Jump to content

Probleme pornire sharan


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

Salut, sunt pentru prima data aici pe forum,  am si eu o problema tot la fel cum am vazut si la altcineva pe forum, dar cand ma duc la mecanic  imi spune ca ori pompa de carburant , ori injectoarele. Cand pun testerul pe masina nu imi arata nici-o eroare 

daca puteti sa ma ajutati si pe mine , raman dator

Va multumesc pt orice informatia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spune colegu ionut  si ce simtome are motoru!Motoru e pd sau cu pompa rotativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa spun....masina porneste numai daca nu e vreme ploioasa sau umeda,porneste singura , daca o spal numai porneste decat impinsa , motorul nu are nici.o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca speli masina pui contactu si nu face nimica?sau invirte dar nu porneste? De spalat doar exterioru sau speli si motoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna ziua.           Cine ma poate lamurii si pe mine cu eroarea asta?                       17678/P1270/004720 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded Possible Symptoms Drivability Issues Reduced Power Rough Engine Running Increased Emission Values Possible Causes Regulation times exceeded Contact resistance Possible Solutions Check Injectors and Injector Wiring See Meas. Value Block 018 Check Resistance of Injectors/Wiring

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" Possible Causes Regulation times exceeded Contact resistance Possible Solutions Check Injectors and Injector Wiring See Meas. Value Block 018 Check Resistance of Injectors/Wiring"

+ google translate =

Cauzele posibile Regulamentul ori depăşit Contact soluţii posibile Verificaţi rezistenţa injectoarelor şi Cablajul injectorului Consultaţi Meas. Bloc de valoare 018 Verificaţi rezistenţa injectoarelor/cablaj

 

in varianta vocabularului nost': 

 contacte imperfecte la cablajul intre ECU si injector sau bobina injectorului dusa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare..o problema asemanatoare am si eu..de cate zile dimineatza cand plec la munca nu vrea sa ini porneasca .becurile se aprind in bord normal.ii dau cheie se invarte un pik dupa care numai da deloc.daca o imping porneste.dupa 8 ore state la munca din nou aceasi problema cu pornirea.ast si eu rasp ca nu stiu ce sa mai fac.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cyupa nu mai posta in mai multe locuri aceeași problemă. Dacă cineva va sti ceva te va ajuta. O seara bună

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria,electromotoru cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este buna,becul verde sta aprins incontinuu.electromotorul nu stiu .da sa invarta odata si gata numai merge decat impinsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie cu impinsul  ca se mai rupe cureaua de distributie.

 

Stocheaza ceva erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da nici o eroare toate se aprind cum trebuie..sa fie cumva de la intinzatorul de la alternator ca imi scartaie ca baiba cand o pornesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 invarte un pik dupa care numai da deloc

 

ce vrei sa spui  ca  electromotorul invarte dupa care nu mai invarte.

 

Deci in cazul asta este o problema electrica, schimba demarorul , sau cel putin  carbunii de la demaror.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simtomul este de baterie slaba... dealtfel vezi ca indicatorul este doar pe o celula, restul de 5 sunt nemonitorizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact rune invarte putin dupa care deloc.iau contactul il pun iar sa pornesc la fel face.pai daca bateria este slaba de ce mai are becul verde aprins si nu alta culoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca in 98 aveau monitorizare la baterie...

 

Incepe cu demontarea demarorului si verificarea carbunilor, inlocuirea lor se face destul de simplu deaorece Bosch vinde platoul complet la un pret acceptabil.

 

Ptr a vedea daca este bateria se poate incerca cu o baterie suplimentara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... indicatorul este doar pe o celula, restul de 5 sunt nemonitorizate.

 

 

...pai daca bateria este slaba de ce mai are becul verde aprins si nu alta culoare

 

Bateriile noastre au 6 celule din care doar una este monitorizata de acel "ochi magic". Daca aceea celula este Ok, atunci ramane verde, daca nu este negru. La fel si la restul insa fara sa-ti indice ceva. Culoare verde nu se aprinde, ea este o bila de culoare verde, care in functie de densitatea si/sau cantitatea electrolitului se ridica astfel incat ea se va vedea cu ochiul liber. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mi-a cazut fisa Janos la ce tip de monitorizare te referi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat bateria..a m dat la automat si a pornit imediat..bateria sa fi fost problema sau e ceva pe la alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharanul  da la liber injectia numai daca motorul atinge un anumit nr de turatii cand demarorul invarte, ei bine daca bateria e slaba, daca carbunii demarorului sunt consumati, daca axa demarorului este putin gripata, daca cablurile demarorului sunt oxidate...etc motorul nu atinge acesta turatie necesara pornirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o problema,daca acumulatorul nu incarcat complet(vezi muzica la iarba verde+usi deschise cu luminile aprinse etc) nu o sa porneasca,chiar daca electromotorul da senzatia ca invarte,Am patito eu(la vechiul passat PD) si am remorcato la un prieten la service,si cand a pus robotul pe ea a pornit la sfert,si a ramas la un ciclu de incarcare.Puteam sa-i dau curent de la alta masina(sa o ajut) dar ,deja era tarziu.Deci antentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

si eu am avut problema asta pe care o ai tu la sigurante am gasit un releu defect ,20ron releu de la dezmeb.lam pus la loc dat cheie si masina a pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,colegu tony are o problema la sharan 1,9tdi-pd AUY 115cp,nu vrea sa porneasca deloc,nici ajutat cu spray,sau verificat urmatoarele:distributia=ok,senzor ax cu came=ok,egr clapeta=ok,releu 100 si 109=ok,dat la automat cu cheia de rezerva,pe masina sa pus robot de pornire,sa pus alt calculator tot asa,iar pe tester nu apare nici un cod de defect,masina a functionat perfect pina seara,iar dimineata nu a mai vrut sa porneasca,daca aveti vreo ideie ce sa mai facem va suntem recunoscatori,o seara buna sa aveti.

Modificat de adrianf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verificat pompa de motorina? Verifica mufa injectoarelor din capatul chiuloasei poate nu mai are opritorul si sa desfacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,motorina vine in filtru si intra in pompa tandem,verificat si mufa injectoarelor,daca prin absurd sar duce oringurile de la supape ar face asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!