Jump to content

Pompa De Motorina - probleme


CosminSideras
 Share

Postare recomandată

As ruga pe cine stie sa imi zica daca la passat awx exista pompa de motorina in rezervor?

Toate motoarele TDI ale grupului VAG incepand cu 2001 au pompa de alimentare in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Stiam ca are dar nu stiam unde este pozitionata de aceea am intrebat.Am o eroare la modulul de control al pompei de motorina.Zice ca nu comunica.Ce ar putea sa insemne asta si unde se afla acel modul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele TDI ale grupului VAG incepand cu 2001 au pompa de alimentare in rezervor.

ALH din 2004 nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e vorba de motoarele PD, evident (motorul colegului spatar ovidiu fiind AWX). :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele TDI ale grupului VAG incepand cu 2001 au pompa de alimentare in rezervor.

Si non pd-urile mai vechi de 2001 au pompa de motorina in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce poate insemna ca nu am gasit nicaieri 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)

49-00 - No Communications

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! motorasul iese din paharul mare. sunt niste cleme pe acolo pe undeva....daca te uiti cu atentie te prinzi. Cel mai probabil nu e motorasul de vina. Incearca sa bagi ceva (de ex. o bucata de cauciuc) intre paharul mare si protectia de plastic a motorasului, pentru ca astea se ating, si de aici provine zgomotul...cel putin asa a fost la mine. Sper ca ai rezolvat totusi intre timp. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Problema am rezolvat-o doar pe jumatate de la prima interventie, in sensul ca am legat cu un colier de plastic un stiut al motorasului de o clema a paharului in asa fel incat sa stea inclinat fortat. Asa nu mai vibra atat de tare, nici vorba de atingere de paharul mare (sa ne vada nemtii ce facem la masina lor ne-ar premia ... cu parul peste spate ! ).

Atentie la proprietatea motorinei de a dizolva, sau desprinde mici parti din cauciucul care nu este special conceput pentru ea. Oricum bucata pusa de tine nu este atat de mare incat sa conteze.

Ideea este ca intr-o zi cand am timp o sa dau pompa jos, o desfac bucati (mai ales ca am certitudinea ca se poate) si sper sa pot inlatura definitiv cauza vibratiei. Nu efectul, cauza!

Multumesc. Ne mai auzim.

Modificat de fm76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Succes! Sper sa rezolvi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal'tare

In partea dreapta a motorului (privit din fata masinii) e o chestie din care mi se prelinge motorina cand turez motorul. Cineva imi zicea ca ar fi ceva pompa de inalta presiune. Este asa ceva? Daca da, atunci se gaseste numai garnitura fara pompa? Sau este vreo alta solutie? Ca imi picura pe niste furtunase de la antigel care se vor "duce" in curand daca nu rezolv problema. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nimic? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te referi la pompa tandem , nu gasesti garnituri separat decat toata pompa , dar este un topic cu problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nashpa. Am inteles ca e o caruta de bani afacerea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

sault am un golf 1 cabrio are motor de golf 2 1.6 td problema e ca se dezamorseaza pompa de motorina daca sta peste noapte sau daca ramane mai bine de 2 ore ne pornita masina si nu imi pot da seama dc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare! pompele de motorina de joasa presiune (lift pump) sunt consumabile...la orice masina. Sunt niste motoare electrice care functioneaza atata timp cat motorul este pornit, si de fiecare data cand se pune contactul, si e normal ca acei carbuni de la motor sa se consume la un moment dat. Ideea e ca pompa mea a murit la un moment dat, si am resuscitat-o prin cateva lovituri de surubelnita....a mai mers o perioada pana cand s-a oprit din nou. Nu inteleg totusi cum de masina merge si cu ea defecta, si mai ales, care sunt efectele mersului cu ea in stadiul asta. Banuiesc ca nu este foarte placut pentru pompa de inalta presiune.... O pompa de benzina pentru golf 4 pe benzina, arata identic cu cea de motorina, numai ca este mai ieftina cu 100-200 lei. Stie cineva care e diferenta intre o pompa de benzina si una de motorina, si daca pot pune una de benzina pe masina mea care e diesel...?? Nu am de gand sa dau 1000 lei pe una noua, si vreau sa gasesc o pompa electrica de combustibil (care costa undeva la 300 lei) pe care sa o montez in corpul de plastic al pompei originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si fara pompa de motorina in rezervor. Eu am motor ajm, tot pd si nu am pompa in rezervor, din fabrica. Pompa tandem e aceiasi ca si la tine, si trage fara probleme motorina din rezervor, doar ca la motorul meu este o supapa pe turul de motorina, care nu da voie sa se scurga combustibilul inapoi in rezervor, dupa oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Mi-am desfacut motorul electric al pompei de motorina de joasa, masina din semnatura. Pompa este marca Pierburg. Motorul este incapsulat, dar camasa este de aluminiu, si se deface usor cu ajutorul unei surubelnite din partea de sus. Din pacate, inauntru, am descoperit ca lamelele colectorului erau mancate in proportie... foarte mare, iar colectorul...nu prea se poate reconditiona. Daca erau numai carbunii, era bine...se inlocuiau simplu. Pentru golf 4, pompa asta se gaseste in comert numai cu tot ansamblul litrometru si ajunge chiar si la vreo 1200 lei...cam mult... si niciun vanzator de pisese auto nu a stiut sa imi dea numai motorul pompei, separat. pentru ca in niciun catalog nu apare ca reper separat. Intamplator, cautand prin magazine online de piese, am descoperit ca acest motor (de fapt pompa propriu zisa), se vinde separat pentru alta masina, cum ar fi: VW PASSAT VI berlina (03.2005-) 1.9 TDI (77 / 105; 1896; BKC, BXE, BLS), 08.2006 - P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat azi motorul pompei, si se potriveste. Se poate deci cumpara numai motorul pompei, si nu intraeg ansamblul cu tot cu litrometru. Pretul a fost 500 lei.

Cei de la magazin mi-au zis ca nu se potriveste motorul de pompa al unui anumit producator pe litrometrul altui producator, trebuie sa fie ambele aceeasi marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem nu e aceeasi.

E aceeasi. Am schimbat eu la cineva.

Nu conteaza ca masina are sau nu pompa electrica in rezervor. Important e sa fie PD motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am un furtun de motorina spart in spre filtrul de motorina. Aparent furtunul s-a frecat de ceva acolo si are un por, consecinta este ca pierd ceva motorina pe acolo.Am detectat picatura de motorina prelinsa pe furtun. (Cu toate astea motorul inca merge bine)

Am atasat poze. Este vorba de un motor BKD, 2.0 TDI, Seat Altea.

Puteti voi sa imi identificati furtunul problema din pozele atasate si sa imi spuneti care sunt consecintele daca merg cu el asa cateva zile pana o sa merg la service?.. Nu as vrea sa dezamorsez circuitul de motorina etc.

Multumesc.

PS: nu am gasit inca un topic dedicat furtunelor sparte si am atasat acest post aici in context de circuit de motorina, daca este inadecvat rog pe moderatorii sa il mute.

post-82454-0-92304700-1293548557_thumb.j

post-82454-0-85113700-1293548568_thumb.j

post-82454-0-01160300-1293549579_thumb.j

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In instalatia de alimentare de la pompa de motorina din rezervor si pana la injectoare ai o presiune de aproximativ 0.5 bari ,cu timpul o sa crape furtunul si o sa pierzi destula motorina

Poti sa repari fisura taind furtunul in doua si intre cele 2 capte sa pui o bucata de teava de 2 cm de ex Nu merita sa inlocuiesti furtunu cu altu din comert ce se vand la metru sunt de proasta calitate sau cumperi furtun original a 2a varianta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat ceva telefoane la magazine de piese de schimb dar pana acum mi s-a spus ca se vinde doar tot setul de furtune si tevi.

Nu am sa cumpar tot setul de furtune datorita pretului cam exagerat. Am sa incerc o oarecare improvizatie.

@Valibb esti sigur ca sunt doar 0,5 bari presiune in furtunul ala?

La o prima vedere nu e o valoare prea mare si poate merge sa lipesc un bandaj acolo.

Varianta propusa cu taiere furtun si inadire pe teava si coliere pare cea mai buna dar nu stiu daca am suficient loc acolo ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!