Jump to content

Intra Abs-ul Prea Repede Dupa Schimb Placute


stefrnd
 Share

Postare recomandată

Cu scanarea e nitel mai greu, trebuie sa ajung undeva la cineva care sa aibe asa ceva, ceea ce sigur cere mai mult timp decat am eu.

mslo: cand voi reusi sa merg sa fac schimbul de cauciucuri, o sa incerc sa ma dumiresc. Pana atunci sper sa mai am ocazia sa merg cu ea, poate revin cu mai multe informatii.

Oricum, nu mi-a mai aparut eroarea pe bord (pe de alta parte, eu personal oricum nu am vazut-o vreodata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    8

  • adrg

    7

  • karlosss

    6

  • clpos

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal,Am si eu o intrebare, dupa ce am schimbat lichidul de frana si aerisit, dupa vreo 5-6km mi s-au aprins becurile de la ABS si ESP.Poate sa aiba vreo legatura cu aerisirea sau pur si simplu coincidenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ai miscat vreun senzor de rotatie de la roata cand ai facut aerisirea la etrier, verifica cu atentie.

Modificat de dsf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mai multe cautari pe forum am rezolvat,era de la sensorii de ABS de pe fata.I-am scos i-am curatat i-am bagat la loc si i-am mai scos 1mm.Becurile nu s-au stins decat in momentul in care am plecat cu masina de pe loc.Multumesc tuturir celor care au postat mesaje in legatura cu senzorii.

Multumesc DSF, exact asta s-a intamplat.Am remediat :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa scot iar senzorii si sa curat acolo pt ca era putina rugina.Are idee cineva cu ce pot sa dau acolo?Pe senzor si inauntru unde vine montat.Banuiesc ca nu cu vasilina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu nimic, doar nu vrei sa dai cu ceva unsoare la care sa adere praful si pulberea placutelor de frana. Tu ai vazut sa fie ceva urme de vaselina acolo...pusa la fabrica ? Nu! Asa ca lasa asa. Sa nu fie rugina si atat e important. Ideea cu scoaterea afara a senzorilor 1mm nu e ce amai inspirata. Asa am facut eu cand intra ABS la 6(sase)km/h. Pana nu am apasat senzorul de tot nu s-a linistit. Oricum si oricat ai apasa nu va atinge senzorul de planetara daca inelul de cauciuc de pe senzor e montat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci pana la urma cum se regleaza senzorii astia nenorociti?

Dupa ce am avut de lucru prin zona, am scos si eu senzorii de pe fata, i-am curatat ca tot omul pretentios si dupa montare surpriza: de pe la 5-6km/h si pana la oprire intra ABS-ul. Exista vreo documentatie despre reglajul lor? Bine am inteles ca se imping inauntru cat permite inelul de cauciuc? Mie mi-a fost frica sa-i bag atat de adanc, ca nu cumva sa frece in dintii de pe planetara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

AM un passat 1.9 tdi PD. Totul a inceput cu un schimb de planetara.Dupa ce l am schimbat am observat ca martorul ESP si ABS se aprindeau fara nici o urmare mai grava,in schimb la viteza foarte mica se aude un carait daca pun frana.sau cand masina ajunge in punctul de a se opri si pun frana usor.in schimb franele merg normal.

Are vreo legatura switchul de frana cu esp ul de la planetara si caraitul respectiv?

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confunzi o gramada de termeni. "esp ul de la planetara" o fi de fapt senzorul de ABS. Si da, el e de vina. Rezolvarea o gasesti in acest topic. Pentru orice alta problema cauta si scrie in topicul dedicat. Nu in acelasi topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine din cauza senzorului de viteza din partea stanga imi facea figuri de genu si intra foarte repede abs-ul ..m-am chinuit putin pana l-am dat jos d-acolo ca era intepenit si l-am curatzat si acum merge perfect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Si la mine intra esp cand nu ar trebui , pe drum drept si la viteza de 95 km fix,mentionez ca am schimbat capetele de planetare pe ambele parti si de atunci am acest comportament.Am fost la un service sa intreb daca stiu ce ar putea fi si mi-au zis ca din cauza la rugina si mizerie la senzorul de esp se intampla asta, zicea mecanicul ca trebuia sa curete senzorul inainte sa monteze planetarele.Din ce am citit pe forum am vazut ca senzorul de esp se numeste g85 si se afla sub volan si cel de la roti e senzor de abs.Daca aveti un sfat astept cu nerabdare.

Masina e un Pasat 1.9 tdi din 2003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul si vezi ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi COSMIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am incercat sa fac cum scrie pe forum , sa curat senzorii de ABS, dar nu am reusit sa-i scot, din ce am citit doar se trage cu mana de ei si ar trebui sa iasa.Ceva sfaturi si solutii ar fi binevenite.

Salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga o cheie de 19 pe senzor , misca-l stanga dreapta si concomitent trage-l afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Azi de 2 ore incerc sa scot senzorii de abs si nu reusesc, cheie de 19, invartit dar de iesit nu ies, am folosit diferite parghii dar degeaba si acum imi raman aprinsi martorii de abs si esp in bord.Am facut o scanare si imi da eroare la roata fata stanga , cod 00283, open or short.Nu sunt in tara si wekendul viitor ma intorc si am de facut peste 2000 de km si nu as vrea sa vin asa.Cine a facut operatiunea asta sa dea mai multe detalii, mentionez ca nu sunt incepator in ale mecanicii , majoritatea operatiunilor le fac singur.

Salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa ii salvezi, trebuie sa tai cu flexul o bucata din fuzeta pina in apropierea senzorului si apoi cu un ciocan si o dalta sau o surubelnita mai teapana indepartezi acea bucatica si cu un pic de spray o sa iasa imediat.

cele doua taieturi vor fi oblice \ / si in acest mod o sa stea bine senzorul pentru ca golul va fi mai mic decit diametrul senzorului.

daca nenorocesti senzorul nu e nici o problema pentru ca va trebui sa cureti bine de rugina lacasul din fuzeta

poza, ca sa iti faci idee unde trebuie facuta "incizia":

post-1792-1274532780_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, am fost la un service sa-mi schimbe o bucsa brat, si meseriasul Dorel, abatut cu ciocanul in fuzeta sa scoata bratul. Dupa ce am plecat, am observat ca i-mi intra ABS la cea mai usoara frana. Senzorul era putin iesit in afara. Am dat cu spray degripant, am asteptat sa-si faca efectul vreo jumatate de ora, dupa care l-am scos prin miscari stanga dreapta. Am curatat senzorul, locasul lui, tot ca spray, dupa care l-am intodus pana la fund. Acum ABS-ul se comporta foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragosR nu cred ca la mine e tot asa ca in imagine si sincer nu vreau sa ma apuc sa tai fuzeta si sa agravez situatia, am facut ceva probe cu masina si abs-ul nu lucreaza probabil nici esp-ul.Am pus ceva spray degripant , o sa astept ceva timp si o sa incerc iarasi sai scot sai curat.Am mai citit pe forum ca nu e recomandat sa scot senzorii,ca sunt foarte senzibili si sunt foarte greu de reglat dupa montare.Asta era in arie la Golf , nu stiu daca e valabil si la Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un passat din 2002 1,9 tdi, si la frarile incete caraie ceva.. e ca si cum ai pune o frana pe o strada cu zapada.. dar masina se opreste, nu-mi face asta de fiecare data

cand franez brusc n-am nici-o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie de la bucsele uzate care scartaie cand sunt vechi. Daca e sunet pronuntat e de placute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie de la bucsele uzate care scartaie cand sunt vechi. Daca e sunet pronuntat e de placute

placutele st cam uzate dar mai merg cred ca ele fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti intra ABS-ul. Unul din senzori nu e la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va prezint problema unui vecin. Apare doar cand pleaca un pic mai in fortă. La o franare mai brusca, dupa oprirea masinii roata stanga fata ramane blocata. Pentru deblocare trebuie sa dea drumul la conducta de frana ce intra in blocul de ABS, cea dinspre parbriz. La o diagnoza i-a iesit o eroare la pompa ABS. S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAmane blocata o supapa in pompa. Cred ca are nevoie de alta pompa de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!