Jump to content

Consum mare si turatie prea mare la ralanti


axxis
 Share

Postare recomandată

Salut oameni buni !

Am si eu o problema cu masina poate ma ajuta cineva.

Sunt posesorul unui VW Passat TDI ( I rosu) 4 motion, 2000 , 110 kw.

1. De ceva vreme merge cam turat. Cere schimbarea vitezei cam repede. La relanti turatia este de 900, dar se simt niste vibratii in volan si bord.

2. O alta problema , poate aceeasi cauza, consum cam ridicat.

In afara 11.5 l/100 km, iar in oras 15 l/100 km.

Cum se pot rezolva aceste probleme, si daca puteti sa-mi recomandati un service ( mai ieftin).

Va multumesc !

:censur: :salut: :salut: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-ai fi completat profilul asa cum cere regulamentul forumului am fi stiut (poate) sa-ti recomandam un service in zona ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce as pune pariu ca ai 110 CP, si nu kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca nu ai pus pariu deoarece pierdeai....vw meu chiar are 110 kw.

aha - are chip? nu ca am fi noi deplasat de curiosi, dar poate problemele ti se trag de acolo

(si eu as fi pus pariu ca ai scris kw in loc de CP :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul este V6 TDI cod AKN sau AFB atunci chiar are 110 Kw adica 150 Cp. Atat doar ca pentru un sfat trebuie sa dai codul motorului nu culoarea literelor de pe spate.

Si oricum primul lucru pe care ti-l recomandam este o scanare a eventualelor coduri de eroare si cateva log-uri ale parametrilor masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui scanat pentru eventualele erori.... O presupunere ( ghiceala :) ) ar fi ca ai injectoare murdare. Dar repet este o presupunere, atata timp cat nu scanezi sa vezi daca ai erori..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii : cilindree 2496 cmcubi, 110 kw....cod=??? cum aflu ce cod?? . Unde pot face o scanare si cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bucuresti . Da-mi un PM cu un nr de tel unde te pot contacta . E gratis :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motorului il poti gasi fie in "service plan" fie pe o eticheta lipita in partea de sus a capacului de la distributie ( la motor ).. e din 3 litere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau in talonul masinii. Poate fi AFB sau AKN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliaza-ne ce inseamna ca cere schimbarea vitezei cam repede. Adica e ca si cum pedala de acceleratie ar fi apasata mai tare decat este realmente? Consumul e cam prea mare. Scoate cumva fum vizibil la esapament? Mai spune-ne orice amanunte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cutie de viteze manuala sau ai cutie automata?

Daca toti senzorii sunt ok , poti avea incredere in consumul indicat de calculatorul de bord ( sper ca ai pe masina cauciucurile care sunt in talonul masinii, altfel din cauza diferentei de diametru pot aparea diferente intre consumul real si cel afisat )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva senzatia cand accelerezi, ca motorul se tureaza dar viteza nu creste (ca si cum ar aluneca rotile pe ceva alunecos), dupa care se recapata "aderenta" si accelereaza normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.cutia de viteze este manuala.

2.senzatia se apropie de acea descrisa de catre Andi TDI.

3.mai am una intrebare ;computerul de bord al modelului de vw din 2000 nu arata cati kilometri se mai pot parcurge cu motorina existenta in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se determina (comportamentul masinii) daca injectoarele au nevoie de curatare ? si/sau care sunt simptomele de injectoare care nu functioneaza corect ?

Am preluat aceasta intrebare formulata de catre Chiciuc (vwforum.ro Index

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este cazul de schimbare a ambreiajului, oricum primul lucru este o diagnoza corespunzatoare.

Cand pleci de pe loc ai cumva senzatia ca masina trepideaza accentuat si imediat ce ai luat piciorul de pe ambreiaj se linisteste ?

In cazul injectoarelor sunt mai multe felurile in care se pot "defecta", dar cel mai des se "decalibreaza" adica arculetele din interior isi schimba proprietatile si atunci injectoarele deschid la presiuni mai mici decat cele pentru care au fost proiectate. Simptomele sunt: un mers mai putin regulat la ralanti al motorului (identificabil si cu VAG COM-ul), o emisie crescuta de fum in sarcina si in unele cazuri o pornire greoaie si cu mult fum negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este cazul de schimbare a ambreiajului, oricum primul lucru este o
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

sal,mie imi sta la900 rpm si un consum instant intre 1,6 si 1,9.La service au spus ca turbina e buna,injectoarele ok.Si asta mi s-a intamplat dupa ce am apasat pe recirculare si mi-a intrat clima,motorul e awx de 130 cp,fara limita la turatie,cred ca e resoftat.ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai clima pornita consumul creste....clima insemnand ca, compresorul AC se invarte. daca mai e si motorul rece credca e normal sa-ti arate atat la pornire, apoi scade pana pe la 1,1....1,2. Avand in vedere ca acum e iarna nu cred ca , compresoril primeste comanda de pornire nici macar daca pui clima pe auto. mai multe nu stiu sa-ti spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineata porneste la sfert,imi sta putin la 2,5 si scade la 1,9.cu clima porita sta la 2,1 2,2.sa stea cuplat compresorul de la ac tot timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si tu clima pe econ si o sa se opreasca compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul e awx de 130 cp,fara limita la turatie

;) si eu am acelasi motor, ce vrei sa spui fara limita la turatie, adica daca depasesc zona rosie a turometrului se opreste motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@avion - Turatia la relanti se poate regla, in mod normal ar trebui sa fie intre 800-830 rpm. Consumul cu motorul cald ar trebui sa fie sub 1L/h, ideal udeva intre 0,6-0,8 L/h cu clima pornita. Consumul prea mare se poate datora si unui senzor defect fiindca ECU inlocuieste valorile masurate de acesta cu niste valori de baza. Daca s-a umblat in ECU pt tuning si nu a fost facuta de un specialist poate surveni problema si de acolo.

Fa-i o scanare cu Vag-Com si vezi ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!