Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

Esti sigur ca nu spune sa o inlocuiesti la 90.000 ? Am acelasi motor, iar primul schimb de distributie s-a facut in Germania la 90.000km (masina am adus-o la 165.000). Iar pe sticker-ul ala de sub capota scrie clar ca se inlocuieste la 90.000km ... cel putin asa e la mine.

Asa cum am spus, in cartea de service scrie schimb de curea distributie la 120.000, la 150.000 si la 180.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am spus, in cartea de service scrie schimb de curea distributie la 120.000, la 150.000 si la 180.000.

Eu nu m-as risca mai mult de 90.000 oricare ar fi modelul de VW. Potentialele pagube rezultate daca s-ar rupe cureaua ar fi prea mari. Asa ca eu zic ca 90.000 max, nu trebuie riscat cu asa ceva.

Ce zice TDI Club:

Although timing belt replacement is not an inexpensive operation, replacing the belt long before its likely failure is inexpensive in comparison to the cost of a failure. The replacement interval varies depending upon model but is generally 96,000 km for manual transmission models for the 2001 and prior model years, and 64,000 km for automatic transmission modeis for the 2001 and prior model years, and 128,000 km for 2002 model year regardless of transmission.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Iasi

La a mea, cu motor AWX, scrie in cartea de service ca a avut service LONG LIFE si i s-a facut schimbul distributiei la 115000 de km. Acum nu mai stiu la cat trebuie cea actuala schimbata. Acum am 153000. Totusi, am sa mai merg asa, nu cred ca e cazul sa o schimb anul asta. Am toate motivele sa cred ca sunt km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cica sant cele mai naspa. Ca-s turcesti. Bosch Germania cica nu mai face asa ceva. Eu am pus curea Bosch, si abia dupa aia am aflat ca mai bine dormeam. Ori Contitech, ori ... mai era una, nu stiu cum ii zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

huh, bine ca mi-ai zis ca se apropie schimbul de distributie si la mine si planuiam sa fac cu kit bosh (service-ul unde ma duc de obicei e bosh service)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Ieri am facut schimbul de distributie. Deci, Curea distributie originala: ContiTech Germany. Role de ghidare & rola intinzatoare: INA, Pompa apa: originala Vw. In plus Curea alternator, filtru de polen. Pret total 1100 RON (manopera inclusa). Am schimbat si uleiul cumparat inainte de mine (Castrol TXT 505.01, 50RON/1l) si filtrul de ulei, MANN 21RON (Germany). La reprezentanta D&C Oradea ma costa operatiunea 2100 RON TOTAL!

ma scuzati ca ma bag si eu ... contitech este made in romania!,mai lasati-ne cu made in germany!, apropo sa-mi aratati si mie curea sdau role originale ca cele de pe masina (puse din fabrica!) in vreun magazin si le mananc eu!! ce naivi ,dom'le...

o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

pletero spune-ne si noua ce informatii ai daca zici ca is asa rele Contitech. Din moment ce toti mecanicii recomanda Conti, ar fi interesant de aflat de ce nu sant bune. Si cureaua ce a fost pusa de nemti pe masina mea era tot Conti, ca de altfel toate curelele ce sant pe ea. Sau poate or fi mai bune Bosch-urile made in Turkey :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pletero spune-ne si noua ce informatii ai daca zici ca is asa rele Contitech. Din moment ce toti mecanicii recomanda Conti, ar fi interesant de aflat de ce nu sant bune. Si cureaua ce a fost pusa de nemti pe masina mea era tot Conti, ca de altfel toate curelele ce sant pe ea. Sau poate or fi mai bune Bosch-urile made in Turkey :P

Curelele Conti de Timisoara sunt doar cele de transmisie, adica cea de la alternator si cea de la aerul conditionat....nu sunt specialist, dar asta scrie pe curea. Cea de distributie e made in Germany. Si e de calitate...ca si cele facute la Timisoara, de altfel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ceau,

Curelele originale VW sunt Contitech, dar Gates sunt la fel de bune si sunt mai ieftine. Repet, calitatea e aceeasi. Rolele INA sunt cele mai bune, ele fiind si echiparea OE. Pentru pompa de apa eu nu as pune altceva decat originala VW(in Arad e 250 RON). NU se compara cu nici o alta pompa aftermarket.

La ulei pe langa cele enumerate de tine mai este si MOBIL 1 Special V(e 505.01, special pt PD). Eu zic ca acesta e cel mai bun raportat la calitate pret.(44 ron/litru).

Daca vrei sa pui Gates+Ina poti sa iei linistit de la Carbenta, pentru ca stiu de unde aduc ei piesele si pot fi de incredere.

contitech este made in romania! pe passatul meu am avut curea originala , nu este acelasi lucru cu contitech, bag mana in foc, nu ma inseala ochii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce daca ar fi facute in romania curelele contitech, si eu tot de asta pe masina, nu stiu unde e facuta, dar nu-mi fac probleme cu ea. si in romania si mai pot face uneori lucruri de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pletero spune-ne si noua ce informatii ai daca zici ca is asa rele Contitech. Din moment ce toti mecanicii recomanda Conti, ar fi interesant de aflat de ce nu sant bune. Si cureaua ce a fost pusa de nemti pe masina mea era tot Conti, ca de altfel toate curelele ce sant pe ea. Sau poate or fi mai bune Bosch-urile made in Turkey :)

deci ideea este ;nu cred neaparat ca sant proaste contitech(eu tot asta am pe masina acum :D ....deh lipsa banilor...)dar nu mai spuneti ca este original , ca astea pun nemtii pe masini, nici vorba, nu gasesti aici in romania curea sau role care se pun in fabrica, sau care sa tina cat tin cele puse in fabrica! asta era valabil si la dacie daca va mai amintiti... :) cam asta e ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io cred ca te inseli, daca ai bani gasesti orice vrei. daca te duci in reprezentanta (eu n-am fost niciodata) cred ca vei putea pune curea origina, cum era la mama ei acasa, pe masina, dar e important si la ce bani. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pletero, ContiTech is un compromis bun pret calitate. Sincer, si eu mi-am pus la distributie ContiTech ca era ieftina. Sunt facute peste tot, nu neaparat in Ro. A mea parca a venit din Columbia :rolleyes:

Ma rog, nu conteaza... Insa nu au legatura directa cu Romania. PS si daca ar avea nu inteleg care e problema. Si turbine se fac in Romania de catre Garrett si nu zice nimeni ca sunt rele pt ca sunt facute in Romania.

Si inca ceva, o curea de distributie nu trebuie deloc sa tina mult. Trebuie doar sa tina atat cat e prevazut. Daca se rupe la o zi dupa, e PERFECTA.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat este de fiabil e ContiTech? Doar faptul ca VW avea pt. Passat B5.5, in AVL (Approved Vendor List) ca furnizor principal (main source) pe ContiTech pt timing belts (curele de transmisie) spune multe. Eu am pus pe masina aceleasi componente pe care le au si la reprezentanta VW... doar ca acolo e mult mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contitech este made in romania! pe passatul meu am avut curea originala , nu este acelasi lucru cu contitech, bag mana in foc, nu ma inseala ochii....

Si ce daca sunt facute in Romania? Stii ca si perdelutele sunt facute in Romania? Si volanul e facut tot in Romania? Care e problema? Se fabrica in Romania pentru ca mana de lucru este mai ieftina decat in Germania, dar calitatea este aceeasi, pentru ca altfel nu se primeste aprobare de productie. In plus de asta fabrica din Romania este doar o sucursala a celei din DE.

Toate firmele care produc asa ceva sunt acreditate TUV si ISO 9000.

Echiparea OEM pentru grupul VAG la distributie este CONTITECH!!!

deci ideea este ;nu cred neaparat ca sant proaste contitech(eu tot asta am pe masina acum :angry: ....deh lipsa banilor...)dar nu mai spuneti ca este original , ca astea pun nemtii pe masini, nici vorba, nu gasesti aici in romania curea sau role care se pun in fabrica, sau care sa tina cat tin cele puse in fabrica! asta era valabil si la dacie daca va mai amintiti... :icon_thumright: cam asta e ....

Du-te la un magazin care aduce piese originale si spune-le sa iti arate o curea de distributie originala VW. Vei avea o mare surpriza, pe ea scrie CONTITECH!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

raspunde-mi sincer la urmatoarea intrebare...tu ai face toate aceste operatii cu banii astia? daca da vin si la capatul lumii ptr. o distributie...eu am dat 135 ron pe urmatoarele,,schimbat cureaua de distributie, pompa de apa, ambele role,curata turbina,curat EGR,schimbat rola aceea mare cu amortizor pe ea,(numai asta este 500 ron) de la cureaua de transmisie,schimbat,cureaua de transmisie si cea de la AC.cand mam dus sa ridic masina si devizul cu factura nu imi venea sa cred ...din toata suma ...adik 135 ron manopera era doar 200 ron.eu am fost tare multumit de preturi...de aceea fac afirmatia ca nici un mecanic nu poate sa iti ia tie 80 ron pe o distrib.si sa o termine sin in 2 ore....sper sa nu te superi pe mine dar nu vreau sa cred ca tea costat numai atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e concursul pentru numarul de post-uri? Ca eu nu-l vad. Tu te-ai uitat la data post-arii? Crezi ca mai are relevanta post-ul tau, dupa un an? Nu vreau sa-ti mai adaug la aia 20% cati ii mai ai, ca e si asa destul. Dar nu se stie niciodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma stie cineva cat costa o sch a distr la porsche? dar la augsburg? banuiesc , ca este mai ieftin la augsburg dar pun curea si restul originale sau ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

deci nu am zis ca daca sant facute in romania ar fi proaste,(de curele e vorba..) am scris ce am aflat si ca sa dau o palma celor care se bat cu pumnul in piept ca ei pun originale pe masina....

dar nu vad sa spuna cineva de antigel, schimbati pompa si nu puneti antigel nou? ca nu pricep, o fi dacie? sau la pretul schimbarii distributiei nu se adauga pretul antigelului? dat informatii complete ... eu am schimbat distributia si cand va vad cu ce preturi fac altii mai ca-mi vine sa ma spanzur...(eu am cumparat piesele si atat te duce o distributie COMPLETA... cam atat ca poate zice lumea ca ma bag in seama pe forum...

sa aveti o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice service care se respecta schimba tot , inclusiv fulia de la alternator atunci cand se schimba distributia.

Pompa si antigelul nu mai zic. Nu vad sa aiba relevanta asa mare daca sunt facute in Romania sau nu. Atata timp cat ai garantie pe lucrare nu prea ai de ce sa te stresezi.

Ce ne facem insa cu nea Gigi de la parter care pune distributii pe banda rulanta si in final daca apar probleme nu are nici o raspundere ?

Mai are vreo relevanta daca piesa aia era originala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pletero Am fost reprezentant vanzari la o firma distribuitoare de piese auto nr. 1 in Romania(Autonet, poate ai auzit de ei) si am vandut o gramada de piese originale! Pe toate curelele de distributie originale pentru VAG(adica comandate direct de la fabrica VAG) scria CONTITECH, iar pe role scrie INA! Singura diferenta intre acestea si cele care nu sunt originale este ambalajul si evident pretul!!!

Asa ca nu mai vorbiti in necunostinta de cauza. Daca vrei sa te convingi, du-te la un magazin(Augsburg de ex.) si spunele sa iti arate o curea originala(ti-am mai spus asta) :rolleyes: . S-ar putea sa ai surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

stie care care are manual de utilizare pt masina la cati km se schimba distributia la VW Passat B5.5 motor 1,9 TDI AWX (96kw) ?

ca ma apropii de 90 mii si nu stiu daca trebuie sa schimb la 90mii sau trebuie sa astept pana la 120mii... eu am cartea in germana si cum eu si cu germana nu ne intelegem deloc nu-mi dau seama exact pt motorul asta cum trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autodata spune ca la tdi-urile pd dupa 2000 se schimba la 60 000 mile .. ar fi cam 90000 .. nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!