Jump to content

Incidente dupa tuning


sonyscorpion
 Share

Postare recomandată

Chiar Dragos (Voinea) a avut cam un an un powerbox. Sa va explice el cat de bune sunt.. Macar la deghizat dinamic (;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • voinea

    10

  • DORU_14

    9

  • FXM

    9

  • razdan

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

te inseli .. am avut un power-box de la 10.000km la 70.000 pe golful iv... si asta era acum ceva ani buni. Dupa power-box au venit chipuri de la AED , Upsolute , Dimsport si apoi TCM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, Dragos, eram ironic.

Ai avut DTC-uri si probleme cu plafonarea si acceleratia. Tii minte ca sotia ta poreclise masina "Sepia"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

wrong.. Cabral o poreclise pentru ca la vremea aia el avea Alfa 2.0TS si urcand dealul de la gradina botanica spre statuia leu cuplul de TDI vs 2.0TS benzina era invingator... doar ca in treapta 3 pe acea panta powerboxul provoca un fum extrem de consistent :Driver: . El a zis ca am tactica sepiei sa dau cu fum si sa fug. Dar o sa o dam in offtopic (chiar daca fumul era dupa un powerbox)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelea de pe Ebay sunt pacalelile cu rezistorul pe senzorul de temperatura a combustibilului. Un powerbox adevarat pt. motor PD este un aparat digital programabil (ca cel din imagine).

boxpdqa5.th.jpg

Modificat de jeff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la orice tdi si nu numai distrugi turbina cu soft impins la maxim.. de exemplu am un prieten cu 525d 163 de fabrica l-a dus undeva la 215cp .. dupa un timp a dat turbina uleiul pe nas ca sa zic asa :Driver: acuma isi pune de mercedes sprinter. in orice caz eu recomand o optimizare a softului si cu siguranta nu are ce sa se intample

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

am avut un client cu 525d care a venit la mine direct cu turbina schimbata. Dupa teste de putere a crescut de la 165CP la 225CP puterea (pe Vector FX2 testat). Turbina acestei masini tunate a fost furnizata si montata de www.turbopower.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce crapa asa des la 2.0TDI/140 ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cate? Asta ar fi a 2a sau a 3a? Sau sunt mai multe de care nu am citit eu? Poate ne lamureste Dragos, cate 2.0 a facut el si cate turbine au cazut! Poate ne spune si comparativ cu celelalte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

Am numarat in directorul cu masini originale/tunate si rezulta numarul 46. Atatea 2.0TDI (O2 , G5, Altea, A4, New Leon, A3 8P, Touran si un singur PLUS ... ) am tunat eu pana azi 8.10.06. Din forum cred ca sunt aprox 25 de masini.. Restul non-membrii. Din aceste 46 masini au crapat 3 turbine . De mentionat ca toate crapate s-au dus la 2 zile maxim o luna de la tuning. Restul merg si acum fara probleme.

La cele 3 crapate s-a spus la VW "a fost defect de fabricatie la turbina de pe masina dvs" . Nu cred ca faptul ca 2.0TDI 140 are turbina cu "Romania-Brasov" pe ea este un motiv de calitate proasta ci doar faptul ca necazul se poate intampla. Comparativ cu 1.9TDIurile vechi (EDC15) dar si 1.9le nou d 105CP (la asta de 105 nu a crapat nici o turbina la mine) procentul cu 2.0 TDI sta mai rau dar timpul il va schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sunt sigur ca veti avea rabdare sa cititi tot si avem si poze...

Ieri dupa-amiaza pe drumul de la serviciu spre casa, Dumnezeu a tinut cu mine ca nu s-a intamplat mai departe, in 3 la 4000 rot/min pe cand ma pregateam de 4, simt cum parca se inmoaie pedala sub talpa (deci nu eram in talpa) si scade turatia...imi zic limp...imediat incetinesc pana la oprire completa si ma uit pe geamul din dreapta si vad un mare nor...o fi vreo gura de canal sau vreo teava de apa calda sparta si iese abur...totusi e destul de cald afara...hmmm...ma uit in oglinda stanga si vad norul si acolo...bai e de la mine...e TURBINA!!!??? - trag in 15m pe dreapta...naspa...la bord "No entry" cool, baga-mi-as!!! A DECEDAT !

Haideti sa va spun si despre masina:

la aprox 3000 km cip Ist stage 175-180, urmeaza un drum pe A1 masina full (5 pers+bagaj) ma dau cu un pasat vreo 10 min 200-215 km/h, adica alea 10 min nu scad sub 200, dar o tin apoi in talpa pana cand nu mai poate (saraca) si urmeaza un limp mode de toata frumusetea si necunoasterea totodata fiind primul...opresc, scot/pun contactul (citisem aici, Slava tie forumule si oamenilor de aici + telefon DragosTCM)... plec mai departe...sesizez un mic de tot fluierat...ma rog...fluierat nu prea de luat in seama mai ales in momentele alea...

Ulterior, m-am obisnuit cu fluieratul care nu se facea auzit decat intre 1200 si 1700 rot/min si, evident pt cei care cunosc, era putin mai pregnant la "rece".

Pe la 8-9000 km, nu mai stiu exact, apare stage II 185-190...frumos...frumos de tot...si fata fluiera in continuare...pana ieri...cand...a tacut :)

Trebuie sa mentionez ca sa nu creez discutii inutile:

- am mers mereu "curat" pana la incalzirea motorului (nu numai a apei),

- am mers mereu "murdar" dupa...:),

- dupa faza de la 3000 km cu limp-ul, nu am mai tinut-o mult la viteza maxima

life goes on!

Oricum, in momentul asta cand scriu, fata (numita Fantomita :) stiti voi de ce) primeste o noua turbina, sper sa nu incep sa urasc acest cuvant :), aceeasi de 140...

Ce pareri aveti, sa continui sa merg cu softul II sau sa o dau mai jos la I ?!

Sa o las mai moale cu stilul de condus?!

Eu ma gandesc sa merg inainte ca si pana acum...:)

pozele...

post-4040-1175168204_thumb.jpg

post-4040-1175168209_thumb.jpg

post-4040-1175168236_thumb.jpg

post-4040-1175168263_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu tot O2, 140 caluti.

De curiozitate, de ce ai nevoie de cip/soft alea alea? Pe bune acum, chiar ai nevoie? Uite in ce te bagi (nu zic ca o fi de la tuning, nu ma pricep)...eu n-am chip/soft si alte chestii si zboara Motanelu` meu de rupe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu tot O2, 140 caluti.

De curiozitate, de ce ai nevoie de cip/soft alea alea? Pe bune acum, chiar ai nevoie? Uite in ce te bagi (nu zic ca o fi de la tuning, nu ma pricep)...eu n-am chip/soft si alte chestii si zboara Motanelu` meu de rupe...

Salut,

pt ca, no offence, nu impartasim aceeasi parere despre "rupe"... am fost obisnuit cu "mai mult" inainte de OII :) si am incercat sa gasesc un compromis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o ofensa, este OK!

Atunci ce sa zic, imi pare rau ca ai patit-o si noroc in continuare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o ofensa, este OK!

Atunci ce sa zic, imi pare rau ca ai patit-o si noroc in continuare :)

merci oricum, pe tine chiar nu te-a "batut" gandul niciodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da (cu toate ca la ce-mi ofera masina, greu as face un tuning...am facut cu masina 5300 KM Buc->Roma->Buc si am fost F.F.F.F. MULTUMIT), insa daca o fac, atunci am fost sfatuit sa schimb ambreiaj si turbina (poate si frane)...nu crezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O schimbi in garantie , nu :) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da (cu toate ca la ce-mi ofera masina, greu as face un tuning...am facut cu masina 5300 KM Buc->Roma->Buc si am fost F.F.F.F. MULTUMIT), insa daca o fac, atunci am fost sfatuit sa schimb ambreiaj si turbina (poate si frane)...nu crezi?

din ce stiu eu:

- ambreiajul tine pana pe la 400 Nm

- turbina stock tine safe cu stage I - 175-180cp

- frane idem turbina si inclusiv stage II si poate si un pic mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau pt tine, o solutie daca vrei sa ai in continuare 180-190 de cai este sa schimbi turbina cu una mai potenta gen VNT 17 sau un hybrid

daca pui tot turbina stoc si mergi lafel eu zic ca o sa mai crape

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce stiu eu:

- ambreiajul tine pana pe la 400 Nm

- turbina stock tine safe cu stage I - 175-180cp

- frane idem turbina si inclusiv stage II si poate si un pic mai mult

Daca aceste date sunt corecte,...atunci nu modificarile au fost de vina nu? Poate era defecta turbina? ...zic si eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKN face soft pana la 190 de cai si 425 de nm

si ofera garantie pt ce face, deci cred ca se poate si mai bine in conditii safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali

nu, normal ;)

@Shtrumf2k

upgrade-ul vreau sa-l fac, cam ceea ce a facut si sonyscorpion, insa in Ro nu am unde si nici incredere si de mers in Polonia nu prea am in calendar in viitorul apropiat

merci de condoleante :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie sa mergi in polonia se face si in ro f bine

daca vrei detalii dami un pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- turbina stock tine safe cu stage I - 175-180cp

Din cate vad, ti-ai dat singur raspuns la intrebarea din primul post. Mergi pe "Normal Version" (175CP e suficient!)

- frane idem turbina si inclusiv stage II si poate si un pic mai mult

Aici am usoare dubii. La Octavia 1, StageI atinge aproape limitele sist franare. Eu consider ca masura de prevedere (de luat in seama) un upgrade al franelor la noile performante ale masinii!

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!