Jump to content

Montaj cheie briceag aftermarket


Baracuda
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat cu montajul telecomenzii la fabia si merge

La fabia 2002

-Se desface cu grija sa nu atingeti izolatia firelor, manunchiul care iasa din usa

-Se cauta firul albastru-galben care iasa din usa (sunt 2 albastru-galben, asa am vazut eu, dar numai pe unul se face inchiderea si deschiderea eu l-am identificat cu un aparat de masura (cu buzer) am pus aparatul intre fir si masa si am dat de cheie sa incid usa sau sa o deschid si suna la masa firul cand e cheia pe pozitia inchide sau deschisde)

Am desfacut cutia receptoare si inseriat cu firul alb de la cutie un rezistor de 110ohm (am intrerupt cablajul care iasa din releu si am pus rezistorul) iar firele alb si alb negru le-am legat impreuna la firul albastru-galben

Nu am legat inca firele maro la avarii, nu stiu inca cum si unde dar poate o dibuiesc eu, dar daca stie careva si vrea sa-mi spuna as fi foarte recunoscator

Sicalossu spune ca pt pasat se scoate butonul de avarie, da la fabia nu stiu cum se face cred ca numa cu bordul dat jos???

daca dai jos capacul de sub bord, cel de deasupra pedalelor ai sa vezi acolo o cutie neagra cumai multe mufe mari in ea. cea din capat, catre spatele masinii este una neagra si pe cutia neagra in dreptul ei scrie mai in relief XS6. scoti mufa aia, te uiti care sunt pinii 14 si 16, trebuie sa fie intr-un colt amandoi verde cu ceva si negru cu ceva. nu imi amintesc exact ce este acel ceva dar cred ca alb. acolo trebuie sa legi firele maro. unul la pinul 14 si unul la 16. dezizolezi firele frumos, legi firele mairo de ele strans bine si izolezi peste cu banda. si ai rezolvat avariile.

pentru ca am tot vazut aici ca nu se stiu culorile firelor am sa le explic.

- orange si orange/negru trebuie izolate, nu se leaga niciunde. le izolati separat cu banda.

- galben si galben/negru trebuie legate impreuna, unite cu negrul si legate la masa masinii. ele preiau masa si o transmit catre firele alb si alb/negru de la inchidere.

- negrul se leaga la masa

- alb duce masa ca semnal de inchidere

- alb/negru duce masa cu semnal de deschidere.

in cazul fabiei albul merge direct la firul galben/albastru din usa pentru inchidere, iar alb/negru se leaga de firul alb inseriat cu un rezistor de 180 ohmi

- rosu/negru - conduce + catre motorasul care efectueaza ridicarea portbagajului, iar roz conduce masa pentru acelasi lucru. In cazul celor care nu au motoras de ridicare a portbagajului, aceste fire se izoleaza separat si nu se leaga niciunde

- ROSU se duce la un surub de + permanent aflat sub bord.

- maro, sunt firele care trebuie duse la avarii. unul pentru stanga, unul pentru dreapta.

- verde este un fir care la inchiderea masinii primeste masa si o are timp de 20 de secunde, si acesta ar trebui legat la inchiderea geamurilor pentru a le inchide odata cu inchiderea masinii.

cine nu este lamurit poate sa puna intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare merci BMA s-a rezolvat, super meserias!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am cumparat o telecomanda pentru inchiderea centralizata cu cheie tip briceag ,dar nu am reusit sa o montez la o octavia 1 2006,nu am gasit in mufa aceea de la usa jos firele la care sa leg modulul,am incercat cu acea rezistenta pe firul alb si apoi legat la firul verde si alb/negru si am pus prin rotatie la mai multi pini din acea mufa pana "am reusit" sa ard siguranta pentru inchiderea centralizata a masinii si s-a mai ars si rezistenta care se afla intre releul cel mare si dioda din modul si nu stiu ce valoare are deoarece s-a innegrit.va arat culorile din mufa: pinul 1 - albastru/alb;2-negru/albastru;3-rosu/galben;4-maro/alb;5-maro/alb ;6-galben;7-negru;8-rosu/maro;9-rosu/negru;10-gri/albastru.firul acela indoit care iese din modul si pe care scrie "cut off to pneumatic lock" trebuie cumva taiat?(ca am schema din postul 37)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar geamurile se ridica/coboara daca se tine apasat pe butonul de inchidere sau deschidere?

la Golf4

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am cumparat o telecomanda pentru inchiderea centralizata cu cheie tip briceag ,dar nu am reusit sa o montez la o octavia 1 2006,nu am gasit in mufa aceea de la usa jos firele la care sa leg modulul,am incercat cu acea rezistenta pe firul alb si apoi legat la firul verde si alb/negru si am pus prin rotatie la mai multi pini din acea mufa pana "am reusit" sa ard siguranta pentru inchiderea centralizata a masinii si s-a mai ars si rezistenta care se afla intre releul cel mare si dioda din modul si nu stiu ce valoare are deoarece s-a innegrit.va arat culorile din mufa: pinul 1 - albastru/alb;2-negru/albastru;3-rosu/galben;4-maro/alb;5-maro/alb ;6-galben;7-negru;8-rosu/maro;9-rosu/negru;10-gri/albastru.firul acela indoit care iese din modul si pe care scrie "cut off to pneumatic lock" trebuie cumva taiat?(ca am schema din postul 37)

in primul rand vreau sa-ti dau un sfat. nu mai lucra la masina nimic duminica! eu m-am lecuit. orice lucrez duminica imi iese prost. asa ca am hotarat ca duminica nu mai lucrez absolut nimic. duminica este de odihna. manac, dorm, ma plimb, ma uit la filme, etc. chestii de relaxare. de muncit nu mai muncesc nimic duminica. vezi ca poate ai si tu ghinionul acesta! sau esti sambatar ?

si in al doilea rand vreau sa-ti spun sa nu faci ca mine. degeaba legi la toate firele din mufa aia daca incerci cu usa deschisa. inchiderea nu functioneaza cu usa soferului deschisa !!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar geamurile se ridica/coboara daca se tine apasat pe butonul de inchidere sau deschidere?

la Golf4

Multumesc!

geamurile se inchid cand apesi pe inchidere. nu trebuie sa ti apasat. iar faza cu tinutul apasat nu merge pentru ca modulul face doar un impuls la apasare. nu tine cuplat releul cat timp ti tu butonul apasat. ridicarea la inchidere este posibila pt ca mai are un fir verde care primeste masa timp de 20 de secunde de la inchidere. il legi la geamuri si ai inchidere. dar nu tinand butonul apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MBA Multumesc!

Cineva scria ca firul verde trebuie legat de alb? asa este, sau trebuie sa caut cum spui tu firul de comanda a geamurilor? care este acel fir (culoarea) la golf, daca stie cineva :)

Multumesc!

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. este BMA si nu MBA

2. firul verde se leaga de cel de inchidere. alb sau alb/negru. vezi care este ca nu mai stiu exact dar iti scrie pe instructiuni. cel care l-ai dus la inchidere.

albul cred ca este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MBA Multumesc!

Cineva scria ca firul verde trebuie legat de alb? asa este, sau trebuie sa caut cum spui tu firul de comanda a geamurilor? care este acel fir (culoarea) la golf, daca stie cineva :blah_:

Multumesc!

sub volan dupa ce desfaci bordul trebuie sa connectezi:

-firul ROSU de la cutia receptoare la BORNA 30 de sub relee(aici este deja tras un fir din fabrica, direct de la borna + a bateriei)

-NEGRU + GALBEN/NEGRU + GALBEN de la cutia receptoare - la sasiul masinii(sub volan exista un surub in caroserie la care sint conectate 2 fire maro)

-cele doua fire MARO de la cutia receptoare - eu le-am conectat la firele NEGRU/ALB de pe butonul de avarii(aici eu am urmat instructiunile lui sicalosu ca sa fac sa mearga, dupa ce am ars de vreo 2 ori sigurantele de pe firele maro )

in usa sofer:

firul ALB/NEGRU de la cutia receptoare la firul VERDE/ROSU al masinii

ALB + VERDE de la cutia receptoare la firul GALBEN/ALBASTRU al masinii

firele astea de pe usa sunt chiar in manunchiul de fire care merg la inchiderea din usa(cel mai mare manunchi de fire). Eu nu am taiat nici un fir ci doar am bagat in papucii de la mufa respectiva. Atentie la fire ca din cate tin minte este si fir ROSU/VERDE.... VERDE/ROSU inseamna ca firul are mai mult verde decat rosu. Cel mai simplu e sa scoti mufa respectiva si sa fixezi firele

Pe aceasta cale ii multumesc colegului Tcip de la care am primit instructiunile acestea cand mi-am montat si eu modulul pe un golf 4 variant model 2001.

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMA pot sa iti spun ca m-am lecuit ,am reusit de am schimbat modulul si m-am dus la meserias a durat fix o ora dar sau dus exact pe firele care trebuia fara incercari ,dar si la mine nu mai clipeste ledul din usa cica da modulul semnal dublu ,la inchiderea cu cheia ledul functioneaza asta este acum ma chinui sa scot cipul din vechea cheie sa il pun in cea tip briceag.apropo ma costat 80 lei montajul. lama de la cheie nu sa potrivit sunt mai inguste cu 3 sutimii fata de cea originala asa ca am gasit tot la atelierul de prelucrat cheii, 20 lei prelucratul si 10 lei lama de cheie deci in total cu modulul si cele 2 telecomenzi 105 lei 215 lei.eu cred ca sa meritat tinand cont ca bajbaiam mereu cu cheia in portiera.salutare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ca revin .am picurat putina acetona am lasat 5 minute si dupa aceea pur si simplu cipul aproape ca a picat.in cea noua l-am fixat cu mastic asta aveam la indemana(cred ar fi mers si cu plastelina) ;deci sa incheiat toata operatiunea.pa.si 0765654678 pt detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de bine. aceeasi chestie am patit-o si eu cu ledul. si am rezolvat-o singur. de la modul merg doua fire alb si verde catre inchidere. deconecteaza albul si lasa sa mearga doar verdele.

te rog sa citesti postul http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=967927

acolo am postat rezolvarea dublei inchideri

iar in postul http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=967141 gasesti explicatia mea pentru dubla inchidere.

nu e recomandat sa lasi asa din urmatoarele considerente:

1. ledul rosu care clipeste da impresia hotului ca ai alarma si se gandeste de doua ori. tu l-ai dezactivat.

2. prin dubla inchidere se dezactiveaza armarea mecanica a usilor. ai sa observi ca se poate deschide masina din interior

cat despre montaj eu l-am facut chiar azi lui luus pe o bere :) 80 ron ti-au luat aia ? daca erai din TM iti luam eu 50 :)

de ce nu ai urmat instructiunile mele ? montai si tu singur. dar nu duminica si nu la nimereala ! si ai mai si ars un modul. pacat... dar totusi bine ca nu ai ars ceva pe la masina.

cheile te-au costat putin. nici la mine nu au fost bune lamelele. aceeasi problema aveau. asa ca am luat unele JMA si le-am prelucrat eu ca sa le pot prinde acolo. si aici copierea cheilor costa 40 RON/bucata

imi cer scuze ca revin .am picurat putina acetona am lasat 5 minute si dupa aceea pur si simplu cipul aproape ca a picat.in cea noua l-am fixat cu mastic asta aveam la indemana(cred ar fi mers si cu plastelina) ;deci sa incheiat toata operatiunea.pa.si 0765654678 pt detalii.

eu l-am lipict cu putin silicon sanitar. si de scos l-am scos tot cu acetona.

vezi ca daca nu lucrezi in zi de sarbatoare merge treaba ? sper ca te-ai lecuit si nu mai lucrezi niciodata duminica sau in zi de sarbatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@BMA - aseara am pus la un amic alarma si am aceeasi problema cu LED-ul si cu cele 3 "armari" care se aud cand apas pe inchidere din telecomanda. Am citit explicatiile si modul de rezolvare pe care le-ai postat tu (tin sa iti multumesc pe aceasta cale pentru ca ne-ai impartasit experienta ta!) dar din poza de mai jos nu inteleg de ce iti ramane un singur fir care merge catre portiera :)

Da-mi voie sa te mai intreb ceva, ce nu am inteles:

in usa sunt 2 fire, unu pt incuiat si altul pt descuiat. Din desenul tau vad ca intrerupi firul alb (care era pentru inchidere) si legi firul verde cu cel alb/negru. dar aceste 2 fire la care din cele doua din portiera le legi?

din explicatii am inteles ca in loc de firul alb (inchidere) legi firul verde, dar din desen reiese altceva.

sper sa intelegi ce am scris!

Multumesc!

LE: am mai cetit ce ai mai scris si in poza, ai uitat sa continui firul alb/negru?

post-15932-1238564580_thumb.jpg

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze pentru dublu posting, dar am refacut poza, si vreau sa ne explice BMA daca este corect :)

post-15932-1238566097_thumb.jpg

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa te lamuresc. desenul facut de mine (este scris mai sus) este pentru fabia. la fabia ai in portiera un singur fir de inchidere careia daca ii dai masa direct face inchidere si daca ii dai masa printr-o rezistenta de 180 de ohmi face deschidere. firul alb nu l-am uitat ci l-am izolat (si in final l-am legat la goarna sa bip-uie cand incui asa cum se vede in filmarea asta http://www.youtube.com/watch?v=OuKRo4Bk9C4)

normal se leaga firul alb/negru la deschidere, iar alb impreuna cu verde la inchidere. alb incuie, verde tine masa 20-30 de secunde pentru a inchide geamurile. dar pentru ca intre masa de la cel alb si masa de la cel verde este o intarziere de 1 secunda, firul verde face a doua inchidere. ca sa evit dubla inchidere, am lasat doar firul verde la inchidere, acesta facand incuierea masinii si in continuare inchiderea geamurilor.

va fac acum un desen cu ambele variante fabia/golf si postez imaginea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce stiu eu. La mine (ca si la voi) inchiderea si deschiderea se face pe un singur fir. Practic modulul masinii da comanda pe acelasi fir dar cu tensiuni diferite si astfel se descuie/incuie. Rezistenta se pune tocami pentru ca modulul asta cu telecomanda nu stie sa dea decat o tensiune. Asa am inteles eu de la baiatul care mi-a montat sistemul cu 50 lei :)

Si la mine nu sunt probleme cu ledul. Acum am vazut ca ziceti voi despre treaba asta dar atunci nici nu m-am gandit. Cred ca fiind montat corect sistemul si ledul se aprinde.

Cand dau cu cheia (manual) de 2 ori se stinge. Dar daca dau de 2 ori pe butonul de telecomanda nu se mai stinge. Asta ar fi o chichitza. Dar nu e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"BMA - you are the man!" cum ar zice neamtzul :)

Multumesc pentru lamurire! dar daca virul verde da la masa 20sec , nu solicita nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de la ridicarea geamurilor are protectie (cel putin la fabia este 100%), si nu este solicitat. el simte daca geamul este sus si nu mai primeste comanda de ridicare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Golful meu, cand dau sa ridic geamul se aude cu clantzanit de releu, daca geamul este deja ridicat. dar daca am plafoniera aprinsa, si dau incuiere din telecomanda, imi clipeste plafoniera destul de tare (datorita comenzii catre cele 4 geamuri). oare nu putem face un montaj a.i. firul verde sa treaca prin acel montaj...? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMA, la mine dupa ce incui se aude cum se incearca ridicarea geamurilor desi sunt inchise cam 1 secunda. Asta ce inseamna ca le mai forteaza?

Interesant unde zici tu ca ai legat firul alb. Cum ai ajuns la firul pt goarna? M-ar interesa si pe mine. SI te rog, mai pune odata link-ul la filmulet ca nu e nimic la cel de mai sus :) Prin goarna te referi la ce anume? la claxon?

Ai legat si firul pt portbagaj undeva?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

inchidere fabia cu modul cheie pliabila (briceag)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMA, la mine dupa ce incui se aude cum se incearca ridicarea geamurilor desi sunt inchise cam 1 secunda. Asta ce inseamna ca le mai forteaza?

Interesant unde zici tu ca ai legat firul alb. Cum ai ajuns la firul pt goarna? M-ar interesa si pe mine. SI te rog, mai pune odata link-ul la filmulet ca nu e nimic la cel de mai sus :) Prin goarna te referi la ce anume? la claxon?

Ai legat si firul pt portbagaj undeva?

in piata se gaseste goarna de-aia pentru mers inapoi cu bip, bip. face destul de tare. plusul goarnei il legati la plusul care vine la modul si minusul goarnei la firul alb.

am facut desenele si le atasez aici. varianta fabia cred ca este buna si pentru POLO

la vw golf nu e valabila partea cu pinii 14,16 din mufa XS6 !!!

post-12167-1238568807_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMA, si legat de fortarea geamurilor...ai vazut ce am scris? e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, la Fabia inchiderea este tip negative triger (semnal negativ), firele de inchis deschis adica alb si alb negru se leaga impreuna pe acelasi fir.. diferenta e ca unul se pune pana in rezistenta de minim 180 ohmi si celalalt dupa rezi

am atasat si o schema pt fabia..

Fabia_1999.pdf

Modificat de Mihaitza83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!