Jump to content

Senzor Pedala Acceleratie


postman
 Share

Postare recomandată

Readuc acest topic in actualitate. De ceva timp mi se intampla un lucru ciudat.

Se intampla mai des in trafic cand trebuie sa merg cu viteza intai maxim a doua. De ex.: plec de la semafor cu a intaia, motorul turat la 1500rpm si imediat trebuie sa opresc(coloana de masini). Calc ambreiajul, iau piciorul de pe acceleratie dar turatia nu scade, ramane la 1500rpm. Daca tin piciorul pe ambreiaj (fara acceleratie), sta la 1500 mult si bine, abia daca iau piciorul de pe ambreiaj cade turatia pana la relanti-ul normal. Intr-un drum berceni-obor mi se intampla de vreo 2-3 ori. NIciodata nu se intampla la alta turatie, la 1500fix si tot timpul cand sunt in coloana, deci turatia motorului cand apas abreiajul este in jur de 1500rpm.

Poate sa fie de vina acest senzor? Nu am erori stocate legate de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
muresan_octavian

buna am si eu o problema la un eos 2.0tdi 140 cp pornesc merg cu el si pica aceleratia brusc complect....las de ea 2 3 secunde si iar isi revine...sau daca calc ambreiaju isi revine.precizez ca pe tester nu aparare nici o eroare.cine ma poate ajuta va rog.muresan_octavian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica pica acceleratia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

buna am si eu o problema la un eos 2.0tdi 140 cp pornesc merg cu el si pica aceleratia brusc complect....las de ea 2 3 secunde si iar isi revine...sau daca calc ambreiaju isi revine.precizez ca pe tester nu aparare nici o eroare.cine ma poate ajuta va rog.muresan_octavian

Aceiasi problema o am si eu de vreo saptamana,la o Octavia 2,2.0l 140CP,BMM.Tot la 15-20 km raman in mers fara acceleratie-motorul nu se opreste,ramane la turatia aferenta treptei de viteza,apas ambreiajul sau ridic piciorul de pe acceleratie si isi revine.S-a facut o verificare inclusiv in mers nu reiese nici o eroare,iar in bord nu mi se aprinde nici un senzor de atentionare.In rest masina nu are alte probleme,rezervorul e tot timpul peste jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut baieti, vreau sa va intreb si eu ceva legat de clapeta de acceleratie care de curand am curatat-o si am observat cand pun contactul se aude un "beep" de 30 sec daca nu mai bine, ce ar putea avea si daca e normal sa fac asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Nu stiu care ii cauza ca dupa pornire nu mai am presiune la pedala de aceleratie numai daca daca citeva chei de contact dupa care isi revine. Sa fie de la pompa de benzina......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica presiune la pedala de aceleratie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica apesi acceleratia si nu se tureaza motorul...

exprimarea e ciudata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa.....am inteles - multumesc pt traducere ! 

in acest caz, Mario...o diagnoza ai facut ? Asta ca sa vedem daca ai ceva erori pe Engine - sa nu fie o problema la clapeta, senzori, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am nevoie de autor.

Am o problema cu Golf 4 1,4 16v. Masina porneste la sfert, turatiase ridica la 1100 si oricat ai apasa accelertia nu urc in ture.

La diagnoza are urmatoarele erori:

 

DSC_0005.jpg

Modificat de gcnk 2020
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VolkswagenManagement

Salut,din ce vad acolo motorul tau primeste aer pe undeva si face presiune + ai ceva senzor de presiune/temperatura defect.

Trebuie reglat ralanti-ul si vazut daca nu ai ceva furtun spart pe unde sa primeasca aer, dupa schimba senzorul de temperatura motor.

Pentru problema cu codul P0113 Intake air temperature sensor intervin cateva cauze posibile:

-Senzor de temperatură de intrare defect (IAT)

- Filtru de aer murdar

- Cablajul senzorului pentru temperatura aerului de intrare (IAT) este deschis sau scurtcircuitat

- Circuitul senzor de temperatură a aerului de admisie (IAT) conexiune electrică slabă

 

La ultimul cod 'P0106' cauza aparitiei poate fi:

- probleme electrice cu cablajul, conectorul sau sursa de alimentare ECM
 - senzor MAP / BARO defect
 - corpul clapetei murdare
 - probleme cu sistemul EGR
 - senzor de debit de masă rău (MAF)
 - Probleme cu sistemul PCV
 - probleme mecanice ale motorului
 - catalizator înfundat sau evacuare blocată.

 

Un mic rezumat pentru aceste coduri de eroare ce apar:in mare parte eu as zice ca problema este de la senzori defecti,ceva blocat pe evacuare sau motorul primeste aer pe undeva si face presiune.

Schimba filtrul de aer ,si senzorii cu eroare la un service.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!