Jump to content

Amortizoare


Florin M.
 Share

Postare recomandată

pai masina e mai rigida acuma si nu mai face balans. la mine cand treceam cu viteza mica peste denivelari mai mari asa tare se balansa ca aproape dadeai cap in cap cu pasagerul :)) si ce am mai observat cand ii dau kick down din viteza a 2-a nu se mai ridica asa tare fata masinii. Uita-te la filmuletul de la mine de la semnatura pe la secunda 46 se ridica putin fata masinii si acolo nu am accelerat tare mai ales ca era gheata.

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut filmul, oricum e mormal sa se ridice la fiecare accelerare, dar intr-o anumita limita.

La mine bate spatele la denivelari si asta nu de mult timp ,inainte nu facea asa, parca am o trusa de scule in portbagaj, sper sa dispara bataia dupa ce le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am observat ca la Variant sunetele pe spate se aud mai pronuntat ca la limuzine probabil si din cauza ca e monovolum si auzi mai puternic inauntru. Sincer nu as crede ca bataile vin de la amortizoare decat daca sunt terminate rau...iar pe spate nu prea ai multe de schimbat decat bucsele acelea mari de punte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai unu dintre amortizoare pierde ulei de un an si ceva la celalat nu , oricum il schimb.Ma uit eu si la acele bucse, sper sa nu fie si ele, la prima vedere par a fi ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai adauga ca si la mine chiar si acuma cu amortizoarele schimbate daca trec peste niste linii de tramvai la nivel sau peste acele limitari de viteza de pe sosea tot se aude in spate cum treci peste ele. Asta cu jantele pe 17 si talon destul de mic 45. Cu jantele de tabla pe 15 si talon de 65 treaba se schimba si zgomotele de drum dispar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cu jantele iarna pe 15 le simt daca le pun pe cele de 17 ma ia capul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai duc si bucsele din talerul de prindere al amortizorului pe caroserie, ala cu doua suruburi.

La astea ma refer, incercuite cu galben.

dscf0008mh.th.jpg

Daca ai joc acolo sau bucsa este prea moale, ai batai si de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa le desfac si ma uit ca nu e mare lucru, si in functie de starea lor comand sau.

E suspensia ta cea din poza? Folosesti amortizoare stock sau dar am eu impresia asta?

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare . legat de amortizoare si de suspensie, am un passat varian 1.9 tdi 81kw din 99 si pe spate in portbagaj in compartimentu stingatorului am un ceas de presiune Monroe sau ce o fi ala si acu e pe -4 mam uitat la roti nam nici un fel de arc numai telescoapele astea si ala in portbagaj si nu imi dau seama ce rol are ceasul ala ma poate ajuta cineva? am sa fac si o poza daca e nevoie . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate sa nu ai arcuri. Uita-te in LANGA amortizoare (inspre fata masinii).

Pune o poza cu tot ce ai acolo, inclusiv cu ceasul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare . legat de amortizoare si de suspensie, am un passat varian 1.9 tdi 81kw din 99 si pe spate in portbagaj in compartimentu stingatorului am un ceas de presiune Monroe sau ce o fi ala si acu e pe -4 mam uitat la roti nam nici un fel de arc numai telescoapele astea si ala in portbagaj si nu imi dau seama ce rol are ceasul ala ma poate ajuta cineva? am sa fac si o poza daca e nevoie . multumesc

Poate inainte sa intre masina pe mainile tale, oi fi avut suspensie pneumatica, asa se explica ceasul respectiv, cat despre arcuri daca nu mai ai pernele de aer, trebuie sa le ai pe alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o poza. pe spate amortizorul nu trece prin arc, arcurile sunt pe punte..uita-te sub masina in interior. daca chiar nu ai arcuri e posibil cum spun colegii sa fi avut suspensie pneumatica dar atunci ar trebui sa gasesti si compresorul ca altfel masina ar fi trantita, inaltimea ei fiind data de arc/suspensie pneumatica. Fara ele iti statea caroseria lipita de cauciucuri :P uita-te mai bine ce e acolo. eventual urmareste unde merge furtunul din acel ceas.

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Cred ca este vorba de un amortizor Monroe Gas Matic, care trebuie verificat din 20k in 20k km. Acest tip de amortizor este presurizat cu azot si avea posibilitatea compensarii pierderilor printr-o supapa de umplere. In prezent, in cazul Skodei Superb, amortizorul spate este capsulat, asistat de un arc dispus pe bratul semi-independent spate. Presiunea este de cel putin 66 KPa adica 0,6 atm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc sa pun poza dar cred ca e vb de amortizor Monroe Gas Matic ca am si o supapa , cum a spus colegu safari hunter doar ca presiunea e la minim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa le desfac si ma uit ca nu e mare lucru, si in functie de starea lor comand sau.

E suspensia ta cea din poza? Folosesti amortizoare stock sau dar am eu impresia asta?

Da Cosmin, sunt arcuri sport cu amortizoarele mele vechi Sachs intarite, adica foarte intarite la Mos Amortizor. Cica de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

02092008.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us asta e poza nu e prea clara dar poate are cineva vreo idee . ms pt indicatiile pt poza

Modificat de ionutss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu sa-ti dai seama. Nu ai urmarit si tu traseul tevilor, unde ajung, de arcuri la roti te-ai uitat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dada sunt arcuri langa amortizoare ... poate stie cineva cei cu ceasul ala si ce presiune trebuie sa fie in cartea masinii nu am gasit nimic :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste si tu daca e racordat la vreo teava si vezi unde se duce. Sa nu fie vreun manometru de roti infipt acolo de un posesor anterior. :lol:

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte amuzant duce la amortizoare colegu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci este un manometru ce analizeaza starea, presiunea lui/lor. Interesant este, daca ai cate un astfel de manometru pe fiecare roata? Ca daca este doar unul, atunci logic ar fi trebuit sa ai un rezervor de presiune si manometru sa-l asiste si logic, iar, din acel rezervor sa ai conducte la fiecare amortizor in parte.

Sau poate ai la fiecare amortizor cate un astfel de manometru si pe el este indicat duritatea/presiunea din el.

Culmea pe net nu am gasit nimic in sensul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca esti innebunit sa ai asa ceva:),man!

e custom made,evident!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt intr-o mare dilema. eram gata sa schimb amortizoarele crezand ca ele sunt problema (simt orice crapatura din asfalt si la 50 km\h daca misc alert stanga-dreapta se balangane rau masina), am fost totusi sa fac un test la amortizoare si la toata bucsaraia si articulatiile si ce credeti ,a iesit. totul OKE mai putin un rulment de la roata din dreapta fata care are un inceput de sfarsit, cu toate ca nu am sesizat nici un zgomot acolo. amortizoarele au iesit fata 78%-78% si spate 78%-75%. Am facut testul la reprezentanta Hyundai-Mercedes Buzau. Baiatl de acolo mi-a zis ca o masina rulata 2 ani a iesit in jur de 82-83% si ca nu e cazul sa imi fac probleme din cauza lor. Totusi mi-a mai zis ca s-ar putea sa aiba joc tija amortizorului si ca poate sa vada doar daca da amortizorul jos, sau sa fie arcurile problema. Nici nu stiu ce sa mai cred. Ajutor.

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca, ori testul nu a fost bun, ori e doar o senzatie ca simti orice.

In plus, eu am constatat pe pielea mea ca e FOARTE important producatorul anvelopelor si presiunea acestora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!