Jump to content

Pompa De Motorina - probleme


CosminSideras
 Share

Postare recomandată

am incercat sa pornesc masina  dar nu porneste , mentionez ca in momentul cand am pus contactul  nu sa aprins martorul cu spirala de la bujii , ieri cand a pornit se aprindea martorul  si masina pornea , deci concluzia dupa cum a-ti spus este releul 109 ,  puteti spune unde se afla releul 109 , sau puteti da o schita ,  va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit releul 109 , l-am dat jos ,   luni tre sa merg in reprez  vw  , dupa revin   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa releul si refa lipiturile de pe placa acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da un buz lu mario20vest, are el poze ca a facut recent operatiunea de refacere lipituri, sa vezi care este problema la acest releu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc , dar cel mai simplu si sigur este la reprezentanta , nou costa cam 20 euro am inteles, oricum baieti va multumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de banii astia bagai motorina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti  , am incercat sa fac lipiturile ,  nici un rezultat , cred ca este dusa bobina ,   am fost la reprezentanta si am luat releul 109 , l-am pus  si masina pleaca la prima cheie ,  va multumesc mult  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit cu bobina stricata, dar poate..... 

 

contactorii releului, i-ai curatat ?

 

important e ca ai rezolvat treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sper sa nu fi postat gresit, am o problema cu o scurgere de motorina pe langa motor din care rezulta fum albastru pe langa farul si proiectorul din stanga, cei de la service au zis ca pompa tandem pierde motorina. Au spus ca trebuie desfacuta pompa si trimisa la cineva care repara garniturile si ca, costul reparatiei s-ar ridica si la 400e depinde de masina. Mie mi se pare enorm, s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Am atasat poze cu locul pe unde se vede motorina insa nu se vede prea bine, motorina se vede mai jos pe acel suport/tija de fier. Multumesc

post-127248-1448478417557_thumb.jpgpost-127248-14484784394546_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Acum cateva zile masina mea un golf 4 2006 101cp s-a oprit in mers fara sanse de resuscitare .Pana la urma citind pe forumuri am descoperit ca pompa de motorina din rezervor era dusa (am testat cu curent direct de la baterie si nimic). Am cumparat alta pompa (nu exact acelasi model dar destul de aproape) am montat-o si masina a pornit la prima cheie fara probleme .

 

O las sa mearga vreo 10 minute apoi plec intr-un test-run de vreo 10 km masina merge fara probleme .Ajung acasa o opresc ,dau sa pornesc iar si nimic. Invarte motorul dar pur si simplu nu porneste .Zic bine poate s-a dus naibii si pompa asta dar cand desfac furtunul de la filtru si pun contactu arunca motorina deci pompa mergea .Acum nu stiu daca e normal sa mearga asa dar pompa arunca motorina doar pret de o secunda cat se auzea beepul acela cand pui contactul pana se schimb luminitele .Dau la automat de mai multe ori si nimic .Apoi am incercat sa invart direct cheia pana la capat (fara sa astept sa se stinga luminitele din bord) si destul de greu dar porneste .Iar o las sa mearga fac o plimbare cu ea fara probleme o opresc si cand incerc din nou sa o pornesc evident nu porneste .

 

Din ce am mai citit pe aici as umbla la valva aceea la EGR sa vad daca e cumva blocata .Daca are cineva o alta opinie ce as putea sa incerc ar fi binevenita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare băieți . vreau să montez o pompă de motorină în rezervor la golf 4 alh . fază e ca la fiecare schimb de filtru trebuie amorsată . merită să montez pompă în rezervor sau să pun o supapa unisens ? Influențează cu ceva la motor sau nu ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca in primul rand cu o supapa noua, nu rezolvi problema de amorsare daca schimbi pompa, trage aer pe traseul cu filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ,

am si eu o problema :

dupa ce am scos borma de la baterie s-a produs un decalaj intre ceasul electronic de bord ce indica restul de km pe care pot sa ii mai parcurg si ceasul barometric legat de sonda din rezervor.

am putin peste jumatate de rezervor de motorina si cel electronic indica aiurea.

are cineva idee unde ar trebui sa umblu cu vcds-ul?

multumesc frumos.

59IMb4W.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu o problema de cca.2 saptamani masina produce niste zvagnituri in jurul temperaturi de 60 grade,mentionez ca la rece merge foarte bine  porneste la fel iar la scanare cu vag-ul am aceasta  eroare(17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent)

.Dupa 80 grade masina merge foarte bine cu exceptia faptului ca uneori mai intra in limp mode.Ce poate fi....?  filtru de motorina (nu este man)are 3000 km,(pe tester singura eroare este cea de mai sus si am inteles ca la pompa de motorina ar mai fi ceva site sau tot o supapa care ar putea fi infundate....astept opinii si ce as putea sa verific...va multumesc.

atasej valorile la injectoare si mentionez ca nu scoate pic de fum la cald si la rece iar ambreajul nu patineaza nici un pic

10:18:33 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
  -0.40 mg/str  Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  0.02 mg/str  Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.94 mg/str  Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  1.29 mg/str  Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

masina este un vw passat B5.5 130cp avf 6 trepte

inca odata va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie variabila turbo blocata ,de aici limp mode

Injectorul 4 are valoare cam mare .

Pentru restul trebuie facute investigatii ,greu de ghicit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mumentan am avansul la 0, daca avansul este la -2,2 nu mai intra in limp mode dar de ingatuit nu am incercat cu avansul la -2.2 si apa la 70 grade sa vad daca mai zvacneste asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k ma duc la fratele cipos este clar dar cu ingatuiala aia la 70-80 de frade ma doare cel mai rau ca nu face doar intre 70-80 grade fix si motorasul de la rezervor baga 3 sec decate ori pun contactul

si multumesc din suflet de ajutor EEXCALADE

dupa 80 grade dispar complet si definitiv zvagniturile

Modificat de aligator2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

caz rezolvat ...era de la mufa de la injectorul 2 , am desfacut capacul de culbutori si am strans mai tare papucul cu ajutorul unui ac mai mare si momentan nu mai am probleme

multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua grup.Am si eu o problema cu un Audi a4 b6 din 2003,motor1.9tdi awx.Problema este următoare dupa ce pornesc masina aceasta funcționează doar cat are motorina in filtru dupa care se opreste.Am desfăcut pompa de motorina de sub bancheta si am curățat-o,si am constatat că aceasta  nu funcționează cand este pusa mufa cu cele 4 fire (nu se aude nimic),si am incercat sa vad daca merge cu fire externe iar în momentul acela a pornit pompa.Am măsurat cu un voltmetru iar valorile la firele +si - este 0 V.Ce credeti ca ar putea fi?Multumesc pt rasp.

Modificat de Alexrotariu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Functionarea defectoasa a releului de comanda aferent pompei din rezervor poate sa genereze eroare de "low pressure" in rampa de injectoare?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!