Jump to content

Probleme pornire sharan


SHARANEL
 Share

Postare recomandată

Salutare, am facut probe gramada, inclusiv schimbat calculatorul cu altul care e de prob, la fel face nici un semn de ca ar vrea sa meraga. Am dat capacul de pe motor jos , cheie, spray direct in egr, in urmatoarea secunda scoate foarte multe gaze ca si atunci cand scapa supapele gaze. Acuma imi ramane doar sa mai demontez axul cu came sa vad daca nu am supape rupte,  sau semeringuri arse , desi nu cred deoarece am venit acasa cu masina, motorul a mers perfect, a mers la relanti cam 5 min sa se racesca si dupa l-am oprit. A doua zi nu a mai vrut sa porneasca deloc, erori zero, am schimbat senzorul de la axa cu came, am pus altul, tot asa face. Am verificat distributia, motorina vine, pompa din rezervor merge si in timp ce dau la cheie deci e ok. Pompa tandem a fost reconditionata cam de 3 luni, stutul e lipit, a mers perfect. Poate sa nu faca presiune pentru injectoare??? Ar mai fi sa o trag cu alta masina. Am verificat si releele 100 si 109 care am inteles ca su importanta mare, se simte ca se cupleaza cand pun contactul dar nu stiu daca isi fac treaba, sigurantele sunt ok. Aer trage pe admisie, ca am pus palma pe furtun de pe egr in timp ce am dat la cheie si aspira foarte tare. Curent are, am baterie de 92 A, am pus si robotul pe ea si tot asa face. Daca aveti careva o ideee ce sa mai incerc va rog sa imi dati de stire sau un telefon. Multumesc Tony


Am incercat si cheia de rezerva tot nimic. Din releele de pe tabloul 2 si 3, este careva ,,responabil,, de injectie-pornire? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare senzorul de la volant daca e defect totusi nu apare pe tester? Cel de la axa cu cama e bun deoarece l-am verficat pe alt sharan si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea - de obicei il da cand este defect. 

 

eu cred ca este o problema pe partea de alimentare.... pompa tandem, etc. Totusi, pe spray trebuia sa porneasca/mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am incercat si cu spray, nici un semn, pompa a fost reconditionata anul trecut. Dar totusi sa pice pompa de pe o zi pe alta?


Bun demontez, pompa tandem o fac bucati ce ar putea sa fie, acea ,,paleta,, neagra sa cedeze, azi o sa o demontez eventual sa o verific preventiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era bine daca se gasea o pompa buna ca sa o montezi pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, acuma trebuie sa ii demontez la Adrianf tot sharanul de proba :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca,pompa daca e dusa tot ar trebui sa porneasca macar macar 10-15 secunde,problema ce ma enerveaza e dece nu vrea cu spray,deloc nici macar tendinta nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chiar si asta e ceva de neinteles, aproape orice motor are tendinta de porniere cu spray, a mea nici nu misca doar incetineste electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar sa fie o problema mecanica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma ar urma sa demontez chiulasa sa vedem ce e acolo, sau daca as avea o camera sa o introduc prin locasul bujiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica compresia ca sa vezi asta, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva din Cluj ma poate ajuta cu o masurare de compresie?


sau eventual daca imi poate imprumuta manometrul respectiv.


compresmetru....scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul 100 comanda injectia sau ceva legat de ea? daca ar fost o problema mecanica nu ar fi cazut peste noapte fara sa  mearga motorul,  ar fi chiar culmea. .....sau care dintre relee raspunde de injectie inafara de calculator?


O sa iau releele pe rand la puricat, tot ii dau de capat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta este corect.

 

poti intra pe ECU sa faci scanare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fac scanare cu vag com, erori nu arata,  dau scanare generala nu am nici o eroare, am schimbat calculatorul cu altul de proba si tot asa face, e clar ca e problema electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,azi am inlocuit releele 100 si 109 tot la fel face,am traso tot la fel nu vrea sa porneasca deloc,ce am observat daca se scoate releu 109 parca invirte mai cu viata,nu mai aveti ceva pareri ce sa verificam sau ce sa-i mai facem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul 109 mirosea a ars, l-am scos si am dat la cheie, invarte mai cu viata,  urmeza azi sa iii fac test de compresie si de aici vedem mai departe ce facem injectore, pompa tandem sau in cel mai rau caz....chiulasa 


Binenteles am schimbat cele doua relee cu altele de proba dar tot asa face


Am golit filtrul de motorina, am mai pus motorina in rezervor.....

Am incercat si varianta cu tractarea, pentru a elimina si acest aspect,  in vit 2 urca turatia pina la 1100rpm, in vit 3 urca turatia pina la 800rpm-nimic 


Ati avut careva probleme cu motorina de la mol din ungaria, eu de acolo am alimentat ultima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am masurat compresia,pe pistonu 4 are O din pacate,3- vreo 2-3 oscileaza,2 am uitat,1-18-19.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele expuse duc catre supape arse sau sigmenti rupti. Nu a avut simptome inainte de a se opri in seara cu pricina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a batut motoru deloc,nici ulei nu a papat doar senzoru de presiune turbo la dat defect ce vine montat inainte de egr,masina a venit din Austria fara probleme.

Modificat de adrianf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa cele vazute, segmenti sau dus, poate si supapele.......deci alt motor,  nici nu ma mai gandesc la el, nu merita sa il mai repar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai desfacut ceva pe acolo de ai ajuns la concluzia asta ? Cati km(reali) avea masina ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bataie usoara avea in dreptul pistonului 3-4, dar asta cand dadeam la cheie, iar daca deconectam releul sau mufa pt in injectie nu se mai auzea.


Am dat jos chiulasa, km acum am peste 230.000, cand am luat-o avea sub 200.000


La camasa de la 1 se vede o dunga de sus in jos si se simte daca dai cu degetu pe ea, acolo ori sau aliniat segmenti ori sa rupt careva, pistonul are fisuri pe interior, la pistonul 3 la fel are fisuri tot pe interior, urme de lovituri nu sunt nici pe supape nici pe pistoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dat jos si pistoanele pana la urma?? Daca le ai dat scoate un segment de pe piston si pune l intr un cilindru sa vezi ce distanta e intre capetele lui(poate scapi doar cu o segmentare)dar...nu stiu ce o sa faci cu"urma" de pe pistonul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!