Jump to content

Schim Ulei Din Cutie


Ratzoiu
 Share

Postare recomandată

@alteacupra :Tocmai asta incercam si eu sa va spun in cele 2 posturi ale mele... :D

Fiecare face ce crede si cum il "coafeaza' mai bine.. :) In privinta silintei, cred ca toti ar trebui sa o avem si chiar daca n-am citit eu in intregime topicurile si posturile la care faci referire, sa nu ne pripim (si eu as putea sa iti sugerez acelasi lucru sa faci de ex in sectiunea O2 unde aceasta problema a "agatatului" cutiei de viteze a fost indelung dezbatuta)

Nu cred ca ne aduce vreun beneficiu faptul ca punem intr-o lumina mai putin favorabila (nuantata) schimbatul uleiului in CV , ca si cum e absolut interzisa procedura,cum nu cred ca ar putea produce vreun mare efect reglajul unei comezi pe cabluri a cutiei (asa cum e la mine), dar in fine asta e o alta discutie si eu chiar nu am de gand sa polemizez cu domniile voastre, ptr ca fiecare are pregatirea lui si prin prisma acesteia (gimnaziala, universitara, etc) intelege mai mult sau mai putin ... :)

Raman la acest stadiu al intelegerii lucrurilor si dorindu-va numai de bine va salut cu respect! :))

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pur si simplu mi se misca schimbatorul mai greu. Dimineata cand plec cu masina e totul bine, dar cu cat merg mai mult, cu atat trebuie sa ridic mana de pe cotiera mai des ca sa schimb vitezele. Masina are 8 ani si 134.000km si sincer, eu cred ca nu rezista un ulei atata timp. Sau poate ca am mai putin decat ar trebui, iar timoneria este reglata recent, nici nu-mi pun problema de asa ceva. Iar ambreiajul ramane si el la fel de moale/tare ca la prima apasare. O sa ma bag weekend-ul asta pe sub masina si o sa dau cu WD-40 pe fiecare articulatie a timoneriei si sa vad daca se simte ceva diferenta. Deocamdata nu am inceput sa caut ulei, dar cand o sa elimin toate celelalte variante o sa trec pe la Metrotehnica si o sa cumpar ce recomanda ei, eventual il schimb la ei ca sa nu fac vreo boacana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soso, leonul meu are 4 ani si 129.000 km, iar la ultima revizie doar am completat uleiul din cutie si asta pentru ca nu e etansata bine cutia (supureaza ffff putin) Mi-au pus cam 100 g dar a trebuit sa cumpar 1L de la dealer. De agatat nici vorba, intra impecabil in toate treptele, chiar daca e frig sau cald afara. Nu avea nici un rost sa schimb uleiul.

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu am avut eu masina de la inceput, ci doar de prin noiembrie anul trecut, nu stiu ce sa cred. Prefer sa-l schimb eu, sa pun acolo ceva despre care stiu ca e bun si daca nici asta nu-mi rezolva problema, o sa investighez mai in amanunt. Taica-miu spunea ca ar putea sa fie si ambreiajul, dar mie ambreiajul ala mi se pare impecabil. Tremura putin la plecare, dar numai daca plec cu masina foarte putin turata. Posibil si la mine sa fi scazut nivelul prea mult si sa faca si din cauza asta figuri. Dupa ce termin cu facultatea, la inceputul lunii august o sa fac si schimbul de ulei de transmisie(daca nu se agraveaza problema intre timp). Parerea mea e ca rau n-are cum sa-i faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu up-date! I-am dat de cap pana la urma, i-am spus si tatalui meu care e problema si ca vreau sa schimb uleiul din cutie si a zis ca mai degraba e din timonerie care probabil ca nu e unsa, sau din ambreiaj, dar ambreiajul nu dadea deloc semne de oboseala.

Asa ca:

Am scos mansonul ala de piele de la schimbator si am vazut ca acolo are o nuca in care se prinde schimbatorul care e dintr-un fel de plastic si se invarte in ceva de metal. Am luat una bucata spray mic WD-40 si am inceput sa arunc pe nuca aceea si sa misc schimbatorul in toate directiile pentru a asigura o lubrifiere uniforma. Am introdus in toate treptele de viteza, am mai aplicat putin lubrifiant, pe urma am ridicat capota am mai dat si pe acolo, iar am intrat in masina sa misc de schimbator ca nebunu' si acum mai agata foarte putin, dar macar nu imi mai intepeneste schimbatorul, vine singur pe liber!

Explicatia tatalui meu a fost aceea cum ca daca ar fi fost de la ulei, care se subtiaza la caldura, din contra ar fi intrat ceva mai bine in viteza. Ma rog, eu sunt multumit ca am rezolvat asa bine problema. Recomand tuturor aceste operatiuni, ca nu au cu ce dauna masinii in niciun fel, cred eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am zis ca nu e de la ulei, ci de la timonerie. Se poate si regla, ce ai facut tu acum e doar o solutie temporara, pentru ca WD40 e destul de subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma gandesc ca o sa se duca repede lichidul ala, o sa trec pe la service si o sa-i rog pe baieti sa-mi regleze timoneria si sa bage niste vaselina acolo, ar trebui sa reziste ceva mai mult vaselina aia...

Oricum, multumesc tuturor care si-au dat cu parerea si m-au ajutat sa rezolv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!