Jump to content

Pompa De Motorina - probleme


CosminSideras
 Share

Postare recomandată

Oring-urile de la injectoare.

Tu nu ai pompa in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face asa doar la prima pornire....in rest toata ziua porneste bine...chiar si dupa ce se raceste motorul.

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem, oring-uri injectoare. In zona asta e beleaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa sper ca nu! mai vorbesc pe alt topic despre asta, deci continui acolo sa nu incarc si aici! multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut. Am un golf 5 2.0 tdi cod bkd. Si in seara asta la semafor s a oprit motorul. Si nu a mai pornit. Aveti idee care este releul de la pompa de motorina? Sa verific asta prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca iti ajunge curent la pompa la punerea contactului 3 secunde. releul nu prea pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat ajunge. Am scos pompa am puso la baterie motorasul merge. Am montat o la loc. Si invarte motorasul dar nu scoate motorina pe stiut.

Acum am demontat o bucati am spalato era ff jegoasa si treb. Sa o asamblez acum sa vad dupa rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta pompa. Sau alt motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la motoras este cand trage apa (in cazul meu de proba) cand numai trage. Acum ce ma sfatuiti sa cumpăr pompa cu totul sau doar motorasul? Un producator mai ok daca stii! Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara doar motorasul. pierburg sau valeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumpărat pierburg 450 lei. Si nu a pornit pana nu a fost impinsa. Am dat la automat pana mai aveam putin si ramaneam fara baterie. Va salu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se putea ajuta cu un puf de spray de pornire, nu mult ... doar cat sa o ajute sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua dragi colegi, am mai scris si in alte topic-uri in vrma cu o saptamana si nu am primit nici un raspuns(e drept nu se mai scrisese din 2013 acolo) acum l.am gasit pe acesta, am schimbat si eu pompa de motorina din rezervor dupa ce a mea a decedat fara nici un simptom anterior si am schimbat.o cu una din dezmembrari, dar la aceasta patesc urmatoarele: dupa ce masina stationeaza mai mult de 5 minute cand pun contactul se aude un zgomot ciudat la pompa(ceva de genul ca si cum ar avea si bule de aer acolo) daca iau imediat contactul si il pun din nou nu mai face asa si se aude normal, ce sa fie? Are cumva aceasta pompa in ea un ventil sau o valva care nu lasa motorina sa iasa din corpul pompei si sa o tina tot timpul amorsata? A facut asa si cu rezervorul aproape plin,mai exact 3/4, va intreb pentru ca am vb cu cel de la dezmembrari si mi.a spus ca o schimba, dar daca o fi vreo valva ceva ce as putea s.o iau de la pompa mea veche ar fi mai putin costisitor sa o desfac la mine in parcare decat sa ma duc la el sa le schimb. Multumesc. Rog a se sterge celelalte postari ale mele daca primesc raspuns aici.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mare, astazi am schimbat cu o alta pompa si totasa face, cand pun contactul dupa 10 minute de stat se aude un sunet de parca ar avea aer pe acolo, abia dupa ce pun contactul de vreo 3 ori dispare acel sunet si se aude normal pompa, ce ar putea fi? Pe traseul furtunelor sunt ceva supape? Sa fie ceva de la filtru de motorina? Oricum e mann si aredoar 2000 km. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa schimbi filtrul de motorina avea aceasta simptoma ? Daca nu acolo trebuie sa verifici bine sa nu traga aer, eventual altul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul a aparut dupa ce am schimbat pompa,m.am uitat astazi pe la motor si filtrul e ok, nu scapa motorina, dar m.a facut curios ca pe pompa tandem(cea in care intra turul) e putin murdara dar banuiesc pierderi pe la garnitura busonului de ulei. A mea are cumva supape unisens? Ca nu am vazut nicaieri.

Eu am umblat la filtru cand mi.a picat pompa, in sensul ca am scos si turul si chestia aia de pe retur sa vad daca baga pompa motorina, in seara asta le.am miscat putin si nu par in neregula, iar cele doua garnituri par si ele ok(cea neagra si ce albastra)

Cel putin pompa pusa astazi am pus o pompa de pe o fabia din 2006 arata ca noua(cand am scos pompa de pe fabia avea rezervorul full(avea motor 1.9 tdi(di rosii) si tot 101 cp cum are si golful meu.

Ca o alta precizare eu am acum 55 litri in rezervor(azi am bagat 40)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi detalii, astăzi m.am dus sa pun un contact de proba,asta după ce aseară am mișcat puțin furtunele de la filtru și surpriza nu a mai făcut urat, urmează sa vad ce se întâmplă când o sa am sub jumătate de rezervor.

Rămâne valabila întrebarea dacă am supapa univers pe vreo undeva.sau dacă difera pompele, în sensul ca unele sa aibă supapa în ele și unele nu? Mulțumesc

Mulțumesc

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa ai niste supape unisens pe furtune, niste capsule mici negre pe furtune intre filtru si pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

probleme cu pornirea golf 4 tdi 85kw  cod motor ajm , de ceva timp  masina pornea ceva mai greu in ultimele 9-10 luni  cam de 7-8 ori a facut ,    dadeam la cheie  tineam pe automat 5-6 secunde nu pornea  , pleca dupa  mai multe chei , acum 2 zile  sotia a venit de la serviciu  , masina a stat oprita cam 2 ore , cand a vrut sa plece nu a mai pornit  , am incercat cam 10 minute am dat la cheie de ne-a venit rau , dar nimic , mentionez ca  electromotorul invarte bine  ,se observa clar ca bateria are forta  ,  am chemat asistenta  pentru a ne transporta la un service  ,intre timp am mai dat o cheie si a luat-o imediat , deci am plecat la servis   cu masina     ,mecanicul a spus ca este eroare ceva cu cheia ,ceva ca nu ar citi calculatorul cheia , ar putea fii asa ceva   ? in acest caz ce este de facut ? se poate rezolva schimband cheia ?  el spune ca ar putea sterge ceva din calculator sa nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiam daca era ceva cu cheia(cipul sau imobilizatorul) masina pornea normal si se oprea dupa 3 secunde...mai mult ca sigur daca ai pompa in rezervor este "dusa" si la mine a crapat si a dou.a zi cand i.am acut o proba a mers dar nu pentru mult timp. Verifica daca vine motorina cand pui contactul(scoate turul din filtru) cand pui contactul ar trebui sa vina motorina pe acolo....toate acestea sunt valabile daca ai pompa electrica in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este de la imobilizator, porneste si se opreste.... clipeste si martorul imobilizatorului din ceas - masinuta cu cheie - si ai erori legate de acest lucru, pe motor, ceasuri, etc.

 

daca nu ai asa ceva, nu e de acolo.

 

da, se poate face immo off - dar aceasta este numai o solutie extrema, cand nu ai altele.... nu este cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el nu cred ca are de ce sa faca immo off pentru ca ori nu ii porneste ori ii porneste..., nu a zis nimic despre faptul ca ar porni si s.ar opri imediat, deci mai mult ca sigur este de la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 baieti     mi sa intamplat  de cateva ori sa se aprinda martorul cu cheia , cand am pus contactul , am dat la automat si s-a oprit masina  ,  dar daca se aprinde martorul cu cheia   cu contactul pus , nu mai dadeam la automat  scoteam cheia  o reintroduceam in contact   nu mai aparea martorul cu cheia  dadeam la automat si pornea ,   problemele care le face  din cand in cand sant......

 , pun contactul  nu ramane aprins martorul cu cheia  dau  la automat nu pleaca , dau de foarte multe ori  ,   sau de  doua trei ori  si porneste , am lasat-o la un servis  ,iar mecanicul mi-a spus ca este eroare  centralina blocata , ceva de genul ca  centralina  nu citeste  codul de la cheie ? mi- spus sa merg la un specialist pe compiutere de bord , centraline , ( deja stiu unul in zona) si sa  stearga din centralina   codul de la cheie  , asa cand fac pornirea sa nu mai fie nevoie ca centralina sa citeasca cheia ?    ce spuneti de asta   credeti ca se poate face ?         spuneti ce semnifica immo of   si daca chiar este necesar sa-l fac ?  eu locuiesc in afara tarii  si de aceea cer mai multe informatii  sa cer anumite lucruri  in servis ,         mii de multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contactul se aprinde in bord martorul cu spirala de la bujii? Mai mult ca sigur nu. Daca nu se prinde e un releu de vina,intre volan si pedale,scrie 109 pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 masina am reusit sa o pornesc , cum este  cu  martorul cu spirala de la bujii, cand pun contactul  nu tre sa se aprinda  , dar cand dau la automat nu porneste nici masina ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!