Jump to content

Zgomote ciudate in O2...


bogdanc
 Share

Postare recomandată

"La 37.000km primul greier : acel spatiu de depozitare din bord, zdrangane de imi vine sa-l sparg. Am schimbat unul pina acum si tot asa face, am citit tot topicul si nu am gasit o solutie clara pentru el, adica am priceput cum se desface(nu mai dau 50 de lei la dealer), dar daca sunteti draguti, imi puteti spune si mie o solutie."

La care spatiu de depozitare din bord te referi?

La punctul 2 - precis zgomotul respectiv este in spatele masinii? .. Sau daca totusi este in spate sigur este legat 100% de turatie? ...

Punctul 3 - trancanit sau zbarnait? - eu am avut un zbarnait pe plaja respectiva de turatii (ba chiar mai specific .. in jur de 3000 rpm).

Punctul 4 - si pe mine m-a lovit unul si mi s-a schimbat usa de pe dreapta - nici vorba de asemenea probleme - usa ca noua singura problema pe care am rezolvat-o pana la urma a fost o zbarnaiala a fetei de usa la bas mai puternic - ai si garantie la orice lucrare deci explicatia "asa face o usa schimbata" cade din start - o usa noua este o usa noua indiferent daca s-au desfacut suruburile alea care o prind de caroserie sau nu.

Punctul 5 - Asa e - zgomotul infundat de la denivelari e de la bucse (probabil cele de la brat de pe fata sunt uzate - alea se duc cele mai repede), mai este un zgomot la denivelari de la chederele de la usi daca nu le faci tratament regulat (cu spray special - s-a mai scris pe forum)

Am pus aceste intrebari ca sa inteleaga toti exact despre ce este vorba si sa ti se raspunda cat mai exact.

Daca este vorba de bucse te anunt ca exista o varianta mult mai ieftina pentru ele (eu de exemplu am dat 500 de ron cu tot cu manopera si geometrie pe toate bucsele de pe fata - la reprezentanta in Galati). Verifica bucsele si daca despre ele este vorba o sa-ti dau mai multe detalii.

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia 2

In primul rand multumesc frumos pentru raspuns.

Spatiul de deasupra gurilor de aer centrale. Este rcd-ul, gurile de aer si acel spatiu pe care nu`l folosesc si ma scoate din minti. (Am uitat sa zic, se aude numai dupa ce trec de 3500 in accelerare mai puternica).

Este sigur in spate si se aude de la turatii, pentru ca nu face tot timpul. Azi, maine ma bag in portbagaj sa vad ce e.

Tacanit constant tot de la vibratiile motorului, dar intervalul dintre un tacanit si celalalt este super redus.(Greu mai e sa descrii onomatopeele O2)

Aaaa si am uitat sa mentionez ca uaa nici nu se mai inchide prea bine, tre sa dau un pic mai tare si au zis ca daca o regleaza sa stranga mai tare, o sa se inchida si mai greu. Cine stie ce usa mi-or fi pus! Cred ca pina nu fac o sesizare pe undeva nu-mi rezolva nimic.

In legatura cu bucsele, mi-au zis ca e in jur de 210ron una, si manopera "destul de putin ca se demonteaza si se monteaza destul de usor" citat Skoda Enduro Rm.Vl. Ar fi super daca mi-ai putea spune exacta varianta corecta si mai ieftina pentru bucse. (off topic acolo te duci doar cu explicatii clare, printate, asa am reusit sa-mi faca si mie setarea aceea sa-mi mearga farurile cu xenon OEM, noroc cu voi.)

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.in legatura cu spatiul de depozitare, personal nu cred ca zgomotul i se datoreaza, pt ca l-ai schimbat, insa cred ca zgomotul e pe langa el pe undeva. Incearca sa il desfaci si mergi fara el (eu asa as proceda) si vezi daca se mai aude.

2. am si eu o vibratie 100% metalica in portiera soferului de la 3000 rpm, ca si cum ar fi ceva cazut in portiera. Am desfacut usa, m-am uitat pe acolo, totul e la locul lui...ma dispera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand multumesc frumos pentru raspuns.

Spatiul de deasupra gurilor de aer centrale. Este rcd-ul, gurile de aer si acel spatiu pe care nu`l folosesc si ma scoate din minti. (Am uitat sa zic, se aude numai dupa ce trec de 3500 in accelerare mai puternica).

Rezolvare: Vibreaza o lamela metalica de la balamaua capacului de la spatiul de depozitare - (eu l-am schimbat pe garantie dar ulterior am inteles de la baietii de la reprezentanta ca au gasit o rezolvare mult mai putin costisitoare pentru aceasta problema - in speta sa pune o picatura de vaselina termorezistenta intre lamela si plastic si zgomotul dispare)

Aaaa si am uitat sa mentionez ca uaa nici nu se mai inchide prea bine, tre sa dau un pic mai tare si au zis ca daca o regleaza sa stranga mai tare, o sa se inchida si mai greu. Cine stie ce usa mi-or fi pus! Cred ca pina nu fac o sesizare pe undeva nu-mi rezolva nimic.

Pai daca usa nu se inchide cum trebuie sa verifice daca e centrata cum trebuie din balamale.

In legatura cu bucsele, mi-au zis ca e in jur de 210ron una, si manopera "destul de putin ca se demonteaza si se monteaza destul de usor" citat Skoda Enduro Rm.Vl. Ar fi super daca mi-ai putea spune exacta varianta corecta si mai ieftina pentru bucse. (off topic acolo te duci doar cu explicatii clare, printate, asa am reusit sa-mi faca si mie setarea aceea sa-mi mearga farurile cu xenon OEM, noroc cu voi.)

Varianta mai ieftina: Se scot bucsele mari de la brate (alea in aluminiu de care zic ei ca te costa 210 ron una) si se indeparteaza bucsa in sine de suportul din aluminiu cu o presa - bucsa se inlocuieste si se introduce din nou in suport tot cu presa (de exemplu la mine au luat bucse de fabia - se potrivesc, dar din ce am citit pe forum merg si de la seat leon si de la mai multe modele).

Va multumesc,

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la bucșele alea: au aceeași rezistenta ca cele pentru O2? Care de la Fabia se potrivesc? Tot cele de bascula fata?

L.E. Am gasit si eu, dupa ce am postat. Multumesc

Se pare ca la Fabia a pus cineva de Ibiza Cupra. Daca se potrivesc alea de Fabie, inseamna ca si alea de Cupra se potrivesc.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, m-am lamurit, aproape. Observ ca si la Fabie sunt ceva probleme de potrivire. Bucse de 62 sau 64 mm. Ceva de avut in minte la alegerea bucselor de ibiza cupra?

codul este 6LL 407 183 - cele de Cupra pline

sau 1K0407183E - cele noi de Fabia in X

Inclin sa cred ca ar fi mai bune cele in X. Insa, se potrivesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa raspund sincer eu nu prea am avut timp sa ma ocup de amanunte din astea pentru ca am fost destul de ocupat in momentul respectiv si cum am ceva cunostinte pe la reprezentanta nu mi-am facut probleme ca ma fura sau ceva ... deci eu am spus doar ce mi-au zis baietii bucse de fabie. Daca vrei ma pot interesa insa pot spune ca pana acum (si am facut vreo 10 000 de km) sunt multumit - se comporta mai bine decat cele pe care le-a avut masina din fabrica - si am cam aceleasi drumuri ca atunci (nu pot spune ca au evoluat mult din 2007 .. asa e la noi la romani :> )

Eu personal nu mi-as pune bucse de la modele sportive, prefer sa pastrez confortul in masina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe sub masina. Am bucse in X, asemanatoare cu alea noi de Fabia. Pe bucsa de cauciuc am un cod 1KO 199 297 G si sunt "made in Turkey", in 2004 (masina e din 2004 dec), iar pe piesa de aluminiu in care sta bucsa de cauciuc am alt cod 1KO 407 183 B si sunt "made in DE" Mi se pare ciudat, pentru ca am luat-o din Germania, de la un dealer neamt, si nu am schimbat eu bucsele.

Daca ai amabilitatea si timpul disponibil, vrei sa te interesezi pentru mine, si pentru ceilalti interesati, daca cele de Fabia se potrivesc, ce cod au, si cat costa, precum si, daca e nevoie sa refaci unghiurile dupa ce schimbi bucsa de cauciuc din suportul de aluminiu. Bucsa cu totul, se demonteaza prin desurubarea celor trei suruburi? Mai este nevoie de vreo presa, ceva pentru a scoate bucsa de pe bascula? E nevoie de elevator, sau se poate face si pe o rampa, sau pe trotuar?

Cer scuze pentru off-topic, insa nu am gasit pe forum nimic despre schimbarea bucselor de bascula. Daca fac eu schimbul, voi face si un DIY cu poze.

Sunt de aceeasi parere cu confortul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia 2

In primul rand va multumesc pentru sfaturile acordate. In al doilea rand si eu sunt foarte interesat de bucsele astea. Sambata asta voiam sa-mi fac programare in servis pentru schimbarea lor, dar vazand informatiile voastre am decis sa mai astept ulterioare informatii, pentru a nu mai fi pacalit de cei de la servis.

Va multumesc din suflet pentru aceste sfaturi foarte utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe sub masina. Am bucse in X, asemanatoare cu alea noi de Fabia. Pe bucsa de cauciuc am un cod 1KO 199 297 G si sunt "made in Turkey", in 2004 (masina e din 2004 dec), iar pe piesa de aluminiu in care sta bucsa de cauciuc am alt cod 1KO 407 183 B si sunt "made in DE" Mi se pare ciudat, pentru ca am luat-o din Germania, de la un dealer neamt, si nu am schimbat eu bucsele.

Daca ai amabilitatea si timpul disponibil, vrei sa te interesezi pentru mine, si pentru ceilalti interesati, daca cele de Fabia se potrivesc, ce cod au, si cat costa, precum si, daca e nevoie sa refaci unghiurile dupa ce schimbi bucsa de cauciuc din suportul de aluminiu. Bucsa cu totul, se demonteaza prin desurubarea celor trei suruburi? Mai este nevoie de vreo presa, ceva pentru a scoate bucsa de pe bascula? E nevoie de elevator, sau se poate face si pe o rampa, sau pe trotuar?

Cer scuze pentru off-topic, insa nu am gasit pe forum nimic despre schimbarea bucselor de bascula. Daca fac eu schimbul, voi face si un DIY cu poze.

Sunt de aceeasi parere cu confortul ;)

Ca sa-ti raspund repede la intrebarile la care stiu raspunsul eu:

La reprezentanta ti se face si geometria dupa ce se schimba bucsele de la brat (ei zic ca ar fi obligatoriu, din ce am vorbit cu mecanicii doar "se recomanda").

Da, bucsa se demonteaza relativ simplu (desurubezi acele suruburi) doar ca ai nevoie de un elevator si de un suport (nu stiu exact cum ii zice la tija aia, imi cer scuze pentru cei ce sunt ofensati dar mecanica nu e tocmai domeniul meu ;) ) pentru a tine bratul ridicat. Nu am vazut pe cineva sa le scoata fara elevator. De presa ai nevoie pentru a scoate bucsa de cauciuc din camasa de aluminiu si pentru a baga bucsa noua la loc - nu cred ca exista alta varianta - intra un pic fortat. O sa sun la reprezentanta sa cer codul pentru bucsele de fabia pe care mi le-au pus mie si revin cu codurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Deci, bucsa de cauciuc iese relativ usor de pe bascula. Din camasa de aluminiu iese doar cu presa. Am inteles.

Oare nu ar merge sustinuta bascula cu un alt cric, pe timpul cat fac operatiunea de inlocuire a bucsei in camasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Iese foarte usor bucsa din bascula. Eu zic ca nu poti sa le schimbi fara elevator.

Cele originale sunt 1K0407183E (verificat la OII, MY007)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Dupa cate vad de mult nu s-a mai scris aici si e singurul topic legat de zgomote mai variate la O2.

Poate sa-mi spuna cineva cum a rezolvat zgomotul creat de haion la mersul prin drumuri mai accidentate?

Sau macar care sunt cauzele posibile ca ma gandesc ca sunt ceva mai variate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In primul rand incearca sa reglezi cei 2 "bumbi" de cauciuc din colturile hayonului. Si inca ceva, vezi sa nu zdrangane plasticul de la numar cu tabla hayonului sau chiar cu tabla numarului, eu am trecut prin asa ceva.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de zgomotul facut de gemuletele fixe din spate, rezolvarea am gasit-o, am citit cam tot ce e scris despre aceasta problema.

Intrebarea mea este daca poate cineva din Bucuresti sa imi spuna un mecanic/service/reprezentanta unde a facut operatia si cat l-a costat daca aceasta nu a fost facuta in garantie.

As putea sa o fac singur dar nu vreau sa umplu masina de silicon sau sa apara alte probleme de etanseitate.

O alta problema, care nu cred ca se poate rezolva mai apare la mine cand merg cu geamurile deschise. De exemplu, daca merg cu geamurile fata deschise, cel putin 70%, imi apare un sunet rezonant. Ca si cum as avea o boxa imensa in masina cu basul dat la maxim. Dispare putin daca le deschid si pe cele de pe spate dar nu deloc. Oricum zgomotul e suportabil pana la 70-80km/h. de la aceasta viteza trebuie neaparat inchise geamurile.

Este vreo rezolvare la problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de rezonanta aia cu frecventa destul de joasa nu cred ca ai ce sa ii faci, dar la mine se aude doar cand geamurile din spate sunt putin deschise, la cele din fata nu se aude nimic indiferent de cat sunt deschise ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am si eu un greieras in zona senzorului de ploaie, mai exact tubul/cablajul dintre senzor si plafon.

Banuiesc ca acel tub, nefiind lipit cu nimic de parbriz (pe care tocmai l-am schibat) vibreaza la denivelari si se loveste de prabriz.

Am gasit ca s-a mai discutat pe forum, dar nu am dat niciunde de solutia acestei probleme.

Off-topic: la schimbul parbrizului e normal ca in partea superioara a acestuia, materialul textil de pe plafon sa fie taiat pe margine (in proximitatea parbrizului) in sensul ca nu este lipit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e lipit nici la mine. Totusi e ok pt ca prin spatiul ala am tras firul de la afisajul senzorilor de parcare.

A rezolvat cineva zgomotul produs de vant in zona oglinzilor? Se poate rezolva altfel decat prin schimbarea oglinzilor? :)) Intreb pt ca am fost cu o O2 fara FL in care suieratul in zona lor nu era asa deranjant ca la mine

Modificat de paul.todea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Imi cer scuze daca s-a mai discutat. La Octavia 2 din semnatura am o problema cand pornesc motorul uneori mi se aude o bataie mai dura de ventilator in bord (tine cam 5 secunde) apoi dispare si nu reapare decat la o eventuala oprire/pornire a motorului.

Nu cred ca e ventilatorul de la AC deoarece daca aduc cheia in pozitie intermediara unde imi pornesc doar consumatorii electrici nu se aude asa ceva :)

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema, care nu cred ca se poate rezolva mai apare la mine cand merg cu geamurile deschise. De exemplu, daca merg cu geamurile fata deschise, cel putin 70%, imi apare un sunet rezonant. Ca si cum as avea o boxa imensa in masina cu basul dat la maxim. Dispare putin daca le deschid si pe cele de pe spate dar nu deloc. Oricum zgomotul e suportabil pana la 70-80km/h. de la aceasta viteza trebuie neaparat inchise geamurile.

Este vreo rezolvare la problema asta?

Nu este zgomot mecanic sau de alta natura sa il poti inlatura. Este zgomotul produs de aerul care "curge" pe langa masina in mers, la o anumita viteza..... si curgerea este intrerupta de geamuri deschise... Eventual poti incerca cu paravanturi (cum erau pe dacia lu bunicu')

http://www.carlego.r...39/item_158858/

cod original : 1Z0072192, pret : aprox 200 ron

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva la Octavia 2 un zgomot la portbagaj cand se inchide vreuna din usi ?

Am inchis toate usile si la portbagaj se aude un zgomot.

Daca ridic portbagajul si incerc sa inchid usile acel zgomot nu mai apare

Modificat de razraz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel zgomot e de la fanta de aerisire din portbagaj. Asa tin minte ca am citit in manual. Pe acolo se evacueaza aerul din habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de zgomotul facut de gemuletele fixe din spate, rezolvarea am gasit-o, am citit cam tot ce e scris despre aceasta problema.

Intrebarea mea este daca poate cineva din Bucuresti sa imi spuna un mecanic/service/reprezentanta unde a facut operatia si cat l-a costat daca aceasta nu a fost facuta in garantie.

As putea sa o fac singur dar nu vreau sa umplu masina de silicon sau sa apara alte probleme de etanseitate.

O alta problema, care nu cred ca se poate rezolva mai apare la mine cand merg cu geamurile deschise. De exemplu, daca merg cu geamurile fata deschise, cel putin 70%, imi apare un sunet rezonant. Ca si cum as avea o boxa imensa in masina cu basul dat la maxim. Dispare putin daca le deschid si pe cele de pe spate dar nu deloc. Oricum zgomotul e suportabil pana la 70-80km/h. de la aceasta viteza trebuie neaparat inchise geamurile.

Este vreo rezolvare la problema asta?

Eu am "Siliconat" masina la Avia Pantelimon ca era inca in garantie si baietii au lucrat super bine, nu am mai avut probleme de atunci si nici nu se vede ceva pe langa cheder

De atunci au trecut 2 ani

Iti recomand Avia pentru operatiunea respectiva, nu cred ca o sa te coste mult o siliconare la chederele alea mici, cel putin intreaba inainte cat costa

Alti meseriasi nu stiu

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii cumva daca au demontat geamurile fixe? sau au siliconat pe interior, pe langa cheder? Eu am facut operatiunea de multisor timp dar parca nu am eliminat suieratul de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De catve zile am observat cea ciudat la masina.

La plecarea de pe loc cand accelerez si ma aflu in treapa 1 sau uneori in treapta 2 aud o singura data un zgomot metalic " clank " in spate.

Si practic zgomotul se aude cand suspensia se lasa usor din cauza acceleratiei si ridicarii usor a botului.

Mentionez ca de 5 luni de cand am cumparat masina o parchez mereu doar cu frana de mana trasa si acceleratiile nu sunt bruste deloc, sunt chiar line.

Ce poate fi? Suspensie, pietricele undeva pe la roti, ceva in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!