Jump to content

Rezervor Suplimentar De Motorina ?


speedy_bob
 Share

Postare recomandată

Salutare

Am auzit ca pe audi e montat , pe langa rezervorul mare de motorina , unul suplimentar (ca un fel de loc pt rezerva de combustibil ) care comunica cu cel mare printr-o valva actionata de un tumburus de la buson ( busonul actioneaza tumburusul la inchidere).

Intrebarile mele sunt :

- din acel rezervor mai mic se consuma motorina cand trece pe " rezerva" sau care e rolul lui?

- Are ceva daca , dupa ce alimentez full , inchid busonul si apio deschid si mai bag motorina? Am auzit ca pana nu se inchide busonul rezervorul mic retine aer , pe care apoi il inlocuieste cu motorina (la inchiderea din nou a busonului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Aceeasi tema aici !

acel rezervor suplimentar e o rezerva de dilatare si nu e indicat sa o umpli daca nu faci un drum mi lung. e posibil sa se unfle atit de tare rezervorul incit sa crape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorinasgrup : Nu e adevarat :

1. Coeficientul de dilatare la cald al motorinei nu se compara cu benzina. Se dilata extrem de putin

2. Exista o valva de presiune care s-ar deschide si ai "pisha" motorina afara din rezervor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel rezervor suplimentar e o rezerva de dilatare si nu e indicat sa o umpli daca nu faci un drum mi lung. e posibil sa se unfle atit de tare rezervorul incit sa crape

Imi permit un pic de :)

Sper ca ai zis-o in gluma, caz in care ar trebui sa stii ca forumul nu e o lista de jokes, si ti-ar fi binevenita o vizita pe la regulament :( .

Daca nu, ma gandesc ca ai zis-o doar ca sa aduni posturi, si iar ti-ar fi indicata o vizita pe la regulament :( pentru ca nu se dau premii pt cine are mai multe posturi.

Daca iarasi nu e cazul, atunci nu inteleg ce te face sa crezi ca ar exploda rezervorul. Eventual daca-i dai foc, da' io nu m-as risca sa testez treaba asta(poate e de transmis ideea la MythBusters sau la Brainiac). Ideea e ca incercam sa ne ajutam unii pe ceilalti si ar trebui sa limitam datul cu parerea la lucrurile despre care stim.

Rezervorul nu este un recipient etans. El comunica cu cel de expansiune care, la randul lui, comunica cu exteriorul printr-o valva gravitationala + etc (attach), care in pozitie verticala e deschisa, la inclinare peste 45grd se inchide ca sa nu curga pe acolo cand e masina in panta, si numai o dilatare f brusca a carburantului il poate face sa crape, dilatare care nu se poate intampla odata cu cresterea normala a temperaturii.

Imi permit sa concluzionez ca presiunea care ar putea crapa rezervorul este provocata de aprinderea carburantului din el, si nu de dilatarea carburantului, iar daca il umpli "cu varf" singurul lucru de care o sa-ti para rau este motorina pe care ai s-o pierzi daca vine canicula brusc (banuiesc ca de ordinul a cativa zeci de ml, nu stiu exact valoarea indicelui/coeficientului de dilatare volumetrica a motorinei).

Noapte buna!

post-6590-1188853356_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
underground

Maxim 8 % dilatare la motorina.

Modificat de underground
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!