Jump to content

probleme MAF


florinSLX
 Share

Postare recomandată

de ceva timp a inceput sa-mi faca probleme MAF-ul. Stiti daca pe motoarele pe benzina (in cazul meu AGN) merge montat un MAF Pierburg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp a inceput sa-mi faca probleme MAF-ul.

ce probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe autostrada, la 120 km/h incepe sa nu mai traga motorul si se duce incet in jos. Trabuie sa schimb a 4a si apoi revin in a 5a. Asta nu se intampla de fiecare data. Dar ce e mult mai suparator, in treptele inferioare nu mai trage motorul si apoi dintr-o data "fuge".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, nu stiu raspunsul la intrebarea ta (ref. Pierburg). Totusi sunt interesat de manifestarile masinii:

- cum ai ajuns la concluzia ce este de vina MAF-ul?

- acea "inecare" se intampla si la demaraj?

- ai rateuri in admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- din ce am citit pe forum

- da, inecarea se intampla si la demaraj (mai ales)

- nu am rateuri in admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa citesti cu un vag-com valorile MAF la relanti si la turatia de putere maxima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat inca nimic. Trebuie sa gasesc pe cineva disponibil si care se pricepe. Am intentionat sa vin la intalnirea de la Snagov, chiar am viotat pentru respectiva data, dar a aparut ceva urgent si neprevazut... se mai intampla.

Ai cumva o sugestie, la cine sau unde sa apelez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ne-am putea intalni sa facem un log, dar ar trebui sa ne spuna cineva care are documentatia de Skoda ce grupuri de masura ar trebui verificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grupurile de masura si semnificatia lor plus procedura de verificare electrica a MAF-ului (MB 002) la motoarele AGN (acest motor a fost montat si pe A3 '97-'02 si pe Golf/Bora in aproximativ aceiasi perioada)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc domnu' Andi atat pentru ajutorul promt cat si pentru atentia acordata.

pentru s_c: intradevar, motorul este AGN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai PM cu nr. meu de tel. - vorbim la tel., in principiu as fi disponibil maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Traducere:

1. avansul la 5.3BTDC mi s-a parut putin bizar

2. este singurul log in mers - se observa cum MAF se plafoneaza la 40g/s

3. temp. apei la 99C mi s-a parut putin bizara; mult mai bizara insa este temp. masurata a aerului de admisie (constant 69C) - cred ca senzorul e stricat (parte din MAF?)

4. grupul 0 la relanti

5. valoarea MAF la relanti (ok)

6. grupul 8 cu lambda add si mult

7. vezi (3)

Lambda add. e cam mic (-10%)

Mai exista si o eroare de "adaptation limit (add) not reached" dar care probabil se va remedia la curatarea / schimbarea MAF.

EDIT: nici eu n-am cine stie ce merite - Florin a tinut de volan si eu de laptop :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul clapetei de acceleratie (MB000 campul 5 sau MB001 campul 3) este mult deviat din valorile normale (maxim 5 grade)

Inspecteaza si eventual curata mecanismul clapetei de acceleratie apoi refa setarea de baza.

Intr-adevar MAF-ul raportat este putin cam mic dar se poate ca o clapeta care nu "deschide" sa obstructioneze admisia de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de clapeta: si eu am observat ca e putin cam mare unghiul si, in plus, in grupul 98 nu inregistreaza full throttle (doar part throttle) DESI unghiul ajungea la peste 85 de grade. Am incercat o adaptare (inclusiv cu adaptarea 00 pe canalul 00) dar fara nici un rezultat - facea adaptarea (ADP RUN -> ADP OK) dar nu se schimba nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de cablul de acceleratie: am patit de cateva ori un fenomen ce nu prea pot sa-l descriu corect, deci sa nu radeti de mine: cand stateam pe loc s-a intamplat sa ating pedala de acceleratie; in acel moment s-a auzit un zgomot ca de huruit si relantiul a scazut brusc si apoi si-a revenit repede. Acest fenomen l-am constatat de 2 ori si fara sa ating de loc pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara, pe o strada mai libera, am decuplat MAF-ul: motorul mergea mult mai bine; au disparut toate simptomele descrise mai sus, parca conduceam alta masina, avea demaraj, nu mai dadea in nas, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o informatie: la Augsburg am gasit MAF original VW cu piesa la schimb. Costa 5.300.000 lei. Mai aveau si original Bosh la 13.000.000 sau cu piesa la schimb 5.400.000.

Ma gandesc sa fac in felul urmator: fac comanda la Augsburg, schimb MAF-ul si fac si verificarile spuse de voi.

Ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Aseara, pe o strada mai libera, am decuplat MAF-ul: motorul mergea mult mai bine; au disparut toate simptomele descrise mai sus, parca conduceam alta masina, avea demaraj, nu mai dadea in nas, etc.

Dupa ce am cuplat MAF-ul am observat cu surprindere ca nu mai am problemele mentionate anterior, cel putin nu asa evident. Masina merge OK acum, dar la service tot am sa maduc pentru clapeta si cablu de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, dar mie imi scapa ceva - cand ai decuplat MAF-ul cu mine masina murea la demaraj. Dupa aceea l-ai decuplat din nou, ti-a mers bine si apoi ti-a mers bine si cu el re-cuplat? Weird.

Vrei sa treci pe la mine sa-l mai masuram odata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a reface masuratorile curatati contactele electrice din mufa MAF-ului (electric contact cleaner).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, mai e un aspect aici - in momentul in care scoti MAF-ul in principiu se intra intr-un mod de avarie care ar putea persista si dupa recuplarea acestuia.

Totusi mi se pare f. bizar si singura explicatie de bun simt ar fi contactul imperfect la mufa. Astept insa si raspunsul lui Florin :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!