Jump to content

Pompa De Motorina - probleme


CosminSideras
 Share

Postare recomandată

Atasez o schita cu sistemul de alimentare cu motorina pentru Seat Altea, motorizare 2.0 TDI.

Mie ii corespunde segmentul colorat cu galben in pozitia furtunului spart. Ma gandesc ca acest furtun nu se vinde separat ci doar la pachet cu reperul rosu (nr.14), reper care nu stiu ce este, ma gandesc ca o fi ceva senzor -posibil de temperatura ori presiune a motorinei.

Din pacate nu am si legenda si nu stiu sigur cu ce reprezinta fiecare element in parte insa promit ca daca fac rost de alte informati am sa le atasez aici.

Mi-ar prinde bine un manual de service la acest motor VW 2.0 TDI, dar din cat am cautat pe net pana acum nu am gasit, daca aveti ceva informatii unde pot gasi asa ceva va raman recunoscator :icon_thumright:

post-82454-0-82126500-1293748358_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am inteles... tu ai nevoie de furtunul mic care intra in pompa tandem Si eu am avut probleme cu furtunasul ala am cumparat 1 furtun SH de la dezmembrari cred ca era de Renault, gasesti sigur o gramada de furtune cu diferite coturi la dezmembrari Daca e sa il cumperi nou vine impreuna cu toate conductele si e foarte scump Incearca la dezmembrarile de masini sigur gasesti acolo un furtun pe care il poti adapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut tuturor! am un golf V 19 tdi bkc, de cateva luni pompa mea de motorina face un zgomot ciudata doar cand e la relanti timp de vreo 10-15 secunde apoi dispare, dupa o accelerare apare din nou. Ieri am schimbat filtrul de motorina, iar cand am pus contactul pt a umple filtrul am observat ca pompa mea nu baga nimic. Am pus motorina in filtru din bidon si a pornit, probabil pompa de tandem o resusciteaza si porneste.... Intrebarea mea este cat ma mai tine???? sa o schimb??? ce spuneti cei ce a ti mai patit asa ceva????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit sa moara pompa. Masina pornea bine si mergea ok pana ii dadeai blana. Atunci tremura motorul ca nu-i ajungea motorina.

Iti recomand s-o schimbi pana nu ramai pe undeva, de te costa transportul pe platforma cat pompa. Poate nu vei fi la fel de norocos ca mine.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat pompa de frica sa nu ma lase atunci cand nu trebuie, am pus una Siemens fabricata in cehia, mentionez ca cea de pe masina a fost fabricata in franta, ce e drept ca arata putin diferit dar s-a potrivit. Sper ca cea noua sa fie de calitate mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat de la o cunostinta cu 400 ron, dar gasisem la Bradi cu 930ron (pompa intreaga), dar se gaseste doar motorasul cu 500ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit sa moara pompa. Masina pornea bine si mergea ok pana ii dadeai blana. Atunci tremura motorul ca nu-i ajungea motorina.

Iti recomand s-o schimbi pana nu ramai pe undeva, de te costa transportul pe platforma cat pompa. Poate nu vei fi la fel de norocos ca mine.

C o s m i n si mie mi se intampla ceva similar,cand apas blana tremura motorul dar numai in vitezele 3,4 si 5 iar pompa am mai auzit o si eu bazaind mai tare decat ar trebui,pornirea este ok ,ar trebui sa suspectez pompa?,gandul meu era la un injector dar parca prea sunt aceleasi simptome ca la tine,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darin, injectoarele le poti verifica cu Vag-ul....deci sunt usor de scos din calcul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Florin dar nu posed un vag com iar asa "dupa ureche" pe la altii nu prea am incredere ca stiu ce fac,asa ca sa vad cum ma hotarasc poate voi ajunge la beshcu in alexandria,numai timp sa am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde se afla pompa de motorina la vw touran 1.9 tdi 2004 ? cum am acces la ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care din ele ce anume ? ca nu inteleg la ce te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce zice iulian eu inteleg ca ar fi 2 pompe , ceea din rezervor si tandem dc nu ma insel,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza cea cand este in rezervor daca exista acces la ea ca si la bora,golf care se afla sub bancheta spate.tandem este la motor cea lipita de motor.Cristian ce ai rezolvat cu discurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,pompa de motorina si-a dat ultima suflare,arunca motorina pe tur dar fara presiune,cand pornesc motorul consuma motorina din filtru si se opreste.

Desfac maine pompa,ceva sfaturi?Pana la urma merge cumparata doar pompa fara litrometru?O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge cumparat doar motorasul,eu asa am facut. Nu-i asa greu de schimbat,trebuie doar indemanare. Daca ai AXR ai toate sansele ca pompa ta sa fie ABE si atunci iti trebuie motoras Pierburg(care era de fapt Automotive made in Poland in ambalaj Pierburg) si merge la fix; eu am luat cu 400 ron si l-am schimbat singur. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Ch33sus,maine desfac pompa sa vad ce are,poate scap si e doar infundata,sau vreun furtun strangulat,daca trebuie doar motorasu cum desfac ansamblul sa ajung la el,am inteles ca e capsulat?

A ta ce simptome avea?

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca s-au forfecat paletii. Si eu am patit la fel. Baga motorina, dar fara presiune.

Se poate desface cu mare grija, si probabil si indoi buza inapoi, dar daca paletii sunt dusi, nu mai ai ce-i face.

Furtunele din pompa nu se stranguleaza, pentru ca sunt un material special. Iar infundata sigur nu e, pentru ca are un sorb destul de sanatos ce nu-i permite sa traga mizerii.

PS: la mine mergea ok pana ii dadeam blana. Atunci parca ramanea fara motorina pana il slabeam putin.

Teoria e ca se foarfeca paletii cand circuli ani la rand cu motorina putina in rezervor. Din testele mele, se pare ca daca ai sub 20 de litri, deja incepe sa traga si bule de aer pentru ca are debit mare si barboteaza toata motorina.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marcos28: pompa mea face zgomot ( pickhammer infundat) si cateodata nu se auzea zumzetul acela specfic la pornire. Cat despre desfacut motorasul capsulat sa-ti iei gandul ca nu-l mai poti capsula inapoi si daca s-ar putea repara ce-i in interior. Merge numai inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti,revin mai tarziu cu ce gasesc acolo,poate si niste poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminat probele cu masina,e ok merge perfect.

Am scos pompa veche,am demontat,am scos motorasul/pompa propriu-zisa,am pus pe cea noua Pierburg,si merge perfect.

Atentie,pompa originala are un retur al ei,un furtunas care la pompa veche nu si-a gasit locul,am dedus ca pompa nou e pe alt sistem si nu are nevoie de returul ala.Am anulat furtunasul si merge perfect.

Ce am observat,inainte masina avea la ralanti un zdruncinat insesizabil din cand in cand,am crezut ca e de la motorina proasta,dar acum a disparut,deci era de la pompa care nu mai debita cat trebuie.Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa noua are returul in corpul sau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se poate,pentru ca e vizibil mai mare pompa noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Era uscat , nu avea strop de motorina in el. Rau am facut ca nu l-am schimbat in 28000 km si mi-a zis acum mecanicul ca trebuie schimbat o data cu schimbul de ulei. Eu nu l-am schimbat, ca atunci cand am facut si schimbul de ulei alt mecanic mi-a zis ca se schimba o data la 2 schimburi de ulei. Oricum am fost foarte suparat cand am vazut ca m-a lasat masina in intersectie, imi aduceam aminte de vechile dacii. Acum dupa ce am strans mai bine contactul din pompa de motorina se pare ca porneste la cheie.

salut, am patit exact la fel ca tine( tot de 3 ori sa oprit motorul si pornea la fel de greu, dupa multe multe incercari)

imi poti spune si mie te rog unde se afla acea mufa la pompa de motorina?

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!