Jump to content

Cardan A6 Quattro


zak2005
 Share

Postare recomandată

Huruie destul de tare rulmentul intermediar de la cardan. Ca piesa de schimb vine doar cardanu' cu totul si nu vreti sa stiti cat costa. Stie cineva daca se poate schimba doar rulmentul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca se poate inlocui :rolleyes: Se scoate rulmentul cu pricina si se masoara cotele. Apoi se consulta un catalog de rulmenti ( SKF FAG INA ETC. ) .

Si care e faza NEGOITA ? Nu esti de acord cu mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca se poate inlocui :) Se scoate rulmentul cu pricina si se masoara cotele. Apoi se consulta un catalog de rulmenti ( SKF FAG INA ETC. ) .

Si care e faza NEGOITA ? Nu esti de acord cu mine ?

Stii vreun meserias ( service ) care a mai facut asa ceva in Iasi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alo!trilulilu!....nu e logic ca nu schimbi baritamai cardanu pt un rulment?Am zis ca stii,si cataloage de rulmenti

PS:ai grija,la sf cardanu trebuie sa aiba un joc longitudinal,pe denivelari distanta intre roti fata-spate creste si astfel daca cardanu e fix vor aparea niste vibratii puternice

Modificat de Negoita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare!

ce se intampla daca decuplezi cardanul la un audi a6 quattro?

revin!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare!

ce se intampla daca decuplezi cardanul la un audi a6 quattro?

revin!!!

Sfatul meu e sa-l lasi acolo. E pacat sa ai quattro si sa renuntila ea. S-ar putea ( nu sunt sigur ) nici sa nu mai mearga masina daca il scoti. Diferentialul va aloca mai multa putere pe spate simtind ca nu se invarte si se va invarti in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa-l lasi acolo. E pacat sa ai quattro si sa renuntila ea. S-ar putea ( nu sunt sigur ) nici sa nu mai mearga masina daca il scoti. Diferentialul va aloca mai multa putere pe spate simtind ca nu se invarte si se va invarti in gol.

Il las acolo unde este!

Am inteles ca este tare bun iarna...se simnte diferenta mare.Nu am masina decat de cateva zile...ma tot gandesc la consumul de benzina!Asta pana fac plinul de vreo 3-4 ori,apoi ma obisnuiesc!

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa-l lasi acolo. E pacat sa ai quattro si sa renuntila ea. S-ar putea ( nu sunt sigur ) nici sa nu mai mearga masina daca il scoti. Diferentialul va aloca mai multa putere pe spate simtind ca nu se invarte si se va invarti in gol.

;) La audi a6 raportul fata spate nu e variabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:cheers: La audi a6 raportul fata spate nu e variabil...

Adica?

Poti sa fi mai explicit te rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15.4 in oras cand e noua...acum are 18k. poate 16?poate mai mult!

naiba stie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...eu ma mai dau cu A8-ul lu cumnatu 4.2 benzina '00.Cel mai mult lua 20.8 L/100km in cel mai criminal trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica la Audi A6 ma refer modelul meu ( despre el m'am interesat ) raportul fata/spate este 50/50 .. e fix nu variaza.. fata spate... variaza puterea la roata stanga-dreapta cand una din ele patineaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut !!! stie careva daca la cardan trebuie schimbat ceva dupa un timp??? adica,bucse,chestii...ca sa previn niste eventuale probleme sau.. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !!! stie careva daca la cardan trebuie schimbat ceva dupa un timp??? adica,bucse,chestii...ca sa previn niste eventuale probleme sau.. mersi

daca nu ai probleme ( huruit sau altceva ) nu ai ce schimba. oricum daca se strica ceva vine ca piesa de schimb tot cardanul - undeva cam 1500 euro.

cu multa migala si rabdare am reusit sa schimb rulmentul intermediar - huruia infernal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: La audi a6 raportul fata spate nu e variabil...

Te inseli.El este 50%fata-50%spate iar raportul de variabilitate poate merge pana la 30%fata-70%spate si invers in functie de aderenta.Modelele noi:A5,RS4,RS6 sunt setate 40%fata-60%spate pentru a creste sportivitatea si a echilibra greutatea mare a puntii fata. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!