Jump to content

Relantiul - Fluctuatii


armando
 Share

Postare recomandată

de cand porneste si cand e cald la fel, relantiul variaza - 900-1200 daca ating putin acceleratia o ia pana la 2000 si astept vreo 2-3 secunde pana coboara inapoi...uneori face si singur manevra fara sa l ajut. dar mai tot timpul coboara greu turatiile.

cand e cald chiar porneste si mai greu.

sa fie sonda lambda de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi regulatorul de ralanti. Scoate mufa de la el si da-i mai mult aer din surubul de pe throtle body.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ISV-u ;), cum a zis si codres_ali, scoate mufa din el.

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa, si dupa cum ziceau unii motorul ar trebui sa se opreasca. dar nu s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se opreste motorul daca scoti ISV-u !!

verifica si liniile de vacuum !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa fac niste verificari mai amanuntite.

apropos... scula aia difera de la KR la PL ca am vrut sa o schimb si a mea are 3 pini iar cea de KR are 2 (lipseste cel din mijloc) oare as putea sa pun unu de KR?

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-3007-1174338055_thumb.jpg

asa arata la mine isv-u :(, si are 1 mufa cu 2 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al tau e 8v si model vechi de motor

Armando are 16 v PL e total diferit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate, nue model vechi fatza de al lui :)

e cu 2 ani mai batran :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La fel am si eu probleme.Dupa ce pornesc, rebuie sa dau 2-3 pedale ca sa nu moara motorul ( desi inainte statea turat din cauza shocului automat).In orice treapta de viteza sunt, daca rulez cam cu 2000 rpm ma scutura de belea. Am fost la un service si mi-a masurat cu stroboscopu daca nu e sarita de la punc si treaba era buna, si a umblat mecanicu ala la jigleorul de aer pt ralanti(ala cu tubul de plastic in cap). Masina si-a revenit, dar ca si orice minune a tinut doar 3 zile. Consumul nu este modficat-7.4 l% mixt. Cand accelerez normal, sau cand merg cu masina mai turata-peste 2200 rpm masina merge bine.

Golfu e un 1.3 benzina tip MH din '86, carburator 2E2 cred.

Ce draq are nu stiu !!!!!!!! Va rog pareri ............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine ISV era de vina pentru simptomele astea:

dupa ce porneam motorul se tura singur pana pe la 2000 rpm, si revenea greu panala 1200. Daca ciupeam un pic de tot pedala de acceleratie, iara se tura in draci. Asta se intampla pana se incalzea cat de cat motorul (vreo 10 min dupa pornirea la rece)

Isotric: ISV-ul meu fusese trecut printr-un comutator de fostul proprietar. Dupa ce l-am trecut pe direct a inceput sa se manifeste ca mai sus. A trebuit sa il desfac si sa il curat de cateva ori (de vreo 3) ca sa isi revina la normal. Primele dati ma tinea un curatat doar 2 - 3 saptamani, dar incet-incet si-a revenit si acum functioneaza normal.

In cartea tehnica scrie sa il desfaci si sa il cureti cu ceva gen spray-contact (in nici un caz cu decanol, diluant, sau alte solutii gen acetona).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cica cu benzina :P si eu ar trebui sa l curatz pe al meu ... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am reusit sa dreg putin chestia asta cu fluctuatiile. La mine era stricata "shock pull down unit" = in traducere libera nush' cum ar fi. Oricum la carburatorul meu -un pierburg 2E3 - chestia asta care are o membrana inauntru si lucreaza cu vacuum, e situata in spatele carb deasupra jigleorului de relanti (cel cu tubu de plastic in cap) si arata ca o palarie lipita de corpul carburatorului. Am scos furtunul de vacuum care intra in ea si am astupat furtunul. Adica am anulat complet piesa asta. Si acuma nu mai sunt probleme decat imediat dupa pornire la rece cand trebuie sa dau cateva pedale sa nu moara motoru- asta cam 20-30 secunde. Apoi merge motorul ok. Am cautat pe net si am vazut ca piesa asta ar cam fi 14 euro, dar cel de la dezmembrari mi-a zis ca mai pun 50 lei si imi da el un carburator si garantie 1 an de zile la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e altceva, daca citeai era vorba de injectie multipunct CIS-E . si am rezolvat problema. era din avans + dereglat amestecul din injectie. de acolo pornesc multe probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!