Jump to content

Octavia Tour - Ce Optionale Merita Luate ?


niculae
 Share

Postare recomandată

Vreau sa comand si eu zilele astea o Octavia Tour si nu stiu care din optionale,sunt real folositoare,merita banii si ar trebui comandate.

Ideea e sa nu mai fie nevoie de interventii ulterioare in service,mai mult sau mai putin atente si daca tot platesti o functie in plus macar sa fie o treaba bine facuta ,fara improvizatii si modificari .

Rog pe cei care au avut experiente personale;probleme sau au concluzii ca utilizatori sa puna macar o parere cat de scurta despre....

Multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • godoroja

    7

  • Alextz

    6

  • gbrl

    5

  • O1 Sport

    5

Recomandabile ar fi urmatoarele:

1. pachetul de drumuri grele- scut metalic si inaltatoare de amortizoare fata (Octavia tour are suspensia mai moale si la ceva balansuri mai mari te poti trezi ca dai cu baia de ulei de pamant; baia e din aluminiu si imediat se sparge)

2. jante de aliaj usor, ca sa le comanzi ulterior costa mai mult (recomandate pentru o aerisire mai buna a franelor, mai ales vara. ideal ar fi ca pentru iarna sa ai un set complet de roti cu jante de tabla)

3. Cotiera pentru scaunele fata-vine montata intre scaune (foarte buna pentru drumuri mai lungi, ajuta la odihnirea mainii drepte)

4. Aerul conditionat este prezent oricum pe masina, ramane ca tu sa decizi daca il vrei manual sau automat(climatronic); personal prefer pe cel manual, nu expun aici motivele.

5. Senzori de parcare, daca cumva lasi masina si pe mana nevestii neexperimentate la volan.

...ma mai gandesc si mai scriu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare: stergator luneta; faruri ceata incorporate, nu gasesti in spoiler jos after-market; jante normale de tabla...iei de aliaj din altaparte mult mai frumoase, si mai ieftine; parerea mea climatronic...fixezi temperatura si uiti de el nu mai invarti la rotite ca la cel manual, boxe spate neaparat chiar daca le schimbi ai cablaju asigurat si nu se mai intervine cu montajul cablurilor de boxe, si te costa numai 70 euro dupa cate tin eu minte. Cam asta ar fi cele mai interesante. Bafta si felicitari pentru alegere :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul....ti-as zice asa din ce am eu pe masina.

1.Climatronic neaparat ...si de ordin de comfort si estetic

2.Boxele suplimentare merita pentru ca nu mai tragi cablaj dar sunt de mediocre.

3.Stergator spate,cotiera sunt pentru mine un confort in plus.

4. Pachet sumar de piele, eu nu l-am avut dar l-am luat dupa pe piese si m-am injurat ca nu l-am montat din prima.

5. jante...eu am pus dupa un model care-mi place dupa si sunt mult mai ieftine decat la ei, si de marca buna.

6.Eu am numai geamuri fata electrice dar nu duc lipsa celor din spate.

7.Daca ai bani...ia xenon si senzorii de parcare spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-ti in primul rand o tour sport ca ai multe optionale la un pret total corect si rezolvi si cu jantele de aliaj caci Spider-urile sunt frumusele. Ai eleron spate, bara fata sport, scaune fata profilate sport, volan in 3 spite, pachet sumar de piele, niste ornamente interioare mai deosebite, deschiderea portbagajului electrica (asa mi s-a parut mie cand am incercat-o la mana nu din telecomanda) si poate mai sunt si altele.

In plus eu iti recomand ca si colegii mei cotiera fata (costa f putin ca optional), dupa se pune mai greu si costa nejustificat de mult (200-300eur).

Iti mai recomand reglaj lombar ca face toti banii, mai ales dc ai probleme cu spatele iar daca nu la drum lung.

Probabil acum mi-as lua si incalzire in scaune pt iarna. Sunt pe piata niste kestii sau improvizatii dar eu nici nu vreau sa le incerc. Se pot pune si d-alea originale dupa dar cred ca nu merita. Spre deosebire de senzorii de parcare din fabrica care costa enorm de mult (~300eur) si nu au nici afisaj ci numai avertizare sonora care nu cred ca e suficienta. Senzori de parcare after market sunt zeci de modele si majoritatea isi fac cinstit treaba, la un pret de 3-4 mil cu tot cu montaj. Eu am unii in culoarea masinii (rosu) si cu afisaj in oglinda (finut afisajul) si in plus oglinda e mai buna (heliomata), din selgros si montata pe strada la unii autorizati de ei. Totul la 3 mil in maxim 30 min-1h.

Geamuri electrice spate nu ti-as recomanda, eu nu am dar mai bine ca la cat au scartait alea pe fata cred ca innebuneam de tot regland si ungand la 4 geamuri.

Stergator pe spate eu nu recomand, e inestetic parerea mea. Nu am si nu am avut nevoie aproape niciodata. Numai daca-ti cade noroi pe geam, ca la ploaie se vede suficient de bine.

Faruri ar trebui mai puternice dar asta am inteles ca se poate rezolva schimband becurile originale. Faruri de ceata am, dar avand inca becurile originale nu ma bucur de cine stie ce luminozitate. Bani daca ai de xenon ia-ti iar dc nu se vand kituri pe forum la preturi mult mai mici, insa nu vei avea si far special.

Deci as recomanda cam tot ce se poate in materie de becuri pe fata ca noaptea cu cat mai multe cu atat mai bine (carutele si bicicletele inca circula pe sosea nesemnalizate).

Poti sa te gandesti serios si la ESP. Eu nu am si nu am avut nevoie dar tot mai multe masini vin in zilele noastre echipate standard cu asa ceva.

Era sa uit de pachetul de drumuri grele. Asta face toti banii! Si cu el pus si tot am dat de cateva ori cu scutul de borduri si de pamant (pe la carrefour baneasa sunt niste drumuri prin spate de toata frumusetea).

Cam atat dar cred ca s-au adaugat destule :lol:

Acum vezi ce bani ai si fa alegerea cea mai inteleapta!

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru promptitudine si amabilitate

- Sa va spun mai mult din poveste: Deocamdata ma folosesc de un batran Golf ll 1,6 TD,o masina cum nu cred ca o sa mai capat vreodata.

Anul asta face 20 de ani si 250 000 Km. Inca nu a avut nevoie de doctor pe dinauntru,niciodata. Bineinteles ca o duc in fiecare an la cate un control si chiar de doua ori daca e cazul si apare vreo problema pe la roti,bucse,placute,frane,mici julituri,etc. I-am masurat recent presiunea la un turc pe langa autogara Filaret sa-l intreb daca ma mai duce si mi-a spus ca are masini noi care nu sunt ca asta si daca o vand sa-l intreb si pe el. Probabil ca n-o sa o vand,chiar daca iau una noua.

Ma simt asa de relaxat cand ma strecor/inghesui cu ea prin aglomeratia din Bucuresti cum nu cred ca o sa pot fi cu una noua ( de exemplu: masca fata cu doua proiectoare pe ea si ornament VW plus doua faruri m-au costat 180 lei. Unde o sa ma mai intalnesc eu cu asa costuri la piese ? )

- Din pacate,desi, am grija tehnica necesara,nu prea am timp sa ma ocup de ea si probabil nici de cea noua n-o sa am mai mult.Nici nu mai tin minte cand am spalat-o ultima oara,poate chiar un an,poate mai mult ? si batranul a cam inceput sa-si arate varsta; parca scaunele sunt cam obosite,boxele originale cred ca au cauciucul copt, ma mir ca mai functioneaza corect si cel mai important: a inceput sa fie cam mica. Familia s-a marit,uneori, cand plecam toti, fiecare are cel putin un bagaj (rucsac) personal,plus saci de dormit,zmeu,role,saltele,skiuri,,barca,camera video, foto,trepide, etc,etc... Poate un microbuz ar fi mai indicat,dar,daca ne-am descurcat cu Golful o sa ne descurcam si cu Octavia. Am avut si Transporter si tare mi-a placut de el,numai ca dupa un an devenisem salvarea tuturor prietenilor si rudelor care aveau de carat sau cumparat cate ceva mai voluminos. La inceput era placut,dar dupa o vreme incepea sa devina a doua mea meserie si ocupatie in timpul liber.

- Prima data am vrut sa iau o masina cat mai ieftina ,doar in completarea Golfului. Am inceput cu LOGANUL ,care nu-mi displace,are destul spatiu,dar,nu e foarte sigur,si cand incepi sa pui pe el diverse te scoate cam spre 10 000,si nici nu poti sa pui orice,se strica detul de usor,calculat dupa perioada de garantie,piesele nu sunt deloc ieftine.

- Pe urma m-am uitat la Hyundai ACCENT,care au o oferta buna,garantia tentanta,cam mica la spatiu,mai ales portbagajul,piesele vin greu,dealer cu faima proasta,,cu accesorii pe ea iese cam la 14 000,poate chiar peste.

- MEGANUL era si el un contracandidat serios ,cam acelasi volum,dotari mult mai generoase decat Skoda,pachetul de siguranta mai bine pus la punct,pretul la oferta cam cu 1500-2000 mai mic,plangeri multe de la utilizatori si cheltuieli mari,mai ales dupa garantie.

- Poate noua oferta de la Opel ASTRA !?. Multe lucruri bune despre ea,evident totul din auzite sau din parerile posesorilor,forumuri,etc...Pretul nu e mic,dar,cred ca acoperitor pentru ce ofera. Plus,sau minus o inexplicabila lipsa personala de interes fata de marca asta,pur si simplu,nu-mi spune nimic. La fel ca de exemplu BMW. La BMW mi-o explic poate ca o reactie subconstienta la multimea de neamuri proaste si de papagali care vor sa-si compenseze prin ostentatia masinii tot felul de complexe si probleme personale si pe multi i-am tot auzit de-a lungul timpului comentandu-si masinile. Din pacate si fara nici o vina pentru maraca respectiva,total subiectiv,dar,asta e...impresia ramane.

- O masina asemanatoare SECOND HAND,adusa de afara, din aceiasi clasa , bine intretinuta,fara accidente serioase, diesel, cu euro 3 sau chiar 4,cu kilometrii intre 100-150 000 nu se gaseste chiar usor si mai ales nu mai jos de 7-8-9 000 euro. Nu vorbim de ocazii rare care trebuie cautate ACOLO si nici de "chilipirurile" dealerilor care ascund de fapt,triste povesti niciodata cunoscute sau uneori prea tarziu pentru cumparator. Sa zicem 8000, plus adusul 500-1000,plus cheltuieli de inmatriculare 1000-1500,plus timpul pierdut,plus riscul de a nu sti exact pe ce dai banii ( nu-i vorba ,ca nici la cele noi noutze nu stii de multe ori,dar,ai macar linistea ca ai facut totul asa cum trebuia) se face un total de 10-11 000 poate chiar ceva mai mult.

- Cum in ziua de astazi masinile sunt calculate pentru 300 000 km (oricum de la 100,150,200 trebuie sa bagi mereu mana in buzunar),inseamna ca as cumpara cu ceva mai mult de jumatate de pret, jumatatea cea mai grea si mai costisitoare din viata unei masini.

Poate gresesc si nu m-as supara sa aud si alte pareri

- - Desi nu ma intereseaza aproape deloc subiectul "masini" si as mai merge cu golful inca 20 de ani,fac cam 10 000 km/an intr-un Bucuresti tot mai aglomerat si de 2-3-4 ori pe an drumuri mai lungi prin tara sau afara,ma gandesc de mai mult timp sa iau inca o masina,asa ca am tot intrebat in stanga si in dreapta,mai ales mecanici si despre skoda se zice ca e o masina nu prea spectaculoasa,dar bine facuta,rezistenta,unii spun ca inafara de finisaje,e aproape de surorile ei mult mai scumpe din familia VW.

Pe mine nu ma intereseaza in nici un fel sa ies in evidenta cu o masina,ma aranjeaza sa ma pierd in pluton si nu ma intereseaza in nici un fel orice accesoriu care nu are o utilitate practica sau un spor semificativ de confort.

Cam dupa rationamentul asta,am ajuns la OCTAVIA si recunosc ca dupa acelasi tip de rationament se putea ajunge si la Toyota Corrola si in mod sigur si la altele.

Necunoscand masina si neconducand decat ocazional masini cu accesorii si confort mai noi,interesat mai mult sa nu am probleme si intreruperi la drumuri lungi, decat de tot felul de cadgeturi,m-am gandit sa intreb utilizatori si beneficiari despre parerile lor,fiindca daca tot scot din buzunar 15 000 de euro pentru o masina cu care o sa merg (sper 10-20 ani) mai scoti inca 2000 ca sa fie si cat de cat confortabila.

Cum ziceam: Multumesc celor care si-au facut timp ca sa ne impartaseasca din experienta lor 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile din dotare sunt deranjant de slabe ? Ca pe cele cu Xenon nu prea-mi vine sa le iau din vreo 4 motive:

1. N-am avut niciodata,deci,nu le simt lipsa.

2. Niste faruri proiectate de VW in 2000,n-or fi mai slabe decat cele de pe Golf,proiectate prin 80 si ceva si cu care n-am nici o problema.

3. Pentru pachetul faruri cu Xenon PK 6 = 536 Euro, trebuie obligatoriu sa accepti si optiunile:

a. Instalatie spalare faruri PK 5 = 108 Euro Sunt fara stergator,doar un furtunas cu apa care uda farul,iarna,rece pe fierbinte, poate sa-l si crape

b. Faruri de ceata 8WD = 173 Euro Din moment ce sunt in aceiasi pozitie cu farurile cat de eficiente pot fi ? ce pot sa aduca in plus ?

c. Jante din aliaj PJ0 sau PJ1 = 384 Euro sau 537 Euro. Eu nici jantele astea nu stiu de ce sunt necesare.In 20 de ani am luat destule gropi si borduri cu cele de fier si nu am avut nici o problema.Merg mult pe drumuri de munte.Ar fi necesare ? Oricum,zicea-ti ca se gasesc mai ieftine si mai misto prin alte parti.

- Pachetul asta te duce la 1200 Euro sau chiar 1370 Euro Zice-ti ca merita 91.000.000 sau ma rog 9100 Ron ?

4. Vedeti chiar topicul alturat despre problemele ce apar ( cand apar !) la Xenoanele astea si cat costa ele ca timp,nervi si parale ca sa le rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu personal nu sunt pentru farurile cu descarcare in xenon. Odata ca ma deranjeaza la mersul noaptea lumina rece, a doua oara ca costa o caruta de bani si a treia oara ca, pe langa faptul ca costa atat, date fiind drumurile ca vai de capul lor din Romania, riscul aparitiei unor defectiuni la sistem e mult mai mare si piesele sunt destul de piperate ca pret. Instalatia de spalat farurile e chiar ok, nu am vazut in 3 ani nici un geam de far spart de la asta, plus ca ala nu-i sticla, e un plexiglas ceva, nush.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma legat de faruri, depinde de fiecare. Mie noapte, cu carosabil murdar tare mi se par foarte foarte slabe. Le-am rezolvat cu becuri Osram SilverStart cu 50% mai mult lumina la incredibilul pret de 15 roni bucata. La Octavia Tour iti trebuie H4 - si faza scruat si lunag ep acelasi bec. Ti le schimbi singur si pe becuri dai 30 roni. Eu cu atat le-am luat de al Augsburg. Imbunatatirea e vizibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord manfred ca-ti pui becuri mai puternice, la mine pe carosabil ud mi se par slabe insa... te-ai gandit si la ceilalti participanti la trafic? mai exact cei care-ti circula pe contrasens? Poti sa ai farurile foarte reglate, dar cu becuri cu 50% mai puternice cred ca faci ravagii, indiferent de reglaj. Unde mai pui ca sunt o gramada de inconstienti care merg si cu proiectoarele de ceata pornite (n-am sa inteleg probabil niciodata motivul pentru care indivizii le folosesc, eu cand ii intalnesc pe astia le dau direct lunga :lol: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu e asa puternica lumina sa deranjeze. Acel 50% mai multa lumina e in realitate mai multa lumina - nu as zice 50%. Cert e ca fata de becurile general electric sunt mai puternice. NU orbesc pe nimeni. Uita-te la Golane care vin cu farurile reglate aiurea - aia te orbesc, nu ale mele. Sunt si reglate OK. La faza lunga cand le mai bag la aia care imi iau fata de mai mai sa imi ia si botul masinii, observ ca ii deranjeaza - dar cand imi vine masina pe contrasens nu folosesc faza lunga. Asa ca numai faza scurta - e OK. Plus ca sunt facute de un producator renumit - Osram, nu de chinezi pe vapor sa nu corespunda cu intensitatea maxima permisa de lege. Se folosesc si in Europa, acolo unde se respecta legislatia, si politia da amenzi pt. faruri dereglate si intensitatea necorespunzatoare. Nu ca la noi, unde ei circula fara faruri, sau cu rpoiectoarele aprinse - se aude Politia?

Modificat de manfred
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, daca zici ca-i asa, am sa incerc si eu, am sa caut 2 H7-uri pentru fabia mea. M-ai facut tare curios, pe bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate posturile...parerea mea, de posesor Octi mk1 de multi ani: luneta spate din fabrica obligatoriu, senzori parcare poti monta aftermarket mai ieftin, Climatronic, ESP. Cat despre farurile ceata in spoiler...se pot monta aftermarket via Milotec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faruri ceata neaparat, stergator luneta si cotiera fara si daca merge si cotiera spate. La un buget redus asta as baga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Nu mi-a spus nimeni ce pot face bun doua proiectoare numite "de ceata" care sunt la aceiasi inaltime si pozitie cu farurile.Cum pot ele da un unghi diferit de reflexie in ceata cand vin din acelesi loc ca si farurile normale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma ca pe ceata d-aia nesimtita se vede mult mai bine. Sunt proiectoare cu lupa si bat foarte bine pe ceata. Am masina de 5 ani jumate si n-am regretat deloc ca le am pe masina. Isi merita banii. Cred ca este important cum sunt reglate sa bata.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blitz: de ce nu recomanzi climatronicul? mi se pare extraordinar de confortabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne dadeai un buget poate ne era sau imi era mai usor sa iti recomand cate ceva.

Eu am Octavia Break din Oct 2004, Ambiente cu "pachet Business" vezi semnatura.

De ce nu legi o fabia?

Are ambreiaj mai moale, servodirectia mai buna si sta mai bine pe drum.

De diferenta poti sa-ti iei optionale interesante.

Daca ar fi sa recomand la O1 ceva ar fi:

RadioCdMp3 ___ pregatire audio...

Bluetooth

Tempomat

Climatronic

Xenon (Bi xenon e mai bun dar nu e..)

Trapa

Pachet drumuri grele

Senzori parcare

Jante pe 16

suport ochelari

"TDI PD"

Modificat de DSpecial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hello.Este prima oara cand scriu pe forumul Skoda.Sunt mult mai activ pe cel de Seat.Detin o Ibiza si vreau sa imi iau Octavia Tour Sport.Ma gandesc la motorul 1.8T sau cel 1.9 TDI.Daca stiti cumva cam care este timpul de asteptare pentru aceste masini in conditiile in care nu vreau cine stie ce optionale si ce stiti de motorul asta 1.8T.Am dat cu search pe forum dar nu am gasit prea multe informatii.In afara de consumul destul de mare (justificat de altfel) ce altceva imi mai puteti spune. Nu vreau sa pun in discutie fiabilitatea masinii, banuiesc ca e mai fiabila decat Ibiza mea cu suspensii sport care zdrangane la fiece gropita iar cea mai mica bordura este o provocare. Merita Tour Sport sau doar Tour dpdv al banilor?Voi ce ziceti?Vreau sa fac miscarea asta cat mai repede si nu sunt inca foarte decis.Help me to decide pls.:icon_thumright: Multam.Scuze daca e offopic.Spuneti-mi unde si acolo scriu.Mentione ca bugetul este cam de 13000 euro CIP.Succese si inca o data multam.Si inca ceva ce ma framanta.Credeti ca reusesc sa iau 7000 de eur pe masina din semnatura?E Ibiza de 1.2 12V, jante aliaj Seat 15", cauciucuri 195/55/R15, cotiera centrala Kamei, AC climatic, 4 boxe, 4 twetere, amplificator Magnat Hot Rod si subwoofer Magnat XTC 250W, janta rezerva aliaj, CDMp3 Blaupunkt Calgary, becuri Philips Blue Vision, 61000 km.Spun asta pentru ca bugetul mentinat este valabil doar in urma vanzarii cu cel putin 7000 euro a Ibizei.Danke danke

Modificat de ciobi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Sunt nou pe caest forum. Mi-am comandat si eu (31. martie) un Skoda Octavia Tour 1,6 mpi cu urmatoarele optionale:

1. Filtru aer fresh

2. Geamuri electrice fata/spate

3. Scaune fata cu reglaj pe inaltime si lombar

4. Scaune fata incalzite

5. cotiera fata

6. stergator luneta

7. ESP

8. Airbaguri laterale

9. 4 boxe suplimentare

10. a 3-a tetiera spate

11. telecomanda la inchiderea centralizata

12. pachet drumuri grele

13. tapiterie Bamboo black

14. faruri ceata

15. elemente decorative Metalic line

16. vopsea metalizata Gri satin

Am primit un RadioCD cu mp3 Sony cadou si un discount de 2% rezultand un pret de 15240 euro (DDP)

Va rog sa-mi spuneti ce sa verific la ridicarea masinii? Masina o primesc la sfarsitul lunii mai.

Va multumesc. Cu respecte Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma mir ca nu a recomandat nimeni DISCURI FRANA PE SPATE, ..de asemenea recomand incalzirea in scaune, nu e moft, dupa ce o ai te felciti, e super utila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cineva cu buget low nu merita, motorul de 101 cp diesel merge ok fara sa aiba discuri pe spate. Si te gandesti ca la placute se simte o diferenta de pret la revizii. Mica, dar este. Parerea mea e ca sub 110 CP nu-i nevoie pe spate de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din toate accesoriile oferite mi se par mai mult decat utile urmatoarele:

1.Pachet de drumuri grele

2.Stergator luneta

3.Climatronic

4.Cotiera fata

5.ESP

6.Geamuri electrice fata/spate

Referitor la xenoane ,cand mi-am achizitionat octavia elegance in 2004 am prins o oferta care includea xenoane si am fost superincantat,dar pe parcurs m-au dezamagit profund.Pe langa lumina mai slaba decat la un bec normal,am mai avut probleme cu becurile xenon (dupa 3 luni mi s-a ars becul stanga,noroc ca a facut obiectul garantziei ca altfel trebuia sa scot 200 eurici din buzunar la aviamotors),acum 2 luni mi s-a dus calculatorul tot la becul stanga (doar 17 bulioane costa :P ).In concluzie xenonul e un moft,nu o necesitate si este foarte costisitor de intretzinut. :rolleyes:

Modificat de Jimmy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Tour TDI 101CP discurile de frana sunt pe toate rotile in serie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare !

Am dat si eu comanda de o Skoda Octavia Tour 1,9 TDi de la Open Service Iasi.

Avansul l-am platiti pe data de 30.06.2007.

Am pus pe ea :

- pachet drumuri grele;

- clima ;

- proiectoare ceata (apropo acestea vin montate in bara sau in faruri ...);

- maxi dot + casetofon

- coloare bej capucino;(Cum este culoarea e adevarata , de la dealer nu prea mi-am dat seama ?)

- scaune fata reglabile in inaltime si lombar ;

- gemuri electrice fata ;

- cotieara fata .

- oglinzi electrice + incalzite .

Am primit :

- inchidere centralizata cu telecomnada + alarma;

- elemente decorative metal line;

- tapiterie shadow;

- presuri de cauciuc ;

Termen de livrare 10 saptamani. Foarte mult . Greu mai trec saptamanile .

In general se respecta termenul de livrare? Exista cazuri cand poate veni mai repede de termenul din contract ?

Modificat de gbrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!