Ce pot sa spun e ca daca sunteti convins ca e din acel loc zgomotul puteti sa desfaceti si sa incercati sa remediati problema, direct cu piesa in mana. Daca eu am reusit sa scot atunci reuseste oricine fara probleme, spun asta pentru ca eu in afara sa pun zeama de parbriz nu stiu nimic :lol: nici mecanica nici componente. Si e si o procedura de 5min, scos si pus inapoi. Doar prima data va dura poate mai mult ca sigur o sa scoateti cu emotii ca si mine :D eu deja a doua oara l-am scos un doi :o

Eu din cate am vazut acele grile sunt foarte bine fixate si nu prea au cum sa produca zgomot, nu au absolut nici un joc, cu exceptia acelei ultime grile din partea de jos in cazul meu. Oricum jocul era foarte mic dar la atingerea ei cu degetu, ritmic (grilele fiind deschise ca si in poza) producea acel zgomot. Bafta si curaj :) ca nu se intampla nimic.

Modificat de dustangel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Masinuta mea are 4998 Km si au aparut ceva "scartaituri" cand trec peste mici denivelari , gropi ...etc. Nu-mi dau seama exact de unde vine (posibil scaun pasager ...) A mai patit cineva ? Stiti cumva sursa zgomotului si cum se poate remedia ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arla: nu e cumva vorba de zogomotul produs de chedere? Acel zgomot se rezolva cu silicon lubrifiant periodic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Dumineca am fost la iarba verde si la intoarcere m-am pricopsit cu ceva zgomote ciudate in partea dreapta fata. Banuiala mea este ca a intrat o pietricica la roata din dreapta fata . Stie cineva cum se poate scoate (fara deplasare la service ), daca dauneaza la discul de frana ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!