Jump to content

Incidente dupa tuning


sonyscorpion
 Share

Postare recomandată

@DORU_14

raspunsul la I intrebare il stiu evident...ideea e de decizie "inteleapta" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • voinea

    10

  • DORU_14

    9

  • FXM

    9

  • razdan

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

FXM se poate face si in Ro schimb de turbo si chiar lucrari mai dificile. Dar mai bine iti da detalii Strumf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKN face soft pana la 190 de cai si 425 de nm

si ofera garantie pt ce face, deci cred ca se poate si mai bine in conditii safe

Grantia lor suna cam asa:

7. Guarantee We provide a guarantee for the proper function of the parts supplied and installed by us for a period of six months after commissioning or shipment to the buyer or for at most 10,000 km driven by the vehicle; always excluded are all damages which result from the installation of our parts or for enhancements of motor capacity to any other parts of the vehicle. The guarantee does not go beyond the compensation which we receive from our pre-suppliers in the event of a guarantee claim; follow-up costs are always excluded.

Cred ca e clar cam ce garantie dau. Din cate inteleg eu orice modificare la motor garantie = 0, iar la "restu", desi nu stiu ce inseamna restu, dou garantie DOAR la ce au modificat ei. Adica daca iti pun o turbina mai mare, aia crapa si iti distruge si motorul.. poti sa fii sanatos.

Oricum ar fi "garantia" e de doar 10.000Km.. ceea ce zice totul despre cat de mult pot afecta fiabilitatea aceste modificari..

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clara treaba. Daca astia ofera garantie doar 10000 km. Daca era ok iti dadeau pe viata :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clara treaba. Daca astia ofera garantie doar 10000 km. Daca era ok iti dadeau pe viata :rolleyes:

Mie mi se pare putin sincer 10.000km garantie. Mai ales ca iti dau garantie DOAR la ce fac ei. Adica ei pus soft.. se strica turbina.. sa fii sanatos. Ei iti schimba softu, NU TURBINA!

Scrie extrem de clar acolo. Sau daca iti schimba turbina si se strica, asta afectand si motorul de ex, ei iti repara doar turbina, motorul e problema ta. Asta mie nu mi se pare ok

Mai bine dau 350E la voinea si pastrez restul pana la 650E pt eventualele reparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FXM de ce nu esti decis totusi sa pui o turbina mai mare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza si pe mine acest subiect de "upgrade" :rolleyes:

Cu cat creste consumul daca urc spre 170-si de HP?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa si ... scada daca mergi EXACT la fel ca inainte de remapare ... dar nu cred ca cineva poate asta.

Oricum daca folosesti plusul de performanta dozat, la nevoie, diferenta de consum e mica, sub 0,5 l / 100 km sau chiar mai putin ...

Doar daca mergi pe performanta cat mai mare consumul creste, dar nu am trecut de 10 l / 100 km la un stil de mers submaximal, cu franari si acceleratii violente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am facut modificare de cum am luat-o din showroom (la o zi dupa mai exact). IAr dupa modificare la ~3 zile am plecat in concediu cu masina incarcata (4 pers + bagaje) si nu am menajat-o prea mult, nici nu am tinut-o in blana. Masina in momentul de fata are 60.000km, iar pe la 45k km i-am facut stage2 (~190cp) si inca merge. Ieri am fost la Galati, 4 persoane, pe autostrada am facut 26 de min (era 8 dimineata), iar consumul a fost 7%, dar dupa Slobozia, pana la Galati ( ~150km), nu i-am mai dat asa tare (medie 140-160).

Deci in concluzie turbina mea modificata de noua inca merge foarte bine.

Probabil ca turbina de pe O2 a avut o problema din fabricatie

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de fapt s-a mai discutat acest aspect.

Exista, mai frecvent la 2.0TDI, o serie de turbine cu vicii de fabricatie, vicii in cazul carora remaparea, deci solicitarea mai mare a turbinei, "developeaza" mai repede defectarea turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alextz

multumesc, am vorbit si continui cu shtrumf...

@razdan

sunt si am fost decis, insa pana acum cateva ore nu stiam ...deh...ca exista variante altele decat genul Sonyscorpion...

probabil ca a fost si o chestie de fabricatie...hmmm...nu stiu si nici nu vreau...asa cum am mai spus mergem mai departe.

in momentul asta s-a facut deja "operatia" si masina are o turbina noua stok :Driver: care trebuie sa ma ajute sa merg inca vreo saptamana, doua pana cand se va face transplantul corect

multumesc tutulol :lol: celor care mi-au sarit in ajutor si chiar si celor care nu...macar stiu cum stau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succes si ... poate ne tii si pe noi la curent cu modalitatea de realizare si cu efectele "transplantului". :Driver:

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succes si ... poate ne tii si pe noi la curent cu modalitatea de realizare si cu efectele "transplantului". :Driver:

mutumesc si cu siguranta ca va voi tine la "curent":lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dac turbina a fost made in italy era normal sa crape, deoarece a fost un lot de turbine care au avut probleme, in general acestea se gasesc pe motoarele 2,0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate vedea daca turbina de la 2.0 TDI e din lotul de turbine proaste ?

Mersi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fortezi, crapa si in timp ce crapa se aude slab o voce pe evacuare: "Merda!!"

:)

Acum serios, eu stiu ca e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate vedea daca turbina de la 2.0 TDI e din lotul de turbine proaste ?

As fi si eu extrem de interesat de un posibil raspuns la aceasta intrebare ... inainte de a ajunge sa aud eu vocea de pe evacuare ... :)

Daca pe turbina scrie made in Italy e suficient ?

Inseamna ca trebuie sa ajung sa vad ce scrie pe turbina ... sau, eventual, se poate afla raspunsul dintr-o baza de date in functie de VIN sau de seria motorului ... :)

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui masina pe rampa si te uiti in zona turbo dupa o placuta unde sunt trecute tipul turbinei si lotul din care face parte, resp tara de provenienta.

Si eu voi face aceasta investigatie curand si nu pt ca ma astept "sa crape", ci pt ca e bine sa stii tot despre masina ta, cel putin. :)

P.S. Zyx deja a finalizat "investigatia" la masina lui, are si poza cu "dovada".

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina "cadavru" o am in portbagaj :)

o sa-i fac poze mai "lizibile" in w/e...

asa e cum zice doru, doar fizic poti vedea ce si cum, dupa VIN sau altceva nu se poate identifica nici macar daca e Garrett sau KKK

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fortezi, crapa si in timp ce crapa se aude slab o voce pe evacuare: "Merda!!"

ejti nebun, sa mor yo :) :P

de 10 min rad singur :P de crapa "turbina" din mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SHARANEL: :) ... pai daca nu ti-ai facut remapare "in tine" ... nu-i bai :P

@Doru si FXM: multumesc pentru informatii, sper sa se vada si la mine pe dedesubt ...

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum spuneau si alti colegi trebuie vazut ce e stanmtat pe turbina pt a vedea provenienta ei, succes la facut poze

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ati bagat in sperieti, tre sa verific si io...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Unele module de chip-tuning maresc presiunea la turbo dar acum depinde si cat de tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!