Jump to content

Releu Vs Gpl-u'


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Am si eu ca orice om un mk1 cu motor 1.8 carb (de mk2) si cu instalatie de GPL montata de cand am cumparat masina. Nu am avut probleme mari cu motorul ci doar cu aceasta nenorocita de instalatie care arde tot timpul firele, asa ca am motat la alimentarea cu curent a instalatiei un releu (unul care vine cica la proiectoare) (a montat de fapt prietenu' de la care am luat masina ca eu nu sunt in stare :blink: ) si toate au mers struna. Problema a fost ca la pornire releul taia curentul de la electrovalva dar pt ca plamanul era defect mergea struna (doar ca consuma in jur de 17-20%).Acum am inlocuit plamanul cu altul mai bun (adica ala s-a distrus rau) si nu prea mai vrea sa porneasca pe GPL, adica cand dau la automat masina porneste 2 secunde si apoi se opreste pt ca nu mai are gaz(electrovalva e inca inchisa).

Am inteles ca sunt mai multe tipuri de relee si ma gandesc ca poate aveti voi alta solutie pt a nu mai arde firele si a si porni pe gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Masina ar trebui pornita pe benzina si nu pe GPL, de fapt ar trebui pornita si oprita pe benzina. Nu inteleg cum exact iti arde firele, dar vezi sa nu fie prea subtiri si de asta sa ti le arda (daca te referi la topit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele se ard la "tablou" ca acolo e plastic mai mult; se topeste.

Pornitul nu e oligatoriu pe benzina, de indata ce inainte pornea si majoritatea pornesc si pe gaz.E dificil cu pornitul pe benzina ca nu suport modul in care se face trecerea, nu e ca la injectie; tre sa stai sa se ternine cea din carb. apoi mai ramane si arde urat, e nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornitul pe gaz duce la uzarea mai rapida a motorului...gazul este mult mai uscat decat benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sustin ideea lui sharky, vezi firele sa nu fie prea subtiri, si sa fie torsadate, sau vezi sa nu ai vreun scurt pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...Presupun ca aveti dreptate cu pornitul la rece pe benzina dar totusi ar fi bine sa porneasca si pe gaz ca doar daca stau undeva 10 min nu pot sa trec pe benzina cand pornesca si apoi sa dau pe gaz; va reamintesca ca e pe carburator si ia vreo 2 minute sa se termine benzina din CNC.

Totusi firele de fapt nu ard in sine cu tabloul e cel care se topeste ca altfel cumparam 10m de fir si schimbam la el tot anul.Cel care mi-a pus releul a zis ca e un releu folosit la proiectoare pentru a le proteja dar mi-e greu sa cred ca el inchide legatura electrica ci poate scade tensiunea; ideea cu releul o fi buna , poate releul e prost.

Stie careva cum functioneaza un releu :) (io habar nu am) :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curiozitate:cati iti consuma cu gpl-u ?? si cat cu benzina??

fa un calcul si vezi daca chiar merita gpl pe masinutza ta :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul dupa ce am schimbat plamanul nu l-am facut (astept sa fac ceva km pt a obtine o medie cat mai relevanta) iar pe benzina iar nu stiu cat consuma pt ca abia am schimbat jiglorul de la a doua camera care avea gaura in el data cu burgiul :screwy: pt ca prietenul meu o folosea la curse (ma rog; de cand si-a luat mk3) iar la acceleratii bruste si la curbe grele imi curge benzina (cam grav ca nu am unde sa dau rezervorul jos sa ma uit) deci nu prea stiu dar e in jur de 12

Problema e ca eu cunosc masina de multi ani si stiu cum consuma inainte si de aia imi e necaz (daca nu stiam ma impacam cu ideea)

Astept sa vad cat consuma acum pe GPL si poate gasesc un elevator sa rezolv pb cu benzina ca sa-mi fac o idee mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult de 7- maxim 8 nu ar trebui sa mance matorasul tau, si la drum intins ar trebui sa ia mai putin daca e reglat cum trebuie carburatorul.

iar pe gpl nu stiu ;) nu-s adeptul alimentarii cu gaz... is cu firea la acceleratii mai sprintene ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca si pe gaz acceleratiile sunt foarte sprintene chiar mai sprintene decat pe benzina ; deci la gpl (cel putin in cazul meu) trage masina de rupe , la viteze mari se simte diferenta ca nu mai poate atinge o viteza asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te contrazic :rolleyes:, pe gaz acceleratiile sunt mai lente :Driver:

daca erau mai rapide crede-ma ca as fi montat asa ceva pe rashnitza mea de 1.8 :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!