Jump to content

Probleme pornire sharan


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

dan_mesteru2000

Buna din nou.

Asa cum am promis revin .

Am verificat distributia si totul ok.

Am dat baia de ulei jos ca sa vad cum e asezat senzorul pe coroana zimtata si surpriza....

Coroana zimtata de pe arborele cotit prinsa in 3 suruburi se misca ,deci cutia jos volant si am dat arborele cotit jos ,apoi am cautat alte suruburi care sa o fixeze bine cu cap ingropat le am strans de m-au durut mainile am montat totul la loc si ....merge tramvaiul din nou.

In sfarsit caci deja ii pusesem gand rau ,sa-i mai schimb proprietarul.

O zi buna si masini fara probleme va urez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg la ce senzor ai umbalat de ai scos arborele,volantaa,cutia, da in fine... bine ca functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu un Sharan 1.9 motorina din '98, nu porneste, adica porneste dar dupa 1-2 secunde moare motoru. Precizez ca toba de esapament e sparta, mai are mici probleme la galeria de evacuare dar nu cred ca ar afecta asta cu ceva. Banuiesc sa fie ceva la alimentare dar nu ma pot pronunta. Aveti careva vreo idee ce-ar putea fi? Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema, era chip-ul de la cheie cazut, ms oricum pt niciun raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu un Sharan 1.9 motorina din '98, nu porneste, adica porneste dar dupa 1-2 secunde moare motoru. Precizez ca toba de esapament e sparta, mai are mici probleme la galeria de evacuare dar nu cred ca ar afecta asta cu ceva. Banuiesc sa fie ceva la alimentare dar nu ma pot pronunta. Aveti careva vreo idee ce-ar putea fi? Multumiri anticipate

 

 

 

Cred ca trebuie sa fac o precizare pentru viitor ce consta intr-o informatie pentru colegi.Pe Sharanul din 95 pana in 99 sa pus motorul diesel de 1.9 tdi de 90 si 110 cp non PD(cu pompa de injectie),motor ce se gaseste pe golf3,golf4,skoda octavia 1,passat pana in anul 2000,bora pana in 2004.leon,cordoba etc.In aria Sharan santem foarte putini activi sau chiar deloc care avem motorizarea asta.Sfatul meu este sa va adresati in ariile sus numite unde motorizarea este identica si gasiti un raspuns mult mai repede si la obiect.Poate o sa spune-ti ca este tot Sharan,dar trebuie sa intelegeti ca nu are chiar nimic de aface pe partea motor,transmisie,instalatie electrica cu Sharanul dupa anul 2000 cu motorizare 1.9 TDI PD si chiar nu putem sa dam un raspuns.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt precizare,chiar ma gandeam la varianta asta, doar ca am vrut sa evit off-topic-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare.sunt reativ nou in acest forum si as vrea o parere de la voi .am un sharan 1998 110 cp tip motor AfN .cu motorul rece (chiar nepornit de o saptamana)doar ii arat cheia si porneste fara probleme dar dupa ce sa incalzit trebue sa invarta cel putin 7-8 secunde pana porneste.am fost la diagnoza si nu am erori .motorul trage destul de bine chiar si cu platforma dupa ea. as mai preciza ca in anumite situatii la accelerari (demaraje cu acceleratia in cap)se taie acceleratia adica raman fara putere.la cati mecanici am fost am primit tot atatea pareri si va cer si voua o parere pt ca vreau sa o repar si nu stiu cu ce sa incep.va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Silvian91imAuto

Buna, din nou eu.
Masina mea, (Sharan) 1.9TDI-PD 90cp ANU si cutie manuala in 6+1 trepte, cred ca are o problema la pornire. Se manifesta in felul urmator la pornirea rece: bag cheia in contact, o invart pe pozitia de pornire, astept sa se stinga beculetele din bord, ii dau cheie si masina porneste dar in timpul pornirii se aprinde martorul ABS scurt de tot (cand incepe sa invarta electromotorul) si martorul de ESP ce sta aprins cam de trei ori mai mult decat cel de ABS, exact cat dureaza procesul de pornire al masinii. Problema asta este de mult timp (peste 1 an) dar am omis-o ca putand fi o problema iar nici nu i-am urmarit constant frecventa de aparitie. La pornirile calde nu se aprind martorii in felul asta.
Am o eroare pe electrica centrala (ce poate sa aibe vreo legatura) si alta pe modulul de clima (recenta, sper ca-i doar freonul), atat.
Am avut in trecut si-am si acum probleme cand schimb vitezele (desi s-a inlocuit ambreajul cu totul, rulment, pompa de presiune + s-a corectat cutia + cuzineti r1 fiindca misca arborele cotit).
Ce poate sa fie ca sa-mi intervina ESP-ul cand pornesc masina? :001:
Masina porneste la sfert, n-am probleme cu bateria de 74Ah de la Varta ce o am din 2009.

Modificat de SilvianDement91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS-ul si ESP-ul sant mari consumatori,la rece se aprind ca trage si bujiile de bateria Varta de 75 din 2009.Pune un redresor si da la automat si vezi ca nu se mai aprind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Am inteles... adevarul ca doar la porniri reci , dupa ce masina a stat numar de zile nefolosita, se intampla ceea ce-am explicat. (nu eram sigur fiindca n-am urmarit-o constant)

Multumesc, solved.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

     Salut tuturor! Am avut şi eu ceva probleme de pornire la Sharanul pe care il deţin. La rece pornea extrem de greu. Trebuia să ţin contactul pus preţ de 8-10 secunde până pornea. Prietenii aveau diferite opinii dar, nimic din ceea ce mi s-a spus nu s-a adeverit. Nu a ţinut de parte electrică , nu a ţinut de senzori , de nimic de genul acesta.Mecanicul la care am fost (un tânăr de 33 de ani) , m-a sfătuit să verific distribuţia. La verificare , surpriză, rola întinzătoare spartă, iar cureaua slabă in asa hal incât in unele momente nu prindea să invârtă nici macar axul pompei de apă. Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi intâmplat dacă cureaua sărea de pe role in timpul functionarii motorului  (Doamne , am rulat si cu 140 de km/h). După schimbarea distribuţiei , motorul porneste "la sfert" si nici nu mai am fluctuaţii de turatii. App. inainte de schimbare a distributiei consumul instant avea o valoare de 1,3 - 0,9. Acum valoarea a scăzut la 0,6.

Modificat de iveu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Norocosule

 

NU varsta il face pe mecanic, a reglat cumva cu VCDS ul si unghiul de sincronizare? putem stii valoarea.

 

Motivul spargerii rolei e cunoscut se poate face un foto? sau cel putin parerea mecanicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
lucy7sl@yahoo.com

Buna ziua .

Tocmai ce mi-am luat un Sharan auy din germania, pe care intentionez sa il pastra..dar am ceva probleme. 

bine mai importante sunt 2 :

1. La prima pornire imi scoate un norisor de fum albastru, care nu persista prea mult 5-10 secunde, merg cu ea 2 km o opresc ( de proba) o pornesc iar si nu mai scoate nimic... de tras trage, am cautat turbo pe tubulaturi si e curat, adik fara ulei nici la egr nici la furtunul gros ce intra in radiatorul de intercooler. ce-i drept pe la egr arunca ceva ceva.

2. turbo suiera ...dar nu urat ci frumos (nu stiu cum sa zic) dar mi se pare ca se aude prea repede de la turatii mici cca 1500.

3. am o problema electrica nu se aprind plafonierele nici becurile de la picioare sau porbagaj, in bord( am computer mare arata portiera deschisa ,iar releul se aude cum da inpuls...ce sa fie oare ???? 

 Am facut si un tester asta inainte de a depista problema cu fumul si mi-a zis ca tot e ok referindu-se la injectoare.....iar la partea electrica a zis ca e un scurt.

 AJUTOR CU FUMUL ASTA CA MA FACE LA PSIHIC  !!! 

ps. am schimbat uleiul ( am pus casdtrol 5w40) filtre ulei si aer mann, si un filtru de motorina oarecare.- aici am avut o problema cu supapa de pe filtru si am schimbat-o cu una pe original noua dar de la un golf 4 cod ajm PD  .... sa afecteze ceva ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringurile de la supape....am si eu problema asta de cativa ani cu norisorul de fum la pornire si asta mi-au spus toti specialistii.Filtrul de motorina merge de la golf 4 ,doar ca trebuie inversate furtunele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucy7sl@yahoo.com

bun sa zicem ca sunt semeringurile astea...trebuie neaparat sa dau jos chiulasa ? sau ce implica ? ati mai facut aceasta operatiune ? reusita e oarecum garantata? cam cat ajunge tot ? Multumesc si scuze daca e off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca permiti Andrusel, unii zic ca au rezolvat acel norisol de fum la pornire prin schimbarea garniturilor la injectoare, acum nu vreau sa sustin ca garniturile de la valve nu pot fi si ele.

 

Exista i technica de a schimba semeringurile la supape bagand presiune in cilindru prin gaura bujiei incandescente, cine face asa ceva in regiunea Suceava ...nu am idee, poate ca cel mai indicat e sa ai rabdare pana , nu iti doresc, se duce garnitura de chiulasa si rezolvi mai multe odata.

 

Ptr problema electrica verifica toate cablurile care trec spre portiere inclusiv portbagaj, la km astia cu mare siguranta ai vreun cablu intrerupt, scoti burduful de protectie si controleaza atent fir cu fir, se gasesc prin germania seturi de cabluri deoarece e o problema frecventa.

 Deci cu testerul ti-a verificat compensarea injectoarelor, si te-a incurajat ca ai o masina impecabila si ti-a incasat 50 de lei.....

 

Fumul ne omoara...Cunosc chestia asta cu fumul ...de ce nu ai luat o masina pe benzina,,, te vei obisnui nu-mi fac griji.

 

Atentie foarte mare la ulei, de exemplu castrol are un 5w-40 care nu e ptr tdi pd si un 5w-40 turbo Diesel FST  care este ptr tdi pd, eu nu vreu sa iti recomand castrol, aral, motul,ravenol, etc etc etc ce vreau sa iti recomand este sa te uiti bine pe bidon ca uleiul pe care il pui sa fie aprobat ptr norma VW 505.01, sigur vei auzi unii care spun ca merge si 507.00 tu zi ca da stiu  dar pune tot 505.01.intervalul fiin de 15000 ori un an .

 

Sunt diferite strategii ptr service daca vei citi pe aici pe forum vei afla multe, daca te vei decide sa-ti cumperi un tester ajunge ptr ceea ce ai nevoie si un vcds lite deci o versiune mai ptr incepatori ca vei opta ptr original sau clona asta depinde de tine.

 

Nu e indicat sa vii cu 5 intrebari la un topic, mai mult ca aici este despre pornirea greoaie.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Salut! Acelaşi lucru am pătit si eu cu plafonierele si celelalte becuri din interior. Calculatorul imi arata ca este deschisa capota pe spate ( haionul). Am verificat cablurile dand la o parte burduful de cauciuc şi, nimic. Toate erau in regulă. Am desfăcut fata de interior a haionului şi langă incuietoare am descoperit un contact care in momentul in care haionul este inchis inchide circuitul electric ce duce la calculator. Acesta era dat peste cap , probabil de la trantiri ale haionului mai "dure". Să nu ai si tu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bunaseara colegi.Vad ca problemele la sharanuri nu se mai termina iar daca mai tin mult sharanul asta ajung sa postez in toate topicurile cu probleme la sharan.Azi dimineata cand am oprit motorul dupa ce am ajuns la destinatie am auzit un bazait scurt undeva in spatele climatronicului.Cand pornesc motorul si il opresc imediat nu se aude nimic insa indata ce fac cativa km la oprire face un bazait scurt destul de evident.Are cineva idee ce poate fi.Va multumesc.Am observat  ca de dimineata o face mereu la oprire.Zgomotul este ca un motoras care bazaie o secunda,tip cand se inchid usile centralizate.Nu este pompa de apa pentru ca aia merge normal inca cinci minute dupa ce opresc motorul.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

  Salut! De ceva timp am probleme cu pornirea, in special dimineata sau dupa ce stationeaza cateva ore. Porneste din prima, dar invarte mai mult. Cel mai rau face cand e parcata cu fața in deal sau cu partea dreapta ridicata pe bordura. I-am pus supapa de sens, dar nu s-a schimbat nimic.

  Ce ar putea fi ? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei - intai schimba oringurile la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit-o si pe-asta. Am ajuns linistit acasa, am oprit, am incuiat, iar a doua zi cand sa pornesc, pun contactul si ... incepe sa imi tacane ceva releu, acul vitezometrului se transforma in vu-metru, osciland in jurul a 60-80 km/h, iar contorul imi inregistreaza ca merg. Dau cheie, bateria duce bine, dar niciun semn de pornire. 

Vreo idee, ceva, inainte sa chem doctoru' cel scump?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana l-a urma s-a rezolvat la service. Mi-au schimbat cele 3 relee atasate si m-au tapat de 300 RON: post-56839-0-24144500-1396554445_thumb.jpost-56839-0-82133800-1396554462_thumb.j

 

Imi spune cineva cum se pot strica 3 relee deodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti poate spune nimeni cum se pot strica toate trei deodata ,dar pe rand da . :D

pe cele numerotate cu "100" le alimentezi cu 12V la piciorusele mai mici (85-86) si masori continuitatea intre cele mari (30-87).

pe cel 109 i-l alimentezi cu 12V ,(+) la piciorusul 30 ,(-) la piciorusul 85 si masori continuitatea intre 30 si 87 .

apoi le scoti capacele si inspectionezi contactele (suprafetele pastilelor) ,trebuie sa fie "oglinda" si fara urme de afumatura .la cel cu 109 ,inspectioneaza bine bine  lipiturile ,e cel mai probabil ,inculpatul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Am si eu o mica pb la Galaxy-ul recent achizitionat: 1.9 TDI, 110CP, fab 98.

Cand e motorul rece, porneste 'la sfert', inca cand e cald, porneste greu (dureaza 7-10 secunde).

Am un amic care imi spunea ca e de la capul de la pompa de injectie. Credeti ca ar putea fi de la altceva ? Cat ar costa reparatia?

Multumesc anticipat pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!