Jump to content

Probleme pornire sharan


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

Da,  este intre 19-31 in manual, autodata


Nu stiam ca trebuie scoasa si mufa de la injesctoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 19 deja e o problema(limita de jos)iar 31 e maxima(nu cred ca se gaseste la un motor).

Si cu mufele scoase se injecteaza motorina(faza de post injectie)dar e mai putina iar testul e mai concludent.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mufa injectoarelor scoasă nu trebuie sa fie diferența de valori daca motorul este in mințile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare??? Doar ca e mica dar...exista/mai aproape de realitate in proportie de 85%/90%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca as scadea din bari tot ar fi ok, azi dimineata au fost -11C si a pornit foarte usor , parca ar fi fost pornit cu cateva minute inainte motorul, nici o bataie sau zgomot infunfat, trepidatii......doar putin turat atat.


Cineva daca are si imi poate imprumuta 10 min in Cluj,  acel subler pentru masurare in adancime, vreau sa liniez injectoarele, cel care il am eu nu ajunge.

Multumiri


de 400mm minim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU iti trebuie subler ptr adancime  si iti trebuie un subler norma de 400 mm....se gasesc cam greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am vazut asa ii zic unii, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu multe zic unii, cele mai uzuale sublere sunt cele combinate ptr exterior, interior si adancime, dar  magaoaia asta de subler de 400 nu are tija de adancime.

 

Exista o scula de orientare a injectoarelor, dar scumpa....

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot gasesc eu undeva, deocamdata am gasit dar e de 300mm, trebuie de 400mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine mai Tony,tot gasim pina la urma,doar nu ne inecam ca,t.....la mal...?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nu se poate, exista nu vrei, nu avem, nu stiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.O problema care o intampin la masina mea,nor destul de maricel de fum albastru-gri la prima pornire sau dupa ce masina a stationat 4-5 ore,in rest in mers sau daca pornesc si opresc nu mai scoate fum.Cauza care mi-au zis-o cativa mecanici, ar fi semeringuri de la supape,pierde ulei pe acolo, ajunge in camera de ardere si de acolo fumul,dealtfel e si logica explicatia.A avut cineva experienta asta si a rezolvat-o schimband oringurile ?Sau sa caut si in alta parte problema ?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand face acel fum ,porneste la "sfert" sau face vreo tura in plus ? 

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai habar nu am daca e de ulei sau motorina.Consumul de ulei e undeva la 1,5 l la 10000km .Antigelul e nemiscat in borcan.Injectoarele sunt spre 0.Culoarea fumului e un albastru spre gri,si il am cam de 4-5 ani.De pornit porneste la sfert,rar,cand e mai frig,poate mai face o tura.E deranjant sa pornesti masina si in spatele tau sa fie cineva,le trebuie masti pe fata ca sa respire de la puful de fum de la prima pornire.E posibil sa fie si de la oringurile de la injectoare,cu toate ca masina porneste bine ?

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca face la fel si cu egr decuplat, fara vacuum. Si eu am avut acesta problema, cu  egr cuplat scoate fum groaznic cateva minute, cand ajunge spre 90C nu  mai scoate,  fara egr nu mai scoate fum deloc, foarte usor  la pornire ca orice masina,  pornirea e mai usoara. Consumul de ulei era nesemnificativ la motorul meu. 


Si cu Egr-ul vechi si cu cel nou la fel face, asa ca l-am decuplat si nu mai am treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr e curatat recent si functional,problema fumului e la prima cheie, dupa o stationare de minim 3-4 ore, ca dupa nu scoate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi incearca, si al meu este nou si dimineta ma omoara, dupa numai are nimic merge ok fara fum.


Daca ar fi de la simeringuri cum zic unii, totusi ar trebui sa scada uleiul macar intr-o luna sa complectez 100cl. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringuri... nu, nu scade nivelul din cauza uzurii lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am m-ai vorbit cu un mecanic si zice ca ar putea fi oringurile de la injectoare,scapa motorina cateva picaturi ,ca a m-ai avut problema asta la 2 sharane,si s-a rezolvat prin schimbarea lor,dar nu-mi poate da garantie 100 % ca se rezolva si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o-ringuri noi si nimic, au scazut putin valorile la injectoare si cam atat.Inclusiv reglat injectoare stanga/dreapta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt, eu stiu ca problema oringurilor uzate este ca pierzi compresie, in cele mai multe cazuri.

 

da, cu oringuri schimbate si injectoare ok plus reglate corect - trebuie sa ai valori bune pe injectoare, mai ales daca nu ai probleme mecanice pe cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a zis si mecanicul nu este 100% problema de la injectoare, dar aduce o imbunatatire, mai ales o pornire foarte usoara indiferent de temperatura.

1.Daca ne gandim ca scapa injectoarele motorina si scapa asa multa incat scoate fum foarte mult, ajungem sa facem soc hidraulic la prima pornire datorita motorinei acumulate peste noapte.

2. Daca scapa foarte putina motorina, acesta ar trebui sa fie arsa si sa dispara in primele 2 minute de la pornire, mai ales daca ai si catalizator (eu nu am, am dat vina si pe el)  si egr functional. 

3. Poate sa fie si de la  supape, careva sa fie cu scapari,  le simte tare cand temperatura e scazuta si are mai multe gaze.

4.Motorina bat-o vina, numai e ce a fost odata, multi aditivi, calitate proasta.  Eu imi fac un incalzitor electric si antigel deoarece functionez motorina/ulei.(Nu imi spuneti ca la pd nu merge si alte comentarii ca nu nu e nevoie, am facut toate combinatiile de cantitati si de vara/iarna si merge ok., dar asta e alta discutie)

5.Uzura masini isi spune cuvantul de multe ori si noi vrem sa zboare desi ea ar fi trebuit sa se nasca a doua oara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce soc sa faca la cateva picaturi ?! Am si precizat ca la mine fumul este la prima cheie,atat.Doar ai vazut sau auzit si tu ce inseamna putina motorina neaprinsa de la webasto ce fum scoate.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!