Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

am facut rost de bani pt amortizor/ intinzator pt distributie insa are masina mea amortizor vibratii distributie ?

PASSAT VARIANT 1.9 TDI 74kw cod motor AVB an 2003 serie WVWZZZ3BZ3E417780

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti las plansele dupa cum am vorbit.Daca mai e nevoie de explicatii astept intrebari.wink.png

post-64586-0-25334100-1326822059_thumb.j

post-64586-0-93817200-1326822070_thumb.j

post-64586-0-64523100-1326822080_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt pozele explicite si pt raspunsul f rapid.

maine la prima ora as fi dat 350 lei pe ceva ce nu imi trebuie.

curios e ca la un magazin de cartier mi-au zis din prima ca nu am amortizor vibratii la distributie pe cand cel mai cunoscut din iasi au zis ca am si deja am dat avans la ei ;)

amatori prea multi in tara asta. sper sa nu fie asa si la serviceul lor ca e grav .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2003 e anul cand s-a scos acest amortizor - deci e la limita....din cauza asta ti-a gresit la magazin. Oricum, cei care avem amortizorul - il putem elimina si trece la varianta cu rola - cu mici modificari

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nenea Florin,e posibil din neatentia celui de la magazin sa se fi facut confuzia.Nici nu iti trebuie program de identificare dupa vin sa iti dai seama ce distributie merge.Spre exemplu conti da urmatoarea specificatie;De la nr.sas.: 3B-3-000001 in conditia ca sasiul lui spart pe bucati sa fie astfel 3B-3-417780.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da. ... probabil a mers automat, fara sa ii verifice seria sasiu,....sau cine stie, muste fara cap. Lasa, ca vin o gramada de piese gresite si la reprezentante...chiar daca le dai codul...din pacate-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci al meu daca e 2001 AWX are acel amortizor de vibratii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun atunci ca ma pregatesc si eu de o distributie,prima de cand am masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa aveti idee de preturi de 2012 la distributie postez cat m-au ajuns pe mine

am ales sa schimb totul pe bucati (nu kit facut de un singur producator)

- curea distributie GATES 175 lei

- rola intinzatoare INA 205 lei

- rola ghidaj INA 93 lei

- pompa apa HEPU 205 lei

- curea acccesorii (alternator) GATES 55 lei

- curea clima GATES 27 lei

- intinzator curea accesorii FEBI 350 lei

- antigel PROX extended life protection 5 years 3litri 48 lei

- manopera 224 lei (cu o promotie , altfel era 350 lei)

TOTAL 1400 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. am si yo o problema majora....am un passat 1.9 tdi 96kw (130 cp).motor avf an 2002 nr sasiu wvwzzz3bz2p228493. yo locuiesc in spania si aici manopera te rupe (ex la wv 73euro + tva . iar in service de cartie 35 - 40 euro + tva ora de lucru) si ma gandeam sa cumpar yo distributia si sa o mantez cu un baiat care lucreaza ca mecanic. ideea este urmatoarea: la passat exista mai multe tipuri de kit-uri de distributie pt unele fabricate pana in mai 2002 si pt altele dupa . cum pot stii care se potriveste. unele vin cu amortizor de oscilatii altele nu ? multam anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ta e cu amortizor hidraulic.

Poti trimite un PM lui CRISTIVVX, sa-l rogi sa-ti verifice dupa seria sasiu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@3my;Numar sasiu WVWZZZ3BZ2P228493

Denumire model Passat limousine

Model PA

Data fabricatie 09.10.2001

An 2002

Cod vanzare 3B3262

Cod motor AVF

Cod cutie viteze FRK

Acţionare axă 6S

Dotare RW

Culoare plafon 8E

Codul setului de distributie este 038 198 119 si al amortizorului de vibratii 045 109 479 B .Ca sa fie treaba buna iti iei CONTINENTAL CT1028K2 care este setul de distributie cu amortizorul de vibratii inclus in pachet.Prin romania costa 750lei. CT1028 Curea de distributie

V55494 Rola intindere V55465 Rola ghidare/conducere, curea distributie

V55495 Amortizor vibratii, curea distributie

V41073 Surub

V31183 Piulita

post-64586-0-88656700-1327748882_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit exact acel kit distributie ( http://www.oscaro.es/kit-de-distribucion-volkswagen-passat-vi-1-9-tdi-berlina-131cv-307-13910-919-gt ) . acum am o alta nedumerire : pompa de apa la fel apar mai multe modele.........si ce mai tre schimbat ? cred ca mai sunt 2 curele nu? masna are 182 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal . uite aici am gasit un video cu schimbarea distributiei la passat 1.9 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kit distributie, pompa de apa, intinzatorul hidraulic - daca vrei sau are probleme - e mai bine sa-l schimbi, curelele auxiliare si AC, rola frei - alternator. Cam asta se schimba, daca vrei sa faci cum trebuie.....

Verifica si intizatorul de la auxiliare, daca e in mintile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti las fista tehnica de efectuare a operatiunii.

Demontare: Aduceţi suportul dispozitivului de blocare în poziţie de service.

Scoaterea curelelor de transmisie.

Demontaţi capacul carcasei de distribuţie sus.

Demontaţi rotorul ventilatorului.

Deşurubaţi ventilatorul cu visco-cuplaj cu roata de transmisie. (1)

Şurubelniţă pentru piuliţe cu două orificii : OE (3212)

(vezi figura1) 1 Ventilator cu visco-cuplaj. 2 Şurubelniţă pentru piuliţe cu două orificii

3 Cheie pentru şuruburi hexagonale cu cap înecat .

Deşurubaţi şurubul (şuruburile). (4)

Demontaţi întinzătorul curelei de transmisie. (1) (2) (3)

(vezi figura2)

Demontaţi capacul cutiei de distribuţie în partea centrală.

Demontaţi capacul. Demontaţi roata de transmisie a arborelui cotit.

Demontaţi capacul carcasei de distribuţie jos.

Desfaceţi conducta (conductele) lichidului de răcire de pe de pe răcitorul de carburant. (în funcţie de realizare)

1 dispozitiv de întindere - curea de transmisie 2 Rolă de întindere

3 Amortizor de şocuri 4 Şurub(uri)

Plasaţi motorul cu punctul mort superior pe cilindrul 1. Respectaţi marcajul (marcajele).

(vezi figura3)

Introduceţi unealta de blocare a arborelui (arborilor) cu came. (1)

Unealtă de blocare - arbore cu came : OE (3359)

Introduceţi unealta de blocare a arborelui cotit. (2) (3)

Unealtă de blocare - arbore cotit : OE (T- 10050)

Marcajul (marcajele) arborelui cotit şi al(e) uneltei de blocare a arborilor cotiţi trebuie să se alinieze.

Nu este admisă o rotire înapoi a motorului pentru a putea utiliza unealta de blocare a arborelui cotit. (vezi figura3)

I Fără marcaj(e) II Marcaj(e) inferior (inferioare)

1 Unealtă de blocare - arbore cu came 2 Unealtă de blocare - arbore cotit

3 Alezaj

Introduceţi cheia pentru şuruburi hexagonale cu cap înecat. Apăsaţi pe cheia pentru şuruburi hexagonale cu caop înecat în sensul indicat de săgeată. (1)

Introduceţi unealta de blocare. (2)

Unealtă de blocare : OE (T- 10008)

Desfaceţi piuliţa (piuliţele) rolei de întindere.

Deşurubaţi şurubul (şuruburile). (4)

Demontaţi dispozitivul de întindere. (3)

(vezi figura4)

1 Cheie pentru şuruburi hexagonale cu cap înecat 2 Unealtă de blocare

3 Dispozitiv de întindere 4 Şurub(uri)

5 Şurub(uri) 6 Rolă liberă

Montare:

La rotirea arborelui cu came, arborele cotit nu trebuie să stea în punctul mort superior. Efectuaţi lucrări de ajustare la cureaua dinţată numai cu motorul rece.

Verificarea, respectiv reglarea marcajelor OT.

Rotiţi pinionul de distribuţie în sens invers acelor de ceasornic până la refuz. (în sensul indicat de săgeată) - (2)

(vezi figura5)

1 Şurub(uri) - pinion de distribuţie 2 Pinion de distribuţie

3 Unealtă de blocare - arbore cu came

Rotiţi rola de întindere cu o unealtă adecvată în sensul acelor de ceasornic.

Şurubelniţă pentru piuliţe cu două orificii : OE (3387)

Nasul de pe Excentric trebuie să stea direct în faţa opritorului. (4)

(vezi figura6)

Aşezaţi cureaua dinţată pe pinionul de distribuţie începând în invers acelor de ceasornic.

Montaţi dispozitivul de întindere. (3)

(vezi figura4)

Rotiţi rola de întindere în sens invers acelor de ceasornic până când unealta de blocare poate fi scoasă fără tensiune. (2)

Cedaţi contrapresiunii rolei de întindere până când dimensiunea x este atinsă.

Strângeţi piuliţa (piuliţele) rolei de întindere.

(vezi figura6)

Strângeţi şurubul (şuruburile) pinionului de distribuţie. (1)

(vezi figura5)

1 Şurubelniţă pentru piuliţe cu două orificii 2 Unealtă de blocare

3 Opritor 4 Opritor

x = 4 ± 1 mm

Îndepărtaţi unealta (uneltele) de blocare.

Efectuaţi două rotaţii complete ale motorului în sensul său de rotaţie. Plasaţi motorul cu punctul mort superior pe cilindrul 1. Introduceţi unealta de blocare a arborelui cotit.

Nu este admisă o rotire înapoi a motorului pentru a putea utiliza unealta de blocare a arborelui cotit.

Introduceţi unealta de blocare a arborelui (arborilor) cu came.

Dacă unealta de blocare a arborelui cu came nu poate fi introdusă, procedaţi în felul următor:

Îndepărtaţi unealta de blocare a arborelui cotit.

Desfaceţi şurubul (şuruburile) pinionului de distribuţie.

Rotiţi un pic înapoi arborele cotit.

Rotiţi arborele cotit în sensul de rotire a motorului şi introduceţi concomitent unealta de blocare a arborelui cotit din sensul sensul de rotaţie. Strângeţi şurubul (şuruburile) pinionului de distribuţie.

Verificaţi sau reglaţi din nou luftul.

..

post-64586-0-52591600-1327830673_thumb.j

post-64586-0-68012800-1327830680_thumb.j

post-64586-0-80353900-1327830687_thumb.j

post-64586-0-20903900-1327830694_thumb.j

post-64586-0-61415600-1327830704_thumb.j

post-64586-0-37985800-1327830712_thumb.j

post-64586-0-41565700-1327830725_thumb.j

post-64586-0-20813200-1327830735_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA modelele cu amortizor de vibratii va recomand sa verificati din nou distanta aia de 4 mm dupa ce ati rotit doua ture de motor. Sigur se va modifica. nu trebuie sa blocati nimic ca sa o refaceti. O refaceti dupa care reluati procedura. La final trebuie sa fiti siguri ca dupa mai multe ture va ramane aceeasi distanta. In carte se recomanda un spiral de 4 mm. E foarte bun, dar nu strica sa puneti un pic sublerul pe el. De fapt acest reglaj e singura chestie care necesita mai multa atentie. Eu nu am slabit pinionul de pe axa cu came. Nu e necesar, intra cureaua si fara. Verificati dupa avansul.

Un alt punct delicat vor fi cele patru suruburi de la fulia curelei de accesorii de pe arborele cotit. Acolo sa aveti scule bune, altfel se strica hexagonul. Daca l-ati stricat nu ezitati, bagati bormasina in el cu un spiral de 3 sau 4 si eventual mai mare ulterior. NU e tratat prea mult, se va rupe capatul repede, iar filetul iese usor dupa. Se gasesc la reprezentanta suruburi, dar sunati inainte ca nu au prea multe. Nu folositi altceva.

Kit de blocare gasiti in Vitan. Negociati cu cel de acolo poate il duceti inapoi ulterior si nu stricati „cutia„. E practic o inchiriere a sculei la un pret modic, oricum nu e bun la altceva si nu merge la toate motoarele VAG. Daca nu gasiti luati o creta ceva sau mai bine un corector (pasta din aceea alba pentru documente). Numarati dinti si marcati cureaua si dintii de pe pinioane. E mai ieftin si la fel de eficient.

Atentie la amortizorul antivibratii. Pinul ala e atat de tare incat nu poate fi bagat inapoi decat cu mare greutate.

Scula aia cu pini de reglat rola intinzatoare se poate inlocui usor cu un cleste de sigurante (in poza e surubelnita pentru piulite cu doua orificii). Pe ala il puteti pastra, e o scula ieftina si utila.

E simplu de schimbat distributia, nu va speriati. E mult de munca pentru ca trebuie demontat botul, dar nu e ceva prea complicat.

Dupa ce terminati faceti un bine voua si noua: REGLATI-VA FARURILE LA SERVICE!!!!!!!!!

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma schimbarii de distributie, am o bucata de plastic de langa scut care sta sa cada din moment in moment (mai exact partea dinspre centrul masinii cam atarna si vibreaza de zici ca am tractor nu passat).

am vazut mai sus un film frumos pus de @3my si am facut 2 printuri pe el in speranta ca voi afla raspunsul.

http://imageshack.us/photo/my-images/850/pozapoza.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/195/pozapoza1.jpg/

1. cum se prinde acel plastic de restul scutului? spre exteriorul masinii cred ca e prins cu un surub dar spre interior nu vad loc de surub.

2. ce rol are bucata aia mica de plastic incercuita cu rosu? e grav daca o scot de tot pana vine caldura si ma voi putea ocupa de ea mai bine? pe dreapta sta bine si nu am treaba cu ea.

as merge si la serviceul unde mi-au schimbat distributia , cred ca intra in garantie problema asta avand in vedere ca inainte nu aveam probleme dar tb sa imi iau iar liber de la servici si e greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu e o bucata mica de plastic, ci e aparatoarea de noroi - cea mare, care vine in interiorul aripii - se prinde cu chiplinguri, in buza scutului. Pe buza scutului, trebuie sa fie cleme de metal, in care se infileteaza chiplingurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca are niste suruburi speciale de prindere care costa cam 10 lei bucata. Iti trebuie 2 bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe care "mesereiasii" au uitat sa le monteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..atunci voi trece pe la service inapoi..multumesc pt raspunsuri...

Modificat de wasabios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca are niste suruburi speciale de prindere care costa cam 10 lei bucata. Iti trebuie 2 bucati.

1 Ce treaba are ? - exact cum a spus si Cosmin - sa monteze aia, ce au uitat.

2. Nu merge cu ele asa, ca o sa le distrugi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!