Jump to content

Instalatie Gpl Pe Polo


OVIDEOS Alba
 Share

Postare recomandată

@RZF - mersi de info

@Sylvius - cum e pana acum, se cunoaste economia la combustibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat 25 l gaz (80 ron) si am mers pana acum 320 km (si mai merge). Absolut nici o diferenta la cum trage masina,de la pornire dimineata (pe benzina) in maxim 1,5 km trece automat pe gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ince conditii ai facut cei 320km? urban,mixt,extraurban?

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori,vad ca toata lumea spune ca se ataseaza injectoarele de gaz pe motor,fara se modifica nimic la acesta.

unde si cum anume se ataseaza injectoarele de gaz? cum sa atasezi injectoarele fara sa modifici ceva pe acolo?

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slab montajul din poze...injectoare montate orizontal, si slabe pt BRC (se lauda pe site ca BRC vine cu injectoare BRC nu Valtek sau Apache...ca in poza), vaporizator montat prea departe de rampa (intirziere in alimentare la demaraj) ...aveau loc in fata...

Asta ca sa fiu circotas :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RZF, merci de poze dar eu tot nu vad unde anume intra gazul in adimisie,se vad injectoarele si ceva furtune.

Sunt tare curios cum se introduce gazul in admisie fara a modifica nimic, ( adica a gauri ceva pe acolo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai se gaureste...gauri filetate de M6, stuturi si furtunase pina in rampa de injectoare care se vad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pui bormasina pe motor si gauresti fiecare tub de admisie...? Asta nu prea inseamna "nicio modificare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functional nu s-a modificat nimic...motorul lucreaza la fel cu s-au fara gauri...

Ai 3-4 gauri pt injectoare (citi cilindri ai) si 1 gaura pt MAP...asta nu tot timpul e necesara, se mai poate lua de pe comanda regulatorului de presiune...

Asa si comanda la injectoare benzina trece prin ECU GPL...se scot mufele si se baga altele...

Dar daca se comuta pe benzina e ca si cum ar fi bagate direct in injectoare...

La cele cu sonde UEGO si instalatii mai bune ce tin cont de semnal sonda, se va taia un fir ce va trece prin ECU GPL...

Si cam atit apropo de "modificari"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt ajustari nu modificari.ca doar nu pui alt soft,alte injectoare,alta pompa de benzina sau mai stiu eu ce componenta care poate modifica parametrii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad unde e rentabilitatea pe GPL la Polo. Un motor fara erori si in stare tehnica buna consuma mediu 6,7 benzina. 5 afara, 8-9 urban.

GPL e o porcarie la orice statie ,costa 3,10 lei fata de 5,6 lei benzina. Si pe GPL tot trebuie sa mai bagi niste benzina,cativa litri pe luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-ai luat masina sa faci 5000km/an intradevar nu merita...

La preturile si consumurile date de tine economisesti ~5RON extraurban si 10RON urban /100km...

Trebuie sa faci cam 35-40.000km sa amortizezi investitia...la un 20.000km/an in ~2 ani ai scos-o...

La motor de 1.6l mergind preponderent urban am amortizat-o dupa ~1an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ce e de la 1,6 in sus, ar fi o treaba. Dar la Polo, cu motoare de 1.0-1.4... cineva cu polo, care e masina de oras, nu de touring, face 20mii pe an? cred ca foarte rar.

eu merg cu ea aproape zilnic, pe la job, pe la parinti, pe la Kaufland,iar in toate weekedurile ies prin judet (sunt fotograf),plus mers in concedii si "la tara" in Teleorman si Buzau si fac vreo 12.000 pe an.

Trebuie sa recunoastem, ca in cazul asta, sunt destui care s-au frip cu GPL-ul pe masina, n-au facut cine stie ce economie si au avut batai de cap.Am notat absolut toata benzina consumata in 2011 si media a fost de 6,247l/100. Am intrebat pe altii cu gpl ,tot pe Polo ca al meu sau pe Logan si nu au putut atinge acest pret/km.

Mult mai important pt economie e talpa fina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de fiecare...eu fac cam 15.000 in oras si inca vreo 2000-3000km extraurban...

Depinde unde faci km...nu poti compara Slobozia cu Iasul, Bucurestiul etc...in ~5km am 9 semafoare, trafic de kkt, drumuri in reparatii/sparte etc...si bineinteles densitatea de prosti in trafic mult mai mare :)

Si pe motoarele mici merita...s-a pus pe Loganuri de 1.2l la greu...depinde la ce il folosesti...

Normal ca unul care face sub 15.000km in 4 ani nu merita sa se streseze :) ...am vazut vreo citiva din astia...

In ~30.000km am pret 36RON/100km ...(conform smartphone :) )

Adica o berlina destul de mare condusa sportiv intr-un oras superaglomerat (extern cu CB :) ) la pret de ascutitoare...nu e chiar foarte rau...

Fiecare isi face socotelile specifice de costuri etc ...daca nu, atunci e prea fraier sa detina o masina sau e Gigi Becali :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!