Jump to content

Întreruperi alimentare electrică ECU


mirceagolf
 Share

Postare recomandată

para sa fie o probleme de eeprom ECU. Nu are legatura cu releul de alimentare ECU, atata timp cat il poti accesa la diagnoza.

Eventual se poate incerca o resoftare/corectare eeprom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    6

  • mirceagolf

    3

  • Al Bundy

    3

  • BVlad

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor,am patit si eu cu releul 109.De ceva vreme din cand in cand mai facea ca nu pornea,dar revenea daca am luat jos mufa de la senzor de temperatura sau borna de la acumulator.Dar ieri nimica,nu vroia sa revina nicicum.Am cautat pe net si am dat de releul 109.Am luat jos releul am desfacut,cositorit bine si merge :) Mersi de ideiile impartasite :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

albertbardolan
On Wednesday, July 27, 2011 at 3:56 PM, cata_passat said:

Salut,

Am si eu o problema, un baiat destept a zis ca imi face el o softare pe masina de munca o skoda fabia 2008, 1,4 TDI de 75 Cp, si acum nu mai porneste nici sa o omori, problema este ca ramane si ABS-ul aprins si nu porneste deloc, am tot citit de releul 109 stie cineva daca aceasta este cauza sau alta.

Am facut o testare cu VAG-ul si rezultatul a fost ca nu mai gasea modulul motor de nici o culoare, eroarea fiind:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication

18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain

P1647 - 000 - -

Multumesc,

La tine este releul 109 sigur.. inlocuieste.l..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că în 5 ani i-o fi trecut prin cap să-l înlocuiască ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am o problema cu un Passat al unei rude, Passat 35I din 94, motor 1Z. Se opreste in mers, aleator, pe strada, in intersectie, moment in care aprinde martorul galben al bujiilor. Stai si  astepti un timp, se aude un clic in bord, se stinge martorul si poti porni. Cat timp este martorul aprins nu porneste si cred ca ecu nu se alimenteaza pentru ca nu ma pot conecta pe engine in acea perioada. Erori nu are decat pe MAF, merge cu mufa scoasa. Masina are alarma oem, am vazut ca este important de stiut. Fenomenul apare dupa mai mult timp dimineata la prima pornire, apoi mai des daca motorul este cald. Am dedus astfel ca este o piesa care se incinge. Am desfacut ecu, am gasit la interior ulei de motor cca. 10 ml, furtunasul care aduce presiunea din admisie in MAP, spart in interiorul cutiei ecu. M-am uitat pe placi cu lupa dupa lipituri reci, dar toate arata ca noi. Dupa curatenie nu sa modificat comportamentul.  Un sfat va rog, de unde sa incep cautarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Am un Golf 4 1.9 alh si in ultima perioada (dar nu tot timpul) dupa 2500rpm se aude ca porneste un releu(face un pac), iar daca scad sub 2500rpm faca un alt pac. Sunetul de aude doar in mers, in partea stanga a volanului, jos. stiu ca acolo sunt o parte din relee. Aveti idee daca e o problema sau cum pot verifica? Pe vag nu imi apare nici o eroare de releu. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu e eroare. Sunetul il auzi doar la rece.... peste 2500 ECu decupleaza releul de bujii, sub 2500 il cupleaza la loc, pana se incalzeste motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, dar asta ar insemna ca e ceva cu bujiile(nu se incalzesc la fel de repede?)? anul trecut in sezonul rece nu se auzea.

Multumesc de clarificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu staread e functionare a bujiilor. Pot sa fie toate arse sau toate bune, releul face la fel mereu. Acum ai observat tu sunetul de releu... el a asa a facut mereu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua am un vw Bora 1.9 TDI 85 kw motor ajm , de ceva timp se intampla sa pornească apoi dacă o opream nu mai pornea deloc asta până acum vreo săptămână de când nu mai vrea sa pornească deloc, am pus o cunoștință săi facă un test și mi-a spus că nu poate citi calculatorul mașini . Ce pot să i fac . Mulțumesc anticipat

IMG-20170226-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Releu 109 probabil...asta scrie pe aici :)

O intrebare am si eu...am mai postat dar fara niciun raspuns! Am montat pe ajm pompa in rezervor, alimentata provizoriu de la releul 109...dar nu vreau sa ramana asa! Imi poate spune cineva care pin de la ecu da comanda pompei...sau de unde o pot alimenta incat sa functioneze normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Va rog frumos sa ma ajute cineva, am eroarea 01314 si ju mai porneste masina (plapaie abs si esp, la fel si PRNDS(DSG))

Am umblat in spate la navigatie si am facut un scurt si am ars o siguranta de la navigatie, am schimbat siguranta si acum merge dar nu mai porneate masina, am gasit doar eroarea asta 01314, nu pot sa intru pe motor (nu se poate conecta)

Octavia 2 2.0tdi bkd dsg 2006

Modificat de kata CTA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, kata CTA said:

Va rog frumos sa ma ajute cineva, am eroarea 01314 si ju mai porneste masina (plapaie abs si esp, la fel si PRNDS(DSG))

Am umblat in spate la navigatie si am facut un scurt si am ars o siguranta de la navigatie, am schimbat siguranta si acum merge dar nu mai porneate masina, am gasit doar eroarea asta 01314, nu pot sa intru pe motor (nu se poate conecta)

Octavia 2 2.0tdi bkd dsg 2006

pe care module te poti conecta ? pe toate, mai putin motor... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se aprinde spira de la bujii la punerea contactului, verifica si siguranta din panoul interior responsabila cu alimentarea ecu. Poate a crapat si ea sau poate ai scos-o si ai bagat-o pe alta pozitie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc pentru raspunsuri, am ajuns la modul confort am miscat de relee si si a revenit, ciudata situatie a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare

Skoda octavia 1.9 tdi asv an 2000

Problema mea este ca masina are momente cand nu vrea sa porneasca, inverte dar nu porneste, iar daca o las un timp porneste..

Alta problema cred ca ar mai fi ca imi strica bateriile .. am pus baterie noua la fiecare 2 ani, parca le mananca puterile, abia au putere sa invarta.. daca pun fire de la alta masina o ia la sfert.

Ms

Modificat de dj08ajl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/17/2018 at 8:33 PM, dj08ajl said:

Salutare

Skoda octavia 1.9 tdi asv an 2000

Problema mea este ca masina are momente cand nu vrea sa porneasca, inverte dar nu porneste, iar daca o las un timp porneste..

Alta problema cred ca ar mai fi ca imi strica bateriile .. am pus baterie noua la fiecare 2 ani, parca le mananca puterile, abia au putere sa invarta.. daca pun fire de la alta masina o ia la sfert.

Ms

cand nu porneste, se aprinde martorul spira de bujii ?

intra cu VCDS-ul in blocurile de masura, sa vedem ce valori ai, cand nu porneste.

consumul de curent in standby, il poti verifica cu un aparat de masura - cu totul incuiat, trebuie sa ai pana in 40mA. Daca depaseste, ai un consumator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 07.07.2014 at 21:06, Mafios_X a scris:

Fix problema asta o am eu acum pe un Golf V 1.9 TDI.

Aceasi problema, cu martorul la bujii care, cand nu se aprinde, masina nu o porneste iar cand se aprinde, porneste ca si cum nu ar fi probleme.

 

Stiu insa ca 5-ul numai are relay 109, are o alta denumire si o alta pozitie(care doresc sa o si aflu).

Stie cineva cum pot rezolva? Este si la mine acel relay? Daca da, stiti cumva pozitia lui mai exacta?

Salut,
Iti scriu dupa 4 ani, dar spune-mi te rog daca ai rezolvat problema ! 
Am un golf 5 tdi, 1.9 105 CP si am aceiasi problema pe care ai avut-o si tu. 
Raspunde-mi te rog daca vezi mesajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie de la ECU, la Golf 5. Trebuie verificat intai alimentarile acestuia, direct in mufa, cablajul, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! 
Vreau sa verific continuitatea dintre Releul 458 si pinul de la mufa ECU. 
Problema este ca nu stiu care-i pinul din mufa ECU care are asociat releul si nici nu am gasit o schema din care sa-mi pot da seama.

Quote la postul anterior este interzis prin regulament si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un moment in care masina "pornea" am verificat pe rand continuitatea la de la releu la toti pinii de mufe, stiu sigur ca am gasit continuitate cu un pin de la mufa mica, de la A.  A29 daca mai tin minte....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 05.08.2004 at 15:38, andREI a scris:

Eu sunt ceva mai rezervat in a spune ca e doar releul de alimentare 109 al lui ECU. Eu am avut o MAAARE problema identica cu a ta.

Povestea este luuunga si este accesibila aici->http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=2039

Eu iti recomand urmatoarele:

1. Scoti releul 109 si vezi daca se comporta identic masina ca in situatia in care e nasol.

2. Daca e la fel atunci desfaci releul, cositoresti 3 fire in cele 3 puncte relevante si montezi releul la loc cu firele atarnate. Cand reapare problema (faci un test intr-o zona necirculata) faci manual contactul pe care releul ar trebui sa il faca. Daca merge e bine si atunci e releul si il schimbi (500 kLei la Porsche Romania - Augsburg e mult mai scump si nu ofera reducere)

3. Daca nu e releul atunci nu incerca ignition switchul ca iei tzeapa financiara mare cum am patit eu

4. Ai alarma din fabrica montata pe masina? Daca da atunci aia trebuie sa fie. Pentru asta se da jos jumatea inferioara de bord de la sofer si iti zic mai departe ce si cum doar fa primele etape.

Eu NU CRED sa fie releul 109 desi...

Sal unde ii poziționat 109

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!