Jump to content

Probleme pornire sharan


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

A ramas doar blocul motor , trebuie sa mai dau baia de ulei, dar lucrand afara pe frigul asta am lasat-o balta ....


Urma aia ar putea sa strice si noi segmenti, dar oricum verific o sa verific si segmentii sa vedem ce distanta au.


De ce am zis ca sunt si segmenti dusi? Nu au acea ,,oglinda,, pe cilindru, asa arata parca ar fi honuit cilindrul acuma recent, inafara de cilindrul 1 care are in plus si acea urma de sus in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa dai totul jos o sa vezi, sa masurati cu un ceas comparator cilindrul pe interior sa vedeti uzura/conicitatea lui abia apoi sa iei o hotarare daca schimbi motorul sau il faci pe al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa caut alt motor......nu are rost o reparatie care poate fii cu reusita de 50/50.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,  mii de multumiri tuturor pentru asistenta acordata, in special lui Adrianf. Dupa multa munca de unu singur, am pus alt motor, un ASZ de 131 cp, a pornit la a 3 -a cheie, putin zgomot la inceput pina a ajuns uleiul sus. Am mers cativa km, trage mai bine ca celalalt, suna ok. Mai multe dupa ce o sa circul cu el mai mult.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să vină căldura și la operație cu el și noi suntem curioși!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe primul cilindru(ala cu urma)segment rupt/bolt iesit afara din biela(mai rar se intampla), iar pe celalti banuiesc"intepeniti"pe pistoane/uzati.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun poze cu chiulasa si pistoanele,e frig afara cind da caldura il operam

 

post-36318-0-89208400-1424104826_thumb.j

post-36318-0-30394100-1424104834_thumb.j

post-36318-0-56404500-1424104842_thumb.j

post-36318-0-57237200-1424104854_thumb.j

post-36318-0-43233100-1424104867_thumb.j

post-36318-0-39818000-1424104884_thumb.j

post-36318-0-25121000-1424105317_thumb.j

post-36318-0-62975300-1424105332_thumb.j

Modificat de adrianf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisura in piston poate apare atunci cand schimbi oringurile si nu pozitionezi corect injectorul sau  un injector care nu mai pulverizeaza corect, linia de pe cilindru e un semn clar ca un segment e rupt.

 

Zii lui Toni sa dea de pomana, cu lumanare, injectoarele.

 

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai injectoarele sunt pe motoru asta si merg bine,linia pe camasa e pe pistonu 1 unde avea compresie 18-19,eu nu lam auzit motoru asta ca-s bocna de racit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam compresie 22 la un milion km,dar motorul era in mintile lui.In fine.#rune,cand un injector "nu mai pulverizeaza corect" te referi la faptul ca nu baga debitul necesar? Adica mai putina motorina pe acel piston? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu de la zgarietura aia nu mai pornea motorul ,eu sunt curios de urmele alea de "injectie" de pe pistoane ca nu am mai vazut asa ceva  :tuktuk: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan  cand la injectoare se decalibreaza gaurile de la dusa ( clar trebuie vreo 2 km)  si nu mai pulverizeaza corect poate in unele cazuri ca jetul sa ajunga in capul pistonului, clar nu mai are 2000 de bar dar are inca destula forta ori sa perforeze pistonul ori sa il crape datorita diferentei de temperatura.

 

Eu asa am invatat  fisira in capul pistonului are de a face cu injectorul ori  datorita decalibrarii ori datorita  pozitionarii gresite la montare.

 

Vezi bine si lui Flore i a sarit in oghi urmele  de pe pistoane, eu cred ca au ceva de a vedea cu duse decalibrate, deoarece jetul ajunge in capul pistonului si , daca se poate spune, spala pistoanele

 

Eu personal  injectoarele nu l.asi mai mota fara o revizie.

 

Dar ce sa faci la noi se mai face si asa, vom vedea in timp ce surprize mai aduce  masina lui Toni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune,poti detalia "pozitionarii gresite la montare"(injectoare),daca eu desfac axele care le actioneaza,desfac surubu de prindere a injectorului si-l scot afara din chiulasa,la remontare ce pot gresi ca,are doar o singura pozitie sa-l pui,altfel nu poti pune surubu cel tine.(daca gresesc imi cer scuze,nu sunt mecanic de meserie,dar vreau sa stiu,sa invat).Pun o poza in care am incercuit ce desfac si ce nu desfac.

post-36318-0-38839000-1424153187_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti Adi sa pui injectoarele greșit,este destula toleranta in talpa care-l strânge.#Rune,eu întrebam doar daca virgula cantitatea injectata e mai mica spre deloc pt ca in acest caz pistonul se topește efectiv in majoritatea cazurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, cantitatea injectata nu crd ca va fi mai mica sau mai mare  dar presiunea de injectare sigur v a fi mai mica, si acest lucru duce la o pulverizare de proasta calitate

 

Adrian ptr a monta injectoarele in pozitia corecta trebuie masurat din marginea chiulasei, si cum zice Razvan loc sa le pui in pozitia gresita este destul, cauta pe forum este postat o fisa technologica ptr schimbarea oringurilor  si are si cotele ptr acest motor.

 

Deci este vorba de pozitionarea axila a injectorului, deoarece gaurile din dusa au o numita orientare, in asa fel ca pulverizarea sa aiba eficinta maxima in camera de ardere.

 

 

UIte aici   da un ochi la pagina 12 http://www.audifreunde.com/inside/downloads/datenblaetter/reparatur/audi_a4_motor_AVB_AWX_AVF_modelljahr_ab2001.pdf

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si gaura de tur/retur este afectată daca nu se respecta cotele,sincer eu numai la ochi le-am pus,dar pt o treaba bine făcută trebuie măsurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,mam lămurit,dacă injectoru e ok,tot poate face fisură in piston daca il pui la ochi și nu masori distanta dintre injector si marginea chiuloasei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian.

Da, si parca eu ti am trimis tie/prietenului tau cu sharanul exact cum se monteaza/regleaza injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Tony ai trimis,eu nu știam de distanță,eu la ochi le puneam,vă mulțumesc de informații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia am si scrie tie/prietenului tau(acu nu tineam minte cui dintre voi)sa iei de la el documentul ca e interesant sau...da mi in PM o adresa de mail si ti l trimit si tie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trimit si tie Adrianeee


Le reglez dupamasa, de asta  chiar am uitat......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut test de compresie ieri, valorile arata asa  1-38, 2-40, 3-39, 4-40, cu bujiile scose.


cu doua compresmetre  diferite, aceleasi valori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam ca ti a/ti ai masurat compresia cu mufele pe injectoare puse(injectie de motorina)de aceia si valorile mari(40 bari).

Dupa cate stiu/tin minte valoarea unei compresii e de 25/31 in functie de tip motor(cine are la indemana autodata/elsawin poate vedea exact).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!