Jump to content

Probleme pornire sharan


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

mici garnituri care etanseaza injectoarele pe (chiulasa banuiesc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,astazi pe -18 grade am avut ceva probleme la pornirea masinii din semnatura.A invartit cam 10 secunde pana cand a luat`o si atunci balbaita 300-400 ture,dupa care a revenit la normal.Martorul de la bujii a stat aprins cam 10-15 secunde la punerea contactului.Maine s-a anuntat mai frig,o sa incerc sa pun contactul de mai multe ori poate porneste mai bine.E posibil sa fie bujiile pe duca?Eu nu le`am schimbat niciodata si nu stiu cati km au.Un an nou fericit si plin de bucurii !:sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

am si eu o problema cu pornirea la auto din semnatura. motor 1.9 tdi 116 cai auy

initial porneste 5 secunde dupa care se opreste. porneste din nou dupa actionare electromotor 30- 40 secunde.

am observat ca acest lucru se intimpla cind rezervorul este 3/4 plin. acest lucru se repeta in cazul unei stationari mai mare de 9 ore. in cazul in care e plin acesta porneste normal.

imi poate spune cineva ce sa mai fac?

am schimbat deja bujiile, garniturile la injectoare, am montat supape de sens inainte de filtru.

cu stima CM

Modificat de marcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand sa cautati sau sa postati si pe TDI FORUM, deoarece sectiunea SHARAN este foarte putin accesata deci sansele sa citeasca cineva cine ar putea sa va ajute sunt minime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome le-am avut si eu ,dar la mine a fost vorba de garniturile de la injectoare

Verifica si pompa tandem , e posibil ca aceasta sa se dezamorseze. Incearca sa o lasi inclinata cu botul in jos si vezi daca parneste mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!sunt putin off topic:D cat ar trebui sa fie valorile la injectoarele??am facut un test la un AUY(116cp)

cil1 -1.75

cil2 +0,55

cil3 -1,10

cil4 +2,99

Modificat de casper_bdc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile trebuie sa fie intre +2,8 si -2,8 (ideal cat mai apropiate de valoarea 0).Problema la tine e la injectorul 4(e blocat complet) ....incearca sa compenseze injectorul 1 dar nu are nici o sansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua!

Am si eu o problema la Sharanul meu din 2001. De pornit porneste relativ ok, insa daca nu merg decat cativa km cu el si il opresc, nu mai porneste decat abia la a 3-4-a cheie. Sa fie filtrul de motorina? Deoarece cred ca nu alimenteaza, problema nu e din baterie. Filtrul a fost schimbat la ofata cu ultimul schimb de ulei. Are cineva vreo idee? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi vezi ca trebuie sa se vada conductele ,daca au bule de aer daca trage sau nu motorina , tur si retur si vezi cand iti face figuri si nu porneste, , e posibil sa traga si aer fals undeva pe traseu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
nelustefanuca

Buna ziua! Sunt pentru prima oara pe forum! Am si eu un vw Sharan 1.9 tdi an fabricatie 1998.Problema este urmatoarea:masina refuza sa porneasca ,mentionez ca inainte cu o ora de a "amorti"a avut o pornire mai greoaie,pot sa spun ca pana acum nu am avut probleme cu pornirea.Am incercat usor trasa si porneste,relantiul tine 9500 ca inainte si as mai avea de adaugat ca uneori motorul are o trepidatie de parca ar merge in 3 cu toate ca nu isi schimba turatia.In decurs de 2 zile a pornit de 2 ori greoi,am verificat daca primeste curent la fisa deci releul pare sa fie in regula,a fel am procedat si cu bujiile care par sa fie in regula mentionez ca verificarea a fost facuta cu o lampa luata de pe plusul bateriei si cu bujia,becul se aprinde,si tot asa cu toate 4 bujii.Am aerisit si injectoarele gandinduma ca poate a prins aer,filtrul de motorina este schimbat de 6-7 luni i-am scos sonda si este curat in interior avand si motorina.Pornita in una din cele 2 faze greoaie am iesit la strada in speranta ca isi va da drumul si am simtit o usoara accelelare in gol urmata de o usoara smuncitura.Cred ca v-am plictisit dar sunt derutat nu pot sa-mi explic cum dintr-o simpla oprire a motorului nu mai vrea sa porneasca.Daca ar putea cineva sa ma poata ajuta cu niste sfaturi,pt ca am apelat la niste mecanici care mi-au dat diagnostice diferite.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Printre acele diagnoze a fost si capul hidraulic uzat? Daca nu, atunci pune-l pe lista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pornirea e greoaie doar la cald poti sa iei in discutie capul hidraulic,daca si rece face la fel exclude varianta si mai repede gasesti rezolvarea in aria golf,bora,skoda non PD aici sant putini cu motorul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelustefanuca

Ei....aici este problema ca nu vrea nici la rece nici la cald.Am scos injectoarel e ,bujiile ;sint in regula distributia ,la fel.

Am legat un fir de cablurile care intra in grupul fise pt bujii iar celalalt il tin pe + la baterie si putin jnsistat porneste ...Este posibil sa fie ceva electronic , un senzr ceva ...va multumesc pt sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata pornit motorul,mai greu,trasa cum o fi,a doua oara bujiile nu mai au treaba,pt ca o sa vezi ca se stinge martorul aproape instantaneu,deci teoretic trebuie sa porneasca si chiar daca nu functioneaza bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelustefanuca

Bine spui ...teoretic, ca practic nu vrea.Daca ii dau chee in urmatoarele 2,3 minute ,,,, mai insistent ,, porneste dar daca o las ai mult .....adio .M as gindi la compresie dar chiar asa brusc la o simpla oprire ? Pe un tester se poate diagnostica ?

Tot eu ma gindesc ,,, daca nu ar avea compresie nu ar mai alerga ,,nu? Este ceva de neinteles ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E deja cald afara, nu ar trebui sa fie o problema de compresie.

Ce cod motor ai, cati km - ca sa ne facem o idee...

Poti incerca si o scanare, rau nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelustefanuca

afn,350.ooo si a murit,nu mai porneste nici cu cablul de care va spuneam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba cu compresia,incearca si pune o supapa de sens si o pompa de amorsare gen renault,la modelul ala pompa de alimentare e in pompa de injectie si se amorseaza doar daca dai la automat,eu tot cred ca se dezamorseaza,dar dupa ce porneste trage bine nu se balbaie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelustefanuca

NU SE bilbie toarce bine ,alearga .Referitor la supapa de ses nu as crede pt ca am scos un injector legat la alimentare si stropeste frumos plus ca scoate fum bine pe esapament .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incerci totusi ca nu costa o avere supapa si pompa de alimentare care te ajuta cand schimbi filtrul de motorina,pune vag ul cel mai bine sa stii de unde incepi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
holby_sharan

Sharan 2.0i ADY nu porneste, un fenomen SF sau o banalitate ?

Va Salut, am o problema destul de delicata cu masina din semnatura. Nu porneste si pace.

Am circulat cu masina, a mers ok, am venit cu ea dintr-o cursa si nu am mai circulat cu masina 3 saptamani.

Intr-o buna zi mi-am adus aminte ca nu am mai pornit masina de cateva saptamani si merg sa-i dau o cheie. Pauza ... nu a vrut sa porneasca.

Dadeam la automat, bateria invartea motorul dar nu pornea. Mi-am spus .... bateria, am pus alta baterie de pe un BMW pe care il folosesc aproape zilnic, bateria de 85 Ah. Nu a vrut sa porneasca.

Simptom : nu porneste

Simptom caracteristic ( luat babeste ) : cand pun contactul da o singura scanteie la fisa cetrala, doar o singura scanteie, ceea ce e anormal !!!

Exclus:

- nu porneste ca nu am benzina

- nu porneste ca nu are presiune benzina, nu baga pompa de benzina presiune, injectoarele etc etc

- nu porneste ptr ca e sarita de la punct, se balbaia, pornea in 2-3 pistoane, bubuia, scanteia etc

- nu porneste pentru ca e blocata din alarma, exclus, masina nu are alarma

- nu porneste pentru ca e imobilizatorul blocat sau cheia ( o sa va povestesc mai jos )

- exclus sa fie tractata sau impinsa pentru ca la fisa centrala da doar o singura scanteie

* PS - nu vreau sa va obosesc cu codurile pieselor si de unde le-am cumparat sau cat au costat, daca erau originale sau nu !!!

A inceput nebunia, am sunat mecanicul si am inceput:

- BOBINA = e ok, am pus bobina mea pe un Golf 1.8, Golf-ul porneste la sfert, invers ... bobina de pe Golf la masina mea = nu porneste

- SENZORUL HALL, am luat senzor nou, nu porneste, am facut schimbul cu Golf-ul, identic = cu cel nou + cu cel al meu merge // invers nu, deci a mea nu porneste nici cu senzorul de pe Golf, nici cu cel nou, nici cu cel vechi al masinii.

- AM SCHIMBAT DELCOUL COMPLET = golful porneste cu delcoul meu, a mea nu porneste cu delcoul meu nici cu cel al Golf-ului

- SENZOR volant = acelasi simptom ca si cu SENZORUL HALL

Am adus un "doctor" in VW, cu 3 laptop-uri computere si 3 programe de testare diferite si a inceput sa le ia pe rand:

- verificare senzori, sunt ok = nu sunt erori in ECU

- verificare cheie, verificare contact, verificare imobolizator = sunt ok, nu sunt erori in ECU

- verificare ECU, scos un senzor = ECU dadea eroarea, scos un bec de la torpedou = ECU dadea eroarea

( am demontat ceasurile, am ajuns la ECU, la imobilizator si la modulul de confort )

- verificare babeste legatura la senzori cu ECU, a pus un aparat de masura pe bornele de la senzor, fiecare in parte, si a facut legatura cu nu stiu ce pin de la ECU = concluzia ECU primeste semnal de la senzori = HALL si volant

- a anulat imobilizatorul masinii

Concluzia = o parte din ECU defect

* "doctorul" in VW e renumit in Constanta, porneste masini fara cheie, anuleaza catalizatoare la camioane si la masinile care necesita , modificari de soft etc etc

Caut pe ebay ECU, caut prin Ro ECU si gasesc la un parc de dezmembrari din Stefanesti un Sharan identic, 2.0i, motor ADY, am luat de la Dansii urmatoarele piese: ECU, imobilizator + contact + cele doua chei + inel.

Am adus din nou "doctorul" si a inceput nebunia:

- am schimbat ECU vechi cu cel nou = nu dadea eroare = acelasi simptom ca si la cel vechi

- am inlocuit imobilizatorul nou cu cel vechi, ECU nou cu cel vechi, contactul nou cu cel vechi + cheia = surpriza nu porneste

- nici unul dintre ECU nu da vreo eroare, daca scot un senzor = ambele ECU dau aceeasi eroare, deci sunt bune amandoua ECU sau defecte amandoua.

- probabilitatea ca amandoua ECU sa fie defecte sau sa aiba aceeasi defectiune interna este de 1/1000 !!!! Oare sa fie posibil asa ceva ?

Masina NU PORNESTE.

- printre altele am verificat legaturile la masa, firele de la computer la motor, am verificat printre componentele de la motor fire si cablaje intrerupte, nu am gasit nimic ( la mana sau la ochi, altfel nu stiu cum le-as putea verifica pe toate )

- acum am aproape cate doua seturi din majoritatea pieselor de mai sus, unele noi noute, am cheltuit o punga de bani pe ele si masina nu porneste !!!

Va rog dati-mi o solutie.

Ms.

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai la automat , da scanteie la bujii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Holby_sharan , nu fi dezarmat si nu renunta.

ADY care are injectie SIMOS porneste si fara senzor HALL. E vital insa cel de pa arborele motor, care zici ca l-ai veirificat. Sper.

Uite ce iti sugerezi sa vezi: releul care alimenteaza cu curent ECU. E acel ECU relay, cred ca are nr. 30 la tine pe panoul de sigurante si relee. E posibilsa aiba si alt numar, dar cred ca 30 e cel mai probabil.

Te rog verifica-l, eventual scoate capacelul de plastic si curata contactele din el.

Te rog sa revii sa-mi spui rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

holby_sharan

Ok, ms ptr sugestie Doru, am sa verific toate sigurantele si releele in curand. Sigur ca va tin la curent cu rezolvarea problemei, altfel nu vad rostul unui forum ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Back, am revenit cu o veste buna, am pornit masina .... . Am reinitializat noul ECU si a pornit masina. Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!