Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

Am gasit azi un alt service , si acolo imi ia in jur de 200 ron manopera, bineinteles ca imi ofera garantie la lucrare.

O sa revin dupa ce am schimbat distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dayco nu este curea OEM. Daca ai Dayco pe masina inseamna ca a mai fost schimbata distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curelele dayco vin in kiturile de distributie OEM acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sunt kituri si de Dayco,la OEM cred ca cureaua e Dayco iar la kitul de SNR nu stiu ce curea este..din cate stiu SNR-u face kituri mai mult pt renault

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a venit de la mamica lui, Passat-ul B5&B5.5 nu a avut curea Dayco, ci Contitech. Acum, chiar nu stiu ce marci de curele foloseste la modelele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dayco nu este curea OEM. Daca ai Dayco pe masina inseamna ca a mai fost schimbata distributia.

Am cumparat kit de distributie in septembrie de la PO RO si cureaua era Dayco. Rola mare cred ca era SNR, sigur rulmentul asa era, iar rola mica era Ina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele OEM sunt conitech. eu am schimbat chitul complet de distributie la nurvil rm.valcea si a fost tot conitech. il aprob si sunt de acord cu afirmatia lui F l o r i n

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-47133-0-04151200-1290114254_thumb.jCe pot sa zic sunt foarte ghinionist.... am fost azi la service ca sa schimb distributia, initial facusem comanda de kit distributie format din curea contitech si role inna, curele contitech pentru transmisie,fulie alternator, s-au apucat baietii de desfacut masina si dupa 25 de minute m-au chemat la masina sa imi arate o dracie de intinzator hidraulic la transmisie care era "praf" scurs si nu mai statea intins iar cureaua era foarte slabita din aceasta cauza, ca sa fie complet mi-au mai aratat ca mai este un amortizor hidraulic si la distributie, si ca este ulei pe piceorusul care culiseaza .Eu am vorbit cu mecanicul si i-am explicat ca nu mi se pare sa fie uzat...dar el a spus ca nu imi poate oferi garantie decat daca il schimb .

Concluzie? a trebuit sa las masina la ei pana maine cand or sa vina piesele si inca 560ron pentru intinzatorul hidraulic de la transmisie + inca 360ron pentru amortizorul hidraulic, cost total? 2200 tva inclus.

In acei bani imi intra antigelul nou , schimbat uleiul din servo + ulei servo , manopera schimbat distributie si transmisie, curea distributie, role disributie, curele transmisie, fulie alternator, intinzator hidraulic transmisie, amortizor hidraulic distributie.

Garantie 60.000km

O sa revin cu impresii diseara dupa ce iau masina din service...(sper)

Modificat de Adrian.P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nici un service nu-ti ofera garantie decat daca inlocuiesc toate piesele. In regie proprie alegi singur ce vrei sa inlocuiesti. Acel amortizor de vibratii al curelei de distributie practic merge multe sute de mii de km. Dar pentru garantie trebuie inlocuit.

PS: Mai spala si tu motorul ala din cand in cand, ca nu mai recunosti piesele.:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum dar eu pe factura am primit garantie (inca nu a fost cazul sa apelez la garantie) fara a schimba amortizorul de vibrati de la distributie si fara a schimba rola de intindere completa la transmisie. Mi-a zis mecanicul daca vede ca este nevoie comanda una si o schimba dar nu a fost cazul din fericire.

Asa ca si asta depinde de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, azi am fost de am luat masina si pot sa spun ca suna altfel motorul, mai "rotund" nu mai are tacanitul acela enervant.

o poza cu ce s-a schimbat la masina :

post-47133-0-38449200-1290174450_thumb.j

Deocamdata sunt multumit, sper sa nu am probleme pe viitor.

Bafta in continuare tuturor si multumesc acestui forum pentru ca fara el nu stiu ce m-as face... :icon_thumright:

Modificat de Adrian.P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mare atentie la kiturile de distributie ce le montati pe masina.

In imagine aveti un exemplu de kit Contitech cu pompa de apa GRAF (ceva producator italian).

A fost montat pe un Passat AVB 2005.

Dupa 70.000 de km s-au spart rulmentii la pompa de apa, pinionul cu tot cu ax s-a inclinat, mijlocul curelei a ajuns pe muchia pinionului pompei, care a inceput sa roada dintii curelei.

Se vede in imagine cureaua macinata si resturile de panza imprastiate peste tot.

Norocul a fost ca omul m-a sunat ca-i "rontaie" ceva la distributie si i-am spus sa-l opreasca. Altfel se lasa cu alt motor. La cum arata, nu stiu daca mai suporta cateva rotatii.

Pana in momentul opririi, pompa n-a pierdut antigel.

Am mers la service-ul ce le-a montat, iar patronul sustinea cu tarie ca de 5 ani de cand monteaza astfel de kit-uri, n-au avut probleme. M-am uitat chiar in depozitul lor si intr-adevar aceste pompe GRAF vin in kiturile Contitech si Gates, deci nu sunt piese cumparate individual.

Eu am mers cu pompa OEM peste 180.000 de km si nu avea nici o problema. Insa deja aveam obligatia "morala" sa o inlocuiesc.

E lesne de inteles de ce piesele OEM costa cat costa...

Asadar... mare atentie ce cumparati. :)

post-8441-0-09979200-1291299878_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca Graf nu este OEM? eu asa am inteles ca masina vine din fabrica cu pompa de apa graf si curele contitech...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am bagat Graf ca era cu vreo 40-50 RON mai ieftina ca si HEPU, sper sa nu am surprize :o

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa am inteles ca masina vine din fabrica cu pompa de apa graf si curele contitech...

E binecunoscut obiceiul ca fiecare vanzator isi lauda piesele cum ca ar fi echipare originala...

Singura echipare originala e cea OEM, cumparata din reprezentanta!

Oricum diferenta de la 70.000 la 180.000 (cat a dus cea OEM) e enorma.

Am uitat sa precizez ca in urma vizitei la service, patronul mi-a subliniat ca la distributie dau garantie doar 50.000 de km...RO%20flag.gif

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu distributia pe care-am schimbat-o ultima oara as vrea sa merg lejer 80.000.Si chiar voi face aceasta incercare, evident, cu verificari periodice ale curelei.Avand in vedere ca am schimbat inclusiv pompa de apa Hepu, toate rolele Ina si Litens,freiul Ina la alternator (desi nu are legatura cu distributia!),curea Gates cu nu-stiu-ce insertie de carbon (hevy-duty oarecum!),antigelul,uleiul si filtrele schimbate toate pana-n 10.000, nu vad de ce nu m-ar tine si pe mine ca in Germania distributia!? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de aceeasi parere.

Sincer, curelele cred ca duc lejer 120.000 (la cat le schimba si ei dincolo). Singurele verigi slabe in distributie ar fi rolele si mai ales POMPA.

Dar fiind Hepu, si eu zic ca merge fara probleme.

Eu tot role INA am pus la vechea distributie si au mers peste 90.000 fara probleme. Cureaua Bosch la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La cati km se schimba distributia la 2.0 TDI CR 103 kw?

Aveti idee cam cat ar costa in service VW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ai postat in aria B5.

Pana in 2007 la 120.000 km dupa 2007 la 150.000 km

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am citit toate paginile topicului si n-am gasit raspuns la intrebarea mea: de ce scule speciale am nevoie pentru a-mi demonta/monta singur distributia la un motor 2.0 TDI PD? Trebuie sa fac operatia asta pentru a schimba simeringul de la arborele cotit (singurul loc pe unde mai pierd ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea distributiei nu mai trage la fel ca inainte si scoate si putin fum...oare mai trebuie dat avans?Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valoare are avansul static pe vagcom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grupul 4, campul 4 (Synchro angle). cosmin.th.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu-ti fi plecat arborele vreun dinte de la punct,ca ala sigur nu ai avut cu ce sa-l blochezi!daca avansul este considerabil mai mare sau mai mic de 3,3grade,asta inseamna ca nu-i la punct distributia.Am avut caz din asta,pornea usor numai cand vroia ea si era sarita distributia de la punct(ca idee).

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!