Jump to content

Probleme pornire sharan


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

Eu nu stiu (nu sunt informat) daca exista aceasta posibilitate sa schimbi simeringurile supapelor fara sa dai jos chiulasa), dar ar fi ideal. Daca poate face cineva asta, cauta sa schimbi si tachetii  (bataia aceea seaca dupa pornire) si sa verifici axa cu came (care deobicei se uzeaza la PD, desi nu prea e cazul la AUY). Sigur ai vreun tachet care se goleste de ulei si la pornire suna "a gol" pana se umple cu ulei. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta n-am avut, normal trebuie sa dai chiulasa jos ca altfel te cam chinui, am auzit ca ar fi un extractor special, dar n-am vazut niciodata cum arata. Dar m-am mai interesat un pic si am aflat ca nu prea te lasa simeringurile asa usor la tipul asta de motor, cam cati km are masina, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a schimba semeringurile de supapa fara a demonta chiulasa va trebuie un racord (de infiletat in locul unei bujii sau injector) prin care sa bagati aer comprimat in cilindru pentru a tine supapele inchise (ATENTIE furtunul de aer nu trebuie deconectat pana nu sunt "asigurate/blocate" toate supapele de pe acel cilindru) ,restul se desfasoara ca si pe banc . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibilitati sunt, dar te cam chinui, eu unul as da chiulasa jos, oricum desfaci distributia ca sa scoti axul cu came, si as pune garnitura chiulasa, simeringuri supape, suruburi chiulasa si ax cu came noi, e costisitor dar scapi de multe alte viitoare bube. Inainte de asta verifica turbina asa: scoate furtunul care pleaca catre racitor, tii palma catre turbina sa vezi daca iti arunca ceva stropi de ulei in palma la 2-3 ambalari pana pe 3700-3800 rotatii, ne mai tii la curent. Si la mine se balbaie putin dar am verificat bujiile si doar una imi merge. Maine o sa-mi iau bujii sa vad cum face dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@floro_st205 Cunosti pe cineva in Bucuresti(vreun user de pe forum)sa faca asa ceva ?Stiu ca metoda asta merge la benzinare,e valabila si la diesel ? Mersi

@latzy Cand am umblat la injectoare (schimbat oringuri) mecanicul a verificat axa si a zis ca este in regula.Parca nu m-as "scarpina" daca nu ma mananca(intelegi ce zic) cu dat jos chiulasa si schimbat garnitura daca nu am avut probleme pana acum cu ea(309 000km are masina reali) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce spui, dar nu stiu daca o sa gasesti pe cineve sa-ti schimbe fara sa dea jos chiulasa ca se cam chinuie, in mod normal, n-ar trebui sa te lase simeringurile la km astia, dar... totu-i posibil, poate ti-a ajuns mot in ulei, atunci s-ar explica sau ulei prost. Inainte sa te apuci de orice, verifica turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici sculele cu care se face operatiunea.Pai simeringurile nu te lasa,dar daca nu mai strang tot uleiul de pe supapa ?! Turbina e verificata prin metoda "cu axul" si are joc in limite,pierderi ceva de ulei am in zona EGR-ului,dar asa "face" toate,in rest e curata prin zona tubulaturii turbo-intercooler.De tras trage bine,mai vede cateodata limita de viteza maxima si ajunge fara probleme acolo.Singurele probleme care ma macina de cativa ani (6-7) este consumul de ulei(1.5-2litri la 10000km) si norul de fum la prima pornire,si din aceste motive nu m-as baga prea mult in ea sa scimb,stiind calitatea pieselor in ziua de azi(chiar si cele OEM).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii cuminte, nu merita, cu un pic de indemanare te descurci si fara presa, cu cat dai pe presa, mai bine desfaci chiulasa si tot iesi mai ieftin. Verifica turbina cum ti-am zis eu (este ff simplu, dureaza 10min), s-ar putea sa schimbi si simeringurile si tot sa ai consum de ulei, mi se pare cam prea mare consumul pt simeringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am de gand sa cumpar trusa aia ,era ca ideie ca exista.O sa verific ce ai zis tu cu turbina.....da nu e normal sa mai sufle si ceva ulei pe acolo ? Trebuie sa ramana mana uscata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal asa ar fi, dar la 300 mii, nare cum sa nu arunce macar putin, o sa-ti dai seama daca-i in parametri, niste stropi micuti, unde si unde pe palma, ii normal, sa nu fie mult ulei. Motoru sa fie cald si o tii putin turata, nu opturezi de tot. Si mai o verificare, desfaci furtunu cel mai de jos de la interculler sa nu fie mult ulei in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu intercooler-ul o stiu,o mai fac cand mai fac revizia,si e doar murdar de ulei,nu e cantitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca, totusi, si turbina inainte sa te apuci de simeringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

metoda cu aer comprimat in cilindri merge si la diesel si la benzina .

eu nu cunosc nici o metoda de diagnosticare a semeringurilor de supapa ,decat prin contact direct vizual si fizic ...care fiind situate unde sunt ,daca tot ajungi la ele le si schimbi indiferent de starea lor sa nu zici ca ai muncit degeaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. La sharan 1.9 tdi pd  exista cumva pompa de sens la filtru de motorina sau pe instalatie? se poate ca pornirea putin greoaie la prima cheie dupa 1-2 zile de nepornit, sa fie si ca motorina se duce inapoi in rezervor? Citesc tot felul de minunatii la diesel de care aflu prima data. E primul meu diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula deci nu trebuie sa pun eu asa ceva. ma intreba cineva daca are valva de sens si ca daca nu are ar trebui sa ii pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD-ul n-are probleme cu dezamorsatul, plus ca ai si pompa in rezervor. Pe filtru este o supapa care are rol de mentinere filtru plin, o anumita presiune in instalatie si o preincalzire a motorinei din tur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are supapa unisens cu preincalzirea motorinei din tur?

Ca fapt divers, orice PD poate avea probleme cu dezamorsatul din cauza catorva piese:  Pompa tandem, pompa din rezervor sau injectoare (in special de la oringuri). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio treaba, eu nu am auzit PD sa se dezamorseze, n-am zis ca nu se poate, doar ca nu se intalneste problema asta la ele. Vb de supapa de pe filtru ca nu-i unisens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are supapa unisens pe tur intre filtru si pompa tandem.

Este de obicei din plastic originala, (eu am pus din aluminiu) care dupa atatia ani nu mai poate tine presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat azi platou carbuni electromotor+bucsa si masina porneste la sfert si la rece si la cald,aveam probleme mai ales la cald,acum trebuie sa rezolv fumul la prima pornire,ce am observat in spatele motorului,zona turbo si mai sus de turbo balteste de ulei pe unde ar putea pierde?si un sfat de la colegii priceputi daca are rost sa schimb oringurile injectoare pentru a scapa de fum la prima pornire sau sa caut alte cauze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la capacu de tacheti,se duce garnitura si se scurge uleiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, ulei este efectiv balta si complectez destul de mult...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura capac culbutori, EGR, turbo, segmenti......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minute în urmă, tonytony a scris:

Garnitura capac culbutori, EGR, turbo, segmenti......

Si ce treaba au segmentii in povestea colegului.

El spune ca, completeaza mult pt.ca are pierdere !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!