Jump to content

Probleme pornire sharan


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

Salut,am o problema cu pornirea la sharan,porneste pentru o secunda dupa care moare motorul si se reseteaza bordul.Am banuit a fi borna slabita dar din pacate am gasit alta buba.Stie cineva de unde vine cablul respectiv?Se poate sa se fi incalzit doar pentru ca nu era stransa bine piulita?

post-31559-0-45739400-1344451052_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la alternator,contact imperfect.Trebuie desfacut piulita,curatat bine si strans la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu schimba papiucul cu totul nu se rezolva situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,am unu vw sharan 2.0 ADY fabricat in 96 si am avut de 2 ori urmatoarea problema.am pus contactul si ledul rosu din use care este de la inchiderea centralizata(din fabrica) palpaia in loc sa stea aprins 3 secunde si sa se inchida,cand am vrut pornesc,a pornit motorul iar in 2 sec se'a oprit,am incercat de 4 ori fara rezultat si dupa 5 min a pornit.acum cateva zile iar am patit asta,dar numai ca atuci nu a vrut sa mai porneasca nici cu cheia de rezerva.am umblat la sigurante am miscat de ele si atunci ledul rosu functiona normal si masina a pornit.pe tester a aparut eroarea engine start block by imobilizator iar mecanicu a sters eroarea si a zis ca este de la cipul cheii sau de la acel cititor de cip.cum as putea sa rezolv sau ce sfaturi imi dati?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut am si eu probleme cu pornirea. masina este sharan 2001 1,9 tdi 116 cp . dupa ce sta mai multe ore masina nu mai vrea sa porneasca. trebuie sa tin cheia pe demarro mai mult timp si cand porneste scoate fum albastrui.

dupa ce am pornit-o odata nu mai face nicio problema, porneste la sfert

am fost la tester si mi s-a spus ca nu imi lucreaza injectorul 2 ca e mort , dar de ce dupa ce am pornit-o merge normal, motorul trage nu scoate fum nimic.

am folosit si cheia de rezerva sa verific daca nu imi face probleme prima cheie dar se comporta la fel.

la prima pornire da senzatia ca nu are motorina da sa porneasca si se opreste

daca va-ti confruntat careva cu aceasta problema va rog sa ma ajutati si pe mine pentru ca nu stiu cum sa-i dau de capat.

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima descriere problema e relativ simpla,incearca pt inceput sa schimbi supapa de sens de pe filtru sau cumpara una universala din comert,daca nu se intampla nimic,oringurile injectoarelor sant cauza.In privinta injectorului,motorul merge ca se chinuie celelalte sa compenseze ce nu face cel mort dar intr o buna zi o sa se plictiseasca si ele sa lucreze in plus,dar oricum trebuia sa porneasca in 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine apare o problema cu pornirea, insa numai cand are chef, chiar foarte aleator. La rece porneste la sfert de cheie, insa uneori dupa ce umblu putin, dau la cheie si nu da niciun semn ca ar vrea sa porneasca. Daca o las sa mai stea un minut-doua (a fost cand a durat si 20) porneste iar instant. Ce poate fi? Coduri de eroare nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu singura problema cu pornirea am avut'o din cauza imobilizatorului,am rezolvat'o simplu prin stergerea erori.alte probleme cu pornirea nu am avut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna baieti.Vad ca la sharan bolile sunt identice cam la toti.Referitor la pornire al meu imi face cateodata figuri.Pun contactul,dau sa pornesc,motorul invarte dar nu porneste.Iau contactul,invart cheia din nou si porneste la sfert.Probleme mai grave nu mi-a facut.Doar ce v-am descris mai sus.Vi s-a intamplat vreodata la voi?Stiti din ce cauza face asa?O face cam de trei patru ori la luna.Va multumesc.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,am o intrebare legat de pornirea la rece,dau la automat si porneste la sfert dar in momentul cind porneste pentru o fractiune de secunda se reaprind martorii de ESP si ABS e normal sa faca asa sau se va duce ceva?(si la golf patesc la fel,la passat nu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e pe duca.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ceva timp in urma am avut niste probleme cu pornirea,pornea statea la relanti 1-2 minute dupa care se oprea,sau daca reusam sa plec de pe loc mergea bine un anumit timp dupa care nu mai avea putere,se infunda si inevitabil se oprea si nu mai pornea.toate astea se intamplau din cauza bobinei de inductie.acum functioneaza perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La diesel problema cu oprirea si resetarea bordului e de la ce a spus ByZ mai sus.Contact imperfect la borna aia... a patit recent un prieten s-a lasat cu fum.Poti lua foc cu usurinta de la chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am un sharan 1.9 tdi 110cp din 98 si am urmatoarea problema

am schimbat garniturile la capacecele deasupra unde este montata partea electronica nu am umblat deloc in pompa, ca ami curgea pompa, si de a\tunci numi mai porneste daca stie cineva va rog ajutatima, eu staun in austria si aici nu repara nimeni pompe de injectie masina porneste dupa aproape 1 min de dat la automat si se opreste imediat, trasa porneste dar daca scade sub 2000 de ture se opreste motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
dan_mesteru2000

Buna.

Am un Sharan din 2001 1.9tdi-pd si dupa 2-3 porniri greoaie dupa 1 min de dat la cheie nu a mai pornit nici remorcata.

Am schimbat pompa de inalta filtre curatat rezervor si cam tot ce m-am priceput.

inclusiv senzorii turatie motor si ax cu came .

La remorcat porneste imediat dar daca o opresc 2 secunde si dau la automat nu mai vrea.

Calculator verificat, imobilizator  si cate si mai cate .

diagnoze cu vag-com multiple si nici o eroare.

Diagnoza cu vas-ul. la fel nici o eroare .

Bujii oncandescente si injectoare schimbate.

dupa o saptamana de service pot sa va spun ca are un simptom ciudat nelalocul lui .

Cand dau la automat pe diagnoza turatia motorului citita pe grupuri de valori la vag-com sare la 200- 3000 sau 1500-1200 cand stiu ca turatia electromotorului este de 200-300 ture maxim.

Si toate firele intre senzori de turatie si calculator verificate .

M-ar multumi parerile dvs si va promit ca dupa rezolvare o sa va impartasesc experienta care am trait-o.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La remorcat porneste imediat dar daca o opresc 2 secunde si dau la automat nu mai vrea.

 

Asta e un simptom de baterie moarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan_mesteru2000

Baterie noua am uitat sa mentionez .

A doua chiar caci am auzit ca trebuie de cel putin 90 Ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90ah ? e 1.9 tdi..nu 4.0 tdi :))) dar ma rog ..si a mea la 74 ah..pare usor puturoasa..dar originala a venit cu 61 ah..conteaza si curentul care il furnizeaza la pornire..poti pune cat mai mare..dar sa nu afecteze alternator etc..erau niste discutii pe tema asta..cat  permite locu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu ai zis ca nu are impamantare si daia nu porneste.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e dus senzorul de turatie, mai ales ca iti fluctueaza valorile turatiei pe vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ăla zice că l-a schimbat, poate că ar trebui verificată distribuţia să nu fi sărit de la punct, mai ales că a şi pornit-o tractată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat pompa din rezervor si releu aferent ei? eu asa am patit si erau duse amindoua piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia ai verificat-o ?sa nu ramana supapele putin deschise din cauza uleiului prea "gros" .

EGR-ul sa nu se fi blocat pe deschis ?

:tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Asa am patit si eu la un Golf MKIV 1.9TDI 90 CP si era de la distributie .

Inceraca sa repui distributia la punct si dupa aia vezi cum porneste .

La mine la fel facea dadeam la automat de inebuneam prima data dar dupa aia daca il opream si reporneam la sfert de cate ori vroiam, ceea ce la tine vad ca nu se intampla .

O zi buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!