Jump to content

Incidente dupa tuning


sonyscorpion
 Share

Postare recomandată

vrea cineva sa imi spuna si mie ce inseamna si cand se intampla ''turbo surge''si ''limp''

in catzi cai se duce O2 1.9TDi?

pierd garantzia? THX

bafta all :Driver: scuze:offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • voinea

    10

  • DORU_14

    9

  • FXM

    9

  • razdan

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Turbo surge apare atunci cind esti sub turatia de cuplu si apesi tare pe acceleratie. Ce este, vezi ca aici ai explicat pe larg: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=7199 . Pe scurt:

un fel de rezonanta.. un soc puternic dintr-o data .. in cazul asta asupra turbinei care nu reuseste sa faca fata cererii

Limp mode e un fel de safe mode de functionare a motorului. Cu alte cuvinte motorul functioneaza in regim de avarie si nu mai ai turbo, deci abia te vei tiri. Cauzele pot fi multiple.

Si da, pierzi garantia pe motor daca faci modificari ale softului/componentelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Scuze!!! Am postat gresit!!!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti multumesc penru postarea gresita. :( Cu ocazia asta mi-ai adus topicul la fileu.

Asemenea colegului FXM si mie a inceput sa-mi fluiere turbina dupa un mers pe autoastrada... Diferenta e ca mie nu mi-a intrat in Limp.

Concluzia Brady de saptamana asta: Turbina merge in parametrii. Au trimis LOG-urile facute in mers la Porsche si acum astept verdictul.

Am vazut pe VAS cand au facut probe cuplul de 398 NM (eu masusarem 392 cu VAG-COM) si textul "possible chip tuning". Masina mea e complet stock.

Drept urmare mi-au rescris softul si au facut din nou probe. Rezultatul 394 NM in continuare.

Fluieratul e tot acolo. Se aude mai pregnant cand motorul e rece.

Trebuie sa ma astept sa-mi cada turbina nu? :)

Garantie mai am doar pana in ianuarie... deci daca Porsche zice ca n-are nimic m-am scos... de un mare scandal evident :)

Nu cred ca a fost vreun alt posesor de RD TDI mai grijuliu cu turbina lui decat mine. In 38.000 km cred ca de maxim 10 ori am dus masina aproape de 3000 ture (astept sa se incalzeasca motorul si schimb la 2500). In aceiasi km nu am oprit nici motorul imediat dupa ce am ajuns la destinatie de mai mult de 10 ori....

Turbina a fost zic eu foarte ingrijita. Daca mai luam in considerare si faptul ca 30.000 km din cei parcursi sunt facuti numai pe autostrazi si mai putin pe drumuri nationale si maxim 8000 in oras deja avem cea mai iubita turbina :))

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu ar trebui sa iti cada turbina, asta dupa parerea si experienta proprie.

De ce zic asta: mie imi fluiera aproape de cand am luat masina (nu tare sau deranjant, dar se aude). Si uite ca am ajus la 96.000 de km si inca merge bine, cel putin dupa ultimele diagnoze si dupa cum trage masina. Si am deja 81.000 km cu ea tunata, fara vreo problema.

Daca vrei o parere competenta despre turbina si, eventual, o diagnosticare ia legatura cu colegul nostru Cipos.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E turbina de 2.0 :( deci ar putea avea probleme.

Am mai ascultat alte masini identice cu a mea puse una langa alta si la celelalte nu fluiera absolut deloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la 1,9 sunt convins ca poti gasi o masina pe care sa o pui langa a mea si care sa nu fluiere :( Asta nu inseamna ca ce am scris mai devreme nu ramane valabil.

Dar, inca odata, daca poti si daca crezi ia legatura cu Cipos, ca se pricepe realmente la turbine si ar putea sa te ajute macar cu un sfat competent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...In 38.000 km cred ca de maxim 10 ori am dus masina aproape de 3000 ture (astept sa se incalzeasca motorul si schimb la 2500). In aceiasi km nu am oprit nici motorul imediat dupa ce am ajuns la destinatie de mai mult de 10 ori....

...

doar de 10 ori la 3000 rpm??!!

poate de asta iti face probleme - ai protejat-o prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa se incalzeasca motorul fac asta:) poate nici exprimarea mea nu a fost foarte buna.

Incerc pe cat posibil sa schimb numai peste 2500 rpm in oras, Prefer sa merg cu 3000 ture intr-a 2-a decat cu 1500 intr-a 3-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am chip-tuning de peste 5 ani(de 5 ani am eu masina) si am luat-o cu el. Masina avea 170000km si acum are 283452km cu chip-tuning si nu am schimbat decat o supapa la turbo. Este vorba despre Skoda Octavia 1, 1.9tdi, 110hp dus in ~140cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!