Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

Momentan interfata face figuri si nu pot citi valoarea dar luni am sa pun alta pe masina si va comunic.Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa-mi schimb distributia doar la 90 de mii de km, chiar daca mecanicii spun ca la 60 de mii, si cartea tot la fel spune.

cum pot sa verific daca distributia e in stare buna?

ce trebuie sa verific la curea? dar in alta parte, mai trebuie sa verific ceva? vreo rola, pompa de apa?

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce verifica.

Daca dantura curelei e ok, risca-te.

Banuiesc ca ai motor AJM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul e AJM, intr-adevar, iar cureaua am pus-o contitech, pompa apa hepu, adica cele mai bune, parerea mea.

deci doar starea curelei trebuie verificata.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa-mi schimb distributia doar la 90 de mii de km, chiar daca mecanicii spun ca la 60 de mii, si cartea tot la fel spune.

cum pot sa verific daca distributia e in stare buna?

ce trebuie sa verific la curea? dar in alta parte, mai trebuie sa verific ceva? vreo rola, pompa de apa?

Dar nu e neaparat sa zica mecanicul ca fix la 60.000 km trebuie schimbata...cam o cureaua duce 70.000 , 80.000 dar asta conteaza mult in functie de cat de tare este exploatat motorul ca te poate tine si 90.000 si 60.000 , dupa cum spuneam conteaza mult cat de tare e exploatat motorul .

Si sa nu ai probleme cu vreun simering pe la axa cu came sau vilbrochen ;)

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valoare are avansul static pe vagcom?

Am pus astazi un tester Launch X 431 dar nu scrie ca pe vagcom ci in grupul 4 am urmatoarele valori:

903,0r/min...1,24vOT...5,61(grd,nu pot face semnul de grad)kw...4,95(grd,nu pot face semnul de grad)kw

sa fie avansul 4,95?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa nu ai probleme cu vreun simering pe la axa cu came sau vilbrochen ;)

Ce treaba au simeringurile cu distributia?

Alea nu se schimba odata cu distributia ci in functie de necesitate, pe la 500.000km +.

L@u, nu ma pot pronunta, n-am lucrat cu astfel de tester. Nu ai vagcom?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am postat a venit un prieten cu vagcom-ul

post-29377-0-09210300-1312367301_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vai vai...

Ai un dinte sarit. Verificati inca o data aliniamentul semnelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! Il sun acum pe mecanicul lu'peste prajit!!!

Mi-a spus ca nu are cum sa aiba un dinte sarit, si sa ma duc sa imi ia din avans... ce sa mai cred???

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica prima data semnele. Nu poate fi avansul chiar atat de dereglat din avans. Hai sa zic +/- 1 grad fata de cureaua veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii lu' peste... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa nu ai probleme cu vreun simering pe la axa cu came sau vilbrochen ;)

Ce treaba au simeringurile cu distributia?

Alea nu se schimba odata cu distributia ci in functie de necesitate, pe la 500.000km +.

L@u, nu ma pot pronunta, n-am lucrat cu astfel de tester. Nu ai vagcom?

Iti spun eu ce treaba au :) la mine s-a dus un simering si din cauza lui mi-a dat toata treaba peste cap . Simplu , se prelinge putin si cat de tare se invarte ajunge sa o umple toata de ulei . Am spus-o din treaba patita :) Deci are legatura cu distributia .

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti primul pe care-l aud cu astfel de probleme, dar in nici un caz in legatura cu intervalul de schimb al distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti primul pe care-l aud cu astfel de probleme, dar in nici un caz in legatura cu intervalul de schimb al distributiei.

Da , azi primavara s-a dus simeringul la vilbrochen si mi-a umplut tot angrenajul de ulei ...si asa am stricat prematur la 20 k km cati avea distributia vreo 12 mil ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mi-am schimbat kitul de distributie saptamana trecuta...motorul merge ok la fel ca inainte de schimbare...sincer nu observ vreo diferenta!

Am citit topicul si am pus si eu azi Vag-Com-ul sa vad dar la mine avansul static imi arata 5...cand accelerez scade la 4.4

E normal sa fie asa? Pe termen lung ce pb pot aparea la motor?

Multumesc!

post-11596-0-84621400-1312919560_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un Passat 2004, 1.9 TDI, 130CP, tip motor AVF, tiptronic. Am incercat zilele trecute sa inlocuiesc distributia, insa am avut o mica surpriza. Dupa ce mi-a demontat mecanicul toata fata, in momentul in care a ajuns la radiatorul de apa, s-a blocat omul si mi-a spus ca nu are cum sa-mi continue lucrarea deoarece la acest radiator de apa ajung si tevile de racire a uleiului de la cutie. Daca mi-ar da jos radiatorul de apa, ar insemna ca se pierde uleiul din cutie si trebuie apoi inlocuit, iar el nu dispunea de scula cu care se face acesta operatiune. Intrebarea este daca ati mai intalnit acesta problema? Este adevarat ca in momentul schimbarii distributiei este necesara inlocuirea uleiului de la cutie? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. tevile nu sunt de fapt - furtune hidraulice - daca da, nu poate aduce radiatorul cat mai aproape de pozitia de service, sa isi faca treaba fara sa le desfaca ?

2. Am studiat un pic si nu zice nicaieri sa schimbi uleiul, daca desfaci furtunele. Le strange cu ceva sa nu piezi mult ulei si completezi ce o sa pierzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tevile respective se imbina, ce-i drept, cu furtunele hidraulice care pleaca din cutia de viteze insa nu cred ca ramane loc pentru manevrarea lor astfel incat sa poti lucra acolo. Cat despre uleiul din cutie, ai dreptate, probabil ca nu trebuie inlocuit tot, trebuie doar completat, insa nu a stiut nimeni sa-mi spuna cum se face operatiunea asta. Din cate am inteles cutia nu are joja si nici capac de completare. Mecanicul mi-a spus ca este nevoie de un dispozitiv cu care se baga ulei prin presiune, prin busonul de scurgere... acum nu stiu cat e de adevarat. In autodata imi zice ca uleiul de transmisie este 75W90. A incercat cineva, aveti idee daca e ok??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumva sa pui 75W90 ! Ala e pentru cutii manuale.

Uite aici cum e cu uleiul la automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ar trebui sa schimb si eu distributia la a mea , da nush daca are sau nu intinzator ca e anul 2001 , intermediar , din cate stiu eu intre modelul 3b si 3bg , Intrebarea mea e daca pot sa fac eu chestia asta,ma pricep la mecanica destul, am inteles ca se fac ceva semne si trebuie pusa la punct, n-am vazut niciodata cum se face dar cu putin ajutor cred ca sigur m-as descurca,parca trebuie si ceva chei speciale pt a fixa piesele.E prima disributie care o fac la masina din 2007 de cand am luat-o.

P.S. Nu am citit topicul dar sigur il voi citi,exista vreun topic unde vad treaba asta de la A-Z,strict distributie,ca restu stiu cum sa le dau jos??? :study:

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele astea imi voi schimba distributia. kitul am inteles ca vine cu o curea , rola intinzatoare, rola ghidare . separat imi voi schimba si pompa de apa si curelele de accesorii (cu tot cu manopera cam 1200 lei). Nelamurirea mea este legata de "Amortizor vibratii kit distributie" (scria un coleg de forum ceva mai sus ca ar duce sute de mii de km) . E cam pe la 300-350 lei si nu mi-l mai permit. Am 160.000 km , sunt la a 2-a distributie, la prima nu s-a schuimbat. E neaparat nevoie sa-l schimb? Imi poate cauza ceva grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@terminatoru,imi lasi o serie de caroserie si o sa iti rezolvam problema.

@wasabios,lasa mecanicul sa desfaca masina sa isi dea cu parerea.Amortizorul respectiv se slabeste treptat..in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu s-a slabit deloc. O data lasat cuiul lui fara siguranta si fara sa apese rola pe el a iesit mai mult in afara. Nu intra deloc inauntru, zici ca e sudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!