Jump to content

Zgomote ciudate in O2...


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!!!! A rezolvat cineva problema cu pocniturile din bord in zona climatronicului!! Se pare ca au apucat-o dracii si pe a mea!!!! La mine se aud acele pocnituri atunci cand motorul este la relanty cu ventilatorul pe treapta 1sau2 (face de doua sau trei ori poc,poc,poc).

Modificat de horias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horias: nu cred ca e rezolvabila problema. zgomotul oricum nu e deranjant, a mai fost discutat, sunt ceva clapete din sistemul de climatizare care se misca pe acolo, si la mine face si cred ca la toti face asa, dar cred ca asa si trebuie sa faca, cel putin la skoda. daca vorbesc prosti sa ma plezneasca cineva :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai la Skoda fac zgomot clapetele! Si la Passat B6 fac acelasi zgomot! Nu cred ca e un motiv de ingrijorare, mai ales ca cei de la service-ul skoda au spus ca e normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greierii din zona bordului mai pot avea o sursă. Mufele de plastic, dacă nu sunt ancorate corespunzător pe fire, sau

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Unde ai introdus cauciucul?

Si mie imi face la fel, parca s-ar freca parbrizul de ceva.

Merci

Exact pe centru o intre plasticul de la bord si sticla la vreo 20 cm lungime. Dar foarte "fortat" trebuie introdus, altfel nu are nici un efect. Deocamdata a tacut. La mine nu era un zgomot ca de frecare ci pur si simplu vibra sticla in jur de 2500 rpm. Ca sa vezi daca e acelasi zgomot apasa cu palma (sau mai comod pt pasagerul din dreapta cu mana stanga) direct pe sticla fara sa atingi grilele sau bordul.Tace tace (presupunand ca o tii din talpa sau tempomat) intr-o turatie in care poti reproduce zgomotul atunci cu o bucata de cauciuc mai rigida si adecvata in diametru ai sanse s-o rezolvi.

il apuca cand ii dau putina talpa si ajunge in zona 3000 turatii. pe autostrada mergand constant eram cam prin zona aia de turatii si facea aproape intruna, a fost disperant. nu cred ca acelasi zgomot ca la Andrei, la mine e clar de plastic zgomotu. in fine :rolleyes: l-am lasat asa, o sa vad daca ii trece in timp, la service nu am chef sa imi distruga tot bordu ca pe urma sa rezolv un greier si sa ma trezesc cu alti 3-4 :P poate ajung la un moment dat sa inregistrez acel zgomot cu un telefon ceva si sa il pun aici ca referinta :)

Dustangel cred ca te refereai la zgomotul de vibrat parbriz ca nu e acelasi :) Zgomotul de grile la 3000 rpm l-am semnalat si eu printre primii cu mult inainte sa-l apuce pe parbriz. Ai descris perfect cum trece acum de 3000 rpm intra grilele centrale in vibratie. Ce am constat din experienta :

- am invatat sa traiesc cu el in sensul ca daca am grilele intr-o anumita pozitie (indreptate amandoua sa bata instre plafon si nu inspre pasageri) nu fac nici cand trec peste 3000 rpm. Cum obtii asta mergi in a 2-a sa zicem cu 3000-3050 rpm si reglezi cu mana fin (Dar mai bine te ajuta cineva din dreapta cele 2 grile pana tac cu masina turata). Nu o sa mai faca apoi. Dezavantajul e ca la cea mai mica deplasare a lor din pozitia de "echilibru"(cineva neatent , da cu mana, cablurile de la detector sau de la GPS de la alimentari trec exact pe acolo etc) revine zgomotul si trebuie recalibrate :D

- legat de rezolvare am inteles ca nu stiu ce trasee trebuie refixate, reizolate, cele AC care sunt prin bord. Nu am incercat si nu stiu daca o s-o fac. Cred totusi (sper) ca nu se da tot bordul jos ci doar consola centrala care iese cu tot cu grilele. Am mers cu consola data jos si nu mai facea. Ideeea este ca acele grilele sunt pur si simplu mecanica nu am vazut sa aiba ceva conectat de ele din bord deci eu am inc a ceva dubii ca ar fi ceva prost fixat pentru ca daca ar fi asa ar face in toate pozitiile lamelelor, si nu este asa cum spuneam mai sus exista o pozitie de echilibru , cei drept instabil. Daca ar fi de la trasee, logica mea imi zice ca n-ar trebui sa taca in nici o pozitie, dar e posibil sa ma insel si sa existe rezolvare

- am observat ca e o problema in special la diesel-uri 1.9 (la 2.0 nu s-a plans nimeni) si imi pare doar la masinile fabricate in ultimii 2 ani

- problema mare in Romania e ca mecanicii nu stiu cat citest forumurile. Oricum orice firma serioasa ar trebuie sa aiba un "knowledge base" sau "troubleshooting guide" ceva intr-un fisier, program etc care sa inlocuiasca acel mecanic clasic batran care dupa ce toti dau din umeri iti pune o intrebare si stie sigur ce are deci nimeni nu-si dadea seama :D. La noi si daca s-au mai dus la ei 20 inaintea ta cu problema asta cu grilele , pe 19 probabil i-au trimis la plimbare ca nu are nimic sau nu au ce sa-i faca, si daca chiar au rezolvat la unul , cand te duci o sa-ti spuna clasicele : nu am mai auzit pana acum, e prima care face asa, nu puteti sa reproduceti, eu va cred dar... si nu in ultimul rand "asa face toate" :(

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine facea zgomot si cu grilele centrale date jos (nu de tot .. doar scoase din pozitia lor) . Problema cu traiectele de la AC nu e ca vibreaza ele si fac ele zgomotul ala (care e clar de plastic) ci ca vibreaza si induc in aer niste vibratii care se reprodus in grilele centrale. Pozitia de echilibru este doar o pozitie in care paletele de la grilele centrale sunt mai fixe (tepene) in suportii lor si nu mai sunt afectate devibratia aerului care iese prin ele (nu mai intra in rezonanta). Eu cel putin asa banuiesc si cred ca este posibila si o astfel de interpretare.

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mi-a crescut si mie un greieras in dreapta bordului, mai exact in interiorul sau. Se aude la relanti si suna ca ceva care nu este bine fixat( un cablu sau o mufa, sau dreq stie ce fi, care loveste in ceva fix). Stie cineva dupa ce ar trebui sa ma uit.

Am incercat sa apas, sa imping sau sa presez tot ce se putea in zona, dar tot se aude.

Modificat de ot26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit acest topic si am ramas uimit de cati "greierasi" pot sa apara. Masina are momentan 32.000 km si nu am absolut niciun greieras. Singura problema sunt chederele de la usi care trebuie date periodic (1-2 luni) cu silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine facea zgomot si cu grilele centrale date jos (nu de tot .. doar scoase din pozitia lor) . Problema cu traiectele de la AC nu e ca vibreaza ele si fac ele zgomotul ala (care e clar de plastic) ci ca vibreaza si induc in aer niste vibratii care se reprodus in grilele centrale. Pozitia de echilibru este doar o pozitie in care paletele de la grilele centrale sunt mai fixe (tepene) in suportii lor si nu mai sunt afectate devibratia aerului care iese prin ele (nu mai intra in rezonanta). Eu cel putin asa banuiesc si cred ca este posibila si o astfel de interpretare.

N-am zis nici eu ca nu face cu ele date jos, ba face (ceea ce e ciudat) ci ca exista o pozitie de echilibru cea care o spuneai si tu. M-am gandit si eu mult timp la chestia asta cu aerul dar ma gandesc la ce viteza ar trebui sa se miste acele traiecte ca sa produca miscari ale aeruluicare sa antreneze acele plastice chioare ?! Nu am exclus inca varianta asta nici eu, dar poate fii si o vibratie care se declaseanaza la 3000 rpm ca turatie critica (dearece nici mai sus nu dispare) de la motor care se transmite prin toate elementele in contact caroserie , bord si in final grilelele buclucase :icon_thumright: Eu am observat ca in pozitia de "echilibru" obtinuta miscand cat de fin posibil rotita de reglare verticala este pozitia in care parca se misca mai greu (Deci unde ar fi cel mai "fixe" in lacas) Rotita orizontala nu conteaza unde este in schimb. Ce nu inteleg eu cum de nu se transmite la toate masinile TDI (cel putin la cele 1.9) si doar la unii.

Am citit acest topic si am ramas uimit de cati "greierasi" pot sa apara. Masina are momentan 32.000 km si nu am absolut niciun greieras. Singura problema sunt chederele de la usi care trebuie date periodic (1-2 luni) cu silicon.

Apar multi, crede-ma. Eu nu inteleg cazul celor ca tine o pun ori pe seama faptului ca unii merg cu basul bubuind 90% din timp in difuzoare, ca nu dau atentie la zgomote sau cel mai probabil au noroc :vwrullz: Exista chestii repetitive dar si chestii mai particulare sau care apar de la exploatare. Eu sunt convins ca exista masini ca a mea (mers numai pe asflat, fara dat in gropi mari sau la viteza etc) si o masina cu care s-a facut aproape off-road si sa nu aiba ultima un greiere :) Apropo eu am 5-6 greieri clari dar nu am nici o problema cu chederele de la usi , culmea :D

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, nu stiu daca tine de noroc, dar in afara de zgomotul de la grilele centrale, care se pare ca e o problema comuna mai multora dintre noi, e liniste in masina. Nu am alti greieri. Am 30.000 km, iar masina a vazut si drumuri proaste, cel putin 4000 km. Eu unul sunt multumit de Octavia pana acum, sper sa fiu si pe viitor. La mine, din contra, chederele de pe fata ma supara :icon_thumright: , fasaie la viteza mai mare de 130 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu mult timp la chestia asta cu aerul dar ma gandesc la ce viteza ar trebui sa se miste acele traiecte ca sa produca miscari ale aeruluicare sa antreneze acele plastice chioare ?!

Poate nu vibratia aerului produse acea vibratie in grile .. ma gandesc ca traiectul acela e si el prins de ceva in capete .. vibratiile se propaga prin orice material .. o sa studiez problema si daca se rezolva o sa va anunt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problema sunt chederele de la usi care trebuie date periodic (1-2 luni) cu silicon.

Pacanitul chederelor are o solutie finala: se numeste Krytox fabricat de DuPont. Este o unsoare sintetica speciala, folosita in industria auto pentru unsul chederelor. Am folosit asa ceva la Ocatvia mea in decembrie anul trecut, iar de atunci au disparut in totalitate acele zgomote enervante.

O alternativa ar fi Berulub pentru elastomeri/plastic, fabricat de Bechem.

Din pacate nu stiu unde se poate gasi in comert aceasta unsoare. :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cazul celor ca tine o pun ori pe seama faptului ca unii merg cu basul bubuind 90% din timp in difuzoare, ca nu dau atentie la zgomote sau cel mai probabil au noroc

Nu fac parte din gasca celor care merg cu basii "bubuind 90% din timp" si crede-ma ca sunt foarte pretentios. Cred ca fac parte din gama celor care au noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine atuci cand trec peste denivelari (presurile de dinaintea trecerilor de pietoni) se aude un scartait la roata dreapta fata. La inceput a fost mai slab dar apoi s-a accentuat. Cei din service au spus ca este caseta de directie. Eu am zis ca nu poate sa scartaie caseta de directie. Mi-au schimbat caseta. Si ce credeti? ... se aude ca la inceput, mai usor. Foarte "priceputi" mecanicii din Constanta. A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un zgomot pe la 1200 1300 rpm.Se aude ca si cum ar vibra o tabla.Daca trec de 1300 nu se mai aude nimic.Ce sa fie?Mai am 3000 de km pana la revizia de 60000 de km ,dar cred ca o sa ma duc mai repede....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa fie o mica trepidatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi ea o trepidatie .. dar altfel e sunetul motorului la 1500rpm si altfel la 1200.cred ca o sa fac un filmulet cu sunetul.poate e mai bleaga urechea mea :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Georgik am scris eu despre problema descrisa de tine. Cauta cateva pagini inapoi, am postat si o poza. Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au aparut cativa greieri, cred ca sunt vreo 5, in zona ceasurilor de bord si apar la orice viteza cand merg pe drum betonat, pe asfalt nu au aparut niciodata, pe piatra cubica nu am observat. Zgomotul se manifesta ca niste margele intr-o cutie de plastic . Sper sa gasesc o bucata de dreum betonat cand ma duc sa reclam problema la service. Zdranganitul seamana cu zgomotul scos de un angrenaz cu mai multe roti dintate de plastic in repaus si supus unor vibratii de joasa frecventa.

In IC sunt angrenaje de roti dintate de plastic? La acele indicatoare? Stiam ca acolo sunt doar motorase comandate pas-cu-pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi apar niste zgomote ca si cum ar sc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp parca aud cateodata un huruit in masina (nimeni nu-l aude decat mine) , si la viteza mica , si la viteza mare, si scoasa din viteza, deci nu cred ca e de la motor...de 3 ani am aceleasi cauciucuri cu care a venit masina, Matador, care am inteles ca sunt foarte proaste si zgomotoase..huruitul asta sa fie de la cauciucuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp parca aud cateodata un huruit in masina (nimeni nu-l aude decat mine)

Daca ORL-istul tau zice ca esti ok, atunci e posibil sa fie de la cauciucuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna gluma :) ! daca ai dacie, poate fi de la orice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine apare la o viteza de peste 60km/h un zgomot de vant, am crezut ca este celebra problema a geamului mic din spate, am fost la service si au pus silicon dar problema este aceeasi, se aude doar pe partea soferului, am crezut ca este de la imbinarea usilor sau geamuri si am pus banda adeziva de hartie care se pune la vopsitorie pe toata partea stanga la usi si la geamuri, am intrat in masina pe partea pasagerului si zgomotul a persistat, nu reusesc sa imi dau seama. E ceva normal sau doar la mine? Problema o am de cand a fost masina noua cei de la service au zis ca de obicei ca nu isi dau seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!